Painoa ei tule plussakaloreilla, mikä on vikana??

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkäs olen nyt jo ainakin parin kuukauden ajan vetänyt plussa kaloreilla joka päivä. Siitä asiasta olen varma, koska syön kuin hevonen ja nälän tunne ei pääse tulemaan (katabolia), mistä tiedän suurinpiirtein syöväni paljon. Syön proteiini pitoisia ruokia (hera 80 ja kreatiini ja täysmaito).
Salillakin käyn 4 kertaa viikossa 2-jakoisella ohjelmalla. Rupeaa turhauttamaan...

Neuvoja tähän ongelmaan?

- - - Updated - - -

Lisään tähän vielä sen että ss + gomad on yritetty mutta tuloksetta...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Et syö plussalla jos ei painoa tule. Plussalla tarkottaa sitä että syöt enemmän kun kulutat ja sillon paino kasvaa. Syö enemmän.

Et oo plussilla jos ei paino nouse. Pistähän sitä ravintoo tarkemmin näkyviin niin tuumataan missä mättää. Ootko ees syöttäny kalorilaskuriin niitä?

Elikkäs olen nyt jo ainakin parin kuukauden ajan vetänyt plussa kaloreilla joka päivä. Siitä asiasta olen varma, koska syön kuin hevonen ja nälän tunne ei pääse tulemaan (katabolia),

Se et sulla ei oo nälkä ei todellakaan oo kytköksissä sun (kuvittelemiin) plussakaloreihin..

Elikkäs olen nyt jo ainakin parin kuukauden ajan vetänyt plussa kaloreilla joka päivä. Siitä asiasta olen varma, koska syön kuin hevonen ja nälän tunne ei pääse tulemaan (katabolia), mistä tiedän suurinpiirtein syöväni paljon. Syön proteiini pitoisia ruokia (hera 80 ja kreatiini ja täysmaito).
Salillakin käyn 4 kertaa viikossa 2-jakoisella ohjelmalla. Rupeaa turhauttamaan...

Neuvoja tähän ongelmaan?

- - - Updated - - -

Lisään tähän vielä sen että ss + gomad on yritetty mutta tuloksetta...

Kokeile tätä: http://articles.elitefts.com/training-articles/twelve-steps-to-getting-big/

Aineenvaihdunnallakin ja aktiivisuudella on väliä, voi joutua syömään vaikka sen 4-5000 kcal että paino nousis. Ite jos juo vaikka kupin kahvia tai espressoa, niin 15 min päästä saa mennä vessaan kuralle eli nopeesti tapahtuu... Nuorempana kattelin laskurilla 5500 kcal päiväsyöntejä ja siltikään ei paino noussut (muutama vuosi sitten painoin vielä kutosella alkavia lukemia, tosin sillon en käynyt salilla). Nyt vanhemmiten (28 v) ei kyllä tarviku sen 2500-3000 kcal jotta paino pysyy 79-80kg. Heti jos syön vaikka viikon ajan vähemmän niin lähtee tippumaan.

Se on tietty mukava toisinkin päin, kun saa pudotettua kiloja naurettavan helposti, tarvittaessa.

Tod näk et vaan syö tarpeeksi. Kannattaa myös ottaa ihan kunnon safkasta ne kalorit eikä mistään maidosta ja herasta. Itse olen paininut ihan saman asian kanssa vaikka onkin näitä salivuosia takana jo ja kuvittelin syöväni paljon kun ruokamäärät oli 4000 kaloria ja yli mutta todellisuudessa paino alkoi nousemaan vasta kun mentiin 5000 kalorin yli. Siihen sisältyi täysjyväpastaa tai riisiä lähelle puolta kiloa päivä, neljä munaa aamuin illoin ja olo oli sellainen että pelkkä ruoanlaitto sai oksennusrefleksin päälle. Ei sitä moni tajuakaan miten suuri määrä sitä ruokaa on oikeasti mätettävä jos halutaan plussille, riippuen tietysti onko esim työ fyysinen vai istutaanko vaan päivä paikallaan. Käytännössä sun on myös joka vuosi nostettava sitä ravinnon määrää lihasmassan kasvaessa, sekin unohtuu helposti ja mennään totuttuun tapaan kaikessa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Komppaan kaikkia yhtäaikaa sekä edestä ja takaa.

Itsehän aloin saamaan painon nousuun, kun täytin 30 sekä aloin laskea kalorit. Huomasin, että kaloritarpeeni päivässä oli reilusti yli niiden laskureiden arvelemien. Sain syödän noin 4700 kcal/päivä, et paino alkoi nousemaan. Syömistä edesauttaa tuo kaloreiden laskeminen, itse käytin kalorilaskuria. Syö lisäksi läpi koko päivän tasaisesti, lisää maitotuotteita joka aterialle.

Zone-sarja -42%
Hyvää ravintoterminologiaa for dummies: plussakalorit = syö kuin hevonen, katabolia = nälän tunne :)

Juu tää pisti omaankin silmään mut en jaksanu ees kuitata asiasta. Todellinen timanttihan tuossa ajatusketjussa oli juurikin tuo "katabolia = nälän tunne" ;)

Miten voit olla varma niistä plussakaloreista, jos et laske niitä?

Tiedän siis siitä olevani plussa kaloreilla kun ei ole nälkä päivän aikana. silloinkun on nälkä usein ollaan miinuskaloreilla.

Kuten kirjoitin, ss + gomad on kokeiltu mutta tuloksetta. Tällä hetkellä treenaan arskan g6:sella ilman kyykkyä koska jalkani reenautuvat juoksussa, juoksen 2 kertaa viikossa juoksumatolla.

Tiedän siis siitä olevani plussa kaloreilla kun ei ole nälkä päivän aikana. silloinkun on nälkä usein ollaan miinuskaloreilla.

Kuten kirjoitin, ss + gomad on kokeiltu mutta tuloksetta. Tällä hetkellä treenaan arskan g6:sella ilman kyykkyä koska jalkani reenautuvat juoksussa, juoksen 2 kertaa viikossa juoksumatolla.

Se ettei ole nälkä ei ole mikään mittari kaloreiden oikeasta määrästä.

Huonoin tekosyy ikinä olla treenaamatta jalkoja. On se lenkkeily ja kunnon raskaat kyykyt kuitenkin HIEMAN erilaista harjoittelua.

No ei niihin jalkoihin hirveesti lihasta tule juoksemalla ja toisaalta tekemällä raskaita sarjoja kyykkyjä saa kestävyyspuolelle huomattavia etuja.

Sain syödän noin 4700 kcal/päivä, et paino alkoi nousemaan.

Ja mä keijukaisten n. 2500 kcal treenipäivänä --> painoa tullut reilussa kolmessa viikossa silti liki 2 kiloa eli mikäköhän menee pieleen...? Lähtömitat dieetin jälkeen 174/57,5. Lie vissiin elimistö ottamassa kaiken saamansa ruuan varastoon, ettei vaan enää jouduta ahdinkoon :( Pidän melko kovana vauhtina, kun en ajatellut päätyväni pikkupossuksi kesän ajaksi.

Back
Ylös Bottom