Pakkislaisten omia treenivideoita

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Noh noh ei pidä loukkaantua, puhuin noista gripperi videoista. Kyllä maastaveto on ihan eri sarjassa kuin tollanen puristelu..

Veto toimii oivana lämmittelynä ennen grippereitä. :)

Et ole tainnut kokeilla ikinä "tollasta puristelua" kun olet aika kujalla näistä hommista? Suosittelen kokeilemaan, voi nimittäin suu pysyä supussa ekan testin jälkeen. :rolleyes:

Veto toimii oivana lämmittelynä ennen grippereitä. :)

Et ole tainnut kokeilla ikinä "tollasta puristelua" kun olet aika kujalla näistä hommista? Suosittelen kokeilemaan, voi nimittäin suu pysyä supussa ekan testin jälkeen. :rolleyes:

Gripin harjoitteleminen tollasilla tuppaa vaan kehittämään sut hyväks juuri tuossa hommassa. Itse tulee lähinnä pideltyä erilaisilla sormiotteilla erikokoisia levyjä.

Seuraavaksi 2x25kg leoko? :whip:

Työn alla. Eka Merikarvian Open Grip Challenge ja World´s Strongest Hands alta poijes. Ihme homma muuten tuokin että kukaan ei ole 2x25kg nostanut pinch otteella tällä planeetalla vaikka onkin lähinnä "lasten leikkejä hirveän örinän ja lelun kanssa" Kaksi vuotta olen totakin treenannut ja vieläkin tekemättä..... :puntti:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tää on ehkä hieman :offtopic: mutta mun mielestä Stallonen grippitreenit on cooleja:

Pliis älkää soittako poliisia hakemaan mua ;)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei voi kyllä ko ihmetellä miten Heimo sai tuon vain kerran kiinni :wtf:

Piti ihan testata tota omaa gripperiä, jäi sentin auki ku laittoi 12kg kuulan ihan päähän, sen jäykkyys on ehkä jotain 15-20kg riippuen mistä mitataan. Heimolla on jotain 100kg grippereitä mut mulla onkin ihan eri tyyli, koitan saada vaan maksimi vauhdin päälle.. ei oo varmaan enää epäilystä kuka on pakkiksen kovin runkkari? En kehtaa esitellä kulliakaan täällä niin mitä mun muka pitäis tehä? Ps. tubessa taas uus pätkä..

Piti ihan testata tota omaa gripperiä, jäi sentin auki ku laittoi 12kg kuulan ihan päähän, sen jäykkyys on ehkä jotain 15-20kg riippuen mistä mitataan. Heimolla on jotain 100kg grippereitä mut mulla onkin ihan eri tyyli, koitan saada vaan maksimi vauhdin päälle.. ei oo varmaan enää epäilystä kuka on pakkiksen kovin runkkari? En kehtaa esitellä kulliakaan täällä niin mitä mun muka pitäis tehä? Ps. tubessa taas uus pätkä..

Satsia lentoon vaan ja nauhalle! Tolla vauhdilla luulis irtoavan alta minuutin.... :hyvä:

Karsta...............Ei jumalauta.

Sanattomaks tekee...

Edit: Jotenkin karmivaa, kun noita videoita edes tulee katottua jossain ihme koomassa

Suositut

Back
Ylös Bottom