Sitten yksi tyyppi joskus kertoi, miten hänen isoveljensä teippaa hänet joskus hermostuessaan kattoon jeesusteipillä 
Noita viina-ja naisjuttuja on tullut kuultua niin paljon, ettei niitä viitsi edes kirjoittaa.
Aah, työkaveri kertoi, että on vetänyt nuorena sata leukaa putkeen. Siinä sitten kyseltiin, että millasia palautuksia vedit ja kuinka pitkiä sarjoja, niin kaveri tokaisi, että siis "Putkeen putkeen"

Noita viina-ja naisjuttuja on tullut kuultua niin paljon, ettei niitä viitsi edes kirjoittaa.
Aah, työkaveri kertoi, että on vetänyt nuorena sata leukaa putkeen. Siinä sitten kyseltiin, että millasia palautuksia vedit ja kuinka pitkiä sarjoja, niin kaveri tokaisi, että siis "Putkeen putkeen"
Nykyään jutut on semmosta luokkaa, että oltiin viikonloppuna mäkinen, kankkunen ja minä vähän ryyppäämässä... Muutaman kerran olen saanut hänet tunnustamaan ja tajuamaan, että hän on valehdellut. Tosi hiljastapoikaa sen jälkeen muutaman viikon ja eikun taas alkaa, että minä, Ronnie Coleman ja Arnold väännetiin kättä... Parhaimmat, mitkä on jääny mieleen.. Hän on olevinaan käynyt salilla päälle 4 vuotta, niin sain kerran houkuteltua yhtäaikaa kanssani ja kysyin, että muistaakseni penkkimaksimisi taisi olla jotain päälle 120 tai jotain, niin voitko näyttää, kun olet niin paljon minua parempi, että miten se malmi nousee. No tämä lastaa tankoon 40 ja sanoo, että aina pitää lämmitellä hyvin nostaa hikisesti 8 kertaa ja tuumaa, että outo kipu tuli kyynärpäähän.. Olipa yllätys! Toinen hänen perus juttu on, että hän on voittanut Tony Halmeen kädenväännössa viimekesän eukonkannoissa. Vaikka itsekkin näin, kun hän hävisi, niin väittää vaan, että myöhemmin voitti Halmeen, kun oli käyny lämmittelemässä