Pakkislaisten joululahja toiveet

Status
Viestiketju on suljettu.
Re: Rauhallisen joulun jos sais....

Originally posted by Samohai
Tulee nimittäin oltuu koko joulu töissä ja kiirettä pitää, voin ilmottaa. Ihmiset tappelee, dokaa ja yrittää ottaa iteltään hengen..... Jos kerrankin sais sellasen joulun et kaikilla ois hyvä olla, ei turhia riitoja ja tappeluita. Joulu on rauhottumisen aikaa.

PS. Ja pointtina tässä oli se et sais olla töissä rauhassa ja istuu jalat pöydällä.....:nolo: Ei vaan hyvät joulut nyt jo kaikille!!!!!!
:thumbs: :piis:

Poliisinako sä toimit? :piis:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jaa että kelle ostaisin...
No kun ei budjetti anna kauheasti periksi niin joka vuosi pitää vähän supistaa :(

Iskälle ja äiskälle jotain,velipojille jotain ja sitten poikaystävälle.
Siinäpä ne.Isän ja äidin lahja hommattu,muista ei ole hajuakaan mitä hommaisin!

Re: Re: Rauhallisen joulun jos sais....

Originally posted by pek
Poliisinako sä toimit? :piis:

Sairaalassa töissä.....

Mikä olisi tytölle hyvä lahja? Ei kuitenkaan mikään pehmolelu...

Originally posted by Tomi
Spagaatin. :whip:

Tyttöystävältäkö? :)

Mä toivoisin että kerrankin lahjat menis jotakuinkin tasapuolisesti, eli että niitä olisi kohtalaisen vähän. Vietän yleensä joulun vanhempien mökillä ja joka joulu meikäläisellä ja faijalla on aattoiltana hillitön kasa lahjoja. Me taas puolestaan ostetaan toisillemme yksi tai kaksi lahjaa joten mutsille kertyy sitten maksimissaan neljä pakettia. Loppuilta kuluukin sitten hävetessä, äiti nyt kuitenkin oli 20 vuotta se joka aika pitkälti loi sen kodin tunnun, ja luo vieläkin, isää mitenkään väheksymättä.
Pipo, hanskat ja kaulahuivi olis hyvä paketti, mitään tavaralahjaa en kuitenkaan kaipaa. Rauhallista ja lämmintä joulua vaan kaikille ihmisille läheisten seurassa.

Pari pussii after trainingii ja lewikset siinä toiveet. On toi rahatilanne vähän heikko niin varmaan pitää karsii jonkun lahja pois...veikkaan että sisko ei saa pakettia:rolleyes:

* Sisälämmittimen autoon. (Tästä on jo pieni kutina että pukki olis toiveen kuullut) Inha palella autossa kun lähtee töistä kotiin.
* Hemmotteluviikonloppu vaikka jossain kylpylässä, vain minä ja ukko, kaverit jäis kotiin. Keskityttäisiin vain olemiseen ja toisiimme. ;)
* ~3 kilon muuttaminen valkoisesta lihasta oikeaksi lihaksi. Ja jostain vielä vähän lisää :D
* Rammsteinin levy/-jä.
* Vaatteita tai ainakin lahjakortti. Sekä että, tavallisia ja salivaatteita.
* Uusi takapuoli. (vrt thread "mikä vituttaa")
* Että sukulaiset vihdoin ja viimein muistaisivat että en syö suklaata :urjo: (vuodesta -92) ja ostaisivat iänikuisten suklaakonvehtirasioiden sijaan vaikka lakua tai pähkinöitä :kuola: . Joka joulun jälkeen kaapissa jotain 5-6 konvehtirasiaa, joiden uudelleensijoittamisessa vaivaa. Onneksi työkaverit tykkää kun raahaan ne töihin.
* Karvavauva. Kisulille uusi veli tai sisko. Sheltti vois olla kiva. Tai joku vastaava puolikokoinen. Saksanpaimenkoira olis paras, mutta se varmasti pimahtaisi kerrostaloasunnossa.

Juu. Tässäpä sitä joulupukille vaihtoehtolistaa. Kohdat 6 ja 3 erityisesti... Onneksi oon ollut suhteellisen kiltisti viimevuoden, joten ei tarvitse ainakaan risun pelossa elää...
:lol2:

Lisää aikaa
AUTON JOS SAISIN
(ja aikasena lahjana jos saisin tän saatanan lenssun pois, missasin jo yhet jalka treenit sen takii :curs: )

Olen sanonut tutuille ettei ainakaan minun takiani tarvi ravata jouluruuhkassa ja pähkäillä mitä turhaa rojua se nyt haluaisi (eikä ainakaan ostaa konvehteja, yök).
Eihän sukulaiset tietenkään usko vaan lahjoittavat taas n kpl juhlapöydän konvehtirasiaa + jotain rojua ja valittavat miten typerää haaskausta koko lahjaruljanssi on.

Paras lahja olisi jos saisi rauhallisen joulun. Porukat ei tappelisi ja töitten jälkeen (jeps, jouluaattona töissä) voisin löffäillä ja vaikkapa lueskella jotain mukavaa kirjaa.

Mä toivon vaan että kerrankin nauttisin joulusta, enkä menettäisi hermoja tänäkin jouluna ihmisten touhuamiseen ympärillä.
Lahjoista ei niin väliä, toisaalta on mukavaa jos on onnistunut ostamaan toiselle mieluisan lahjan.

Originally posted by Lycanth
Mikä olisi tytölle hyvä lahja? Ei kuitenkaan mikään pehmolelu...
Jotakin persoonallista ja juuri hänelle kohdistettua ja mahdollisesti jopa tarpeellista. Tai sitten osta kaksi lahjaa, vaikka joku söpö pehmolelu ja sen kaveriksi vaikka öö... sähkövispilä :) (huomo esimerkki kai mutta ku ite tartteisin tollasen....)

Originally posted by Missukka
Jotakin persoonallista ja juuri hänelle kohdistettua ja mahdollisesti jopa tarpeellista. Tai sitten osta kaksi lahjaa, vaikka joku söpö pehmolelu ja sen kaveriksi vaikka öö... sähkövispilä :) (huomo esimerkki kai mutta ku ite tartteisin tollasen....)
Ne suklaarasiat ja kukat on niitä tuttuja rutiineita.. jos vain keksisi jotain spesiaalia ja mistä olisi hyötyä :) Jokin lahjakortti alusvaateliikkeeseen tai vastaavan on käynyt mielessä. Tosin se kylpyläviikonloppu ois kova sana, mutta tulee opiskelijabudjetti vastaan. :(

Ne suklaarasiat ja kukat on niitä tuttuja rutiineita.. jos vain keksisi jotain spesiaalia ja mistä olisi hyötyä :) Jokin lahjakortti alusvaateliikkeeseen tai vastaavan on käynyt mielessä. Tosin se kylpyläviikonloppu ois kova sana, mutta tulee opiskelijabudjetti vastaan. :(

Osta itse hänelle sellainen kaunis alusvaate setti. :) Mä ainakin tykkäisin..Toisin voinee olla, että tarvitset hieman apua siinä hommassa, ettei vain tule virheostosta vahingossakaan.. :)

Originally posted by MissFlightattendant
Osta itse hänelle sellainen kaunis alusvaate setti. :) Mä ainakin tykkäisin..Toisin voinee olla, että tarvitset hieman apua siinä hommassa, ettei vain tule virheostosta vahingossakaan.. :)
Juu siksi lahjakortti onkin parempi :p Pääsee sitten itse mukaan ;)

Juu siksi lahjakortti onkin parempi :p Pääsee sitten itse mukaan ;)

Juu..On tuo lahjakortti alusvaateliikkeeseen kyllä kaunis ajatus ja ele.. :) Siinä sinun lahjapulmasi on ratkaistuna. :thumbs:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom