Pahimmat satusedät

Tässä pari mitä tuli mieleen:

Eräs tuttu kertoi, että kun hänen isoveljensä oli varkauden amiksessa, oli jokaisella jätkällä koulussa marihuanapuska kasvamassa kaapissa. Kerran oli sitten tullut poliisiratsia, jolloin koko koulu juoksi ruukkujen kanssa mettään karkuun :D

Toinen tuttu heitti legendaa siitä kuinka hänen isänsä oli järven jäällä ajanut mönkijällä takana murtuvaa jäärailoa karkuun :lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja viinanjuontijuttuja nyt aina on jos jonkinlaisia, mutta eihän litra jotain 32 prosenttista viinaa nyt niin kamalasti oo yhen illan aikana juotuna, että se olis mitenkään mahdotonta.
Jos siinä on nuori henkilö juomassa, niin kyllä se vaan niin paljon on, että hyvin harva tuota tekee. Harva niistä tuossa iässä jatkuvasti ryyppäävistä tekee tuota vielä aikuisenakaan ja oletettavasti reilusti painavampana. Tässä ehkä poikkeuksena pakkikseltakin löytyviä ~100kg ja 15v jannuja.
Toki jutut voi olla aina kovia, mutta sitte "unohtuu" se että pullo kiertää vähän väliä ringissä. Saahan siinä menemään vaikka ämpärillisen viinaa, mutta niitä juojia nyt vaan on enemmän kuin se 1.

No eipä tommonen litra mitään 32-40% viinasta mikään kova suoritus oo jos alottaa jossain illalla kuuden pintään ja vetelee sinne aamuyölle asti.

Ja viinanjuontijuttuja nyt aina on jos jonkinlaisia, mutta eihän litra jotain 32 prosenttista viinaa nyt niin kamalasti oo yhen illan aikana juotuna, että se olis mitenkään mahdotonta. Tietysti jos meinaat, että on kerralla sen juonu, siis ykkösellä alas, niin sit on kyllä jo legendaa.

No toi väitti nimenomaan kivenkovaan juoneesa pirtua sen litran ja sitä mä pidän aika mahdottomana. Sama ku kuuspulloo kiskois illassa leijonaa.. just;)

e: ja väitti se toinen kaveri joka kuulemma pirtua keitti venäläisen limsapullon ja muoviletkun kanssa saaneesa tasan sataprosenttista. Joka muute on sillon, ku alkoholi on nesteenä, mahdotonta.

Jos siinä on nuori henkilö juomassa, niin kyllä se vaan niin paljon on, että hyvin harva tuota tekee. Harva niistä tuossa iässä jatkuvasti ryyppäävistä tekee tuota vielä aikuisenakaan ja oletettavasti reilusti painavampana. Tässä ehkä poikkeuksena pakkikseltakin löytyviä ~100kg ja 15v jannuja.
Toki jutut voi olla aina kovia, mutta sitte "unohtuu" se että pullo kiertää vähän väliä ringissä. Saahan siinä menemään vaikka ämpärillisen viinaa, mutta niitä juojia nyt vaan on enemmän kuin se 1.
No toi väitti nimenomaan kivenkovaan juoneesa pirtua sen litran ja sitä mä pidän aika mahdottomana. Sama ku kuuspulloo kiskois illassa leijonaa.. just;)

e: ja väitti se toinen kaveri joka kuulemma pirtua keitti venäläisen limsapullon ja muoviletkun kanssa saaneesa tasan sataprosenttista. Joka muute on sillon, ku alkoholi on nesteenä, mahdotonta.
Joo, no mä vissiin ymmärsin vähän väärin tän jutun. Mutta siis tarkoitin, että aikuinen mies voi ihan hyvin juoda tuon litran jotain normaalivahvuista viinaa yhden illan aikana. Kyllähän siitä tietysti känniin tulee. Pirtua nyt ei varmaan aito spurgukaan juo litraa illassa, eikä tosiaan 15 vuotiaat tota litraa kossuakaan, luulisin.

Sinänsä outoa se, että Suomessa se on saavutus pystyä juomaan mahdollisimman paljon viinaa. Sehän vaan kertoo siitä, että on harjoiteltu paljon, mikä ei aina ole kovin hyvä asia.

Niin on, totta, että se on vähä huono juttu, jos on sellasen toleranssin viinaan hankkinu, että litran pystyy upottaan.

Itte kyllä oon ollu tosi huonossa kunnossa litrasta..

tai no vaikutti siihi kolme puolikkaan siiderii ja puol litraa lisäks juotuu samppanjaaki, että myrkytys iski, ei saa pelkästää sitä litran vodkalekaa syyttää;)

mut voidaa kyl turvallisesti todeta, että ei litra viinaa kerralla tuntii parii juotuun mikää järkiteko ole.

:offtopic: Mikä pakko se on vetää ittensä änkyrään? Mä oon pitäny nyt max mäyrä illassa linjaa oisko vuoden verran.
Hyviä puolia:
1 Ei mitään älytöntä krapulaa (lähinnä pääkipu, minkä tehny tupakansavu ja pikkusen jano)
2. Tietää aamulla 100% illan tekonsa eikä niitä voi pistää viinan piikkiin.

Tähän päädyin kun eka amiksen loputtua 0,5L viinapullo, kaveri juotti omasta pullostaan suht reilusti ja baarissa muutama. --> Aamulla herään oksennukseni keskeltä ja siitä sitte vessaan pesemään petivaatteita samalla kun sivussa käy oksentamassa. Illasta muista edes kaikkia + ruoka pysy sisällä jopa joskus illalla.

Lievempään ilmiöön riitti juurikin vuos sitte joku 4-6 kaljaa pohjia ja sitten baarissa kiireellä euron tuntien aikana (2h) 6-8 lisää. Aamulla halailtiin taas vessanpönttöä.

Joo, mulla on teihin verrattuna paska viinapää, tai ainakaan se ei pysy sitte sisällä enää aamulla. Mutta eipä oikeastaan haittaa. Ennemmin juon sen max 12 ja pidän juomat sisällä :kippis1:

No eipä tommonen litra mitään 32-40% viinasta mikään kova suoritus oo jos alottaa jossain illalla kuuden pintään ja vetelee sinne aamuyölle asti.

Nämä viinanjuontitarinat jaksaa aina meitä suomalaisia puhututtaa. Litra jotain 32-40% on jo saatanan kova suoritus kenelle tahansa, jos meinaa kapakkiin illaksi kyetä. Muutaman kerran vierestä katellu yhden ukon tyhjentävän 0,7l viinapulloa ennen baarin lähtöä siinä välillä 17-23 ja kyseessä on ollu alaa enemmän harjoitelleet. Kaikki päälle neuvolanvaa'an. Sanoisin , että ne jotka riipasee litran on jo todellisia ammattimiehiä, ja ne jotka riipasee 2l on paskanpuhujia.

Hauskoja juttuja! Tuli vielä mieleen kun tädin mies tuossa joku vuosi tai pari takaperin intoutui "keskustelemaan" kanssani punttiharrastuksestani, ja kertoi ottaneensa aikoinaan hauiskäännössä tangolla 80:llä kilolla ykkösen. Ei tuossa mitään, vaikka onkin aika pieni mies, mutta jollain jäätävällä heijarilla ehkä, no joo, mutta loppuillasta hän kertoi ottaneensa 30 toistoa hauiskääntöä 80kg:lla. Vähän nousivat nuo tulokset samaan tahtiin kuin viina päähän :D

TÄH? Jätkä tuntee Steven Seagalin :lol2: Kohtuullinen ninja...

Käsittämättömän paljon tuntuu olevan näitä arjen sankareita liikkeellä. Mulla taitaa olla omituinen kaveripiiri, kun en tällaisia tapauksia tunne tai sit en vaan muista juttuja ala- ja ylä-asteajoilta...

Jotkut jutut on kyl ihan hervottomia :lol2:

http://www.youtube.com/watch?v=VtUhbJI8-yM
Siis näitä juttuja tältä jätkältä riitti koko ala-asteen verran ihan solkenaan. Vielä kun siihen lisäs koulukiusaajan niin herätti hieman tunteita pintaan kyseinen kaveri. Nykyään ihan jopa normaali jannu. Kun sille pisti takasin niin se osas olla hiljaa...:)

Nämä viinanjuontitarinat jaksaa aina meitä suomalaisia puhututtaa. Litra jotain 32-40% on jo saatanan kova suoritus kenelle tahansa, jos meinaa kapakkiin illaksi kyetä. Muutaman kerran vierestä katellu yhden ukon tyhjentävän 0,7l viinapulloa ennen baarin lähtöä siinä välillä 17-23 ja kyseessä on ollu alaa enemmän harjoitelleet. Kaikki päälle neuvolanvaa'an. Sanoisin , että ne jotka riipasee litran on jo todellisia ammattimiehiä, ja ne jotka riipasee 2l on paskanpuhujia.

En nyt tarkoittanutkaan että ton jälkeen enää mihkään baariin oltais lähdössä.

Vaan jos juo siinä illan/yön mittaan ja sammahtelee jossain 3-5 aikaan.

No mä olen kyllä muutaman kerran ton 0,7l 40%:sta juonu illan aikana, ja menny sen jälkeen baariin, ja oma paino on alle 90kg. Helvetin moisessa kännissä tossa vaiheessa tietysti on, mutta kuitenkin semmosessa kunnossa, että portsari vielä päästää sisälle. Eli uskoisin sen litrankin olevan mahdollista isommalle äijälle.

Ei tämmösessä touhussa suuremmin järkeä tietystikään ole.

Juu 0.7 40% ja baariin on kyllä kokeiltu.
Sisään pääsee helposti mutta eipä ole järkeä kun parit drinkit juot ja alkaa olla ilta siinä.
Eli ei litra ole lähellekkään mahdoton suoritus. (nimim 1.75l)

Eihän noissa määrissä ole kyllä järjen hiventäkään.
Kaikki riippuu toleransseista:D

ei ole kyllä mikään mahdottumuus juoda sitä litraa ja kapakkaan mennä.
ite jos oon useamman päivän juonu niin sitä saa kyllä juoda todella paljon ennen ku tulee stoppi! kuukauden olen lomalla ottanut putkeen , niin ei 2kpl 0,7 pulloa viskiä ollut liikaa pohjille, kun aamulla alotti ja ja yöllä siirty baariin ...

Joo oliskohan ollut toinen tai kolmas kerta kun ryyppäsin ja join 0.7 Leijonan yksinäni. -->sairaalaan, yö tiputuksessa ja happinaamareissa.1.8 promillea veressä ja hengen lähtö oli TODELLA lähellä. Ja painoin varmaan 55kg. Hengissä selvisin kuitenkin, että eipä tuo litrakaan tosiaan mahdottomuus ole.

Edit:ja ikä oli 14.

0,7l 32% olen itse johonkin pariin tuntiin kiskaissut, pyöreästi varmaan 10 kertaa kunnolla juopotellut. Tuosta tosin pari huikkaa otettiin, tosiasiassa join varmaan hiukan yli 0,6.

Nyt ontopic. Eräs tyyppi täälläpäin oli kuulemma mennyt baariin kun oli vetänyt ensin 2l kossua alle. Oli sitten ottanut vielä baarissa 30 shottia fisua kun talo oli tarjonnut jos sai ne alle 2 min juotua. "Sitten olin jo pienissä" jatkoi äijä ja oli kuulemma tykittänyt pari senttilitraa viinaa suoraan suoneen kun ei muuten noussut. No portsarit oli tulleet tähän väliin (?) ja tämä jätkä oli pistänyt ne kasaan. Sitten oli tullut maijallinen poliiseja, ne oli mennyt samaan kasaan. Tässä kohdassa äijän kaveri oli tullut tarinaan mukaan ja sanonut että "joojoo se tuli sillä maijalle meiän eteen ja näytti että takana oli 4 kyttää ja 3 portsaria raudoissa". Tälläistä :lol2:

0,7l 32% olen itse johonkin pariin tuntiin kiskaissut, pyöreästi varmaan 10 kertaa kunnolla juopotellut. Tuosta tosin pari huikkaa otettiin, tosiasiassa join varmaan hiukan yli 0,6.

Nyt ontopic. Eräs tyyppi täälläpäin oli kuulemma mennyt baariin kun oli vetänyt ensin 2l kossua alle. Oli sitten ottanut vielä baarissa 30 shottia fisua kun talo oli tarjonnut jos sai ne alle 2 min juotua. "Sitten olin jo pienissä" jatkoi äijä ja oli kuulemma tykittänyt pari senttilitraa viinaa suoraan suoneen kun ei muuten noussut. No portsarit oli tulleet tähän väliin (?) ja tämä jätkä oli pistänyt ne kasaan. Sitten oli tullut maijallinen poliiseja, ne oli mennyt samaan kasaan. Tässä kohdassa äijän kaveri oli tullut tarinaan mukaan ja sanonut että "joojoo se tuli sillä maijalle meiän eteen ja näytti että takana oli 4 kyttää ja 3 portsaria raudoissa". Tälläistä :lol2:

Ei vittu! Oletko tosissasi vai oletko itse satusetä ;) No ei kai, toi on kyllä käsittämättömimpiä valeita mitä olen kuullut! :hyvä:

Nyt tiedän ketä äänestän suurimmaksi suomalaiseksi tänä vuonna.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom