E: Tai siis minusta ei ainakaan mitään vikaa ollut. Kyllähän toki joku aloitteleva cbb-juniori tuosta varmasti jotain vikaa löytää, jos haluaa.
innolla odottelen vastiksen vastinetta..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
E: Tai siis minusta ei ainakaan mitään vikaa ollut. Kyllähän toki joku aloitteleva cbb-juniori tuosta varmasti jotain vikaa löytää, jos haluaa.
Moni yrittää puristaa sitä tankoa ja ihmettelevät että miksi ei taivu, tuo ei vaadi suurta notkeutta vaan käsi aukeaa nyrkistä ja tanko lepää sormien päällä jotka sitten ovat olkapäiden/hartioden päällä.Itsekin teen riven juuri tuolla Nephan "tekniikalla". Ranteet eivät vain millään taivu tarpeeksi. Olisko tähän mitään vinkkiä, miten homman sais toimimaan?
Tarvii koittaa seuraavalla kerralla. Sen verran uusi liike vielä itsellekin tuo rinnalleveto, että parempi tiputella painoja ja parannella tekniikkaa. Täytynee vaikka ensiviikon vedoista ottaa videoita, jossa koitan noita vinkkejä ottaa huomioon.
Juu, kuten Airwalk sanoi, voit käytännössä päästää käsillä irti tangosta ja sen pitäisi pysyä siinä paikallaan. Kuten etukyykyssä. Pari sormea kummiskin kun jättää tangon ympäri niin saa sen vielä helposti alas (jos ei saa pudottaa).
Itse olen pari kuukautta treenannut pikku painoilla tekniikkaa mutta ei meinaa kyllä oppia millään, tuntuu että menee aina vain vähemmän mitä paremmalla tekniikalla tekee, sentäs tuo hang clean on aika hyvä raakaan verrattuna. Yleensähän huonolla tekniikalla eniten nousee juuri niin kun ei pitäisi tehdä, eli niin voimakas maastaveto (eka veto) että tanko saavuttaa maksiminopeuden jo ennen tuota lantionlyöntiä ja tulee jos on tullakseen ylös asti juuri ilman toista vetoa. Itse olen ymmärtänyt että eka vedon pitäsi olla aika rauhallinen, ja reiden puolesta välissä sitten räjähdys.
Mutta 110kg on mielestäni kova raaka rive videolla olleella tekniikalla!
Miksi kiusaat Eibbiä?E: Tai siis minusta ei ainakaan mitään vikaa ollut. Kyllähän toki joku aloitteleva cbb-juniori tuosta varmasti jotain vikaa löytää, jos haluaa.