Pakkislaisten omia treenivideoita

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Itsekin teen riven juuri tuolla Nephan "tekniikalla". Ranteet eivät vain millään taivu tarpeeksi. Olisko tähän mitään vinkkiä, miten homman sais toimimaan?

Kiitoksia vain tekniikka neuvoista. Ennen pidin rannesiteitä, mutta ne pois otettuani ei ole ranteissa ollut ongelmaa. Hieman ehkä tekniikkaa rikkoo, että tällä kertaa viimeisenä liikkeenä otin tuon rinnallevedon. Sadalla kilolla olen päässyt yllättävän räjähtävästi tuonne tangon alle, mutta ongelmana on ollut etten saa/osaa ottaa reisistä pompautusta ja apua tuohon alkuun.

Itselläni on 3 vuotta oikean ranteen ja kyynerpään leikkauksesta aikaa ja siitä johtuen en saa käsiäni tuohon ''etukyykky'' asentoon

Itsekin teen riven juuri tuolla Nephan "tekniikalla". Ranteet eivät vain millään taivu tarpeeksi. Olisko tähän mitään vinkkiä, miten homman sais toimimaan?
Moni yrittää puristaa sitä tankoa ja ihmettelevät että miksi ei taivu, tuo ei vaadi suurta notkeutta vaan käsi aukeaa nyrkistä ja tanko lepää sormien päällä jotka sitten ovat olkapäiden/hartioden päällä.

Edit: hidas

Tarvii koittaa seuraavalla kerralla. Sen verran uusi liike vielä itsellekin tuo rinnalleveto, että parempi tiputella painoja ja parannella tekniikkaa. Täytynee vaikka ensiviikon vedoista ottaa videoita, jossa koitan noita vinkkejä ottaa huomioon.

Tarvii koittaa seuraavalla kerralla. Sen verran uusi liike vielä itsellekin tuo rinnalleveto, että parempi tiputella painoja ja parannella tekniikkaa. Täytynee vaikka ensiviikon vedoista ottaa videoita, jossa koitan noita vinkkejä ottaa huomioon.

Juu, kuten Airwalk sanoi, voit käytännössä päästää käsillä irti tangosta ja sen pitäisi pysyä siinä paikallaan. Kuten etukyykyssä. Pari sormea kummiskin kun jättää tangon ympäri niin saa sen vielä helposti alas (jos ei saa pudottaa).

Itse olen pari kuukautta treenannut pikku painoilla tekniikkaa mutta ei meinaa kyllä oppia millään, tuntuu että menee aina vain vähemmän mitä paremmalla tekniikalla tekee, sentäs tuo hang clean on aika hyvä raakaan verrattuna. Yleensähän huonolla tekniikalla eniten nousee juuri niin kun ei pitäisi tehdä, eli niin voimakas maastaveto (eka veto) että tanko saavuttaa maksiminopeuden jo ennen tuota lantionlyöntiä ja tulee jos on tullakseen ylös asti juuri ilman toista vetoa. Itse olen ymmärtänyt että eka vedon pitäsi olla aika rauhallinen, ja reiden puolesta välissä sitten räjähdys.

Mutta 110kg on mielestäni kova raaka rive videolla olleella tekniikalla!

Juu, kuten Airwalk sanoi, voit käytännössä päästää käsillä irti tangosta ja sen pitäisi pysyä siinä paikallaan. Kuten etukyykyssä. Pari sormea kummiskin kun jättää tangon ympäri niin saa sen vielä helposti alas (jos ei saa pudottaa).

Itse olen pari kuukautta treenannut pikku painoilla tekniikkaa mutta ei meinaa kyllä oppia millään, tuntuu että menee aina vain vähemmän mitä paremmalla tekniikalla tekee, sentäs tuo hang clean on aika hyvä raakaan verrattuna. Yleensähän huonolla tekniikalla eniten nousee juuri niin kun ei pitäisi tehdä, eli niin voimakas maastaveto (eka veto) että tanko saavuttaa maksiminopeuden jo ennen tuota lantionlyöntiä ja tulee jos on tullakseen ylös asti juuri ilman toista vetoa. Itse olen ymmärtänyt että eka vedon pitäsi olla aika rauhallinen, ja reiden puolesta välissä sitten räjähdys.

Mutta 110kg on mielestäni kova raaka rive videolla olleella tekniikalla!

Liian pienillä painoilla tuon riven harjoittelu ei sitten ainakaan itselläni luonnistanut. Sopivan raskailla saa sen "lantiolyönnin" pienemmillä ei sitten lainkaan. Sanottakoon etten ole edes tehnyt ko. liikettä kuin parissa treenissä viimeisen puolenvuoden aikana, mutta kyllä sen sain kohdilleen kun tajusin ettei hinkkaa aivan olemattomilla raudoilla. Olen vielä melko kankea olkapäistäni eikä silti ollut mitään vaikeutta saada sitä etukyykkyasentoon, kunhan oteleveys on kohdillaan.

Vähän erilaista treeniä pyörätuolilla dippejä pyörätuoliin sidottuna leuanvetoja... ratakelustuolilla keulausta yms.. penkki 100x10

Pyörätuolikorista ! :)

Käsipyöräiluu ja ratakelausta :)

Keihäänheittoa heittotuolista :)

Kuortaneella reenaamassa:

Ja huipennuksena!!! pyörätuolilla rappusia yms

Lisää reeneistä ja meistä löydät WWW.TFP.FI

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Helvetin hienoja videoita! Siinä näkee ettei kannata valittaa jos vähän on olkapää pipi eikä pääse penkkaamaan, kun toiset vääntää niin perkeleesti vaikka ei jalat toimi!

Tuos porrasvideo oli kyllä jännää katottavaa, varsinkin se liukuporras -kohta. Muutenkin näyttää olevan kovat voimat miehessä, tsemppiä treeneihin! Kilpailetko jossain lajissa?

Onpas tuttu sali.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom