Pahimmat satusedät

No nyt meni jo överiks juttu :hyper:
Ja kaveris kertoo ihan tosissaan vakavalla naamalla tommosia tarinoita?

Ei hän nyt ihan pokerinaamalla pystynyt niitä kertomaan.. :D Mutta selvinpäin hän kertoi ne aina. Ja kyllä hän itse tiesi että kukaan ei usko häntä. Kuhan satuili lämpimikseen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Setäni on melko satusetä.

Hän pikkukaljoissaan selitti, kuinka oli pikkupoikana mennyt kotipaikallaan ulkohuussiin ja oven avattuaan huussissa istui karhu paskalla. Karhu oli säikähtänyt ja juossut perse paskaisena metsään, kun ei ollut kerennyt pyyhkiä persettään. :D

No en tiedä onko tuo totta vai ei mutta aivan saatanan hyvä juttu tuo kyllä on:lol2::lol2:

Entinen kaverini on myös näitä satusetiä. Pienempänä poikana (8-10v) kertoili satuja mettässä asuvasta armeijasta jolle hän oli suunnitellut kaikki lentokoneista vessanpönttöihin. Tosissaan tuota tarinaa kerto ja välillä kun oikein tivattiin päästiin kattomaankin näitä paikkoja missä sen sotilastukikohdan olisi pitänyt sijaita, mutta kumma juttu he olivat aina siirtäneet leirinsä kertomatta tälle ystäväiselleni. :)
Tässä muutama vuos takaperin muistin jutun ja kysyin, että mitäs sinne sotilaille kuuluu, kaveri valahti punaiseksi ja väitti tiukkaan ettei ymmärrä mistä puhun. On tää sama sankari kertonu monenmoista juttua ja satua, jälkeenpäin tietenkin kun on "jäänyt kiinni" sanomisistaan kiistää kaiken kivenkovaan tai väittää edelleen tiukasti, että juttu on niin kuin hän on sanonut.

E: Toinen vähän tuoreempi juttu, kun tuo kuitataan kuitenki iällä. Samainen kaveri oli omien sanojensa mukaan juonut ainakin 5 pulloa 60% viinaa ensimmäisiä kännejään ottaessa. :)
E2: Toinen viime viikolla, kun hän oli laskettelemassa niin oli voittanut kuulemma useemman palkinnon. Laskenut takaperin mäen alas ja temppuillut samalla ylläksellä tai missä nyt olikaan ja saanut pokaalin + rahapalkinnon. Ei sitä pokaalia tietysti enää ollut saati rahoja, kun kyselin tällä viikolla. :)

Vanhemmat satusedät on kyllä ihan ykkösiä. Baarissa tai junassa jos sattuu sellasen viereen niin kyllä aika kuluu. Varsinkin pohjoisessa jos käy kalalla niin joka ikisessä kuppilassa ja huoltoasemalla on hirveitä lohenpyytäjiä tai lakan poimijoita.

Ala-asteelta tulee yks jannu mieleen, joka kertoi mm. Miten ajoi mopolla karkuun poliiseja (11-vuotiaana), eikä lopulta jäänyt kiinni. Sitten oli vielä sellainen tarina, että oli viskonut sammunutta juoppoa kivillä ja sitten joku ohikulkija oli tullut koittamaan juopon sykettä ja todennu "se on kuollu" ja tyynesti kävelly pois. Tällä satuilijalla oli kaiken lisäksi ärsyttävä tapa toistaa juttunsa punch-linea about 5 minuuttia putkeen.

EDIT: Ja sitten tietysti minunkin tuttavapiirissäni oli tämä pakollinen "mulla on kaikki konsolit ja pelit" -tyyppi, jolla sitten ei ollutkaan kun pleikka ja muutama hassu peli, loput olivat "varastossa".

Heh, sitten yhden kaverin enolla oli kulma kännykän matopelissä kymmenes taso (korkein taso oli muistaakseni yhdeksäs?).

Ala-asteella oli ainakin yksi heppu jonka perhe oli aika köyhä ja taisi olla jotain huume- ja väkivaltaongelmaakin luokkalaistensa mukaan. Koulun pihalla kertoi kuitenkin että faija on optiomiljönääri (sanoi aluksi optikkomiljonääri ennen kuin joku korjasi :hyvä: ) ja hänellä on kotona kaiken maailman elektroniikat ja vehkeet jne. Jutut meni koko ajan överimmäksi eikä siihen silloinkaan edes kukaan uskonut.

Ekassa kesäduunipaikassa (olin jotain 14 vissiin) oli vuotta vanhempi kaveri joka aina alkoi puhumaan lukuisista tyttöystävistään, niitä oli tietenkin ollut jotain 48 jo siihen ikään mennessä. Sen hetkinen kuulemma muutti jonnekkin Argentiinaan ja hän pohti matkustavansa sitä kattomaan niillä kesätyörahoilla. Muistakin asioista tuli vaikka mitä läppää ja tuli itekkin heitettyä välillä lisää löylyä niin aina laittoi kaiken paremmaksi. :D

Kai tommosilla henkilöillä on ollu vähän huonot perhesuhteet, eikä oo lapsena paljoa rakkautta saaneet. Tätä pahaa oloa sitten pitää paeta valehtelemalla mieltä kaivertavista asioista. Just jos esim. ahistaa perheen köyhyys pahasti niin pitää alkaa kehittää jotain miljonääri-imagoa kavereille. Aika surullista.. :(

Joskus olin oikeudessa kuuntelemassa juttua, jossa pari tyyppiä syytettiin kissan polttamisesta (jäi henkiin kuitenkin, karvat vain paloi). Pojat alkaa kertomaan tarinaa siinä tuomarille, kuinka menivät ampumaan jonnekin louhikolle ja koira oli mukana. Koira rupesi sitten haukkumaan kissaa, joka meni karkuun kivilouhikkoon ja jätkäthän ei kuulemma pystyneet ampumaan, kun koiran haukkuminen häiritsi. Päättivät sitten valella kasan bensalla ja tuikata tuleen häätääkseen kissan. Kissa lähti kasasta ja juoksi metsään, jonne koira perässä. No, tähän asti vielä ihan uskottava tarina, sitten alkoi lentämään kyllä uskomatonta juttua, aivan pokkana tuomarille: Jätkät olivat lähteneet atraimen (wtf?) kanssa metsään koiran perään ja matkalla tuli karhu vastaan, jota sitten juoksivat henkensä edestä karkuun metsässä ja menettivät kontaktin kissaan, joten eivät tienneet miten se kissa päätyi sinne naapurin roskikseen (perus umpinainen sulo-roskis, jossa kansi)..

Minulla petti hiukan pokka siinä karhu-vaiheessa tarinaa, sain vähän pahansuopia katseita "oikeussalissa" :jahas: Kyllähän noita satutarinoita kuulee vaikka missä, mutta oikeudessa varmaan harvemmin ihan noin legendaa, tosin, miksei tuo voisi olla tottakin :lol2:

Muutenkin koko oikeudenkäynti oli vähän erikoinen. Kissan omistaja kertoi, että hänellä meni 100e kissan hoitokuluihin, jätkät suostuivat sen maksamaan. Myöhemmin tämä nainen kertoo, että nämä hoitokulut olivat jotain konditorioherkkuja, kissaa piti kuulemma helliä herkuilla, kun sillä oli niin paha mieli :D

Yläasteella luokallani oli sellanen romaanipoika..kaverin etunimen eka kirjain oli D ja sukunimen S..joten se sitten lähes joka päivä sinne koulun seinille raapusti jollain puukolla tai avaimilla omat nimikirjaimet D.S :D Tältä kaverilta niitä tarinoita tuli aina uusia..kerron tässä muutaman urbaanilegendan.Tämä D.S oli korjaamassa mopoa,noo sitten se siinä otti illalla moottorin irti ja laitto johonki siihe mopon vieree odottelemaan että aamulla laittaa kiinni ennen ku lähtee kouluun,noo eihä siinä sitte mitää se oli itestää menny yön aikana justiinsa siihe oikeaan kohtaa eli tarvi vain laittaa ruuvit enää kiinni.Se oli kuulemma vain tipahtanu siine oikeelle kohalle.

Seuraava tarina kertoo siitä kun D.S ohitte rekan moottoritiellä oikealta puolelta (ei siis vasemmalta josta YLEENSÄ mennään autoista ohi) ja tuo samainen mopo mikä esiintyi jo äskeisessä tarinassa kulki silloin noin 60-70km/h...Rekka meni ainaki 100km/h

Kerran tämä D.S sanoi että hyppäsi mopolla (yllätys yllätys) HIRVEN yli..nojoo ei siitä sen enempää..On myös lukuisia näitä "hakkasin eile taas 10 jätkää yksin" tarinoita.

Niin ja tämä D.S henkilö oli jo 15 kun kertoi noita tarinoita.Toivottavasti saitte naurut,koska itse näille on naurettu monet kerrat :D

Yläasteella luokallani oli sellanen romaanipoika..kaverin etunimen eka kirjain oli D ja sukunimen S..joten se sitten lähes joka päivä sinne koulun seinille raapusti jollain puukolla tai avaimilla omat nimikirjaimet D.S :D Tältä kaverilta niitä tarinoita tuli aina uusia..kerron tässä muutaman urbaanilegendan.Tämä D.S oli korjaamassa mopoa,noo sitten se siinä otti illalla moottorin irti ja laitto johonki siihe mopon vieree odottelemaan että aamulla laittaa kiinni ennen ku lähtee kouluun,noo eihä siinä sitte mitää se oli itestää menny yön aikana justiinsa siihe oikeaan kohtaa eli tarvi vain laittaa ruuvit enää kiinni.Se oli kuulemma vain tipahtanu siine oikeelle kohalle.

Seuraava tarina kertoo siitä kun D.S ohitte rekan moottoritiellä oikealta puolelta (ei siis vasemmalta josta YLEENSÄ mennään autoista ohi) ja tuo samainen mopo mikä esiintyi jo äskeisessä tarinassa kulki silloin noin 60-70km/h...Rekka meni ainaki 100km/h

Kerran tämä D.S sanoi että hyppäsi mopolla (yllätys yllätys) HIRVEN yli..nojoo ei siitä sen enempää..On myös lukuisia näitä "hakkasin eile taas 10 jätkää yksin" tarinoita.

Niin ja tämä D.S henkilö oli jo 15 kun kertoi noita tarinoita.Toivottavasti saitte naurut,koska itse näille on naurettu monet kerrat :D

Taitaa tossa olla tarinan pahin satu ;)

Kuin niin?

Vähän OT.

Mulla on muutama töissä käyvä kaveri, jotka menestyvät tietysti aivan helvetin hyvin pokerissa. Lopareita ollaan ihan just töistä ottamassa jne.

Silti tuntuu että mulla on opiskelijana enemmän rahaa käytössä kuin heillä.Taitaa pojat rahoittaa jonkun muun makeaa elämää :jahas:
Toi on vittumaista, koska on ihan hyviä kavereita ja huomaa, että ne vetää vähän vaikeeks, jos sattuu puheet kääntyy pokerii.

Myöntäis edes, että nyt kävi näin ja kaikki meni saatana! Voisin tarjota kaljat ja olkapään :lol2:

Olen miettinyt näitä juttuja valehtelijoista ja kun itsekkin yhden tunnen, olen tullut seuraavan johtopäätökseen. He eivät ITSE usko juttuihinsa, (vaan luulevat vaikka heidät käräyttäisi kuinka monta kertaa) että me jotka kuuntelemme heitä uskomme aina uudelleen ja nielemme ne jutut, koska emme ole koskaan kyseenalaistaneet niitä juttuja alusta lähtian. Varsinkin jos joku on juuri tutustunut tämmöiseen henkilöön niin kannattaa heti ruveta kaivamaan totuutta esille, ettei tämä patologinen(menikö oikein?) valehtelija totu siihen, että hän voi sanoa mitä tahansa ja muut uskoo. Eli ei kannata viskata lisää köylyä ja kannattaa olla välinpitämätön näitä henkilöitä kohtaan silloin, kun rupee paskaa tulee suusta. Eli kun hän taas kerran avaa suunsa ja kertoo tarinansa niin ei sano mitään vaan jos paikalla on vaikka toinen kaveri kysyy siltä jonkun random kysymyksen samalla sivuuttaen kokonaan tämän valehtelijan jutun.

Kaveri ei ole koskaan mikään patologinen valehtelija ollut mutta ala-asteella tuli välillä aika kovaa legendaa, näin vanhemmiten ei ole enää mitään tullut ja ihan hyvä jätkä on noin muutenkin.

Tämä jääny jotenkin erityisesti mieleen kun kaveri kiven kovaa väitti että sen faija myy niitten talon ja sitten ne ostaa niilla rahoilla porschen eikä sitten osta uutta taloa vaan nukkuu siellä porschessa. :hyper:

Mietittiin vaan muitten kanssa että mahtaa olla ahtaat paikat 5-henkisen perheen nukkua 911:sessä. :D Ja heidän talon hinnallaan sais kyllä varmaan 50 porssea että näin.

Ei nyt muistu muita mieleen mutta oli niitä enempikin.

Ihmisillä on tapana kutsua etnistä vähemmistöämme kirjalliseksi teokseksi ja kirjallista teosta etniseksi vähemistöksi. No, vokaali sinne tänne.

Selitin vanhalle kaverille että oon alottanu saliharrastuksen ja kaverihan veti heti egot "joo määki kävin salilla 3 kuukautta, sitte alko laiskottaa ja lopetin, tuli mulla massaa kuitenki 15kg :>"

Jessus.

Joo o, tulipaha mielee yks stoori että mul ol sellane kaveri ennen koulus, joka selitti aina opel mantoista ja väitti aina kivenkovaa että dual ram koneel tarkottaa tuplaturboo, et toinen niinku on mukaan alust saakka, ja sitte toinen tulee 140km/h mukaa, ja sitte se sutii 180 asti:D:D

Ja sitte se selitti ain, että se oli ollu sen iskän kanssa jossaa kerhotapaamises, ja sitte se faija ol vetäny iha helvetilliset kännit, ja ajanu puolmatkaa himaa, ja sitte se ois itte ajanu loput.. 12vuotiaana;) ja sitte se selitti, että se oli vetäny kahvaeellä 140km/h jossaa mettätiellä kaverisa kanssa, samaten seiskaluokkalaisena vitunmoisii mutkii, ja menny ostaa kaljaa, ja ne oli myyny iha ei mitää.. ja sitte se aina matki autojen äänii koulunpihal..;) siit saiki kunnon huumorinumeroo, ku sen pyys matkii jotaa tiettyy konetta. Esim et matki vaikka corveten 5.7l v8sia. tai matki vaikka chevroletin 6.5l dieselii, tai matki mersuu. sit se kovaa äänee huus, et rätärätätätätätärätärätä.. :D

sitte se ol kuulemma sanonu jollekki venäläiselle radiopuhelimel, et kuripitsa tai tälläst. ja se kuulemma tarkotti, et nussi kanaa, ja sit ol tullu jotaa mustalaisii venäläistenkans niille ovelle, ja sit joku venäläin ol vilauttanu nahkatakkii auki, ja siinol ommeltuun sisälle kolme puukontuppii mis kaikis ol kauheet rambopuukot, ja sitte sil ol ollu kaverin isoveli kyläs, joka nostaa 168kiloo penkist, ja vetäny niit kaikkii turpaa:D

Onhan noita, joil noit juttui on;)

nii ol se varastanu kaverisa kans niitten kaverin porukoitten opel corsan kuulemma ja ajanu ainaki 190km/h, vaik ei se vittu varmaa kule 190 ku lentokoneest pudottamal;)

ja viinaa ne ol juonu kuulemma oikee itetehtyy pontikkaa, sellasel venäläisel limsapullol kiljust keittämäl, et siit lähtee korkist muoviletku, ja sitte se ol pohjattu hillopurkin kannel, et hellanlevy ei sit muovipulloo polttaisi puhki, ja siit kuulemma tuli suoraa 100prosenttist pirtuu.. ja ne ol juonu sitä, ja sil kaveril ol tullu paskat housuu!.. mut se oli juonu sitä yli litran, eikä mitää.

Ja toinen kaveri kivenkovaa väitti et se ol viikonloppuna juonu ei yhtää enempää ku litran pirtuu raakaan.. Eikä varmana vittu kukaa juo litraa ysikutost pirtuu raakana eikä lantrattunakaa kerralla.

ja kaikki jotka on koskaa raakaa pirtua juonu tietää miten vitusti se käy kurkkuu ja kuivattaa suuta ja kurkkua. hyi vittu! ja kuinka jo desistä tulee iha kännii.

nimim. ei koskaa enää kyllä tää jätkä juo raakaan yli nelikymppist, se on oikeesti vaarallista. ennen tul juotuu aika usein säästösyistä 80% viruvalget raakana, ja vittu et on kurkku kipee seuraavaan päivään;)

Viinanjuontilegendat on kyl ain iha omaa luokkaasa, en tiiä, miks sitä pitää liiotella, että mä juon aina ainaki litran viinaa kerralla, ku ei varmana kukaa normaali-ihminen sitä pysty joko tekemää, tai jos kerranki erehtyy, ni ei kyllä toiste tee, tulee nimittäi aika kipeeksi siitä, oon 3 kertaa kuitekki eläessäni sen virheen tehny, enkä varmana koskaa muute enää juo. alkoholimyrkytys ei oo kiva juttu:D Ja ne kaverit ol kaikki sellasii 60kilosii vinkuheiniä, ja mä olin jotaa 85-90kilonen ku mä join sitä viinaa myrkytyksee saakka litrasta. 60kilonen varmaa kuolee siihi;)

ja nii noi ryynikännilegendat on omaa luokkaasa, kuulemma yks oli diapamin ottanu ja juonu kaljan, ja konttaillu ja kussu housuu. Eikä kyllä ihan varmana yhestä pamista ja kaljasta kuse housuu ja konttaa. Ja sitte pojat kuulemma oli iha sekasi, ku ne otti buranaa ja viinaa:D:D

No osa noista Indican kaverin jutuista voi kyllä olla ihan totta. Mulle ainakin myytiin joltain kioskeilta kaljaa kun olin kasiluokalla. Noi tosin oli semmosia kioskeja, mistä kaikki ties, että ne myy alaikäsille.

Ja viinanjuontijuttuja nyt aina on jos jonkinlaisia, mutta eihän litra jotain 32 prosenttista viinaa nyt niin kamalasti oo yhen illan aikana juotuna, että se olis mitenkään mahdotonta. Tietysti jos meinaat, että on kerralla sen juonu, siis ykkösellä alas, niin sit on kyllä jo legendaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom