Pakkislaisten joululahja toiveet

Status
Viestiketju on suljettu.
Aina vaatimattomana ja niin vähästä onnellisena tahdon
-Koiran. Pieni suloinen rottisvauva on tervetullut perheeseemme kuolaamaan ja pilaamaan kaikki huonekalut ja sekoittamaan maailmani ja ennenkaikkea viemään sydämeni:haart: Ongelmana vaan se että perheemme toinen puoli ei innostu ideasta.
-Rahaa.kasoittain.
-Jääspeedway pyörä. Joku ryssien halpaversiokin kelpaa.
-Lahjakortteja urheiluliikkeisiin tai johki vaateliikkeisiin/parturiin/kosmetologille
-1kg englanninlakritsia. Joka joulun suurin himo, jonka jälkeen hillitön oksennusolo, jota lieventämään täytyy käydä viis kertaa tunnissa ronkkimassa rosenleevistä kinkun jäänteitä.
Ja kaikkea hauskaa ja hillitöntä pientä jouluisen mielen virkistykseksi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lunta! Tosin vietän joulun Keski-Suomessa joten toivo elää...

Muita toivomuksia:
-treenivaatevarasto uusiksi eli lahjakortti urheilukauppaan olis aika bueno
-viinilaseja
-Neil Gaimanin kirja Unohdetut jumalat
-Molokon uusin levy
-sauvasekoitin jossa myös vispilä
-läppäri
-mattopiiska (ollut toivelistalla jo 2 vuotta -miksi ostaa oma jos voi lainata naapurilta *naur*)

Tätä listaa vois jatkaa vielä vaikka kuinka pitkälle mutta ehkä näistä olis hyvä aloittaa...

Originally posted by Annie Stark
-1kg englanninlakritsia.

Sain kerran kilon paketin noita lakuja tuliaisiksi ja söin fiksuna kaverina koko paketin putkeen. :urjo: lensi enkä sen jälkeen ole enää pystynyt syömään kyseisiä tuotteita. Suklaa :haart: :kuola:

Originally posted by Lilith
Olen sanonut tutuille ettei ainakaan minun takiani tarvi ravata jouluruuhkassa ja pähkäillä mitä turhaa rojua se nyt haluaisi

Olen tolkuttanut tutuilleni ihan samaa, mutta he vain katsovat minua säälivästi ja toteavat, että ei pelkoa Gnut, emme tee niin :)

Ei tuu kyllä niin mitään tavaraa mieleen, mitä tässä välttämättä haluais. Mutta mies olis kiva! Palautuskuitin kanssa, jos ei ookaan sopiva...

Originally posted by JohnnyB
Lahjoja jos sais...

No joo, uusi tietokone olis itse asiassa aika kiva juttu :D

Originally posted by Mariko
Ei tuu kyllä niin mitään tavaraa mieleen, mitä tässä välttämättä haluais. Mutta mies olis kiva! Palautuskuitin kanssa, jos ei ookaan sopiva...

Joululahjaksi saaduissa miehissähän ei ole sitten vaihto oikeutta, palautus kylläkin..

Lista:
- Polttava DVD
- Säkki
- Elämää tärkeämpi kirja Massaa! Voimaa! :D

Originally posted by Kimmo
Joululahjaksi saaduissa miehissähän ei ole sitten vaihto oikeutta, palautus kylläkin..

Aahaa, siis ilmeisesti sama juttu kuin alusvaatteiden ja uikkareitten kanssa. Niitäkään ei saa vaihtaa, olishan se epähygieenistä, jos on ehtinyt tuotetta jo päällensä sovittaa. Eikä varmaan tule mitään toimintatakuutakaan miehen mukana, varaosista nyt puhumattakaan... Pitää varmaan keksiä jotain muuta pukinkonttiin pyydettävää :rolleyes:

Originally posted by boyracer
BMW E46 M3 SMG II...

Kyllähän tommonen lahja mullekkin kävis. Ainut vaan et tuon puskuri on jotenkin epäsymmetrisen näköinen,mut äkkiähän sen vaihtas.

Originally posted by Mariko
Aahaa, siis ilmeisesti sama juttu kuin alusvaatteiden ja uikkareitten kanssa. Niitäkään ei saa vaihtaa, olishan se epähygieenistä, jos on ehtinyt tuotetta jo päällensä sovittaa. Eikä varmaan tule mitään toimintatakuutakaan miehen mukana, varaosista nyt puhumattakaan... Pitää varmaan keksiä jotain muuta pukinkonttiin pyydettävää :rolleyes:

Jos joululahjaksi saatua miestä ehtii sovittaa, niin siinä tapauksessa eroon pääseminen vaikeutuu huomattavasti..
Toimintatakuuta ei tämän tuotteen mukana tule, (tai riippuu mallista ) `vink ´
:rolleyes:

Lahjakortti vaate- tai kenkäliikkeeseen
Jotain yleishyödyllistä kuten aluslakanoita uuteen sänkyyn
Nahkakintaat kunnon vuorella

Tavoitteena olis antaa itselleni stressitön joulu, pitäis ehtiä tekemään kouluhommat ennen joulua alta pois.

Originally posted by yajo
KP Ouraman Mega Duty- kirjan. Ja isot lihakset.

mulla olis yksi ylimääräinen, paljonko tarjoat ;)

Ei kyllä tule mitään kohtuuhintaista mieleen, mitä voisin joululahjaksi toivoa. Viime vuonna saadut aamutohvelit on jo niin kulahtaneessa kunnossa, että haluaisin uudet. After Eightejä suklaahimoon ja kalkkunaa joulupöytään. :haart:

Jaahas

No jos näitä maallisia asioita ajatellaan ni uudet salihousut ja sisäpelitossut ois kovat mut tietysti kaikkein tärkein toive ois et oma ja lähimmäisten terveys pysyis suht kohtalaisina.

Niin ja tietysti :love:

Rakas joulupukki, tänä vuonna haluan lahjaksi selkäkarvat. Minulle tai tyttöystävälle.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom