Pahimmat satusedät

Noh itselläni on kaveri, ei niinkään yllätys, että hän on mustalainen.. Ala-aste iässä sillä oli kovimmat jutut :D Kerran heitti et "Meidän faija on rakentanu mikroautoradan takapihalle, että mennään koulun jälkeen ajeleen". Noh tottakai sit kymmenen jätkää lähtee sotkemaan fillareilla ihan huumassa ajelemaan. Päästiin paikalle niin yllätys yllätys " Ei vittu faija on myyny sen radan jo" :D

Toinen mieleenpainuva oli, että "Avasin tänään piironkin kaapin ja siä oli 300000markkaa rahaa" Noh sama homma fillareilla niitä rahoja kattoo :D Yllätys yllätys " Joo, mafia oli hakenu jo ne pois".

Niin ja kaikenlaista muutakin.. Onhan kaveri ollut ninjakoulussa ja kuulemma tilille pamahtaa miljoona markkaa, kun 18v täyttää.. Kaveri on nyt 24v ja ei oo miljoonia näkyny :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Setäni kuulemma ollut vaimon ja toisen pariskunnan kanssa teatterissa. Vieraspariskunnan miehellä tullut kusihätä ennen esitystä ja lähtenyt etsimään vessaa. Vähän ajan päästä oli näyttämölle kävellyt tämä tyyppi, kussut kukkapurkkiin, poistunut. Palasi paikalleen ja ihmetteli miksi kaikki nauroivat. Setä ei ole teatterissa käyvää tyyppiä.

Kaverini kertoi nuoruudenkaveristaan. Oli kuulemma ollut lihava ja kiusattu, mutta sittemmin bodannut itsensä lihaksikkaaksi. Mennyt ja hakannut sitten kaikki entiset kiusaajansa systemaattisesti.

Sama kaveri kertoillut, miten joku hänen toinen kaverinsa oli riitautunut isomman porukan kanssa. Tyyppi oli huutanut: "tulkaa vaikka kaikki, kunhan yksi kerrallaan." Riidanhaastajat olivat tulleet kiltisti jonossa ja jokaisen oli pudottanut yhdellä iskulla.

Sama kaveri itse oli ollut kesäyössä juhlimassa. Tullut riitaa jonkun kanssa. "Lyö sitten, saatana". Riitapukari oli lyönyt kerran naamaan, iskenyt tuimasti turpaan toisenkin kerran. Tämän jälkeen kaverini oli ojentanut silmälasinsa seurassaan olleelle kaverille sanoen "nyt on mun vuoro". Riitaa haastanut olikin yhtäkkiä hiukan peloissaan perääntynyt.

Viimeisin tarina saattaa olla tosikin. Jotenkin vain niin kovapäinen tyyppi.

Tuossa töissä ollessa samalla työpaikalla oli yks tyyppi joka nakkas kyllä jotaki ihan päättömiä juttuja. En muista nyt niitä kaikkein pahimpia, mutta se oli kumminki kuulemma pannu Indican laulajaa jossain festareilla. Ja sitte tää tyyppi osti myös koko ajan jotaki uusia kitaroita joiden hinta oli n.500-1000€/kitara. Silti sillä tyypillä ei ollu ikinä rahaa ostaa ees ruokiksella ruokaa itelle.
Laitan lisää näitä juttuja heti ku muistan. Niitä riittää kyllä.:D

Kaveri joka söi ylä-asteella karkkia joka päivä, vittuiltiin et sulla menee hampaat tota menoa ja vittuiltiin kaverin keltaisista hampaista väitti että syntymästä saakka ollut keltaset hampaat. Just joo, syntyessä ne hampaat on jo keltaiset. Aina se valehteleli, ei kyllä nyt tule mieleen muuta.

Ittellä oli kans töissä sellanen kaveri kenen jutuille aina naurettiin. Niitä tuli vaikka mitä kuultua.

Yks oli ainakin tarina jossa kaveri oli ollut bileissä jonkun kotona. Oli sitten lähtenyt kauppaan ja kun oli tullut takaisin oli tavaraa lennellyt ikkunasta. Hän oli sitten ryhtynyt hauskan pitoon ja kohta talossa ei ollut enään yhtään mitään sisällä. Tietenkään kellekkään ei tullut mitään sanktioo.

Toinen tarina oli, kun satusetä oli ollut jälleen jossain bileissä. Hänelle oli tullut kusihätä ja oli menossa vessaan. Siinä sit seiso joku muija ovenedessä, satusetä sanoi että jos voisi väistyä, että hän pääsee vessaan. No muija oli vaan sanonut että ei aijo väistyä. Satusetä oli tuuppassut muijan edestä pois ja mennyt vessaan. Kun satusetä tuli vessasta oli häntä vastassa tyttösen miesystävä joka oli judon sm-tason kilpailija. Tämä judomieshän ei uskonut että tyttöystävä ei päästänyt satusetää vessaan ja kysyi miksi satusetä löi naikkosta. No satusetä nosti kaulasta judomiehen seinälle ja uhosi että hakkaa hänet jos ei ole hiljaa. Satusetä oli siis aivan narukäsi, totaalisen naru, mutta tais olla aika voimakas silti.

Kolmas tarina oli joku sellainen että satusedän isoveljen auto oli paskottu ja satusedän isoveli oli sitten mennyt uhkailemaan autonpaskojaa kirveellä tai moottorisahalla.

Näitä löytyy vaikka mitä, ei vaan muista kun on aikaa jo muutamavuosi :(

Samainen kaveri myös valitteli 3 viikon gineksen aikana, että ei ookkaan ennen tullu näin pitkää taukoa pillun saannissa sen jälkeen kun 15 vuotta oli tullu täyteen :)
No eihän tuo nyt mikää mahdottomuus ole jos on parisuhteessa sattunu olemaan, tai muutenvaan vakipanoja on reilusti. :)

sitten omaan krooniseen valehtelija kaveriini. Tämä kyseinen tyyppi valehteli minulle 1½vuotta että seurustelee saman paikkakuntalaisen muijan kans. Olimme siis samalla luokalla ja emme hirveesti olleet vapaa-ajalle tekemisissä, joten en hirveesti epäillyt ees kyseistä henkilöä. Pankin sitten räjäytti se että tämä kyseinen muija otti minuun yhteyttä gallerian välityksellä ja kertoi koko stoorin mulle. Ainoa asia mitä tämä kyseinen kaveri oli kertonut oikein oli muijan nimi ja tapaamispaikka. Olin sillee, että :eek::eek: No vieläkin olen tämän kaverin kans hyvissä väleissä, enkä ole kysellyt tästä kyseisestä tapauksesta. Varmaan sen takia alkanut valehtelemaan, kun kerroin aina omista naissekoiluista ja kyseinen kaveri sitten halus olla samanvertainen tjsp :D

Onhan näitä tietysti enemmänkin tavattu näitä paskanjauhajia, mutta tuo nyt enimmäkseen jäänyt mieleen. Nykyään otan monelta ihmiseltä kohtuu varauksella juuri tuon takia juttuja vastaan. Jopa hyvät kaverit voivat näköjään valehdella ja paljon.

Yks todella hyvä kaveri siinä ala-asteen-yläasteen välillä kerto kanssa aika huvittaviakin juttuja...

Se on Iranista kotosin ja se väitti, että sen isä on pelannu Iranin maajoukkueessa fudista. Se sitten näytti Iranin fudisjoukkueen kuvaa ja väitti, että ''joo, mun faija tuntee ton, ton, ton ja ton''.

Sitten sen sedät ja serkut on ollu vuorotellen Michael Jacksonin henkivartijana.

Sitten ne oli käyny kuulemma tekemässä pilareita (eli pimpotetaan naapurin ovea ja lähetään karkuun:D) toisen taloyhtiön talolla jonkun hirveen kaapin ovelle ja se mies oli lähteny sitten sen perään (ja se olis kuulemma voittanu kaikki maailman Sprintterit, Maurice Greenesta lähtien) ja se sai kiinni tämän kyseisen sankarin ja se sitten nosti sen kurkusta ilmaan yms.

Edit: Ai niin, sitten yks tuttu kerto, että sen tyttöystävä oli ihan tomb raiderin näkönen ja se kuulemma on hakannu niiiiiin monta jätkää, että siinä jää... no en tiiä, joku kakkoseks. Sitten se voittais tappelussa joka ikisen joka menis tän toisen sankarin tyttöystävän kimppuun. Niin ja ikää se 13-15.

Mistähän tällänen valehtelu oikeen johtuu?

Itselläni oli ala-aste ja yläaste aikoina kaveri jonka enolla oli ihan kaikkea mitä saattoi kuvitella... Sitten kun kaveri läheni 15-vuoden ikää niin enon piti ostaa hänelle oikein hieno mopo loppujen lopuksi kaveri sai jonku citymarketin halpa skootterin. Ei siinä mitään kaverin äiti oli aina mukana tän kaverin jutuissa 100-0 välillä hän myös rupes selittämään juttuja, että millonkohan eno tulee ja tuo sitä tätä jne. Ammatiltaan enohan oli kukkakauppias ja miljonääri tyyliin.

Säikähin jo aluksi, että kyse on samasta tyypistä minkä itse tunnen, mutta ei se ollutkaan. :D Täältä löytyy myös yksi ihan samanlainen tyyppi joka selittää enostaan ummet ja lammet, kuinka sai saunabeltillä sikspäkin ja muuta mukavaa. :lol2:

Kaveri joka söi ylä-asteella karkkia joka päivä, vittuiltiin et sulla menee hampaat tota menoa ja vittuiltiin kaverin keltaisista hampaista väitti että syntymästä saakka ollut keltaset hampaat. Just joo, syntyessä ne hampaat on jo keltaiset. Aina se valehteleli, ei kyllä nyt tule mieleen muuta.
Öh. Joillakin kyllä on luonnostaan keltaisempi hammaslaatu kuin toisilla. Pahimmillaan saattaa olla ihan selvästi kellertävät. Toisaalta on niissä hyväkin puolensa. Keltainen hammaslaatu on selvästi kovempaa kuin valkoinen.

Onhan näitä tullu vuosien varrella. Kerran koulussa eräs kaveri sanoi nostavansa 100 kiloa penkistä. Kerran sitten mentiin sitä testaamaan koulun salin penkkilaitteessa. Ihan pokkana se sitä lähti nostamaan mutta jostain syystä ei noussu edes 50kg.

Luin monta kertaa ton tredin nimen "Pahimmat namusedät" ja ihmettelin itsekseen ääneen näitä vastauksia....:david::D

Meillä oli ala-asteella aika erikoinen talonmies jolta lenti kyllä välillä vaikka minkälaista juttua esim. hänellä oli radio-ohjatava oikean kokoinen porsche jolla hän kisasi ympäri koulua oppilaita vastaan ja voitti aina. Sitten sen vaimon punaisella nissanilla jota se kutsu punaiseksi paholaiseksi oli ajettu nurburgringillä kovempaa kun Mika Häkkisen formulalla. Paras (tai huonoin) sen jutuista oli se, että se on asentanut kameran poikien vessaan ja kattonut kun eräät oppilaat runkkaat siellä, aika turvallinen olo oli käydä koulussa vessassa kun tiesi, että joku vahtii:jahas:.

Tulee mieleen, että itsekkin taisin aikamoista paskaa suoltaa suustani joskus ala-asteella.

Saada itsestään paremman näköisen(tai "kovemman" leiman tjs.) kavereiden silmissä. "Mulla noita juttuja löytyy, oon mä senverran kova jätkä!"

Eikai kukaan täysin normaali kaveri selitä että "isä on astronautti ja sen velipoika on George Foreman". "Normi" valehtelemisella voi tota hakea, mutta ei tollasilla todella yliampuvilla jutuilla, joita ei kukaan usko ja vaikea uskoa että normaalikaveri niitä tosissaan selittäis tai muutenkaan voisi niitä itse uskoa. On siinä jossain vähän vikaa kun tommosia juttuja pokkana selittää.

Kovin juttu minkä kuulin yläasteella oli että kaveri hyppäs pulkalla K-90 mäestä.. ;)
edit: niin ja olihan sama tyyppi sukua Mannerheimille, ja sen isä keksi jonkun miljoonien arvoisen patentin Raision tehtaalla, en muista mikä.. joku sianruokaan liittyvä :D

Mulla oli yläasteella koulukaveri jonka lempinimeksi muodostui Madonna koska hän kertoi The Madonnan olevan hänen pikkuserkkunsa. 90% uskoi siitä syystä että molemmilla oli samanlainen luomi kasvoissa... :rolleyes::D

Tunne yhden satusedän jossa on kans uskomattomia tarinoita. Yksi tulee mieleen kun hän on lakkaoja poimimassa suolla ja iso naaraskarhu oli hyökännyt hänen kimppuun. Satusetä ei luovuttanut vaan rupesi painimaan karhun kans. Hän oli paininut tovin aikaa karhun kans, kunnes hän oli saanut tilaisuuden työntää paukalon karhun emättimeen! Karhu oli rauhoittunut ja mennyt heti selälleen. Satusetä käytti tilaisuutta hyväkseen ja juoksi välittömästi karkuun.. Juostessa hän vilkaisi taakseen niin hän huomasi kun karhu oli kämmenellään viittoillut hänelle että:"tule takaisin"

Tää kyllä kuulostaa siltä, että oisit itse keksinyt ton jutun äsken :D.

Entinen luokkalaiseni - potkittiin pois koulusta kasilla ja täyttää nykyisin päivänsä viinalla - kertoi, että hän on kreikkalainen ja että hänen isänsä on kreikan mafiassa. Tää kaveri oikeasti usko näihin juttuihin, vaikka sen vanhemmat olivat täysin suomalaisia ja tää kaveri oli itekin syntynyt Suomessa :D. Selitteli mm. että hänen isänsä oli ampunut haulikolla poliisia olkapäähän jollakin jokilaivalla, baarissa hänen isukin ei tarvinnut kuin napsauttaa sormiaan ja joku hakattiin hänen puolestaan, ja että tällä entisellä luokkalaisellani olisi vaikutusvaltaisia ystäviä poliisissa :D. Panojututkin olivat samaa luokkaa. Tossa ei ollut edes sen pahimmat jutut, toi tyyppi pitää vaan nähdä.

Mutta miksi näitä satusetiä on sitten olemassa ja miksi he selittelevät juttujansa? Vastaus on yksinkertainen: he uskovat sanomaansa, vaikka ne olisivatkin täyttä paskaa.

Noita on sit kyllä ihan oikeestikin olemassa, niitä voi jopa vuokrata ainakin yhdestä speziaalipaikasta Tampereella. Tietämättä oliko sillä tutullas tommosta, niin itse olen jopa saunonut sellaisessa (ja aika moni muukin).

Joo, no sen sai kuulemma nostettua helposti ihan tavalliselle peräkärrylle, muuten siis normi sauna. Ja olen myöhemmin itsekin saanut tietää, että noita vedettäviä saunoja on olemassa, mutta ei tuollaista eikä tuolla kaverilla :D

Yks yläaste-aikainen "kaveri" kertoi, että hänen kimppuunsa hyökkäsi kerran Turussa 50 neekeriä, mutta hän onnistui pakenemaan, kun heitti nahkatakkinsa hyökkääjien päälle. :wtf:
Tuohan on ihan mahdollista Turussa. Tosin nahkarotsin viskomisista ja pakenemisista en osaa sanoa juuta enkä jaata. :D

vois tehä (jos ei oo jo tehty) sellanen thriidi jos puhuttais myös naisten valeista.. Tässä näkynyt ehkä yks. Naisethan ne on maailman parhaita valehtelijoita. Jää kyllä miehet pahasti jalkoihin tässä lajissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom