MrDeca1 sanoi:Eli voi huolella vetää hyökkääjää tauluun.
Ihan varovasti sitten vaan niin ei vahingossa satuta liikaa, muuten se voi olla herkästi hätävarjelun liiottelua.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
MrDeca1 sanoi:Eli voi huolella vetää hyökkääjää tauluun.
123jippo sanoi:Ihan varovasti sitten vaan niin ei vahingossa satuta liikaa, muuten se voi olla herkästi hätävarjelun liiottelua.
MrDeca1 sanoi:Kuten jo sanoin,niin "hyvä" asianajaja saa hätävarjelun liioittelustakin itsepuolustuksen oikeuden edessä :kippis1:
Ei anneta edes väärää valaa,vaan muunnellaan totuutta oikein kauniisti oikeaan suuntaa,että negge saa taatusti tuomion :piis:
(Ai mäkö muka rasisti???... :I haart Blackmen: )
Moro, tulin äsken pimeen ajon ajosta,
Omskakas sanoi::jahas:
Topicci käsittelee sitä, mitä tulisi tehdä, kun puolustuskyvytöntä murjotaan. Puolet posteista taas on viemässä värillisiä :saunan: taa.
Eli siis ohikulkioiden potkiminen ja puukottaminen kuuluu neekerien kulttuuriin?paksi sanoi:Jos toisten kulttuuriin kuuluu ohikulkijoiden potkiminen ja puukottaminen, niin se on heille suotava.
MrDeca1 sanoi:Onneksi hyvä kaveri on asianajaja ja pelastaa oikeusmurhalta,kun on mennyt väliin ja pelastanut toisen.Hyvä asianajaja saa sinisestäkin valkoisen.
Eli voi huolella vetää hyökkääjää tauluun.
Älä pelkää, se on kato vaan sitä sarkasmia.Jortsu sanoi:Eli siis ohikulkioiden potkiminen ja puukottaminen kuuluu neekerien kulttuuriin?
Ok, pitää muistaa laittaa sarkasmilasit päähän kun lukee tätä threadiä ettei vaan luule mitään rasismiksiTomi sanoi:Älä pelkää, se on kato vaan sitä sarkasmia.
Entäpäs jos tulee moraa kylkeen? Siinä on sit haudasta kiva huudella että olinpas kova poika ku menin väliin . Kyllä kannattaa tuommosissa tilanteissa ajatella vähän pidemmälle eikä heti rynnätä nyrkit ojossa sinne sekaan.masai1967 sanoi:Mua vituttaa ihmiset jotka ehkä vielä pystyis tekemään jotain eikä mene väliin kun näkee tuollaista tapahtuvan. Se on totaalisen munatonta meininkiä.
mitä kun olisit itse siinä potkittavana ja joku urpo maanmies katsoo vierestä monttu auki.Mun olis pakko mennä väliin tai häpeäsin itseäni loppuikäni.
Saiko tuomion? Se on aika paljon eri asia kun olla syytettynä. Sivullisilla on oikeus mennä väliin ja käyttää tarvittavia voimakeinoja hätävarjelun nojalla. Voimakeinot on lopetettava kun kun siihen ei ole enää tarvetta. Eli jos pahoinpitelijä lopettaa tomintansa pelkästään sillä ,että menet paikalle ja käsket lopettamaan, et saa tarjota enää turpaan tms.( vaikka se olisikin sille ihan oikein). Tai jos kaveri vetää sinuakin turpaan, mutta lopettaa hyökkäyksen ja jää jää naureskelemaan partaansa takaisin lyönti ei ole hätävarjelua ja siitä voi saada tuomion.Raven sanoi:Meni auttamaan ja laittoi luuta otsaan, kun ei muuta vaihtoehtoa ollut ja ei kun oikeuteen pahointelystä syytettynä.
tikkuniska sanoi:Entäpäs jos tulee moraa kylkeen? Siinä on sit haudasta kiva huudella että olinpas kova poika ku menin väliin . Kyllä kannattaa tuommosissa tilanteissa ajatella vähän pidemmälle eikä heti rynnätä nyrkit ojossa sinne sekaan.
masai1967 sanoi:Mun olis pakko mennä väliin tai häpeäsin itseäni loppuikäni.
onion sanoi:En pidä itseäni minään rasistina, mutta kyllä mulle on vahva käsitys syntynyt ulkomaalaisista henkilöistä. Manset, Somppikset ja muut negrospirituaalit menee kyllä helpommin äärimmäisyyksiin väkivaltatilanteissa, kuin me *maitoperseet.