Paino kun ei nouse millään

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ryal
  • Aloitettu Aloitettu
Proteiinijuomissa 102g hiilaria ja 51g prot? Kuulostaa aika paljolta(huom, desi heraa/maltoa ei ole 100g), enkä tajua miks kukaan vetäis 100g sokeria tollasessa juomassa edes treeni jälkeen.

Kirjotappa googleen mainitsemani Leader G mass ja lukase:

1 annos (160 g) sisältää:
Proteiinisekoitusta:51 g
Kreatiinia (Creapure):5,0 g
Glutamiinia:2,0 g
Kaksivaiheista hiilihydraattisekoitusta:102 g

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tosta pääruuasta saat 600, noista drinksuista 1200 = 1800, aamupalasta pikaisesti laskettuna 700 = 2400
En nyt tiedä milla matematiikalla tosta saadaan lähes 4000 kcal.

Käytin sitä sun ehdottamaa kalorilaskuria, niin ihan sen matematiikalla.

[venom];3051096 sanoi:
Siis noissa mitä oot alotuspostissa luetellu niin ei tuu kyllä kun n.2700 kcal, riippuu nyt tietysti paljonko tota puuroa vedät, mutta tuskin kauheesti yli 400 kaloria siitä. Helvetin vähän rasvaa myös tossa ruokavaliossa. Kai tosta sun luettelosta puuttuu iltapala kokonaan, tossahan ei oo oikeeta ruokaa paskaakaan?

No jos iltapalan haluat tietää niin se on maustamatonta jogurttia muromyslillä, ja tätä sellainen väh. puolen litran kannu.

Lähinnä kysyn, että olisko joku muu lisäravinne kuin toi Redramin Ana Bold kenties parempi vaihtoehto mulle. Proteiinijuomissa oon nostanut protsku/hiilari suhteen noin korkeelle kun 50/50 suhteella ei tullut mitään tulosta, eikä myöskään 60/40.

^Jaa että tuossa ei ollutkaan kaikki syöminen, ei sitten mitään. Tolla anaboldilla tai millään muullakaan testobuusterilla et tee yhtään mitään. Jos niillä jotain vaikutusta on, se on niin marginaalista että huomaat sen ainoastaan lompakossa. Varsinkin kun aloittelija on kyseessä niin kannattaa panostaa vaan ruokailuun, lisänä ehkä hera, krea ja malto.

No mikä tossa minun laskelmassa kusee?

Sitä en osaa sanoa, suljin sen sivun jo missä tollanen ilmanen laskuri oli, ja tuskin se mulla enää tallessa on. Mutta luulen että sun laskelmassa kusee se, että aamupalassa ei ole huomioitu 2 isoa paistettua kananmunaa, helvetillistä lautasellista puuroa, sekä hirveetä kannua jogurttia muromyslillä iltapalana.

Sitä en osaa sanoa, suljin sen sivun jo missä tollanen ilmanen laskuri oli, ja tuskin se mulla enää tallessa on. Mutta luulen että sun laskelmassa kusee se, että aamupalassa ei ole huomioitu 2 isoa paistettua kananmunaa, helvetillistä lautasellista puuroa, sekä hirveetä kannua jogurttia muromyslillä iltapalana.

Aamupala oli laskettu niin kuin sen ilmoitit. Iltapalaa ei ollut koska siitä et puhunut mitään. Paljonko tuossa aamupuurossa on hiutaleita(kuivapaino)? Entä paljonko mysliä on iltapalalla?

^Jaa että tuossa ei ollutkaan kaikki syöminen, ei sitten mitään. Tolla anaboldilla tai millään muullakaan testobuusterilla et tee yhtään mitään. Jos niillä jotain vaikutusta on, se on niin marginaalista että huomaat sen ainoastaan lompakossa. Varsinkin kun aloittelija on kyseessä niin kannattaa panostaa vaan ruokailuun, lisänä ehkä hera, krea ja malto.

Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, että missä vaiheessa 7 vuotta kuntosalia ja kamppailulajeja harrastanut ei ole enää aloittelija? :)

Puurossa hiutaleita aikalailla se 100g, ainakin tossa mitä mulla on sanotaan 1dl = 38g ja laitan sitä ainakin 2,5dl. Muromysliä on about saman verran.

Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, että missä vaiheessa 7 vuotta kuntosalia ja kamppailulajeja harrastanut ei ole enää aloittelija? :)

Siinä vaiheessa kun näkyy jotain tuloksia. IMO rankka alipaino ei ole vielä kovin hyvä tulos, jos sitä punttitreenin kannalta mietitään.

Kannattaa vaan opetella syömään enemmän. Laadukasta sapuskaa, jossa on myös rasvaa riittävästi. Ei kukaan asematunnelin lisäravinnekauppias, eikä kukaan muukaan sankari voi luvata millään sokerijauhoilla ja jonnin joutavilla testobuustereilla varmoja tuloksia.:rolleyes: On ollu kyllä melko "ammattitaitoinen" myyjä siellä. Ite oisin nauranu päin naamaa jos noin olisi mulle sanonut.

Ja 3000kcal ei tosiaan ole vielä paljon, varsinkin kun tunnustaudut oikein urheiluhulluksi.

Eikö oo helpompi vaan ku uskot että pitää syödä enemmän tai liikkua vähemmän? Rasvaa läträämällä saat hyvin kaloreita. Maapähkinävoita, öljyjä, kermaa, voita, pähkinöitä ja niin edelleen.

Otat vaikka tavoitteeksi tyhjentää oliiviöljypullon viikossa. Helppoa ja halpaa. Muutama drinksua päivässä, vaikka mehun seassa menee helposti alas.

Siinä vaiheessa kun näkyy jotain tuloksia. IMO rankka alipaino ei ole vielä kovin hyvä tulos, jos sitä punttitreenin kannalta mietitään.

Sun pitäis ehkä nähdä mut ja mun fyysinen kunto. Vai onks tällä forumilla ainoaa tulosta se, että massaa on niin helvetisti ettei 90cm ovesta mahdu? Sanoisko nimeltä mainitsematon thainyrkkeilyn SM-mitalisti, "aloittelijalle" että mun itse itselleni tekemässä treeniohjelmassa ei oo mitään parannettavaa?

Sun pitäis ehkä nähdä mut ja mun fyysinen kunto. Vai onks tällä forumilla ainoaa tulosta se, että massaa on niin helvetisti ettei 90cm ovesta mahdu? Sanoisko nimeltä mainitsematon thainyrkkeilyn SM-mitalisti, "aloittelijalle" että mun itse itselleni tekemässä treeniohjelmassa ei oo mitään parannettavaa?

Kuvia

No minä katsos luulin että sun tavoite on nostaa sitä painoa ja saada isommat lihakset, niinkuin taisit aloituspostissa sanoa. Ja yksistään se, että thainyrkkeilyn sm-mitalisti kehuu sun ohjelmaa, ei kerro vielä yhtään mitään, koska harvan thainyrkkeilijän salitreenit tuskin tähtäävät varsinaisesti lihasten kasvatukseen.

Kyllä minä uskon, että oot varmasti jäntevässä kunnossa ja siinä mielessä ehkä jonkun mielestä tai joltain kannalta hyvässäkin kunnossa, mutta myönnetään nyt ihan rehellisesti että tuohon painoon sulla ei oo lihasta paskankaan vertaa. Siinä mielessä olet siis aivan aloittelija. Ja muutenkaan ohjelma tuskin määrittelee aloittelijaa hieman kokeneemmasta treenaajasta. Eihän kenenkään tarvis sitten muuta ku ottaa Jay Cutlerin ohjelma sellaisenaan käyttöön ja sanoa itseään ammattilaiseksi.

Mardelle voisin kuvia antaakin, koska hänelle vastasin.. musta vaan ei oo ottamaan sellasia pullistelukuvia itsestäni ja sitten vielä postaamaan niitä tällaselle foorumille. Mutta voin sanoa, että kroppa on siinä Christian Bale(Machinist.... joo siis Batman) ja Jason Statham välimaastossa. Lähempänä ehkä Stathamia. Ja aerobinen puoli on 3300 Cooperissa. Ehkä mun pitäiskin lopettaa kaikki aerobinen kokonaan ja tehdä vaan etätöitä kotoa sekä mättää maapähkinävoi/vaahtokarkkilevite-sandwichejä lärviin ;-)

7 vuotta salitreeniä ja ilmeisestikkin on ollut tarkoitus kasvattaa lihasta ainakin osan tuosta ajasta?? Mitä helvettiä?!

Se vanhan kunnon yhtälö, paljon prodea,+kalorit ja kova treeni ei tämä mitään rakettitiedettä ole, luulisi helposti sen 10-20 kg tulevan painoa jos vähänkään panostaa asiaan eikä nyt joka suupalaa niin prkl puhtaasti syö.

Ja kyllä näköjään 7 vuoden jälkeenkin voi olla aloittelija....

Et vissiin lukenut threadin ekaa postausta?

Otat vaikka kaks kuvaa. Yks edestä rentona ja toinen edestä jännitettynä ja vaikka haba koukussa ja/tai selkä levitettynä. Ei siinä sen enempää pullisteluja tarvita. Noilla puheilla pitäis kyllä olla varaa laittaa nettiin pari kuvaa. Naaman tietenkin suttaat vaan pois niin säilyy anonyymiys.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom