paino nuossut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teho_
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
38
onko normaalia kun dietti on loppunut niin paino nousee nopeasti pari kiloa. Itselläni nousi pari kiloa kun olin dietin lopettanut aika lyhyessä ajassa vaikka en ollut syönyt mitään rasvasta ym. Lenkilläkin olen käynyt kolme kertaan viikossa punttisali kertojen lisäksi(viisi). Olin juonut vettä normaalisti niin ei paino vedestä noussut. Ajattelin että energiavarastot täyttyisivät ja siitä se pari kiloa olisi tullut vai olenko ihan väärässä?? :eek:

teho_ sanoi:
onko normaalia kun dietti on loppunut niin paino nousee nopeasti pari kiloa. Itselläni nousi pari kiloa kun olin dietin lopettanut aika lyhyessä ajassa vaikka en ollut syönyt mitään rasvasta ym. Lenkilläkin olen käynyt kolme kertaan viikossa punttisali kertojen lisäksi(viisi). Olin juonut vettä normaalisti niin ei paino vedestä noussut. Ajattelin että energiavarastot täyttyisivät ja siitä se pari kiloa olisi tullut vai olenko ihan väärässä?? :eek:

Nestettä keho ottaa jonkinverran kun taas plussalle lähdetään, eli normaalia on.

Muistathan että kannattaa aloitella se bulkkaaminen varovaisesti. Aineenvaihdunta on yleensä hitaammalla dieetin jälkeen, joten heti ei kannata ihan niitä tavoitekaloreita napsia. Pikkuhiljaa nostelee niin hyvä tulee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom