Pahoinpitely tilanne

Status
Viestiketju on suljettu.
Tummat miehet

Uskon että ihonvärillä ei niinkään ole väliä vaan uskonto.

Kokkolassa on kristittyjä Sudaneja jotka ovat loppujen lopuksi harmittomia ja rauhallisia.
Eikös Somalit ole Muslimeja pahoja sellaisia :evil:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nikos116 sanoi:
Mä olen saanut sellaisen kuvan että nämä " kuulapäät " eivät puukota yhtä usein kuin romanit tai muut ulkomaalaiset. mutta voin olla väärässäkin.

Mulla taas on sellainen mutu että nämä isänmaanystävät harrastaa satunnaista väkivaltaa enemmän kuin esim romanit...

Rikoslaki 4. luku, 4 § (13.6.2003/515)

Hätävarjelu

Aloitetun tai välittömästi uhkaavan oikeudettoman hyökkäyksen torjumiseksi tarpeellinen puolustusteko on hätävarjeluna sallittu, jollei teko ilmeisesti ylitä sitä, mitä on pidettävä kokonaisuutena arvioiden puolustettavana, kun otetaan huomioon hyökkäyksen laatu ja voimakkuus, puolustautujan ja hyökkääjän henkilö sekä muut olosuhteet.

Jos puolustuksessa on ylitetty hätävarjelun rajat (hätävarjelun liioittelu), tekijä on kuitenkin rangaistusvastuusta vapaa, jos olosuhteet olivat sellaiset, ettei tekijältä kohtuudella olisi voinut vaatia muunlaista suhtautumista, kun otetaan huomioon hyökkäyksen vaarallisuus ja yllätyksellisyys sekä tilanne muutenkin.

Rikoslaki 21. luku, 15 § (21.4.1995/578)

Pelastustoimen laiminlyönti

Joka tietäen toisen olevan hengenvaarassa tai vakavassa terveyden vaarassa on tälle antamatta tai hankkimatta sellaista apua, jota hänen mahdollisuutensa ja tilanteen luonne huomioon ottaen kohtuudella voidaan häneltä edellyttää, on tuomittava pelastustoimen laiminlyönnistä sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi.

Hienoa Onion, että jaksat vielä tarkentaa paskanjauhantaasi.

paksi sanoi:
Sekö on oikein jos somalilauma hyökkää kännissä olevan MIEHEN päälle ilmeisesti ilman sen suurempaa syytä.
Ei ole.
paksi sanoi:
Eikö jo laki velvoita auttamaan parhaalla mahdollisella tavalla hädässä olevaa, eli vähintäänkin poliisi pitää soittaa paikalle jos ei itse uskalla mennä väliin.
En tiedä velvoittaako, voiko siitä nostaa syytteen jos ei soita?
paksi sanoi:
Vituttaa tuollainen välinpitämättömyys. Entä jos kyseinen kännikala olisi sattunut olemaan vaikka sinun sukulaisesi.. Olisitko silloinkin neuvonut toimimaan samoin?
Eikö vitutakin. Jos mies olisi ollut sukulainen, tietenkin olisin mennyt puolustamaan, niin ainakin sanon, voi olla että juoksisin poiskin pelästyneenä, eihän sitä tiedä. :david:
paksi sanoi:
Osoittaa muuten erityistä tyhmyyttä ajatella että jokainen kolmekymppinen mies pystyy puolustamaan itseään väkivaltaisilta hyökkäyksiltä. Voin kertoa että ei pysty.
Kuka niin ajattelee?

Tuollaisessa tilanteessa olen käyttänyt komentoäntäni ja huutanut :" Poliisi on soitettu ja on tulossa paikalle!!!" Tämä toimintatapa on osoittautunut tehokkaaksi. Aina ei kannata mennä väliin, voi tulla puukkoa kun pojat pelkäävät itsevarmaa, vaarallisen sulavin liikkein lähestyvää tuhovoimaista massaa. Ööö, hehe.......

"voi tulla puukkoa kun pojat pelkäävät itsevarmaa, vaarallisen sulavin liikkein lähestyvää tuhovoimaista massaa." :D :D
Pitäisiköhän tässä alkaa pikku hiljaa virittelemään povi taskuun hong kongissa myytäviä " nuoriso kouluttajia " eli mini pesis mailoja.. ilmeisesti tarkoitettu kalojen tainnuttamiseen ym.

menee rankasti :offtopic: mutta eiköhän tämä ole muutenkin mennyt:

Jos joku muistaa " paluu tulevaisuuteen " ( en muista mikä niistä ) niin siellä tulevaisuudessa sillä yhellä jäbällä oli itsestään kokoontuva pesäpallo maila... sellanen olisi oikeissa käsissä :thumbs: mutta taas väärissä käsissä :down:

Nikos116 sanoi:
En nyt kyseisestä tilastosta, mutta omin kokemuksin en ole nähnyt suomalaisen potkivan maassa makaavaa leukaan..

Täähän nyt tapahtuu joka toisessa matsissa. Jos toinen kaatuu sitä monotetaan melkein poikkeuksetta. Hyvinkäällä teinit monotti yhdeltä tyypiltä oikein kunnolla hampaat sisään ja Riihimäessä kolme tyyppiä monotti yhtä tyyppiä suoraan päähän niin paljon kuin lähti. Tosin tässä Riihimäen tapauksessa siihen tuli kaks muuta tyyppiä paikalle ja sitten monotettiinkin yhtä niistä potkijoista päähän... Onnistui vaan pääsemään karkuun, kun ne kaks muuta ei pitäny sitä kunnolla kiinni...

:offtopic: Tosta Hipan avatarista tulee jotenkin klitta mieleen... :nolo: :kuola:

NP sanoi:
En tiedä velvoittaako, voiko siitä nostaa syytteen jos ei soita?
Laki velvoittaa tekemään jotain, edes soittamaan poliisit, kuten Maddoxxin postaamassa lakitekstissä mainittiin.
Paksi sanoi:
Osoittaa muuten erityistä tyhmyyttä ajatella että jokainen kolmekymppinen mies pystyy puolustamaan itseään väkivaltaisilta hyökkäyksiltä. Voin kertoa että ei pysty.
NP sanoi:
Kuka niin ajattelee?
Tuolla viittasin siihen kun sanoit, että vain naisia ja lapsia pitää puolustaa. Kaikki miehetkään eivät pysty puolustamaan itseään, varsinkaan isompaa joukkoa vastaan.
NP sanoi:
Ei noista tiedä, anna heidän olla, itse ovat tilanteisiinsa joutuneet.

Jos siellä on 30-vuotiaan miehen paikalla puolustuskyvytön nainen tai lapsi, se on toinen juttu.
?
En nyt jaksa tästä asiasta enempää saivarrella, mutta pointtini on se, että jokaisen ihmisen pitäisi välittää sen verran muista ihmisistä, että soittaisivat edes poliisit paikalle tuollaisissa tilanteissa. Silloin ei oma henki olisi vaarassa, mutta hakattavalle olisi jotain apua tulossa.

Toissa kesänä oltiin porukalla(mä+emäntä und pikkuveli+emäntä) viihteellä ja nähtiin kun joku sankari retuutti emäntäänsä kadun varressa. Ei se sitä lyönyt mutta haukku, töni ja lopulta rupes kuristaan. Oma emäntä huusi siinä vaiheessa jotain tyyliin "lopeta tai soitetaan poliisit" ja veljen kanssa lähettiin juokseen sitä runkkaria kohti, perhanan paskahousu lähti juokseen karkuun. Olis voinu läiskiä lättyyn ja heittää järveen, vituttaa tollaset naistenhakkaajat.

Noi on aika perkeleen ikäviä tilanteita... Oma mielipide on, että tuttuja ja heikompia autan, mutta muuten koitan olla sekaantumatta. Tosin, kun tilanne tulee, niin äkkiä saattaakin olla jännäkakka housussa jos jotain vierasta pitäisi oman terveyden uhalla auttaa. Vähän esimerkkiä:

Naapurikunnassa oli jotain meininkiä ja siellä oli sitten mun kavereita ja tuttuja aika paljonkin ottamassa. Tottakai kännissä aina saadaan rähinää ja homma ajautu siihen, että mun kaveria oli 5 jätkää hakannu mm. takaraivoon ym. Kaverin pää siinä oli aika veressä kun menin tapahtumapaikalle. Kun pää saatiin kuntoon, niin kaverini meni takasin ja etsi ensimmäisen sitä lyöneen kaverin. Kysymättä veti nyrkin naamaan ja siitä tuli taas oikein kunnon joukkotappelu. Parikymmentä poikaa siellä pyöri ja nyrkit heilu. Tossa tilanteessa seurasin ihan vierestä, mutta en mennyt väliin. Syynä ehkä se, että tilanne oli suht tasainen, olin selvinpäin (enkä siis niin valmis ottamaan turpaani), tuskin olisin saanut tilannetta rauhoittumaan ja olen paskahousu. Tossa tilanteessa oli aivan mielettömät agret päällä ja tein myös itselleni selväksi, että oli tilanne mikä tahansa, niin kaveria autan joka tapauksessa. Kavereilleni ei kylläkään mitään ihmeempää sattunut ja homma saatiin jotenkin hoidettua... Että sellanen. :david:

Juu-u ei siinä aina kehtaa väliin menemään kun saa kuitenkin palkinnoksi puukkoa/ syytteen. Ei banaanimaalaisilla ole minkäänlaista oikeutta tulla tänne hakkaamaan ja raiskaamaan porukkaa. Kuten aiemmin jo mainittiin niin karenssi ajalle vaan nikupetterit. Suomen lainsäädäntö on loppuun asti perseestä, ehkä parempi kuin Ameriikan Yhdysvalloissa, mutta korjattavaa ois muutaman rekkalastillisen verran.
Sitä olen myös miettinyt, että kun nämä isänmaantoivot hakkaavat suomalaisia, niin miten se edistää niiden aatetta? Harjoitteleeko ne mustiaisia varten?
Samantien kinnarit sinne mutiaisten mukaan banaanimaahan, eiköhän ne siellä opi vähän tapoja..Toivottavasti ei nyt kuitenkaan täkäläisiä tapoja.

Jortsu sanoi:
Eli siis ohikulkioiden potkiminen ja puukottaminen kuuluu neekerien kulttuuriin?
Ja raiskaaminen, ikävää mutta totta.
Syyttäkää vaan rasistiksi sitä en ole alkaa vaan pikkuhiljaa ottaa nuo tumma hipiäiset aivoon.
Hippa sanoi:
Suurimmassa osassa tekijät ovat suomalaisia.
Johtunee siitä kun tässä maassa asuu ainakin toistaiseksi vielä enemmän suomalaisia.

PS entinen luokkakaveri on helsingin keskustan poliisi partiossa töissä ja kyllä hän ainakin sanoi että nää ulkomaalaiset on ihan oikeita riesoja/ongelmallisia poliiseillekin. Usein kuulemma ongelmia heidän kanssaan.

Jortsu sanoi:
Eli siis ohikulkioiden potkiminen ja puukottaminen kuuluu neekerien kulttuuriin?

Jos sanotaan, että saunominenj a dokaaminen kuuluu suomalaiseen kulttuuriin niin ihan hyvin voidaan sanoa, että appanoiden kulttuuriin kuuluu väkivalta.

Tohon metrin kommenttiin kiinnitin vähän huomioo... Omasta mielestänikin totta on, että kun tapoista ym. vakavista rikoksista puhutaan, niin usein tekijänä on suomalainen. Mutta itsellä ainakin on sellainen mielikuva, että neekerien, somalien ym. tavaramerkkiä on erityisesti pahoinpitelyt ja varkaudet. Niitä ne tekee aivan varmasti suhteessa enemmän jos alettais laskemaan... :rolleyes:

Ja en ole rasisti. Mun puolesta täällä saa mennä vaikka kolmekätisiä ja neonkeltasia kansalaisia, kunhan ne osais käyttäytyä maassa maan tavalla...

neutraali sanoi:
Ja raiskaaminen, ikävää mutta totta.
Syyttäkää vaan rasistiksi sitä en ole alkaa vaan pikkuhiljaa ottaa nuo tumma hipiäiset aivoon.
Johtunee siitä kun tässä maassa asuu ainakin toistaiseksi vielä enemmän suomalaisia.

PS entinen luokkakaveri on helsingin keskustan poliisi partiossa töissä ja kyllä hän ainakin sanoi että nää ulkomaalaiset on ihan oikeita riesoja/ongelmallisia poliiseillekin. Usein kuulemma ongelmia heidän kanssaan.

Oletko nyt neutraali aivan varma, että se on juuri se ihonväri mikä tekee heistä väkivaltaisia?

Joopa joo ja jos kaksi suomalaista kännikalaa olisivat piesseet toisiaan niin tapausta ei täällä olisi edes mainittu. Ei kannattaisi läträtä viinan kanssa.

Kyllä itse ainakin intissä näin aika monen sortin veijaria joiden elämän päätarkoitus tuntui olevan viikonloppuna pää täyteen ja sitten ainakin yksi tappelu / pahoinpitelytilanne pitäisi saada viikonloppuhuvin päälle. Eivät kyllä olleet rasisteja että kelpasi ihan kun ketä tahansa pahoinpiteli.

MrMikey sanoi:
Oletko nyt neutraali aivan varma, että se on juuri se ihonväri mikä tekee heistä väkivaltaisia?
Mistä minä tiedän mistä se johtuu mutta kummasti ne tuntuu nuo tumma hipiäiset aina riehuvan, pizzan paistajat pahimmasta päästä(onko ne sitten irakilaisia vai mitä lie), sysi mustat on yleensä ottaen iloista porukkaa.
AG+ sanoi:
Joopa joo ja jos kaksi suomalaista kännikalaa olisivat piesseet toisiaan niin tapausta ei täällä olisi edes mainittu. .
Varmasti olisi tullut tapaus täällä julki vaikka olisi ollut suomalaisen tekosia.
Miks porukka on yleensä ottaen ihan häjissään jos näitä ulkomaalaisia syytetään pahoinpitelyistä yms, aina ollaan puolustelemassa, ihme hommaa, mutta jos masa tökkää jotain pikkasen puukolla selkään niin heti sitä ollaan lahtaamassa oikein porukalla, näille samaa kohtelua kuin masalle ym hemmoille.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom