"Meidän isä löi kirveellä sormeen ja sormi roikkuui pelkän nahan varassa, mutta se parani ihan uuden veroiseksi."
en nyt halua pilata juttua, mutta toi on aika melkomahdollista. Mun vaarivainaa kerto lyöneesä sormensa roikkumaan kirveellä nuorena nahanvaraan, lääkäri sitte ei amputoinukkaa, vaa ompeli sormen jänteet takasi kasaa, ja se sormi toimi melkein hyvin ku se parantu, ei se kyllä ihan kokonaa koskaan parantunukkaa, mutta mä kyllä itse olen nähnyt siitä otetun valokuvan, missä sillä on törkee tuppo kädessä, ja sitte se sormi oli juuresta vähän vino ja ei toiminu ihan täydellä liikeradalla. Harmi vaa ku vaari on kuollu jo, ni ei voi kysyy siltä, että ihan miten se tarkkaa ottaen kävi., mutta sellasen se kerto käyneen, ja ku sormen oon nähny, ni ei siinä varmaa kauheesti vaari-lisää ole.
Itsellä oli ala-asteella sellanen luokkakaveri jonka kanssa oltii kavereita, mutta se nyt puhu paskaa 99.99% jutuista, se sano, että meille tuli ibm aptiva, 100meganen penttiumi, oikeesti tuli 128 commodore. Sitte sillä oli sellane vaijeri veetty mettäpolun poikki, ja se sano, että se aina kaataa mopopoikii sil. No sitte mentii mettää, oltii jotaa kymmene, ja sitte se hullu vetäs sen vaijerin kireelle, jotku isommat jätkä kylilt ajel just 80cc läppis pv:llä siit, ja ehin just ite menee siihi pysäyttää ne, niilt ois oikeest lähteny pää irti.
ja sitte saatii muute iha helvetin kunnolla turpaan;) vituttaa vielki, koska mä nyt kuitekki estin sen, että ne ei ois ajanu varmaa seittemääkymppii kaulaasa vaijerii.
Sitte sil samal jannul oli muka wayne gretzkyltä ittesaatu nimmari, se näytti sen, ja sehä oli vittu itte kirjottanu lätkäkorttii kaunolla wayne gretsky..;)
Nii ja ol se kuulemma ajanu moottorikelkan ympäri järvenjäällä 160km/h.. kumma kyllä ei se ollu millää mustelmilla;) Ja kalaa se sai aina jokareissulla samalta järveltä taimenia. Joko se osaa jotaa mitä mä en, eikä kukaa muukaa tuttu, mutta itte oon siitä lakesta saanu vittu 2 taimenta, ja neki yli 10 v sitte, ei siellä mitää taimenia oo, muuta ku jotaa rändomistutuksia. Ja mä oon senkanssa kalastanu senverta, eikä se koskaa mitää kalaa saanu meitin kalareissuil. Niitten iskäl on kyl kunnon uisteluvene, ja silläki oltii kyllä jokune reissu.
Nii, ja sitte se kerran pisti mulle sätkän suuhu, ku oltii ruokatunnil koulust, et sytytä sie tää. mä sain tän, siin on varmaa ruohoo. No katoin siit, et kyl toi iha tupakkaa on, ja sytytin, ja kas, tupakkaaha se tietenki oli, mitäs muutakaa, mut se sitte oli kuitenki kaikille väittäny, että mä poltin muute vihreetä eile, eikä ollu menttolia.. eikä siellä kylillä sillo 90luvun lopussa mitää muuta kukaa kyllä polttanutkaan yläasteelaiset.
En mä tiiä, mikä tossa miehessä tekee sen, että millo piti kehuskella sillä, että riisuin yhelt tytölt rintsikat, vaik se ei kyllä mitää naisii sillo saanu, miks sen piti kehuu poltelleesa ties mitä, vaikka tietenkää se ei polttanu ku punasta l&m:ää ja bonustopasta sätkiä.. Kai se on vaa kova keksii juttuja, mis se korostaa omaa kovuuttasa;) Eikä se kyl oo mikää kovis, todellakaa..
e: nii ol tol sitte juttuu, et mä muka oon iha helvetin rikas oikeesti, ja se puhu kaikille et mun toi kaveri oniha kauheen rikas, et sil on rannekelloki mikä maksaa 60 000mk. Noh, sillon mulla oli rolex. Faija sai sen jostaa pikkujouluista, eikä varmaa tarvi miettii, et olikoha se sittekää iha 60 000 arvone kello, ja kyllä mä sain iha vitusti kuulla siit, että oon nii rikas, et helppo sun on olla, ku sitä kuitekki porukat usko jostaa syystä. Ja kerto se meikästä jotaa iha todella älytöntä, mitä en oo koskaa antanu anteeksi, mut se on jotaa sellast mitä en kyl haluis sanoo ääneekää... nii joo, ja tää on täyttä totta, mä ehkä edesautoin sen luuloo siit, että mä oon tautisen rikas sil, että ihan sattumalta satuin pankkiautomaatilt löytään jonkuu tilinsaldotositteen, mis ol saldona useampi miljoona, ja puolhuolimattomast tiputin sen mukavahingossa taskusta, ja se uteliaan löysi sen;):haart: mut se kyl sattu viel ton kellojutun jälkee.. ja kyl se varmaa aika kauan usko sit, et mä oisin miljonääri!;) vittu mikä jätkä