Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nikos116 sanoi:Mä olen saanut sellaisen kuvan että nämä " kuulapäät " eivät puukota yhtä usein kuin romanit tai muut ulkomaalaiset. mutta voin olla väärässäkin.
Eli menee herkemmin pitemmälle pahoinpitelyssä.Hippa sanoi:Ulkomaalainen hakkaa äärimmäisemmin kuin suomalainen?
No jos haluat että menen vielä pitemmälle. :DGideon S sanoi:Hienoa Onion, että jaksat vielä tarkentaa paskanjauhantaasi.
Ei ole.paksi sanoi:Sekö on oikein jos somalilauma hyökkää kännissä olevan MIEHEN päälle ilmeisesti ilman sen suurempaa syytä.
En tiedä velvoittaako, voiko siitä nostaa syytteen jos ei soita?paksi sanoi:Eikö jo laki velvoita auttamaan parhaalla mahdollisella tavalla hädässä olevaa, eli vähintäänkin poliisi pitää soittaa paikalle jos ei itse uskalla mennä väliin.
Eikö vitutakin. Jos mies olisi ollut sukulainen, tietenkin olisin mennyt puolustamaan, niin ainakin sanon, voi olla että juoksisin poiskin pelästyneenä, eihän sitä tiedä.paksi sanoi:Vituttaa tuollainen välinpitämättömyys. Entä jos kyseinen kännikala olisi sattunut olemaan vaikka sinun sukulaisesi.. Olisitko silloinkin neuvonut toimimaan samoin?
Kuka niin ajattelee?paksi sanoi:Osoittaa muuten erityistä tyhmyyttä ajatella että jokainen kolmekymppinen mies pystyy puolustamaan itseään väkivaltaisilta hyökkäyksiltä. Voin kertoa että ei pysty.
Nikos116 sanoi:En nyt kyseisestä tilastosta, mutta omin kokemuksin en ole nähnyt suomalaisen potkivan maassa makaavaa leukaan..
Laki velvoittaa tekemään jotain, edes soittamaan poliisit, kuten Maddoxxin postaamassa lakitekstissä mainittiin.NP sanoi:En tiedä velvoittaako, voiko siitä nostaa syytteen jos ei soita?
Paksi sanoi:Osoittaa muuten erityistä tyhmyyttä ajatella että jokainen kolmekymppinen mies pystyy puolustamaan itseään väkivaltaisilta hyökkäyksiltä. Voin kertoa että ei pysty.
Tuolla viittasin siihen kun sanoit, että vain naisia ja lapsia pitää puolustaa. Kaikki miehetkään eivät pysty puolustamaan itseään, varsinkaan isompaa joukkoa vastaan.NP sanoi:Kuka niin ajattelee?
En nyt jaksa tästä asiasta enempää saivarrella, mutta pointtini on se, että jokaisen ihmisen pitäisi välittää sen verran muista ihmisistä, että soittaisivat edes poliisit paikalle tuollaisissa tilanteissa. Silloin ei oma henki olisi vaarassa, mutta hakattavalle olisi jotain apua tulossa.NP sanoi:Ei noista tiedä, anna heidän olla, itse ovat tilanteisiinsa joutuneet.
Jos siellä on 30-vuotiaan miehen paikalla puolustuskyvytön nainen tai lapsi, se on toinen juttu.
?
Ja raiskaaminen, ikävää mutta totta.Jortsu sanoi:Eli siis ohikulkioiden potkiminen ja puukottaminen kuuluu neekerien kulttuuriin?
Johtunee siitä kun tässä maassa asuu ainakin toistaiseksi vielä enemmän suomalaisia.Hippa sanoi:Suurimmassa osassa tekijät ovat suomalaisia.
Jortsu sanoi:Eli siis ohikulkioiden potkiminen ja puukottaminen kuuluu neekerien kulttuuriin?
neutraali sanoi:Ja raiskaaminen, ikävää mutta totta.
Syyttäkää vaan rasistiksi sitä en ole alkaa vaan pikkuhiljaa ottaa nuo tumma hipiäiset aivoon.
Johtunee siitä kun tässä maassa asuu ainakin toistaiseksi vielä enemmän suomalaisia.
PS entinen luokkakaveri on helsingin keskustan poliisi partiossa töissä ja kyllä hän ainakin sanoi että nää ulkomaalaiset on ihan oikeita riesoja/ongelmallisia poliiseillekin. Usein kuulemma ongelmia heidän kanssaan.
Mistä minä tiedän mistä se johtuu mutta kummasti ne tuntuu nuo tumma hipiäiset aina riehuvan, pizzan paistajat pahimmasta päästä(onko ne sitten irakilaisia vai mitä lie), sysi mustat on yleensä ottaen iloista porukkaa.MrMikey sanoi:Oletko nyt neutraali aivan varma, että se on juuri se ihonväri mikä tekee heistä väkivaltaisia?
Varmasti olisi tullut tapaus täällä julki vaikka olisi ollut suomalaisen tekosia.AG+ sanoi:Joopa joo ja jos kaksi suomalaista kännikalaa olisivat piesseet toisiaan niin tapausta ei täällä olisi edes mainittu. .