Paino kun ei nouse millään

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ryal
  • Aloitettu Aloitettu
Kaikesta ei tarvitse kieltäytyä eikä ole järkevääkään ainakaan ympäri vuoden. Kyllä kunnon rasvainen pizza ja olut on joskus "soulfoodia" parhaimmillaan. Sitten jaksaa taas satsata ;)

Tuo on kyllä aivan totta, mutta mä oon vaan päätökseni tehnyt, etten enää koskaan juo ja ihan periaatekysymys oikeestaan pitää siitä kiinni, noi taloudelliset ym. syyt on vaan sivussa tulevat etuudet. Kaikki ihmiset tarvitsee jonkinlaista "soulfoodia", mulla sen alkoholin vaan korvaa yleensä maustetut vichyt tai oikein hifi-mineraalivedet.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lyörään faktoja tiskiin! :rolleyes: sanomista tulee
-Kun energiansaanti ja -kulutus vastaavat toisiaan, paino säilyy samana
-Kun syömme yli kulutuksemme, ylimäärä varastoidaan rasvaksi rasvakudokseen. Pakkislaisilla myös lihaskudokseen! :puntti:
-Perusaineenvaihduntaan vaikuttavat paino, ikä, sukupuoli, perimä ja lihaskudoksen määrä.
-Nukkuessa ihmisen aineenvaihdunta muuttuu katabolisesta anaboliseksi :dance:

Joten jonkun täytyy bulkkailla enempi ku toisen, vaikka olisi fysiikaltaan samat lähtökohdat!

Moi,

Oon uus foorumilla, tai ehkä joskus 7 vuotta sitten jotain lueskellun kun aloitin salilla käymisen.
Välissä oli huonoja kausia enkä treenannut välillä ollenkaan, ja jossain vaiheessa pelkkiä kamppailulajeja.

Tammikuussa olin tosi ylipainoinen, ja lihaskunto todella heikko. Sain vaikean tulehduksen ja olin teholla viikon ja henki meinas lähteä. Tästä toivuin sitten huhtikuuhun mennessä, ja siitä asti oon ollutkin enemmän urheiluhullu kuin koskaan aiemmin. Käyn nyt salilla 5-6 kertaa viikossa ja frendien mielestä kroppa on ihan helvetin hyvässä kunnossa.

Itse en kuitenkaan oo oikeen tyytyväinen, kun yritän saada enemmän massaa ensisijaisesti olkapäihin, hartioihin, ja ehkä hieman hauiksiin. Paino ei kuitenkaan nouse millään, oon vetänyt massakautta tässä 4kk ja vaaka ei liiku mihinkään suuntaan (paitsi ehkä kilon alas). Ravinto joka päivä: Aamupala reilu satsi puuroa, + 2 paistettua kananmunaa + 2 viipaletta pekonia täysjyvätortillassa, 1 reilun kokoinen korkeaproteiinipitoinen lämmin ateria, 2 proteiinijuomaa (á 616 kcal, 102g hiilareita, 51g protskua), ja tähän päälle vielä 6 viikon ajan vetänyt Redramin Ana Boldia. Mittaa 171 cm, paino 58kg ja rasvaa oli 2kk sitten 11% ja paino tällöin 59kg.

Mitä helvettiä mun pitäisi tehdä, jotta saisin merkittäviä tuloksia? Eiks tollasella syömisellä ja noilla lisäravinteilla pitäis jotain tapahtua? En nyt muista mikä se myymälä on HKI keskustassa heti kun rautsikan metrosta tullaan kahdet liukuportaat ylös, mutta siellä myyjä lupasi että Ana Boldilla ja Leaderin G Massilla syntyy varmasti tuloksia. Oon harkinnu meneväni valittamaan sinne kohta kun ei mitään tuloksia näy. Rasvaa mussa tuskin kyllä enää on edes 10%.

-R

olepa vaan onnellinen mitä on vai onko aerobista kuntoa? toisella on sydäntä toisella lihasta. siinpä se kun kultaisen keskitien löytää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom