Joo o, tulipaha mielee yks stoori että mul ol sellane kaveri ennen koulus, joka selitti aina opel mantoista ja väitti aina kivenkovaa että dual ram koneel tarkottaa tuplaturboo, et toinen niinku on mukaan alust saakka, ja sitte toinen tulee 140km/h mukaa, ja sitte se sutii 180 asti:D:D
Ja sitte se selitti ain, että se oli ollu sen iskän kanssa jossaa kerhotapaamises, ja sitte se faija ol vetäny iha helvetilliset kännit, ja ajanu puolmatkaa himaa, ja sitte se ois itte ajanu loput.. 12vuotiaana;) ja sitte se selitti, että se oli vetäny kahvaeellä 140km/h jossaa mettätiellä kaverisa kanssa, samaten seiskaluokkalaisena vitunmoisii mutkii, ja menny ostaa kaljaa, ja ne oli myyny iha ei mitää.. ja sitte se aina matki autojen äänii koulunpihal..;) siit saiki kunnon huumorinumeroo, ku sen pyys matkii jotaa tiettyy konetta. Esim et matki vaikka corveten 5.7l v8sia. tai matki vaikka chevroletin 6.5l dieselii, tai matki mersuu. sit se kovaa äänee huus, et rätärätätätätätärätärätä.. :D
sitte se ol kuulemma sanonu jollekki venäläiselle radiopuhelimel, et kuripitsa tai tälläst. ja se kuulemma tarkotti, et nussi kanaa, ja sit ol tullu jotaa mustalaisii venäläistenkans niille ovelle, ja sit joku venäläin ol vilauttanu nahkatakkii auki, ja siinol ommeltuun sisälle kolme puukontuppii mis kaikis ol kauheet rambopuukot, ja sitte sil ol ollu kaverin isoveli kyläs, joka nostaa 168kiloo penkist, ja vetäny niit kaikkii turpaa:D
Onhan noita, joil noit juttui on;)
nii ol se varastanu kaverisa kans niitten kaverin porukoitten opel corsan kuulemma ja ajanu ainaki 190km/h, vaik ei se vittu varmaa kule 190 ku lentokoneest pudottamal;)
ja viinaa ne ol juonu kuulemma oikee itetehtyy pontikkaa, sellasel venäläisel limsapullol kiljust keittämäl, et siit lähtee korkist muoviletku, ja sitte se ol pohjattu hillopurkin kannel, et hellanlevy ei sit muovipulloo polttaisi puhki, ja siit kuulemma tuli suoraa 100prosenttist pirtuu.. ja ne ol juonu sitä, ja sil kaveril ol tullu paskat housuu!.. mut se oli juonu sitä yli litran, eikä mitää.
Ja toinen kaveri kivenkovaa väitti et se ol viikonloppuna juonu ei yhtää enempää ku litran pirtuu raakaan.. Eikä varmana vittu kukaa juo litraa ysikutost pirtuu raakana eikä lantrattunakaa kerralla.
ja kaikki jotka on koskaa raakaa pirtua juonu tietää miten vitusti se käy kurkkuu ja kuivattaa suuta ja kurkkua. hyi vittu! ja kuinka jo desistä tulee iha kännii.
nimim. ei koskaa enää kyllä tää jätkä juo raakaan yli nelikymppist, se on oikeesti vaarallista. ennen tul juotuu aika usein säästösyistä 80% viruvalget raakana, ja vittu et on kurkku kipee seuraavaan päivään;)
Viinanjuontilegendat on kyl ain iha omaa luokkaasa, en tiiä, miks sitä pitää liiotella, että mä juon aina ainaki litran viinaa kerralla, ku ei varmana kukaa normaali-ihminen sitä pysty joko tekemää, tai jos kerranki erehtyy, ni ei kyllä toiste tee, tulee nimittäi aika kipeeksi siitä, oon 3 kertaa kuitekki eläessäni sen virheen tehny, enkä varmana koskaa muute enää juo. alkoholimyrkytys ei oo kiva juttu:D Ja ne kaverit ol kaikki sellasii 60kilosii vinkuheiniä, ja mä olin jotaa 85-90kilonen ku mä join sitä viinaa myrkytyksee saakka litrasta. 60kilonen varmaa kuolee siihi;)
ja nii noi ryynikännilegendat on omaa luokkaasa, kuulemma yks oli diapamin ottanu ja juonu kaljan, ja konttaillu ja kussu housuu. Eikä kyllä ihan varmana yhestä pamista ja kaljasta kuse housuu ja konttaa. Ja sitte pojat kuulemma oli iha sekasi, ku ne otti buranaa ja viinaa:D:D