Paino kun ei nouse millään

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ryal
  • Aloitettu Aloitettu
Mutta joo ihan totta, 7 vuotta treeniä ja osa ajasta tarkoitus kasvattaa lihaksia ja syömällä runsaasti -> paino ei nouse = MITÄ HELVETTIÄ. Se tän threadin suurin mysteeri onkin. Ehkä mun pitäiskin sit mennä lääkäriin eikä kysyä täältä ravinnosta/lisäravinnosta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Paljon se sun TOSI ylipainoinen paino sitten oli?
minkäs ikäinen kaveri olet?

En tiedä kun en punnitsenut itseäni kun koitin pysyä hengissä enkä huolehtia painosta. Mut sanotaanko et veli ei ois kuulemma tunnistanu jos oisin tullu kadulla vastaan. Ja oon 25.

Otat vaikka kaks kuvaa. Yks edestä rentona ja toinen edestä jännitettynä ja vaikka haba koukussa ja/tai selkä levitettynä. Ei siinä sen enempää pullisteluja tarvita. Noilla puheilla pitäis kyllä olla varaa laittaa nettiin pari kuvaa. Naaman tietenkin suttaat vaan pois niin säilyy anonyymiys.

Täytyy kattoo, josko tuo järjestyis kun ton anonyymiyden säilyttämisen kanssa tulee vähän ongelmia. En kyllä tiedä mikä niiden kuvien vaikutus tässä aiheessa tulisi loppupeleissä olemaan.

Täytyy kattoo, josko tuo järjestyis kun ton anonyymiyden säilyttämisen kanssa tulee vähän ongelmia. En kyllä tiedä mikä niiden kuvien vaikutus tässä aiheessa tulisi loppupeleissä olemaan.

Henkilökohtaisesti en usko että noilla mitoilla voit muistuttaa edes etäisesti crankin näyttelijää.

Joo-o. Eipä niillä kuvilla oikeastaan mitään merkitystä tämän ketjun aiheen kannalta ole. Kylmä fakta on se, ettet syö tarpeeksi, vaikka se kuinka tuntuisi uskomattomalta omasta mielestäsi. Ei tässä mitään mysteerejä ole. Kuten sanoin, 3000kcal ei ole paljon, jos liikkuu paljon. Ilmeisesti teet vielä aika paljon muutakin kuin ne salitreenit, joten energiantarve korostuu entisestään. Ja oikeasti se rasvan lisääminen siihen ruokavalioon on tärkeä juttu, muutenkin kuin kaloreiden kannalta. Rasva miehen tiellä pitää.

Ja tarkoitus ei ole lannistaa eikä mollata, mutta sanon vaan että kannattaa ehkä sitä omakuvaakin hieman tarkastaa, jos meinaat oikeasti olevasi kovinkin lihaksikas noilla mitoilla, mitä ilmoitit. Ja mua kanssa kiinnostaa se tosi kova ylipaino tai sen määrä noin suunnilleen. Kai sä pystyt jonkinlaisen arvion heittämään?

Ryal, nyt ihan oikeasti se järki käteen! Ei näistä asioista tarvitse tehdä mitään tähtitiedettä. Jos sun painosi ei nouse niin et vain saa riittävästi energiaa, tämä on vain puhdas fakta! Lisää siis reippaasti hiilarien määrää niinä päivinä kun vähääkään liikut, nyt siis oletan että sulla on proteiinien saanti taattu. Olen itse ollut samassa tilanteessa kuin sinäkin, eikä siinä ihmettely auta, sun vaan pitää syödä enemmän silloin kun liikut. Itse olen laskeskellut kulutukseni olevan parhaimpina päivinä yli 5000kcal luokkaa, eikä minullakaan painoa ole kuin 72kg. Se vaan riittää että jonain päivänä käyt salilla ja käyt pelaamassa höntsäjalkapalloa pari tuntia niin jo rupee olemaan kulutus sitä luokkaa että et perussafkalla ihan helposti ota tuota 5000kcal :). Ratkaisu tähän on hyvin yksinkertainen: vähennät liikkumista tai lisäät energian määrää!

Siinä vaiheessa kun näkyy jotain tuloksia. IMO rankka alipaino ei ole vielä kovin hyvä tulos, jos sitä punttitreenin kannalta mietitään.

Kannattaa vaan opetella syömään enemmän. Laadukasta sapuskaa, jossa on myös rasvaa riittävästi. Ei kukaan asematunnelin lisäravinnekauppias, eikä kukaan muukaan sankari voi luvata millään sokerijauhoilla ja jonnin joutavilla testobuustereilla varmoja tuloksia.:rolleyes: On ollu kyllä melko "ammattitaitoinen" myyjä siellä. Ite oisin nauranu päin naamaa jos noin olisi mulle sanonut.

Ja 3000kcal ei tosiaan ole vielä paljon, varsinkin kun tunnustaudut oikein urheiluhulluksi.

Millä perusteella rankka alipaino? Onhan tuo tavisten mittarilla eli BMI:llä normaalipaino, vaikka onkin lähempänä alarajaa kuin ylärajaa.

Ja tarkoitus ei ole lannistaa eikä mollata, mutta sanon vaan että kannattaa ehkä sitä omakuvaakin hieman tarkastaa, jos meinaat oikeasti olevasi kovinkin lihaksikas noilla mitoilla, mitä ilmoitit.

Sori kesti vähän aikaa kun noita tatuointeja on useampia. Ja eipä tuossakaan anonyymiys täysin säily mutta olkoot.
pakkotoisto.jpg

Niin ja tää on nyt ihan täysin rentona, kun pullistelut ei oo mun juttu.

Nyt on kyllä pakko kommentoida:

kroppa on siinä Christian Bale(Machinist.... joo siis Batman) ja Jason Statham välimaastossa. Lähempänä ehkä Stathamia.

pakkotoisto.jpg

Niin ja tää on nyt ihan täysin rentona, kun pullistelut ei oo mun juttu.

jason-statham-death-race.jpg

Jason Statham: 175cm/80kg

Mitä jos palaat meidän muiden laiheliinien joukkoon ja myönnät nöyrästi että yksinkertaisesti syöt vaan aivan liian vähän. Ruokaa naamaan kunnes oksettaa niin kyllä se siitä lähtee, ei bulkkaamisen kuulu tuntua nautinnolta. :thumbs:

Kyllä sä aika hoikka olet, mutta et kuitenkaan sellanen "laihaläski". Pikemminkin "jäntevärimpula" (ja tämä ei siis pahalla..). Jos lihaskasvu kiinnostaa niin eihän siihen muu auta kuin järjettömän kova treeni, reilusti ruokaa ja lepoa sopivasti.

Mitä jos palaat meidän muiden laiheliinien joukkoon ja myönnät nöyrästi että yksinkertaisesti syöt vaan aivan liian vähän. Ruokaa naamaan kunnes oksettaa niin kyllä se siitä lähtee, ei bulkkaamisen kuulu tuntua nautinnolta. :thumbs:

Toi "ruokaa naamaan kunnes oksettaa" on vaan vähän huono asenne diabeteksen kanssa.

Tuo diabeteshan voi vähän vaikutta miten safka imeytyy. Eihän se asiaa muuten kummenna että tökkäät piikistä sitten vähän reilummasta ainetta kun olet paljon hiilaria syönyt. Hyvä kuntohan sulla on. Laiha mutta ei kuitenkaan mikään laihaläski, hyvä alkaa hakkaamaan lihaa luitten ympärille!

Ja massaani oon melko tyytsi tällä hetkellä, pitäis vaan päästä tappelemaan tonne 70kg painoluokkaan ja sit pitää rasvat täs 10% tai taitaa olla nyt vähän alle.

Hey, thanks! :)

Heh, enmä mitään diapeeteksestä tiiä mutta noin mä olen kuvitellut. Eikös tota insuliinia voi käyttää jotenkin hyväksikkin massanhankinnassa? Noh mutta tämä keskusteluhan on turha, sinulle on annettu jo kaikki neuvot mitä tähän asiaan voi antaa eli lisää ruokaa.

Ja massaani oon melko tyytsi tällä hetkellä, pitäis vaan päästä tappelemaan tonne 70kg painoluokkaan ja sit pitää rasvat täs 10% tai taitaa olla nyt vähän alle.

No onko se nyt sitten tyytyväisyyttä omiin massoihin, jos kuitenkin haluat sitä 10kg lisää? Mutta jees, lisää ruokaa koneeseen, diabetes huomioiden ja hyvillä treeniohjelmilla eteenpäin niin eiköhän ne joskus tavoitteetkin täyty. Karu homma, mutta ei ne lihakset kasva tyhjästä, siihen tarvitaan energiaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom