Pakkislaisten omia treenivideoita

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Karstakeuhkosta on muodostunut meikeläisen ylivoimainen suosikkihahmo pakkiksella :hyvä: Joka video täyttä dimangia :whip:

Kyllä noi mun mielestäni on hienoja kyykkyjä, tosin hiukan dippaa perse alhaalla. Ei yhtä pahasti mitä normaalisti usein näkee, mutta kuitenkin.

Karstan toiminta näyttää paremmalta. Ehkä vähän rauhallisemmin voisi alasmenon tehdä, mutta hyvän näköistä toimintaa muuten. Hyvä treenimusiikki!

Minkä takia vedät joka toistolla polvet taakse ja koitat sukeltaa eteenpäin? :D Polvet menee kyllä nopeasti tuolla tavalla, koitas olla nytkäyttämättä kroppaa tuolla tavalla taakse. Polvet saa mennä eteenpäin kyllä jonkun verran, mutta ei tuolleen "taaksepäin" todellakaan! Muuten ok.
Hoh, nyt kun sanoit, niin oikein teki pahaa katsoa kun kuvittelee päässään mahdollisin vaikutuksen jossain vaiheessa. :D

kaikki itseään kunnioittavat kotletit treenaa ilman paitaa ja housuja kotioloissa!
Ne SÄÄSTÄÄ t-paitoja. Todella hämmentävä kaveri tämä Karstakeuhko muuten, lisää tällaista!

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Nyt en enää ihmettele mistä karstiksen ongelmat naishommien suhteen johtuu. Lievästi sekaisin koko tyyppi :D

Nyt kun se on yleisessä tiedossa niin ei muuta kuin vippejä kehiin ja kohta on privalaatikko pullollaan ratkaisuja naishommiin:D.

Karstis on ihan söde poika, mutta hitusen pelottava.

En kyllä siitäkään tiedä, onko ihan tervettä, että itse olen silmät pyöreinä suu auki katsonut näitä pikkuhousupuhinavideoita jo useita tuntien sairaalloista hämmennyksensekaista uteliaisuutta.

Mä arvaan jo, keneltä karstis saisi ekan privan...

Pistetään nyt tännekin, kun tuolla kehopainotreenaajien osiossa oli jo aikaa sitten. Vanhan miehen rimpuilua: http://www.youtube.com/watch?v=EXCA0T93i_8

Ton katottuani sain ekan kerran tehtyä dragon flaggeja kunnolla. Onko sulla tos muuten Roller Gym käytössä? Tuntuu paljo paremmin mahassa mitä normi vatsapyörä, tarvis tollasen itsekin. Oikeastaan just toi sun video innosti tekeen kaikkea muutakin, tosi loistavaa settiä.

Minkä takia vedät joka toistolla polvet taakse ja koitat sukeltaa eteenpäin? :D Polvet menee kyllä nopeasti tuolla tavalla, koitas olla nytkäyttämättä kroppaa tuolla tavalla taakse. Polvet saa mennä eteenpäin kyllä jonkun verran, mutta ei tuolleen "taaksepäin" todellakaan! Muuten ok.
Noni tän takia tänne laitetaan videoita näytille. Nyt ku rupee kattoo ja miettii nii näyttää aika pahalta, pitää asiaa korjata :D

Noni tän takia tänne laitetaan videoita näytille. Nyt ku rupee kattoo ja miettii nii näyttää aika pahalta, pitää asiaa korjata :D

Joo, huh.. mua kans hirvitti ku katoin millä vauhdilla istahdit siinä 100kg etukyykyssä.. toisaalta terve nuori selkä kestää aika pahaa höykytystä mut toisaalta voisit ehkä haluta laskeutua vähän hitaammin ja hallitummin alas niin siinä samalla tulis kans kehitystä..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom