Pahimmat satusedät

Mulla on yks naispuolinen ystävä aivan uskomaton valehtelija, ja ihan tollo miesten kans...

- Hän on aina asiantuntija joka asiassa, tai ainakin yrittää olla
- suuttuu aina, jos hänet saa puhuttua ulos asiasta, tyyliin "oisit antanu mun voittaa", faktat ovat hänelle yks ja sama.
- Kun näkee kiinnostavan miehen, alkaa vouhottaan välittömästi omilla tekemisillään ja aivan kaikella muullakin. Lapin lisää pistetään vähintään 50 % mukaan. Tosi räikeän läpinäkyvää, ja tämä tyyppi ei tajua yhtään millasena muut hänet näkee.

Tämäkin lista vois jatkua, mutta eiköhän siinä tullu ydinkohdat. Kaiken kaikkiaan helvetin ärsyttävää tuo aivoton pätemisen tarve.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hän on olevinaan käynyt salilla päälle 4 vuotta, niin sain kerran houkuteltua yhtäaikaa kanssani ja kysyin, että muistaakseni penkkimaksimisi taisi olla jotain päälle 120 tai jotain, niin voitko näyttää, kun olet niin paljon minua parempi, että miten se malmi nousee. No tämä lastaa tankoon 40 ja sanoo, että aina pitää lämmitellä hyvin nostaa hikisesti 8 kertaa ja tuumaa, että outo kipu tuli kyynärpäähän.. Olipa yllätys!
Vastaavanlaisia tyyppejä tuli amiksessa nähtyä. Eka oli sellanen, että joka paikasta hirveä kehumaan ja sitten kun pitäis tehdä, niin ei onnistu. Tekis jalkakyykkyä isoilla painoilla, mutta ku ei selkä kestä. Sama maastavedossa. Penkissä taas vaivas olkapää, miks isot nostot jäi aina näyttämättä. Yks päivä oli sitten liikuntatunnin aikana koulun salilla penkkiä veivaamassa. Piti olla kusipää ja kun se piti siinä taukoa, niin tein sillä 55-65kg vitosen sarjan hauiskääntöä (joo ei ollu selkä seinää vasten, mutta ei myöskään mitään naimaliikkeitä muistuttavaa heilumista) ja kysyin että hauistako sä oot treenaamassa? Tuon jälkeen loppu mulle ne tekisin jos voisin jne jutut..

Toinen oli taas hirveä +100 kiloinen läski, penkki oli jotain 140kg ainakin. Joku kerta sattu yhtä aikaa salille, niin se jotain 80kg, millä tein siinä sarjaa jäikin sitten sillä kaverilla rinnalle. :D

Edit: Kolmas tyyppi meinas unohtua. Tämä oli ihan kaikista paras. Hänellä on uus auto, taulu-tv ja elektroniikkaa kotonaan ainakin 10k€ edestä. Tuli lopulta yks kerta asuntolaan 15v vanhalla volkkarilla.. Sen piti maksaa sitten jotain lainaa kaverille takas, mentiin sitte automaatille. Siinä ihmettelee isoon ääneen, että on se kumma kun ei saa rahaa pihalle vaikka sitä tilillä reilusti on. Kaveri näki sivusilmällä että tilin saldo jotain 20senttiä, ei viittinyt nolata kusettaa vaan koetti pitää pokkaa.

Mulla oli kans joskus muutama vuotta sitten tällänen pari vuotta vanhempi kaveri jonka jutuista oli 99,99% täyttä paskaa.

En kaikkia juttuja muista, mutta niitä oli ihan helvetisti.. Tässä pari mitä tulee mieleen..:

- Se kehitti ja piirsi jotain asemalleja ja veti 15K€ palkkaa kuussa siitä hommasta, nettona. Kerran se jopa toi mulle näytille jotain itse lyijärillä piirtämiä, oikeesti melkeen ihan OK näkösiä, kuvia aseista..

- Oli nähnyt ihan jokasen leffan mitä sai filmtownista vuokrattua ja omisti kaikki maailman pleikka pelit. Ne pelit oli sen mökillä sellasis isoissa pahvilaatikoissa varastossa, mut ikinä se ei muistanu tuoda mulle niit lainaan.. :(

- Se oli helvetin kova tappelemaan. Aina sai kuulla ku se oli "hakannu" jonku jätkän joka tuli vittuilemaan sille. Mä kyllä vähän veikkaan että niistä sen mustelmista päätellen se oli ite se vittuilija ja sai muilta turpaan.

- Se sai japanin kokeesta kutosen tekemättä mitään muuta ku piirtämälle jonkun hienon kuvan niihin koepapereihin. Ei se kyl edes voinut opiskellut japania, ku sitä ei ollut sen koulussa tarjolla.

Kaikin puolin se oli hyvin hämärä jätkä. Sen juttuja ei voinut mitenkään kyseenalaistaa. Aina se keksi jonku toistaan tyhmemmän syyn ja se selitti ne kaikki jutut niin ku se ihan oikeesti uskois niihin. Ikinä se ei sinä kahden/kolmen vuoden aikana ku tunsin sen myöntäny valehdelleensa tai liioitelleensa niitä juttuja. Olikos se sana nyt patologinen valehtelija..

Ei sen kanssa voinut olla kunnolla mitenkään kaveri, mutta oli se porukan kanssa hauska kuunnella niitä juttuja ja vähän heittää lisää löylyä, ja sit vaan koittaa olla repeämättä.. :D

Öh.. rohkenenkohan oikaista muutamaa, tai oikeastaan yhtä termiä. Täällä ilmeisesti on tarkoitettu patologista valehtelijaa, mutta se on jostain syystä taipunut muotoon "pateettinen", "pataloginen" ja "apaattinen". ;)

Apaattinen valehtelija. :lol2:

Eräällä henkilöllä on kanssa ainainen tarve valehdella ja koittaa sillä saada kunniaa muilta.
Esim. " joo mulla on toyota corolla, tilasin siihen just 500€urolla turbon ett sit siin on jottai 300 heppaa, ett kyl se ihan lähtee tarpeeks sitte " todellisuus 80 heppaa ja turboa sillä ei oo.

Kaikki siltä kyselee aina, että koskas tuut sillä kouluun, missäs se on nyt, mikset aja sillä..
Ja vastaukseksi tulee aina jotain " Kyllä mä sillä oon ajellu mut se on just osissa ja turbo ei oo viel tullu jne jne jne " Hän kertoi kyllä jo puolivuotta sitten tilanneensa turbon, ja vielä ei ole saapunut :D

Sitten toinen tarina.. " Joo mulla noita muijjia riittää, sain tossa lauantai yönä kolmelta muijjalta kolme kertaa pillua ja ei tarvitse kuin hihkaista sinnepäin niin saan koska haluan "
Ja sitten alkoi taas muut kyselemään.. " Missäs se sun muijjas on, meetkö tänään tapaa sitä " sitte tää satusetä taas " Eiku en mä jaksa mennä ja se asuu kaukana 100km päässä ni ei oo kyytii " ja sitten yks heitti siihen että " Mä voin heittää sut sinne " ja sit se muuttu iha punaseks ja alko sepittämään ett " EN MINÄ NYT JAKSA MENNÄ " ja tota se toistelee aina joka kerta ku joku kysyy ett meetkö tapaamaan sitä. Todellisuus jälleen kerran, kaikki valhetta.

Ja sitten eräs pitkäveto juttu...SAMALTA tyypiltä. " Joo yks kaveri voitti 2000e ku pisti 10 peliä ja jokaseen tasapelin 10euron panoksella, kaikki meni oikein " Ei näitä juttuja voin kuin nauraa. Ja näitä on kymmeniä ja taas kymmeniä juttuja lisää.

"Meidän isä löi kirveellä sormeen ja sormi roikkuui pelkän nahan varassa, mutta se parani ihan uuden veroiseksi."

en nyt halua pilata juttua, mutta toi on aika melkomahdollista. Mun vaarivainaa kerto lyöneesä sormensa roikkumaan kirveellä nuorena nahanvaraan, lääkäri sitte ei amputoinukkaa, vaa ompeli sormen jänteet takasi kasaa, ja se sormi toimi melkein hyvin ku se parantu, ei se kyllä ihan kokonaa koskaan parantunukkaa, mutta mä kyllä itse olen nähnyt siitä otetun valokuvan, missä sillä on törkee tuppo kädessä, ja sitte se sormi oli juuresta vähän vino ja ei toiminu ihan täydellä liikeradalla. Harmi vaa ku vaari on kuollu jo, ni ei voi kysyy siltä, että ihan miten se tarkkaa ottaen kävi., mutta sellasen se kerto käyneen, ja ku sormen oon nähny, ni ei siinä varmaa kauheesti vaari-lisää ole.

Itsellä oli ala-asteella sellanen luokkakaveri jonka kanssa oltii kavereita, mutta se nyt puhu paskaa 99.99% jutuista, se sano, että meille tuli ibm aptiva, 100meganen penttiumi, oikeesti tuli 128 commodore. Sitte sillä oli sellane vaijeri veetty mettäpolun poikki, ja se sano, että se aina kaataa mopopoikii sil. No sitte mentii mettää, oltii jotaa kymmene, ja sitte se hullu vetäs sen vaijerin kireelle, jotku isommat jätkä kylilt ajel just 80cc läppis pv:llä siit, ja ehin just ite menee siihi pysäyttää ne, niilt ois oikeest lähteny pää irti.

ja sitte saatii muute iha helvetin kunnolla turpaan;) vituttaa vielki, koska mä nyt kuitekki estin sen, että ne ei ois ajanu varmaa seittemääkymppii kaulaasa vaijerii.

Sitte sil samal jannul oli muka wayne gretzkyltä ittesaatu nimmari, se näytti sen, ja sehä oli vittu itte kirjottanu lätkäkorttii kaunolla wayne gretsky..;)

Nii ja ol se kuulemma ajanu moottorikelkan ympäri järvenjäällä 160km/h.. kumma kyllä ei se ollu millää mustelmilla;) Ja kalaa se sai aina jokareissulla samalta järveltä taimenia. Joko se osaa jotaa mitä mä en, eikä kukaa muukaa tuttu, mutta itte oon siitä lakesta saanu vittu 2 taimenta, ja neki yli 10 v sitte, ei siellä mitää taimenia oo, muuta ku jotaa rändomistutuksia. Ja mä oon senkanssa kalastanu senverta, eikä se koskaa mitää kalaa saanu meitin kalareissuil. Niitten iskäl on kyl kunnon uisteluvene, ja silläki oltii kyllä jokune reissu.

Nii, ja sitte se kerran pisti mulle sätkän suuhu, ku oltii ruokatunnil koulust, et sytytä sie tää. mä sain tän, siin on varmaa ruohoo. No katoin siit, et kyl toi iha tupakkaa on, ja sytytin, ja kas, tupakkaaha se tietenki oli, mitäs muutakaa, mut se sitte oli kuitenki kaikille väittäny, että mä poltin muute vihreetä eile, eikä ollu menttolia.. eikä siellä kylillä sillo 90luvun lopussa mitää muuta kukaa kyllä polttanutkaan yläasteelaiset.

En mä tiiä, mikä tossa miehessä tekee sen, että millo piti kehuskella sillä, että riisuin yhelt tytölt rintsikat, vaik se ei kyllä mitää naisii sillo saanu, miks sen piti kehuu poltelleesa ties mitä, vaikka tietenkää se ei polttanu ku punasta l&m:ää ja bonustopasta sätkiä.. Kai se on vaa kova keksii juttuja, mis se korostaa omaa kovuuttasa;) Eikä se kyl oo mikää kovis, todellakaa..

e: nii ol tol sitte juttuu, et mä muka oon iha helvetin rikas oikeesti, ja se puhu kaikille et mun toi kaveri oniha kauheen rikas, et sil on rannekelloki mikä maksaa 60 000mk. Noh, sillon mulla oli rolex. Faija sai sen jostaa pikkujouluista, eikä varmaa tarvi miettii, et olikoha se sittekää iha 60 000 arvone kello, ja kyllä mä sain iha vitusti kuulla siit, että oon nii rikas, et helppo sun on olla, ku sitä kuitekki porukat usko jostaa syystä. Ja kerto se meikästä jotaa iha todella älytöntä, mitä en oo koskaa antanu anteeksi, mut se on jotaa sellast mitä en kyl haluis sanoo ääneekää... nii joo, ja tää on täyttä totta, mä ehkä edesautoin sen luuloo siit, että mä oon tautisen rikas sil, että ihan sattumalta satuin pankkiautomaatilt löytään jonkuu tilinsaldotositteen, mis ol saldona useampi miljoona, ja puolhuolimattomast tiputin sen mukavahingossa taskusta, ja se uteliaan löysi sen;):haart: mut se kyl sattu viel ton kellojutun jälkee.. ja kyl se varmaa aika kauan usko sit, et mä oisin miljonääri!;) vittu mikä jätkä:)

Ala-asteella luokkalainen kertoili kaikennäköistä juttua. Tottakai kaikki tiesi, että sujuvaa paskaahan ne kaikki on, mutta kiva niitä oli aina kuunnella.
Esimerkkinä se, että kyseisen henkilön täti on uimamaisteri ja uinut Atlantin valtameren yli.

Mikä näitä valehtelijoita vaivaa? Eivätkö he itse tajua kuinka epäuskottavia ja idiootteja ovat? Omassa kaveripiirissä pari näitä satuilijoita. Aina väittävät silmät kirkkaina sitä sun tätä. Hyvä esim. ''mulla on Yamaha Aerox jossa on kultaset katteet ja menee satasta, mut se on meiän iskäl Porvoossa'', ei helvetti, kellä on varaa ostaa kultaiset osat skootteriin.

Hieno homma, että noin nuorena osaat jo epäillä kavereittesi puheita. Mutta siis, nämä valehtelijat uskovat omiin juttuihinsa vaikka ne ovatkin täyttä aaksaP. Lisäksi noilla saa pisteitä omassa kaveripiirissä. Onhan se helpompi lesotella olemattomilla asioilla kuin oikeilla saavutuksilla :kippis1:

Ala-aste kaverin isä sai jojon asfaltin läpi maan alle!
Sama kaveri oli kuulemma syntynyt afrikassa!
Edelleen sama kaveri kertoi kuinka, hänen isoveljensä sai mustan vyön kendossa ekan kolmen viikon aikana, kun se oli opettajaansa parempi!
Sama mies ilmoitti koulussa että ei voi olla tänään, kun hänen pitää mennä kaverin haudalle, jonka tappoi pari viikkoa sitten kendo reeneissä!
Sama kaveri kertoi, kuinka myös hänen isoveljensä tappoi kaverinsa kendo reeneissä!

Ihmisestä on moneen!!:david:

No eihän tuo nyt mikää mahdottomuus ole jos on parisuhteessa sattunu olemaan, tai muutenvaan vakipanoja on reilusti. :)
Myönnettäköön, että toi voi ollakin ihan mahdollista, mutta oli sen olonen tyyppi toi, että voi ihan hyvällä syyllä epäillä.

Setäni on melko satusetä.

Hän pikkukaljoissaan selitti, kuinka oli pikkupoikana mennyt kotipaikallaan ulkohuussiin ja oven avattuaan huussissa istui karhu paskalla. Karhu oli säikähtänyt ja juossut perse paskaisena metsään, kun ei ollut kerennyt pyyhkiä persettään. :D

Nii, ja sitte se kerran pisti mulle sätkän suuhu, ku oltii ruokatunnil koulust, et sytytä sie tää. mä sain tän, siin on varmaa ruohoo. No katoin siit, et kyl toi iha tupakkaa on, ja sytytin, ja kas, tupakkaaha se tietenki oli...
:offtopic:

Ja tästä muistu taas yks tarina, joka menee kylläkin aika rajusti offtopickin puolelle: kaksi hieman vanhempaa jätkää pilkkoi lihaliemikuution pieniksi palasiksi, laittoi ne johonkin minigrip-pussiin ja möi ne sitten sille samalle hemmolle, josta jo kerroinkin. Vakuutti ihan pokalla, että siinä on huumetta, ja tää yks älypää usko ja osti koko roskan! :hyper:

Sanoihan se muistaakseni lisäks, että hänen moponsa kulkee yli 120 km/h. Ja paskat se mitään kulki, tultii kerran kaupungilta autolla, niin aika nopeesti me sen ohi päästiin! :lol2:

Eräs duunikaverini kertoo harrastaneensa nuorempana vaikka mitä. Kerran hän luetteli, missä kaikissa lajeissa on ollut maalivahtina; Jalkapallossa, jääkiekossa, jääpallossa, sählyssä ja...KORIPALLOSSA!:kuvia:

Eräs ystäväni (edelleen hyvä ystävä) harrastaa tätä jaloa taiteenlajia. Tästä syystä olen alkanut kirjoittamaan tapauksia ylös. Suosittelen muillekkin joiden ystäväpiirissä tämäntapaisia henkilöitä on. Kummasti se kusetuskerroin aina laskee, kun herralle ylöskirjoitetuista asioista muistutetaan. Kyseessä ei ole siis mikään patologinen valehtelija, vaan astetta vielä korkeampi veitikka.

Olin kesätöissä erään hotellin huoltomiehenä ja vanhempi huoltomies siinä kertoi kuinka aikaisemmin oli ollut yksi kova satusetä huoltomiehen pestissä.

Noh, oli tämä satusetä kertonut tälle vanhemmalle huoltomiehelle olleensa pioneeri armeijassa ja omistavansa räjäyttäjän lupakirjat. Kuulemma ihan ammattimies siis ja otti vastuulle ilotulituksen teknisen puolen järjestämisen, koska siitäkin kokemusta oli.

Noh, uusivuosi sitten alkoi lähennellä ja rakettifirmasta soitettiin ja sanottiin että paukut ja lähtöalusta saapuu silloin ja silloin, sekä sanoivat lähettävänsä oman miehensä duunaamaan tekniikkapuolen. Noh, tämä vanhempi huoltomies siihen vaan tuumasi, että "heh, ei me mitään muuta tarvita kuin paukut ettei tule mitään lisäkustannuksia... MEILLÄ ON TÄÄLLÄ IHAN AITO PIONEERI!"

Kellon kumahtaessa 12 kaikki raketit lähtivätkin sitten samanaikaisesti ilmaan. :david:

Kaverini kertoi nuoruudenkaveristaan. Oli kuulemma ollut lihava ja kiusattu, mutta sittemmin bodannut itsensä lihaksikkaaksi. Mennyt ja hakannut sitten kaikki entiset kiusaajansa systemaattisesti.

Eikös tää mee jo kaupunki legendoiksi. Mä oon kans kuullu tän kerrottuna.

Tosin ei nyt mikään ihan mahdotonkaan juttu. Ehkä sen on joku jopa toteuttanut.

:offtopic: Mutta eräs mun entinen duunikaveri tuli aikoinaan kankkusessa kertomaan kuin on pieni morkkis päällä ku se oli luokka kokouksessa hakannu entiset kiusaajansa. Kiusaamisen innoittamana siis oli joskus 15v sitten aloittanut kamppailulajit.

Tosin tätäkään ei nyt kukaan usko ku se on tälläisessä threadissa ;)

Ala-aste kaverin isä sai jojon asfaltin läpi maan alle!
Sama kaveri oli kuulemma syntynyt afrikassa!
Edelleen sama kaveri kertoi kuinka, hänen isoveljensä sai mustan vyön kendossa ekan kolmen viikon aikana, kun se oli opettajaansa parempi!
Sama mies ilmoitti koulussa että ei voi olla tänään, kun hänen pitää mennä kaverin haudalle, jonka tappoi pari viikkoa sitten kendo reeneissä!
Sama kaveri kertoi, kuinka myös hänen isoveljensä tappoi kaverinsa kendo reeneissä!

Ihmisestä on moneen!!:david:
TÄH? Jätkä tuntee Steven Seagalin :lol2: Kohtuullinen ninja...

Käsittämättömän paljon tuntuu olevan näitä arjen sankareita liikkeellä. Mulla taitaa olla omituinen kaveripiiri, kun en tällaisia tapauksia tunne tai sit en vaan muista juttuja ala- ja ylä-asteajoilta...

Jotkut jutut on kyl ihan hervottomia :lol2:

http://www.youtube.com/watch?v=VtUhbJI8-yM

Yhellä kaverilla on 15-vuotias serkku, joka on armeijassa koska sille oli vahingossa tullut kutsu sinne ja sen oli pakko mennnä sinne. Aika paljon on muutaki juttua tullut siltä kuuluksi.

Meillä töissä on sellainen perusduunari "äijä" joka aina puhuu kuinka töiden jälkeen menee vielä rankamettälle loppupäiväksi ja yöllä pellolle, ei sitä kuulemma tarvitse nukkua kuin korkeintaan tunti yössä. Viikonlopun aikana sama mies puhuu taas minkä kerkeää, ja puheista päätellen on paneskellut, tehnyt peltohommia, ryypännyt, ollut metsällä ja rakennellut autoja niin paljon etteivät edes kokonaisen viikon tunnit riitä hänen viikonloppuunsa.

Tällaisista paskanjauhajista kuitenkin tietää milloin ne eivät puhu paskaa, meinaan silloin kun heillä on turpa kiinni.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom