Pahimmat satusedät

Sitten yksi tyyppi joskus kertoi, miten hänen isoveljensä teippaa hänet joskus hermostuessaan kattoon jeesusteipillä :)

Noita viina-ja naisjuttuja on tullut kuultua niin paljon, ettei niitä viitsi edes kirjoittaa.

Aah, työkaveri kertoi, että on vetänyt nuorena sata leukaa putkeen. Siinä sitten kyseltiin, että millasia palautuksia vedit ja kuinka pitkiä sarjoja, niin kaveri tokaisi, että siis "Putkeen putkeen"

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yhdellä puolitutulla on hauska taktiikka naisien suhteen. Ei ole kuitenkaan mikään Brad Pitt. Yleensä pyörii näissä ns. hienomman väen, eli pyrkyreiden paikoissa, joissa kauniita naisia riittää. Aloittaa yleensä juttelun niitä näitä juttelemalla ja jossain vaiheessa siirtyy kyselemään ammattia. Luonnollisesti sama kysymys tulee takaisin, ja tällöin alkaa varsinainen pelivaihe. Tyyppi alkaa peittelemään ja höpöttelee jotain vaitiolovelvollisuudesta jne. salaperäistä tarinaa. Antaa kuitenkin kautta rantain ymmärtää, että on ensimmäinen suomalainen ketä koulutetaan astronautiksi:D Kuuleman mukaan toimii..

Ehkä hieman OT, mutta taktiikka mielestäni hieno.

Oli mullakin ala-ja yläasteella tämän tyyppinen "kaveri". Aivan uskomatonta shittii tuli kokoajan. Yks oli hyvä, kun tää kuulemma harrasti basson soittoa (en kyllä ymmärrä miks kukaan haluis valehdella soittavansa bassoa;)). Oli olevinaan hyväkin soittaja, mutta kuinka ollakaan kun musatunnilla lyötiin basso kouraan, niin tää ei ees tienny kuinka päin sitä pitäis pidellä, soittamisesta nyt puhumattakaan:D.

edit. Tosta karhujutusta tuli mieleen, että tää tyyppi oli saanut sukunimensä, Rustholkarhun siitä, kun isoisä oli tappanut metsässä ruskean karhun paljain käsin!:D

en kai mä vaan tunne tätä jätkää..? :D Vielä Lahdessa asuessani 1. ja 2. luokalla oli mun luokalla tään niminen jätkä, jolla oli kyllä just sellaset jutut...

Joo.... Vaan, kun MINUN isä oli kansakoulussa, niin niittenluokalla oli semmonen satu-pertti, että...:D

Niin asiaan... Eräs kaverini/tuttuni(ei voi kaveriksi sanoo, kun aina jauhaa paskaa) on siitä lähtien ollut apaattinen valehtelija, kun olen hänet tuntenut, jostain 7 vuotiaasta saakka. Pentuna sillä oli mukamas mopo, pleikkari, moottorikelkka yms. Sitten, kun menin käymään niin pleikka huollossa ja mopo remontissa ja kelkka lainassa:rolleyes: Nykyään jutut on semmosta luokkaa, että oltiin viikonloppuna mäkinen, kankkunen ja minä vähän ryyppäämässä... Muutaman kerran olen saanut hänet tunnustamaan ja tajuamaan, että hän on valehdellut. Tosi hiljastapoikaa sen jälkeen muutaman viikon ja eikun taas alkaa, että minä, Ronnie Coleman ja Arnold väännetiin kättä... Parhaimmat, mitkä on jääny mieleen.. Hän on olevinaan käynyt salilla päälle 4 vuotta, niin sain kerran houkuteltua yhtäaikaa kanssani ja kysyin, että muistaakseni penkkimaksimisi taisi olla jotain päälle 120 tai jotain, niin voitko näyttää, kun olet niin paljon minua parempi, että miten se malmi nousee. No tämä lastaa tankoon 40 ja sanoo, että aina pitää lämmitellä hyvin nostaa hikisesti 8 kertaa ja tuumaa, että outo kipu tuli kyynärpäähän.. Olipa yllätys! Toinen hänen perus juttu on, että hän on voittanut Tony Halmeen kädenväännössa viimekesän eukonkannoissa. Vaikka itsekkin näin, kun hän hävisi, niin väittää vaan, että myöhemmin voitti Halmeen, kun oli käyny lämmittelemässä:worship:

Öh.. rohkenenkohan oikaista muutamaa, tai oikeastaan yhtä termiä. Täällä ilmeisesti on tarkoitettu patologista valehtelijaa, mutta se on jostain syystä taipunut muotoon "pateettinen", "pataloginen" ja "apaattinen". ;)

Täälläkin törmätty tapaukseen mutta ei siitä sen enempää..

Öh.. rohkenenkohan oikaista muutamaa, tai oikeastaan yhtä termiä. Täällä ilmeisesti on tarkoitettu patologista valehtelijaa, mutta se on jostain syystä taipunut muotoon "pateettinen", "pataloginen" ja "apaattinen". ;)

Täälläkin törmätty tapaukseen mutta ei siitä sen enempää..

Öh... niin... Kiitos oikaisusta.

Yksi tuttu uskotteli varmaan vuoden, että sillä on joku aivokasvain ja että se kohta kuolee siihen. Ei sitä lopulta varmaan uskonut kukaan.

Sama tyyppi sitten kuoli yllättäen noin viisi vuotta noiden pötypuheidensa jälkeen. Mielenkiintoista.

Ala-asteella oli kyllä kaikkein paras juttu ikinä. Kaveri keksi kokonaisen perheen, semmosen puolimustalaisen pojan, jonka se oli tavannut muka tansseissa ja vähän niin ku seukkas. Sit pojalla oli yhtäkkiä veli, joka ois ollut niinku mulle. Pojilta tuli kirjekin, kaveri oli sen itse väärentänyt. Ummet ja lammet se satuili näistä tyypeistä, hitto kun en muista millä nimellä se kutsui tätä poikaa. Joku vähän erikoisempi nimi varmasti. Tai sitten vaan Allan. En muista, uskoinko noita juttuja alunperinkään, luultavasti siihen kaksoisvelijuttuun saakka. Ihan vitun typerä ja outo juttu, ja jostain syystä olin tuon ihmisen kaveri vielä noitten paskapuheitten jälkeenkin.

Exän eräs hyvä ystävä oli patologinen valehtelija, ja exällä ja hänen kavereillaan oli tapana huvituttaa itseään käräyttämällä tyyppi valheistaan:D Kerran tämä herra ajoi autollaan exän edessä, jolloin exä soitti ja kysäisi, "että missäs meet?"..No tyyppi kertoi olevansa jossain toisella puolella Suomea työmatkalla, johon exä sitten tokaisi että "katsopas peruutuspeilistä, heilutan sulle!" Oli ollut hieman nolona sitten:lol2:

Eikai kukaan täysin normaali kaveri selitä että "isä on astronautti ja sen velipoika on George Foreman". "Normi" valehtelemisella voi tota hakea, mutta ei tollasilla todella yliampuvilla jutuilla, joita ei kukaan usko ja vaikea uskoa että normaalikaveri niitä tosissaan selittäis tai muutenkaan voisi niitä itse uskoa. On siinä jossain vähän vikaa kun tommosia juttuja pokkana selittää.

Joo en kyllä itekkään ymmärrä noita valheita, joita ei voi oikeasti edes uskoa. Mutta tarkotin nyt lähinnä nuita "uskottavampia" valheita. Pariin kertaan tullut törmättyä just tollaseen pienillä valheilla itsestään parempää jätkää tekemässä äijjään. :)

Exän eräs hyvä ystävä oli patologinen valehtelija, ja exällä ja hänen kavereillaan oli tapana huvituttaa itseään käräyttämällä tyyppi valheistaan:D Kerran tämä herra ajoi autollaan exän edessä, jolloin exä soitti ja kysäisi, "että missäs meet?"..No tyyppi kertoi olevansa jossain toisella puolella Suomea työmatkalla, johon exä sitten tokaisi että "katsopas peruutuspeilistä, heilutan sulle!" Oli ollut hieman nolona sitten:lol2:

Ehehehe aika nolo tilanne. :D

Oli mullakin ala-ja yläasteella tämän tyyppinen "kaveri". Aivan uskomatonta shittii tuli kokoajan. Yks oli hyvä, kun tää kuulemma harrasti basson soittoa (en kyllä ymmärrä miks kukaan haluis valehdella soittavansa bassoa;)). Oli olevinaan hyväkin soittaja, mutta kuinka ollakaan kun musatunnilla lyötiin basso kouraan, niin tää ei ees tienny kuinka päin sitä pitäis pidellä, soittamisesta nyt puhumattakaan:D. ...
Ei jumaliste! :D Noita paskanjauhajia taitaa olla Lahden seudulla sitten useampiakin, koska mulla tuli tästä viestistä mieleen eräs tyyppi. (Ei vissiin kuitenkaan sama...) Ala-asteella sillä oli aivan tajuttoman huonoja juttuja, eikä niitä kaikkia voi ees muistaa, mutta voisin listata tähän vaikka muutaman:

- Talon ikkunat luodinkestävät
- Pakettiauton takakontissa i s o liekinheitin
- Thaimaasta/ulkomailta hankittu sukelluskortti
- Ennätys sukeltamisessa: 100 metriä ilman happilaitteita
- Yms. yms.

Mistähän hitosta jengit oikeasti edes repii näitä juttuja? Tämänkin häiskän tarinat olivat niin absurdeja, ettei mitään rajaa! :D

Intissä tuli tällänen heppu tavattua. Autostaan tykkäs puhua aina, neliveto Celica ja ainakin 600 heppaa löyty. Oli vaan kuulemma niin kovat madallukset, että pohja olis ottanu maahan intin parkkipaikalla. Joten ei sitä voinu tuoda kertaakaan näytille. :) Intin loppuvaiheessa vaihto kuulemma Mersuun, syytä miksei sitäkään voinu tulla näyttämään en muista.
Samainen kaveri myös valitteli 3 viikon gineksen aikana, että ei ookkaan ennen tullu näin pitkää taukoa pillun saannissa sen jälkeen kun 15 vuotta oli tullu täyteen :)

Missä palvelit? Jääkäriprikaatissa II/05 oli täysin samanlainen tapaus :D

Yksi kaveri ei kerro mitään ihmeellisiä tarinoita sun muita, mutta valehtelee erittäin härskisti, kun sille on siitä hyötyä.. Todella hankalaa välillä :(

Vaikee hetki kun tyyppi kenet oot tuntenu pikku pojasta lähtien vannoo jonkun asian, jonka tiedät olevan väärä :( Hullua..

Mikä näitä valehtelijoita vaivaa? Eivätkö he itse tajua kuinka epäuskottavia ja idiootteja ovat? Omassa kaveripiirissä pari näitä satuilijoita. Aina väittävät silmät kirkkaina sitä sun tätä. Hyvä esim. ''mulla on Yamaha Aerox jossa on kultaset katteet ja menee satasta, mut se on meiän iskäl Porvoossa'', ei helvetti, kellä on varaa ostaa kultaiset osat skootteriin.

Hmmm, muistanpa kuinka kerran ala-asteella muuan luokallani ollut tyttö väitti kaatuneensa pöyrällä ja saaneensa muistinmenetyksen... Tämä muistinmenetys kesti noin puoli koulupäivää. Tuli kyselemään aamulla, että kuka sä olet jne. Opetteli muka luokkatovereittensa nimiä uudelleen eikä muistanut mitään edellisen päivän tapahtumista.

Oli sen verran kova tyyppi valehtelemaan ja uhoamaan tuolloin muutenkin, ettei kyseessä voinut mitenkään olla muuta kuin bullshittiä.

Yksi kaveri ei kerro mitään ihmeellisiä tarinoita sun muita, mutta valehtelee erittäin härskisti, kun sille on siitä hyötyä.. Todella hankalaa välillä :(

Vaikee hetki kun tyyppi kenet oot tuntenu pikku pojasta lähtien vannoo jonkun asian, jonka tiedät olevan väärä :( Hullua..
Jep, toi on kyllä persiistä, itse havainnut samaa joissain vanhoissa tutuissa...niin ne ihmiset muuttuu...:(

Hmmm, muistanpa kuinka kerran ala-asteella muuan luokallani ollut tyttö väitti kaatuneensa pöyrällä ja saaneensa muistinmenetyksen... Tämä muistinmenetys kesti noin puoli koulupäivää. Tuli kyselemään aamulla, että kuka sä olet jne. Opetteli muka luokkatovereittensa nimiä uudelleen eikä muistanut mitään edellisen päivän tapahtumista.

Oli sen verran kova tyyppi valehtelemaan ja uhoamaan tuolloin muutenkin, ettei kyseessä voinut mitenkään olla muuta kuin bullshittiä.

Puolen päivän muistinmenetys? :lol2::lol2:

Traviania pelatessa (selainpohjainen peli, missä tarkoitus rakentaa kyliä jne) oli samassa liitossa aivan uskomaton patologinen valehtelija. Tämä nainen mm. väitti että hän on pelikoneista 15000€ voitolla. Kuulemma päivittäinen kirjanpito löytyi jne. Ekat viikot, en jaksanu noteerata mitenkään. Mutta sitten kun se paskan puhuminen vaan yltyi koko ajan, niin pakko oli alkaa inttää takas. Sille tampiolle kun koetti selittää todennäköisyystä, niin eka luuli että ymmärtää mutta turha toivo. Kuulemma hän vain pelaa silloin kun kone on antopäällä ja muut pelaa ne tappiokierrokset :hyvä: :wall:

Ihan sama mistä liiton ircissä puhuttiin, niin tämä oli aina alan ammattilainen. Pari kertaa paloi täysin pinna, tällä kertaa oli vuorossa autot ja niissä olevat viat. Toisella samanlainen pösö kuin mitä mulla oli, joku perusvika siinä, niin taas tulee joka alan "ammattilaiselta" täyttä paskaa siihen sivuun vaikkei kukaan edes kysy siltä mitään. Tyyliin kun renkaan luota kuuluu ulinaa vauhdissa, niin se on liian tyhjä. Ja tuosta päätelmästä, ei sitten päässy millään eroon selitti sille mitä tahansa.
Kysyinkin että mistä vitusta se noita tietoja ammentaa, niin hän on käynyt maatalouskoulua, jossa on kerran kaks puhuttu jostain työkoneiden vioista ym. Päätin saman tien ylentää muutaman vuoden kokemukseni omien autojen parista 10 vuoteen autonasentaja isän jatkuvana apulaisena ja kysyin suoraan että mitä vittua kuvittelet tietäväsi tästäkin asiasta, mistä meillä kahdella on yhteensä kokemusta 2xenemmän kuin sulla elämää takana? Kerrankin sain suurta tyydytystä kun sai paskan puhujan hiljaiseksi sen omilla aseillaan :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom