Paino kun ei nouse millään

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ryal
  • Aloitettu Aloitettu
Moi,

Oon uus foorumilla, tai ehkä joskus 7 vuotta sitten jotain lueskellun kun aloitin salilla käymisen.
Välissä oli huonoja kausia enkä treenannut välillä ollenkaan, ja jossain vaiheessa pelkkiä kamppailulajeja.

Tammikuussa olin tosi ylipainoinen, ja lihaskunto todella heikko. Sain vaikean tulehduksen ja olin teholla viikon ja henki meinas lähteä. Tästä toivuin sitten huhtikuuhun mennessä, ja siitä asti oon ollutkin enemmän urheiluhullu kuin koskaan aiemmin. Käyn nyt salilla 5-6 kertaa viikossa ja frendien mielestä kroppa on ihan helvetin hyvässä kunnossa.

Itse en kuitenkaan oo oikeen tyytyväinen, kun yritän saada enemmän massaa ensisijaisesti olkapäihin, hartioihin, ja ehkä hieman hauiksiin. Paino ei kuitenkaan nouse millään, oon vetänyt massakautta tässä 4kk ja vaaka ei liiku mihinkään suuntaan (paitsi ehkä kilon alas). Ravinto joka päivä: Aamupala reilu satsi puuroa, + 2 paistettua kananmunaa + 2 viipaletta pekonia täysjyvätortillassa, 1 reilun kokoinen korkeaproteiinipitoinen lämmin ateria, 2 proteiinijuomaa (á 616 kcal, 102g hiilareita, 51g protskua), ja tähän päälle vielä 6 viikon ajan vetänyt Redramin Ana Boldia. Mittaa 171 cm, paino 58kg ja rasvaa oli 2kk sitten 11% ja paino tällöin 59kg.

Mitä helvettiä mun pitäisi tehdä, jotta saisin merkittäviä tuloksia? Eiks tollasella syömisellä ja noilla lisäravinteilla pitäis jotain tapahtua? En nyt muista mikä se myymälä on HKI keskustassa heti kun rautsikan metrosta tullaan kahdet liukuportaat ylös, mutta siellä myyjä lupasi että Ana Boldilla ja Leaderin G Massilla syntyy varmasti tuloksia. Oon harkinnu meneväni valittamaan sinne kohta kun ei mitään tuloksia näy. Rasvaa mussa tuskin kyllä enää on edes 10%.

-R

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja pieni korjaus ekaan viestiin, oon siis vetänyt massakautta 6kk. Joka päivä 2 protskujuomaa ja kunnon aamu- ja iltapalat.

Punaisesta maidosta saa paljon kaloreita, jos ei pysty taikka maha ei kestä paljoa syömistä niin kokeile juoda maitoa (punaista), löydät haulla tarkemmin tietoa paljon kaloreita yms

Ihan näin mututuntumalta voisin heittää että et syö tarpeeksi.

Sitä se munkin mututuntuma sanois, mutta kalorilaskuri antaa tulokseks n. 3400 kcal päivässä.

[edit] tohon kun lisää vielä hemut ym. niin menee varmaan keskiarvo lähemmäs 4000 kcal.

Siis noissa mitä oot alotuspostissa luetellu niin ei tuu kyllä kun n.2700 kcal, riippuu nyt tietysti paljonko tota puuroa vedät, mutta tuskin kauheesti yli 400 kaloria siitä. Helvetin vähän rasvaa myös tossa ruokavaliossa. Kai tosta sun luettelosta puuttuu iltapala kokonaan, tossahan ei oo oikeeta ruokaa paskaakaan?

Mistä sä tiedät paljon aloittaja syö kun ei ole listannut syömisiään? Ja vaikka söis kuinka helve***ti mutta kuluttaa ne kaikki pois treenillä ja omalla aktiivisuudella niin ei se mitään auta.

TODELLA harvalla oikeasti mitään kilpirauhasen liika/vajaatoimintaa on. Yleensä se vaan johtuu siitä ettei syödä tarpeeksi tai syödään liikaa.

Tiputat treenit (max1tunti) 3xviikko. Ei aerobista. Syöt 3500-4000kcal päivä. Istut tai makaat loppu päivän niin jo on perk*** jos ei paino nouse.

Tosta pääruuasta saat 600, noista drinksuista 1200 = 1800, aamupalasta pikaisesti laskettuna 700 = 2400
En nyt tiedä milla matematiikalla tosta saadaan lähes 4000 kcal.

Siis minkälainen vuorokausirytmi sulla on? Jos heräät jo aikaisin aamulla ja valvot iltamyöhään, jonka välillä vielä treenaat, niin ei neljällä aterialla paino kovin helposti nouse. Ruokailuvälitkin on jo liian pitkiä. Ja kun näistä aterioista kaksi on vielä juomia, jotka imeytyy nopeasti eikä pidä nälkää millään tasolla verrattuna kiinteään safkaan. Lähtökohtana vois pitää 4 kiinteää ateriaa (aamupala, ateria 1, ateria 2, iltapala) sekä 1-2 prodejuomaa päälle päivän aikana. Noilla saa sitten ne kalorit jo sinne 4000-5000 kcalin paikkeille riippuen hieman ruoka-aineista.

Proteiinijuomissa 102g hiilaria ja 51g prot? Kuulostaa aika paljolta(huom, desi heraa/maltoa ei ole 100g), enkä tajua miks kukaan vetäis 100g sokeria tollasessa juomassa edes treeni jälkeen.

Kiinnostais tietää mitä ketjun aloittaja syö muilla aterioilla esim. iltapalalla ja välipaloilla. Vai korvaatko ne noilla juomilla?
Miksi et syö toista lämmintä ateriaa ? jne

...mutta siellä myyjä lupasi että Ana Boldilla ja Leaderin G Massilla syntyy varmasti tuloksia. Oon harkinnu meneväni valittamaan sinne kohta kun ei mitään tuloksia näy.

Ei ne lisäravinteet mikään superkehityksen tae ole.

Paino nousee kun syöt paljon, ei tämä mitään omaa keskustelua tarvinne. Juo vaikka rypsäriä pullon suusta ja käy joka päivä grillillä 5 kertaa niin varmasti alkaa paino nousta.

Ilta safkoihin vaan ruokalusikallinen rypsäriä sekaan. Jos ei auta parin viikon sisällä niin lisää toinenkin. Paino kuitenkin pysynyt samoissa joten melko lähellä jo ollaan + kaloreille pääsyä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom