Pakkislaisten joululahja toiveet

Status
Viestiketju on suljettu.
Originally posted by BFL2002
mulla olis yksi ylimääräinen, paljonko tarjoat ;)

Ylimääräinen lihas? :confused:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Strappado
Rakas joulupukki, tänä vuonna haluan lahjaksi selkäkarvat. Minulle tai tyttöystävälle.

eikös rintakarvat oo sexymmät...:urjo:

Originally posted by mik99
eikös rintakarvat oo sexymmät...:urjo:

Pah, tuo on pelkkää urbaania legendaa!

Mä toivon kauheesti isoja lihaksia jos vaikka joulupukki tois tv-shopista jonku hilavitkuttimen ;) :D

Sais yhtä kauniin tyttöystävän kuin Hanna-Maria Seppälä on ja kännykän. Tietenkin semmonen onnistunut joulu ois ihan hieno homma. Uusi dataamiseen tarkoitettu tuoli ois kiva saada.
Vielä kun sais jostain takaisin motivaation ja energian salilla käymiseen.

Norsun. Eipähän tulis sitä ulkoiluttaessa ainakaan kovin montaa samanlaista vastaan.

100% Tyytyväinen jo ennakkoon saatuihin joululahjoihin.
1. TÄYDELLINEN tyttöystävä
2. Pääsin haluamaani kouluun
3. Turun yliopisto maksaa mulle vuoden testot:D

Originally posted by geg
Norsun.
Loistava valinta. Ajattelin itse ensin ryhävalasta, mutta tuon ehdottamasi norsun innoittamana päädynkin sinivalaaseen.

Terveyttä itselleni, vanhemmilleni ja siskoilleni.

Onnellinen joulu kotona Savossa koko perheellä.

Näiden lisäksi jos saisi vielä pari pakettia ja pääsisi syömään äidin paistamaa kinkkua oikein sydämensä kyllyydestä, niin jouluni olisi enemmän kuin täydellinen.

Edit: Meinasi joulupostista ihan unohtua...
:joulu6: :joulu5: :joulu4:

Tällä hetkellä ehdottamasti ykköstoive olisi että saisi olla terveenä kuin pukki koko joulun ja uuden vuoden ajan. Täytyy pitää sormet ja varpaat ristissä että tää himskatin tauti menis siihen mennessä ohi. :joulu2:

Mutta joulun odotuksia nyt kaikille :joulu4:

Luetun ymmärtämistä.....Ennakkoon SAATUIHIN. Eli siis pääsin just sisälle haluamaani kouluun.
Kohdat yksi ja kolme ovat myös jo toteutuneet.
Vielä kun joku sponssais tätä tulevan opiskelijan ruokataloutta niin :worship:

Uuden ja hienon elämän kun saisin. Tai edes vähän käytetty, mutta sellainen jolla voisi taas muutaman vuoden rällättää.

Jos sais tämän parisuhdekaipuun loppumaan onnellisesti:nolo:

Kyllähän tommonen lahja mullekkin kävis. Ainut vaan et tuon puskuri on jotenkin epäsymmetrisen näköinen,mut äkkiähän sen vaihtas.

Hmmm. Tarkoitatkohan uutta M3 CSL:aa jossa on se kauneuspilkkureika vain toisella puolella etuspoileria?

SMG II on taas se sekventiaalinen vaihdelaatikko jolla voi vaihtaa formula 1 tyyliin ratissa olevista pedaaleista tai vaihdetikusta eteen- tai taaksepain nykimalla. Nostaa vaan auton hintaa saksassakin noin 5000€ - 10000€ :(

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom