HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Olisit kaivellut taskuista muka lompakkoa ja laittanut samalla mersun avaimet tiskille. Toinen vaihtoehto on, että kävelet respan ohi ja pudotat vahingossa mersun avaimet lattialle. Voit sitten mennä myöhemmin kyselemään respasta avaimia ja samalla pyytää respatyttöä mukaan talliin varmistamaan, että ne on varmasti sinun mersun avaimet.

Muuten lisää :offtopic: niin työkaveri kertoi miten vaihtoi mersusta bemariin, kun mersussa oli koko ajan ongelmia ja Veho koetti pistää työkaveria niiden maksumieheksi. Töissä on muuten yksi kolmaskin bemarimies, mutta hänellä menee vähän yli, kun on niin paljon bemarimerchiä, on m-sarjan kännykänkuoret, bemaripaitaa/hupparia päällä yms. Tuo on minusta vähän överia, kun bemarin pitää olla vähän mystisempi juttu, että nainen huomaa miehessä olevan jotain erikoista ja sitten parkkipaikalla miehen napsauttaessa avaimesta ovet auki ja auton valojen syttyessä ja naisen nähdessä miehellä olevan bemarin. Tuo saa naiset yleensä hymyilemään leveästi ja hihittämään hermostuneena.
Hyviä pointteja kasuaalista Mercedes-Benzin avaimien esilletuomisesta check-innissä, mutta rupesin miettimään, että kuinka olisin voinut tuoda samassa tilanteessa ilmi, että Mercedes-Benzini ei ole mikä tahansa malli vaan S-sarjalainen. Tämän olisi voinut hoitaa siten, että koska hyvin todennäköisesti respasta on valvontakameranäkymä hotellin parkkihalliin niin olisin voinut pyytää respaa varmistamaan kamerasta, etten vahingossa parkkeerannut henkilökunnan tms. varattuun ruutuun, kun en ollut asiasta ihan varma. Kun respa olisi kysynyt, että mikä auto se näistä kamerassa näkyvistä on, niin olisin voinut vastata, että se on tuo uusi S-sarjan Mercedes-Benz tuossa kulmaruudussa. Tällä tavoin olisin voinut tuoda hienovaraisesti autoni merkin ja tarkan mallin respan tietoon vaikuttamatta mäntiltä. Mutta nämä on näitä, jälkiviisas on aina helppo olla, mutta kun tilanne on niin sanotusti päällä, niin tällaisten juttujen kehittäminen nopeasti ei olekaan niin helppoa.

Pitäisi melkeinpä olla joku valmis listaus etukäteen harjoitelluista metodeista tuoda esille Mercedes-Benzini, joista voisi valita aina tilanteeseen sopivan itäminkkikohtaamisisssa. Ei tietenkään minulla ukkomiehenä tarvitse olla, mutta jollain poikamiehellä minun tilanteessani.

Yleenä muuten aina harmittaa, kun check-innisssä kohdalle sattuu trainee-nimikyltillä varustettu respa, koska silloin lähes aina sisäänkirjautuminen kestää normaalia pidempään. Eilen olisin voinut jäpittää siinä tiskin edessä vaikka koko illan. Ei mitään kiirettä mihinkään.
 
Hurrilta hyvä inhorealistinen yhteenveto EU:n puolustuskyvyn nostamisen ongelmista. Hurrilta jää tuossa vielä mainitsematta, että EU-maiden ainoa ongelma rahoituksen suhteen ei ole pelkästään niiden ylivelkaisuus vaan myös talouden heikon kilpailukyvyn takia muualle virtaavat pääomat ja investoinnit, jonka takia BKT ei kasva.

Euroopan unionin ja EU-maiden johtajat ovat Suomea myöten liki yksimielisiä siitä, että EU:n puolustuskykyä on tarpeen vahvistaa.

Oikeastaan kaikki muu paitsi tarve on kuitenkin epäselvää, sillä sopua ei ole esimerkiksi siitä, miten, missä ja millä rahalla puolustusvalmiutta pitäisi vahvistaa.

Rahoituskysymykset ovat varustelukeskustelun keskeistä sisältöä siksi, että suuri osa EU-maista on Suomen tavoin EU:n taloussääntöjen mukaan ylivelkainen – ja siksi käytännössä puun ja kuoren välissä.

Vaikea valinta on tehtävä sen välillä, jättääkö tarpeellisetkin puolustusvälineet hankkimatta velkasääntöjen noudattamiseksi vai antaako velkarajojen paukkua entistäkin ronskimmin puolustuskyvyn vahvistamiseksi – vai luoviako sittenkin noiden viheliäisten vaihtoehtojen välistä joitakin muita julkisia menoja leikaten.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom