Pahoinpitely tilanne

Status
Viestiketju on suljettu.
MrDeca1 sanoi:
Eli voi huolella vetää hyökkääjää tauluun.

Ihan varovasti sitten vaan niin ei vahingossa satuta liikaa, muuten se voi olla herkästi hätävarjelun liiottelua. :hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
123jippo sanoi:
Ihan varovasti sitten vaan niin ei vahingossa satuta liikaa, muuten se voi olla herkästi hätävarjelun liiottelua. :hyper:

Kuten jo sanoin,niin "hyvä" asianajaja saa hätävarjelun liioittelustakin itsepuolustuksen oikeuden edessä :kippis1:

Ei anneta edes väärää valaa,vaan muunnellaan totuutta oikein kauniisti oikeaan suuntaa,että negge saa taatusti tuomion :piis:
(Ai mäkö muka rasisti???... :I :haart: black :urjo: )

MrDeca1 sanoi:
Kuten jo sanoin,niin "hyvä" asianajaja saa hätävarjelun liioittelustakin itsepuolustuksen oikeuden edessä :kippis1:

Ei anneta edes väärää valaa,vaan muunnellaan totuutta oikein kauniisti oikeaan suuntaa,että negge saa taatusti tuomion :piis:
(Ai mäkö muka rasisti???... :I haart Blackmen: )

:kippis1: :worship:

Moro, tulin äsken pimeen ajon ajosta,

:offtopic:

Oon aina sanonu ettei sitä "pimeen ajon ajoa" kannata ajaa. Siitä tulee vaan harmia. Kakkosvaiheessa sitte :rolleyes:

:jahas:

Topicci käsittelee sitä, mitä tulisi tehdä, kun puolustuskyvytöntä murjotaan. Puolet posteista taas on viemässä värillisiä :saunan: taa.

Omskakas sanoi:
:jahas:

Topicci käsittelee sitä, mitä tulisi tehdä, kun puolustuskyvytöntä murjotaan. Puolet posteista taas on viemässä värillisiä :saunan: taa.

Vaihtoehtojahan on vain kaksi.Menet väliin ja saat tuomion,tai olet puuttumatta ja kannat pelkurin leimaa lopunelämää otsassasi.

paksi sanoi:
Jos toisten kulttuuriin kuuluu ohikulkijoiden potkiminen ja puukottaminen, niin se on heille suotava.
Eli siis ohikulkioiden potkiminen ja puukottaminen kuuluu neekerien kulttuuriin?

Mä oon kans miettiny monta kertaa et mitä tekisin jos näkisin nyt jotain tuollaista pahoinpitely juttua, en kyl oikeesti tiedä. Nuoruuteni Joensuussa viettäneenä sitä oppi poistumaan paikalta jos joku vääntö alko, ja siitä on jääny sellanen tapa et aina kun näkee jotain niin haluu vaan poistuu. Ja se oli sillon outoo, et yleensä "pikkuskinit" hakkas suomalaisia. Ymmärän uusnatsien periaatteen ja olen kyllä osin niitten kanssa samaa mieltä, mut toi toiminta siihen aikaan Joensuussa oli aika outoa.

Nyt kun kuitenkin on voimaa tullut lisää ja ois kykyä puolustaa, mut jotenkin vaan tulee sellanen pelkotila aina kun näkee tollasta. Varsinkin kun nää neekerit hakkaa jotain, nii ei siinä mielellään mee väliin, ei niistä tiedä mitä sieltä tulee ja sama on mannejen kanssa.

Tottakai jos tilanne on just sellanen et 5 vs 1, nii kyl siihen pitäs jotenkin puuttuu, mut todennäkösesti soittasin poliisit tai jtn, mut vaan tuppaa niiläkin kestämään aika pitkään. Mutta yksin en tollaseen tilanteeseen väliin menisi. Mut jos ois muutaman kaverin kanssa, nii kai sitä sitten tulis väliin mentyä.

Vituttaa vaan niin saatanasti noi neekerit, kun ne tekee täällä mitä haluaa ja elää meidän verorahoilla. Ei tietenkään pidä yleistää, mutta aivan liian usein saa lukea kuinka tummaihoinen mies on raiskannut, pahoinpidellyt jne jne...

Tarttes varmaan tehdä jotain

MrDeca1 sanoi:
Onneksi hyvä kaveri on asianajaja ja pelastaa oikeusmurhalta,kun on mennyt väliin ja pelastanut toisen.Hyvä asianajaja saa sinisestäkin valkoisen.
Eli voi huolella vetää hyökkääjää tauluun.

Tää on todella hyvä huomio. Tää yleinen käsitys siitä, että "laki on kaikille sama", johtuu todennäköisesti siitä, että valtaosissa tapauksista joudutaan turvautumaan verorahoilla kustannettuun asianajajaan. Mulle ei ole ensikäden kokemusta kuin yhdestä tapauksesta, jossa rikas isukki maksoi pojalle hyvän asianajajan. Ja aika vähällä selvittiin. Joku oikiksessa opiskeleva pakkislainen voisi kirjoitella faktoja, mutta mun mutukäsitys on, että Suomessakin "Rahalla saa ja hevosella pääsee".

Jortsu sanoi:
Eli siis ohikulkioiden potkiminen ja puukottaminen kuuluu neekerien kulttuuriin?
Älä pelkää, se on kato vaan sitä sarkasmia.

Tomi sanoi:
Älä pelkää, se on kato vaan sitä sarkasmia.
Ok, pitää muistaa laittaa sarkasmilasit päähän kun lukee tätä threadiä ettei vaan luule mitään rasismiksi :)

En pidä itseäni minään rasistina, mutta kyllä mulle on vahva käsitys syntynyt ulkomaalaisista henkilöistä. Manset, Somppikset ja muut negrospirituaalit menee kyllä helpommin äärimmäisyyksiin väkivaltatilanteissa, kuin me *maitoperseet. Suomalaiseen kapakkataistelukulttuuriin kuuluu töniminen ja jos tilanne kärjistyy oikein kiihkeäksi niin voidaan ottaa jopa pienimuotoinen gagefight in diskoteek. Kaverit menee yleensä väliin jossain vaiheessa ja tilanne raukeaa useimmissa tilanteissa, noin 80/20.

Hevosmiehet, Manchesterilaiset ja mansut vetävät ensin turpaan, tai ottavat ja sen jälkeen kaivetaan taskusta "yleensä pitsiä" isoisän vanha moravia ja huidellaan sillä. Tämäkään ei yleensä riitä vaan pakko on vielä iltamien päätteeksi esitellä isoisän hevospoolossa voittamaa lugeria ja vieläpä ehkä testata onko ruuti kuivaa. Kun tämäkään ei vielä riitä, niin sanotaan että tullaan koko suvun ja rippikoulukavereiden voimin grillibileisiin ja hoitellaan kaikki, myöskin perheen kultakala.

Sitten on vielä luettelemati nämä negrospirituaalit. Eilen jopa lehdestä taas saatiin lukea kuinka joku negrospirituaalinainen oli piiskannut ottotytärtään pyykinkuivatustelineeseen sidottuna ja poliisikuulusteluissa ilmoitti ettei ollut tiennyt että tämä on laitonta Suomessa. No samapa tuo miten kuivattavat tyttäriään autiomailla, mutta täällä ei kuivatella ihmisiä noin. Kun äitit ovat negrospirituaaleilla jo tuollaisia, niin voipa voi. Negrospirituaaleja on täällä silti hyvin pieni murto-osa, mutta silti nämä yön timot onnistuvat menemään äärimmäisyyksiin liiankin useissa tapauksessa.

*Huom! Käytin meistä maitoperseistä nimitystä maitoperse tasapuolisuuden vuoksi.

Mua vituttaa ihmiset jotka ehkä vielä pystyis tekemään jotain eikä mene väliin kun näkee tuollaista tapahtuvan. Se on totaalisen munatonta meininkiä.
mitä kun olisit itse siinä potkittavana ja joku urpo maanmies katsoo vierestä monttu auki.Mun olis pakko mennä väliin tai häpeäsin itseäni loppuikäni.

masai1967 sanoi:
Mua vituttaa ihmiset jotka ehkä vielä pystyis tekemään jotain eikä mene väliin kun näkee tuollaista tapahtuvan. Se on totaalisen munatonta meininkiä.
mitä kun olisit itse siinä potkittavana ja joku urpo maanmies katsoo vierestä monttu auki.Mun olis pakko mennä väliin tai häpeäsin itseäni loppuikäni.
Entäpäs jos tulee moraa kylkeen? Siinä on sit haudasta kiva huudella että olinpas kova poika ku menin väliin :). Kyllä kannattaa tuommosissa tilanteissa ajatella vähän pidemmälle eikä heti rynnätä nyrkit ojossa sinne sekaan.

Jos haluat auttaa väkivaltatilanteessa turvallisesti, soita poliisi ja kerro meneillään olevasta tapahtumasta. Soiton jälkeen voit ehkä karjaista kulman takaa kuuluvalla äänellä "poliisi on tulossa!" ja toivoa, että pahoinpitely loppuu tekijän säikähdettyä tulossa olevaa poliisia.

Toki voit mennä itse väliin jos uskallat, mutta kannattaa muistaa se, että monasti erilaisilla vähemmistöillä on kättä pidempää mukana. Usein vielä käyttävätkin sitä kättä pidempää enemmän tai vähemmän surutta...

Olisihan se kiva varmasti auttaa, mutta minkäs teet kun toisella puolella voi tosiaan olla puukkoja yms vastassa. Puukkoa vastaan saa paljain käsin taisteleva olla melkoinen ninja, jos aikoo selvitä itseään telomatta.

... Mutta onhan Suomi toki oikeusvaltio, tuomiot hätävarjelun liioittelusta tulevat usein siitä, että kyseessä on tosiaankin liioittelu. Homma vaan menee överiksi jos menet potkaisemaan purukaluston sisään joltain mummoa kädestä retuuttavalta tyypiltä. Järkeä saa ja pitääkin käyttää, ei hätävarjelu ole mikään rangaistuskeino tekijälle. Oikeuslaitos huolehtii rangaistuksista Suomessa...

se nyt on ihan sama minkä värisiä noi rähisijät on. yleensä vaan noilla maahanmuuttajilla ei ole penniäkään missään kiini niin niille on ihan sama mitä tekevät. sakkoja tai korvauksia ei tarvitse maksaa kuitenkaan. sama pätee moneen muuhunkin suomalaiseen. pahimmat rähisijät on mun osalla ollut joko nämä lippispäät puolustamassa kylän ainoa sinkkutytön "siveellisyyttä" sekä holkkipolvet.

maahanmuuttajille pitäisi antaa jokin karenssiaika, jonka aikana ei saisi olla yhtään omaisuusrikosta tai pahoinpitelyä. ensimmäisestä evättäisi oleskeluluvat ja heti seuraavalla koneella takaisin kotiin.

kyllä pahoinpideltyä pitäisi aina koittaa auttaa. pienemmillä kylillä vaan meinaa saada tuon jengin heti peräänsä.

Raven sanoi:
Meni auttamaan ja laittoi luuta otsaan, kun ei muuta vaihtoehtoa ollut ja ei kun oikeuteen pahointelystä syytettynä.
Saiko tuomion? Se on aika paljon eri asia kun olla syytettynä. Sivullisilla on oikeus mennä väliin ja käyttää tarvittavia voimakeinoja hätävarjelun nojalla. Voimakeinot on lopetettava kun kun siihen ei ole enää tarvetta. Eli jos pahoinpitelijä lopettaa tomintansa pelkästään sillä ,että menet paikalle ja käsket lopettamaan, et saa tarjota enää turpaan tms.( vaikka se olisikin sille ihan oikein). Tai jos kaveri vetää sinuakin turpaan, mutta lopettaa hyökkäyksen ja jää jää naureskelemaan partaansa takaisin lyönti ei ole hätävarjelua ja siitä voi saada tuomion.

Viimeksi muokattu:
tikkuniska sanoi:
Entäpäs jos tulee moraa kylkeen? Siinä on sit haudasta kiva huudella että olinpas kova poika ku menin väliin :). Kyllä kannattaa tuommosissa tilanteissa ajatella vähän pidemmälle eikä heti rynnätä nyrkit ojossa sinne sekaan.

Ei sinne heti tarvii mennä nyrkkien kanssa vaan voi mennä ja sanoa et nyt loppu se leikki.Jos se ei auta voi ottaa kättä pitempää tai juosta vaikka sitten karkuun jos näyttää moraa tulevan.
Onhan siinä aina pieni riski kun menee väliin mutta mun luonteella sivusta katsominen ko tilanteessa ei onnistuisi.

masai1967 sanoi:
Mun olis pakko mennä väliin tai häpeäsin itseäni loppuikäni.

Mä luulen että sä olet nyt asian ytimessä.

Alkuperäisen kirjoittajan tärkein pointti ei varmaan ollut se (suuri uutinen) että neekerit hakkaa hönöpettereitä metroasemilla, vaan se miten helposti ihminen tuntee itsensä avuttomaksi tilanteessa jossa pitäisi voittaa omat pelkonsa ja toimia. Tai päättää olla sekaantumatta ja kieltäytyä tuntemasta häpeää sen johdosta.

Nikos116, kukaan ei oikein voi sulle sanoa miten olisi pitänyt tehdä tai olla tekemättä. Jokainen vetää omat rajansa siihen milloin toimii ja miten. Ja siitä huolimatta että voimaa ja kokoa on ja kamppailulajejakin on treenattu vuosikaudet, niin itse kullekin tulee vastaan tilanteita joissa kynnys omien pelkojen voittamiseen tuntuu liian suurelta. Ja sitten vituttaa/hävettää jälkeenpäin.

Mutta ei ihan kaikkeen kuitenkaan kannata väliin mennä. Eikä sitä tarvitse hävetä. Ainakaan loppuikäänsä. ;)

Ja ainahan voi pistää päälle hirveän huudon ja metelin takavasemmalta, turvallisen matkan päästä. Kyllä neekerikin meteliä pelkää.

onion sanoi:
En pidä itseäni minään rasistina, mutta kyllä mulle on vahva käsitys syntynyt ulkomaalaisista henkilöistä. Manset, Somppikset ja muut negrospirituaalit menee kyllä helpommin äärimmäisyyksiin väkivaltatilanteissa, kuin me *maitoperseet.

Mielenkiintoinen huomio, vaikka on ihan faktaa, että Suomi on melkoisen väkivaltainen maa tilastojen valossa.

Joka päivä saa melkeen lukea lehdestä kuinka joku on tapettu, hakattu tai raiskattu. Suurimmassa osassa tekijät ovat suomalaisia.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom