Pahimmat satusedät

Yläasteella kaveri kertoi, että oli la-puhelimella saanut yhteyden Espanjaan! Leikillään sitten sanottiin, et mitä ne vastasi,niin kaveri tuumasi, että Espanjassa :hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ylä-asteella luokalle tuli balkanin sodan aikana Albaniasta perhe. Perheen nuorin oli kova kertomaan juttuja. Parhaimpia oli.

- Isällä oli ollut Albaniassa Ferrarin tehdas jossa tehtiin kalleimmat mallit ja f1 autot.
- Tekniikan luokan ulkona oli auto joka piti siirtää konttiin talveksi. Opettaja kysyi onko joku joskus ajanut autoa johan tämä ensimmäisenä että mina ole ajanu Albaniassa paljo koska siela oli jo ajokortti. Opettaja sitten että no ajas auto sisään. No sai auton käyntiin mutta kun piti vaihdetta laittaa niin opettaja sanoi että paina sitä kytkintä ensin. Autosta kuului vaan että mika vitu kynkin.

Juttuja oli paljon muitakin jotka kaikki liittyi Albaniaan.

0,7l 32% olen itse johonkin pariin tuntiin kiskaissut, pyöreästi varmaan 10 kertaa kunnolla juopotellut. Tuosta tosin pari huikkaa otettiin, tosiasiassa join varmaan hiukan yli 0,6.

Nyt ontopic. Eräs tyyppi täälläpäin oli kuulemma mennyt baariin kun oli vetänyt ensin 2l kossua alle. Oli sitten ottanut vielä baarissa 30 shottia fisua kun talo oli tarjonnut jos sai ne alle 2 min juotua. "Sitten olin jo pienissä" jatkoi äijä ja oli kuulemma tykittänyt pari senttilitraa viinaa suoraan suoneen kun ei muuten noussut. No portsarit oli tulleet tähän väliin (?) ja tämä jätkä oli pistänyt ne kasaan. Sitten oli tullut maijallinen poliiseja, ne oli mennyt samaan kasaan. Tässä kohdassa äijän kaveri oli tullut tarinaan mukaan ja sanonut että "joojoo se tuli sillä maijalle meiän eteen ja näytti että takana oli 4 kyttää ja 3 portsaria raudoissa". Tälläistä :lol2:

Mää vetäsin kerran 60 litraa maitoa puoleen tuntiin ja pääs sellanen pieru että rapakon toisella puolella aiheutu ainakin 8 richterin maanjäristys. Tän jälkeen hyppäsin yksisarvisen selkään ja lensin 300 km/h ulkoavaruuteen.

..."pahin paskanpuhuja"... hmm, ei nyt puhuja mut kirjoittaja. Mulla on facebook kaverina tyyppi, jotain 30v joka päivittelee sinne kaameita satuja lähinnä siitä, miten ahkera hän on tekee töitä.
Todellisuus päinvastainen....vuosi sitten siellä oli jotain ja tyyppi hakeutui toiseen firmaan töihin. No se loppui kuin kanan lento ja tuo ko. kaveri soitteli vielä mulle ja itki saatuaan
lopputilin koeajalla, syy oli "huono työnjälki." Oon ollu tuossa firmassa töissä ja nähnyt että kaveri osaa, on vaan armottoman laiska ja hieroo puhelinta työpäivän aikana siihen malliin,
että näytön pitää olla erityisen kestävää kalvoa :eek: Nyt se on siinä samassa firmassa koska tyypin faija on firman omistajan veli.

Patologisia valehtelijoita ja satusetiä kyllä löytyy .
Parhaita on tyypit jotka värittää tarinoita huolella, mutta kuitenkin ovat niin menestyneitä elämässään, että suurimmalle osalle tarinoista löytyy kuitenkin osaksi ponttakin.
Osa juttuista menee tietysti täysin överiksi ja ne pystyy suoraan tuomitsemaan höpötarinoiksi, mutta sitten osasta kertomuksia ei pysty ihan mitenkään sanomaan mikä on totta ja tarua.

Edellisessä työpaikassa meillä oli ihan uskomaton satusetä hommissa, pari juttua hänelt:

Oli ollut sukeltamassa 2v. poikansa kanssa, Pojalla oli erikoisvalmisteiset hieman yli puolen litran limupullon kokoiset pienet pullot ???
Yritti kaupata työkaverille Audia joita on vaan.. oliko nyt kaks maailmassa vai euroopassa, jankkas ja jankkas et osta nyt. Loppujen lopuks jätkä sano et ok, tulen töiden jälkeen suoraan sit hakee auton. Meni tunti ja ukko tulee kertoo et voi harmi, muija soitti just ja sano et yks tyyppi oli ostanu auton ja käyny hakee sen :)

Ja näitä saman tason juttuja tuli sen suusta joka hemmetin päivä?

Näitähän on muuten joka kulmakuppila täys.

270459_10151224430592398_491704857_n.jpg

Tämän threadin kun näin tuli mieleen: jotain 13 ehkä oltiin ja naapuritalossa oli sellainen samanikäinen tarinankertoja. Ihan vakavissaan aina kertoi. Moottoritiellä oli testannut kaverin moottoripyörää, hirvi tullut eteen ja hän ajoi hirven mahan halki. Pellolta sitten keräsi kamansa ja jatkoi matkaa, hirvi jäi siihen... ...Isänsä oli kuulemma rekkakuski ja sai sairauskohtauksen kesken ajon. No onneksi oli poika mukana, oli ajanut rekan sitten Suomeen Venäjältä ja isi pääsi Helsingn isoon sairaalaan eikä käynyt kuinkaan. Paljonhan niitä juttuja oli, nämä jäi parhaiten mieleen. :D

Tuskin olen näitä jakanut tänne, mutta entinen työkaveri joskus kuuli, kun juttelin duunissa kiipeilijäkaverin kanssa leuanvedosta. Kertoi nuorena vetäneensä 100 leukaa. Kysyin siinä sitten, että millaisina sarjoina/palautuksilla. Totesi vaan, että "putkeen tietysti" :D Oli siinä nauramista. Tajusi itsekin, että tuli ammuttua vähän turhan rajusti yli :D

Samassa duunipaikassa eräs ihan kovassa tikissä oleva 40v kaveri kertoi, että voittaisi räpylöillä 100m Phelpsin :hyper: Samainen kaveri väitti myös heittäneensä nuorena keihästä 75m ja että vieläkin irtoaisi 60m :D Nuorempi duunikaveri, kenellä oli avaimet paikallisiin urheiluvälinevarastoihin, sai väkisin suostuteltua kaverin lunastamaan keihäsväitteensä. Sellainen 20m oli lentänyt :worship:

Heitetään vielä yksi, kun näitä nyt mieleen tulee. Yksi myös about 40v punttia harrastava vanha työkaveri kertoi aikovansa seuraavan kuurin jälkeen painaa 168kg kireänä :D Joku reilu 170cm jätkä. Sen jutut oli kyllä kaikin puolin muutenkin oikeasti aivan grandioottisia.

Mulla oli joskus kaveri joka oli patologinen valehtelija. Ja tosi taitava. Ei liioitellut niin paljoa ettei niitä juttuja olisi voinut uskoa, mutta todellisuudessa vähintään puolet mitä se puhui oli keksittyjä. Sillä oli toistakymmentä tutkintoa, omisti pienen kerrostalon minkä oli saanut perinnöksi, työtehtävät oli vähän toista mitä väitti mutta firma oli oikea ja olipa hänellä joku sivubisneskin ja kaikkea tällaista.

Ei näissä ole oikeastaan mitään hauskaa koska se ei vetänyt mitään niin överiksi että se olisi muuttunut hauskaksi. Oli vain todella surullinen tapaus. Jos sen kanssa jostain sopi niin mihinkään ei voinut luottaa. Tehdään huomenna sitä ja tätä ja hän tulee hakeen kymmeneltä aamulla. Ei tullut. Ikinä. Eikä vastannut puhelimeen. Vähitellen mulle alkoi selvitä mikä paskanpuhuja se on ja se kaveruus kyllä kariutui aika äkkiä. Aika vaikea ymmärtää tuollaisia ihmisiä.

lapsuuden kaveriporukan kovimman kakanpuhujan lausahduksia:

-Eno omistaa valkoisen tiikerinpennun(asuu suomessa eri kaupungissa)
-Eno omistaa Saabin tehtaan lupasi antaa kaverille riparilahjaksi tuliterän Saabin ja 20,000mk cääshiä
-veli tapettu vankilassa (mustalaiset puukotti n. 20 kertaa) koskaan ollut mitään veljeä olemassa :)

Tässä legendaarisimmat, mitkä muistan vuosien takaa :D

Sorsasalon raviradalla kuopiossa oli ravuri potkaissut raineria mahaan, niin että suolet oli alkanut pursuta ulos. Raineri oli vaa kädellä painanut kamat sisään ja käveli Kuopion yliopistonsairaalan, matkaa varmaa 10km. Sama kaveri oli myös niin kova tappeleen! Kun veti oikean suoran päin pläsiä niin hiusraja vetäyty takaraivon puolelle. Tosi juttu. Itse kertoi ja näytti arvet.

Naapurin Päivi kertoi, että meidän rivitalon viereisen leikkikentän yli oli lentänyt lentokone ja sieltä oli tippunut hänen päähän paketti. Paketti oli kääritty paperiin ja sidottu semmoisella juuttinarulla. Paketissa oli espanjan kielinen sanomalehti ja jäätelöä. Mua harmitti kun en ollu just sinä päivänä lähteny Päivin kanssa leikkimään. Yksi sinisilmäisyyden palainen taisi musta hävitä sinä päivänä kun itku kurkussa kerroin tästä kotona ja isi sanoi että ihan kaikkea ei kuitenkaan pidä uskoa mitä kerrotaan.

Yks tuttu veti Mike Tysonia turpaan Hämeensillalla. Tämä oli silloin vielä amatööri.

Voi tietysti olla totta, että tyypit ovat leikkineet nyrkkeilyeleitä toisilleen. Tyson on mahdollisesti käynyt Tammer-turnauksessa. Tää tuttu toimi nyrkkeilypiireissä oikeasti.

Turussa on yksi kaljupäinen kehonrakentaja (karvaton koko äijä), joka kertoo kuurinsakin yläkanttiin. Jokainen muu niitä meinaan vähättelee. Kisoihin mennessä putosi kerran paino kymmenen kiloa TKU- HKI välillä. Otin joskus hauiskääntöjä 100 kg lla jonkun kutosen, ni tuli viereen ja sanoi et hän otti 130 kg saman sarjan. Siitä voisin kerto niin monta tarinaa, että jengi kuolis nauruun.

Kotkan ja haminan satamissa aikoinaan oli töissä yksi satuseppo, jolle oli tapahtunut yhtä sun toista uskomatonta. Luonnollisesti kaveri oli maan pätevin tyyppi kaikkeen ja tietenkin ylivertainen rattimies, sillä tutun Viperillä hän oli ajellut sellaisella noin 300:n keskinopeudella kaupunkien välille haamuaikoja ja ajanut sataman isoimpia koneita jo lapsena ennen kuin jalat polkimiin ylettyivät, mutta eniten huvitti eräs käytännön tilanne, kun tämä kaveri tarvitsi puukkoa ja joku hänelle antoi Leathermanin. Satuseppo ei osannut ottaa terää esille ja alkoi vain kummissaan pyörittelemään tuota outoa laitetta käsissään. Jonkin aikaa tuota katsottuaan Leathermanin omistaja otti omansa ja laitoi siihen terän esiin. Satusedällä tuli hätä selittää nolo tilanne ja tokaisi hädissään tuohon, että mulla on kotona samanlainen...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom