Pahimmat kännisekoilut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Iso-I
  • Aloitettu Aloitettu
Porkkanaraastin sanoi:
jaa muka muna kadetillas päästit 190km/h :D taas sai hyvät naurut. ja muka 8 kaljaa? joit niitä kuitenkin koko päivän :lol2:
se sun rakettis edes jaksa mennä simpsiötä ylös

No tuliko meidän omalle murtomiehelle nyt puhdas omatunto kun pääsi rallikuskille pistään kommenttia? Kunnon jeesustelija oot..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei tää nyt oikeastaan ole mikää kännisekoilu, mutta mulla on ollut koko päivän tosi hauskaa. Eilen ilta venähti, pilkkuun asti dokattiin -tietysti kirkkaita- mun miehen kavereiden kanssa. (Mies oli jo lähtenyt himaan nukkumaan) Kauheessa kännissä tulin himaan. Kolmen tunnin päästä herätyskello soi, nousin, lähdin duuniin. Olin, että "ihan hyvä fiilishän tässä on. Ei oo yhtään krapula." Hiukkasen vaan kävelin siksakkia ja kompuroin metron portaissa. Aamun ensimmäinen homma olikin sitten rokotus. 20 minsaa tärisin odotushuoneessa. Mun oli pitänyt selvittää, voiko se hoitaja antaa rokotteen, kun mä olen vähän kipeenä. No, en ollut muistanut tietenkään. Sanoin sitten vaan sille, että "Saa sen pistää", enkä kertonut sitäkään, että mä olen antibioottikuurilla. (Puhumattakaan vielä kännissä) Kohta mä varmaan kuolen johonkin sivuroireisiin. Ainakin mulla on ollut huomattavan hauska päivä täällä duunissa. Vieläkään ei ole krapula iskenyt, välillä hiukkasen huippaa ja on huonovointinen olo...

Mutta muuten. Ei pidä ottaa duunia liian vakavasti. :david:

Nostetaan vanha ketju pinnalle...

Nämä kaikki tapaukset on tapahtuneet tässä viimeisen 4. vuoden aikana.

Olin yksin kotonani, katselin televisiota ja join viinaa. 0.7l pullo rupesi olemaan jo aika tyhjillään, televisio ei kaiketi omasta mielestäni näkynyt niinkuin piti. Päätin lähteä katolle kääntämään lautasantennia. Muistan että pääsin antennille asti ja sitten jalat rupesikin luistamaan vesisateen liukastamalla peltikatolla. Putosin katolta reilu 3m. kyljelleni nurmikolle, ilmat meni pihalle mutta muuta ei käynyt.

Olihan tässä myöskin eräät 50w. bileet. Juotiin kunnolla viinaa ja käytiin saunassa, saunasta pois tuloa en muista lainkaan. Seuraavat muistikuvat on kun heräilen alasti takkahuoneen lattialta kun muu vierasväki kulkee takkahuoneen kautta terassille hakemaan boolia.

Sitten siirrytään oikeisiin legendoihin joita jaksaa aina kaveriporukalla muistella.

Oltiin juotu koko ilta ja yö alkoholijuomia, kello rupesi olemaan 9 aamulla kun todettiin että juomat loppuvat. Otin kaverit ruohonleikkuutraktorin peräkärriin kyytiin ja päätin että lähdetään ajamaan läheiselle kyläkaupalle jonne matkaa on noin 3km. Olin päässyt kotipihastani n.50m. ja laitoin ruohonleikkurin vapaalle alamäkeen. Vauhti kiihtyikin yllättävän kovaksi ja heti ensimmäisessä mutkassa (hiekkatie) tapahtui tieltä suistuminen ja ruohonleikkuri pyörähti pariin otteeseen ympäri. Käänsin leikkurin takaisin oikeinpäin ja kaveritkin samalla jo ojasta nousivat takaisin kyytiin. Tässä vaiheessa päätettiin että ajetaan ruohonleikkuri vieressä olevalle pellolle ja "oikaistaan" metsän kautta kävellen kaupalle. Suuntavaistoni osoittautui erittäin huonoksi ja metsässä kuljettiin soiden ja ojien yli. Vaatteet märkinä saavuimme kaupalle kello 14:00, otimme matkaan korin lonkeroa ja korin kaljaa. Edelleen tietä pitkin matkaa olisi ollut n.3km, mutta totesin että kyllähän sitä nyt jo osaa takaisin metsän kautta. Haahuilimme metsässä juoden lonkeroa ja kaljaa samalla todeten että olisi pitänyt ostaa jotakin syömistä. Pääsimme takaisin kotiini kello 19:00 illalla, tässä vaiheessa soitimme TAKSILLE että tuo kaupasta ruokaa... Viisainta olisi ollut kaiketi soittaa jo heti alkuunsa taksille :D, ruohonleikkurin kävin noutamassa pellolta seuraavana päivänä.

Toinen lähes samanlainen retki tapahtui myöskin yön ryypättyämme, aamulla saimme kuningasidean lähteä pilkille. Kukaan meistä ei ollut käynyt pilkillä kuin joskus lapsuudessaan. Noh porukoiden luo taksilla ja sieltä mukaan pilkit + reput + kairat. Reput pakkasimme muuten erilaisilla alkoholijuomilla mutta pääsääntöisesti vodkalla. Heti kun päästiin rantaan ja saatiin taksi maksettua, katselin että melkoisen ohutta on jää. Kävelin vähän matkaa ja putosin muniani myöten jäihin, vitutus oli melkoinen mutta vodka auttoi kummasti. Päätettiin että jäädään rannan tuntumaan että ei ihan jokainen hukuta, muutaman tunnin kuluttua heräsin. Olin nukahtanut pilkkijakkaran päälle mutta eipä hätää saman olin todennut käyneen myöskin kahdelle kaverilleni. Herätin kaverit ja sanoin että nyt lähdetään, toinen oli jollain tuurilla vahingossa onnistunut saamaan muutaman kalankin. Taksin soitettuani älyttiin vasta että olihan meitä mukana vielä 1 henkilö enemmän, soittamalla selvisi että tämä oli jo lähtenyt kävellen kotiinsa. Taksin tultua päätimme lähteä paikalliseen baariin, baarissa oltiin sitten jäätyneet pilkkihaalarit päällä ja reppu selässä. Kairat jätimme narikkaan. Viihdyimme baarissa pari tuntia jonka jälkeen päätimme että joutaahan tässä kotiin, soitimme samalle taksille joka tulikin jo samantien hakemaan. Taksissa tämä kalaa saanu kaveri päätti ruveta syömään raakaa särkeä ja ruokajuomana käytti salmiakkikossua, oksennus lensi komeasti taksin oveen + ovilokeroon. Haju oli melkoisen kuvottava joten oksensin syliini. Matka jatkui jokatapauksessa kotiini jossa vielä saunottiin + juotiin muutama tunti. Taksin siivoslasku oli muistaakseni 150 euroa.

Edit: Erään auton tuulilasin löin myöskin nyrkillä paskaksi. Kuvittelin auton olevan erään erittäin mulkun ihmisen. No tuulilasiin tulikin komea noin jalkapallon kokoinen jälki. Tässä vaiheessa auton omistaja VANHA NAINEN käveli paikalle. Älysinkin että voi vittu, nyt on väärä auto. Tuulilasin maksoinkin teki jotain reilu 200e...

Kuulin tämmösen jutun lähipiiristä äskettäin..

Kaksi ukkoa oli riipineet kossua edellisen illan oikeen kahella kädellä ja aamulla heränneet pirtin lattialta. Lattia aivan veressä, pirtin pöydällä pari veristä puukkoa, kirves, sekä kivääri. Paniikkihan siinä tuli ukoille että mitähän helvettiä sitä on tapahtunu. Noh, pohdiskelut sikseen ja autotalliin hakemaan korjussarjaa konsultaatioavuksi tilanteeseen. Ei siinä mitään, autotallissa roikkuu aivan asiallisesti nyljetty hirven ruho. Olivat sitten kännipäissään ampuneet pihan perälle hirviemän joka oli tietenkin nyljetty ja hirtetty autotalliin riippumaan.

Toinen melko hauska jolle jaksaa aina naureskella, toimii aina hyvin kerrottuna ja varsinkin kun tietää molemmat tyypit ja ei se akka oikeasti ole mikään ruusunnuppu:

Kaverin eno ja naapurinsa vihaavat toisiaan. Tämä naapurin ukko on aika hiljanen eikä uskalla vittuilla kaverin enolle koska on tämän rakennusfirmassa töissä. Noh, oli uudenvuoden aikaa tietääkseni (tai muita pyhävapaita) ja tämä kaverin eno oli kuullut että naapurin työmies on laittanut uuden akan itellensä ja lähti pikku hiprakassa katsastamaan tilannetta. No, tämä akka avasin ukolle oven ja neuvoi olohuoneeseen jossa tämä naapurin ukko oli pyhätunnelmissa myös, eli kossua kittaamassa. Kun ei ollu aikasemmin puhunu mitään asiasta niin tokaisi ensimmäiseksi jotta "Laitoin itelle uuen akan.." Johon kaverin eno heti isoon ääneen "No miksi vitussa nuin helevetin ruman?!" Masentunein ilmein pienen hiljasuuden jälkeen tämä naapurin ukko huokaa "..on se vaan ruma." ja ottaa kossupullosta pitkän huikan.

Sitten, ettei aivan offtopikiksi mene..

Oltiin kerran edesmenneen kaverin kanssa pilkkireissulla sarmitunturin kairassa, ja vaikka ennen tai koskaan jälkeenpäin ei mettään ole alkoholia raahattu, nyt päätettiin ottaa viinaa mukaan ja huolella. Noh, pilkittiin viikonverran ja toiseksi viimesenä päivänä alettiin tyhjentämään kossupulloja..

Seuraavana aamuna herätään jostain totaalisen tuntemattomista maisemista molemmat aivan jäässä. Laavu oli saatu pystyyn ja tulilla nukuttu mutta eipä nekään ikuisesti pala. Aivan tuhannen krapulassa ja kaikki paikat jäässä tehtiin isot tulet ettei jäädytä hengiltä, ja oli viinaakin jääny että sai pahimman krapulan selviteltyä. Sitten ruvettiin miettimään että mihinkähän vittuun sitä on hiihdetty. Ahkio oli kyllä mukana mutta sielä ei ollu kun pilkkivermeet, ja oltiin umpimettässä, eli pilkitty ei illalla kyllä oltu. Oli vielä pyryttäny lunta ettei tienny mistä oltiin sinne hiihdetty. Noh, isoimman nyppylän päälle joka paljastu onneksi tutuksi tunturiksi ja sitten osattiin suunnistaa mettäkämpälle. Oltiin n.10km hiihdetty päissään, tehty asento ja ryypätty siinä tulilla ilmeisesti sammumiseen asti. Onneksi ei ollu kymmentä enempää pakkasta.

Noissa ryyppyhommissa se henki lähtee jos jossain..

Ei mikään paha ryyppy toilailu. Mutta la päivänä viime kesänä alottelin ottamaan olutta puolenpäivän aikoihin. Sit pälkähti päähän laittaa yhdet vanteet ja renkaat myyntiin jotka oli rivitalon ulkovarastossa. Mutta en muistanut niiden kokoa. Rivitalot sijaitsee keskellä korpea ja olin ainut asukas siellä.
Joten pelkät lyhkäset alkkarit jalassa ja oluttölkki kourassa suuntaan ulko-ovelle. Aukasen oven, noh siellä seisoo 2 18-22v suht näpäkkää tyttöä ulko-oven rappusilla, toisella käsi just ojentumassa ovikellolle. Tytöt jääty ihan totaalisesti ja olivat suut auki ja silmät ymmyrikäisinä.
Itsellä sen verran nousuhumala päällä että en jäätynyt.
Kysyin "noh mitäs tytöt".
Edelleen molemmat ihan mykkinä, mutta toinen saa ojennettua jehovien lehtisen.
Totesin "jaa vai sellasta, mitäs muuta tytöillä ois tarjota?"
Toinen sai änkytettyä " ei mitään"
Minä " noh ei muutakuin päivän jatkoja sitten"
Toinen tytöistä "joo".
Ovi kiinni ja painuin olohuoneeseen ja mietin, mitä vit.. just äsken tapahtu. Ja samalla ulkona alko hirvee kikatus ja nauraminen jota kesti varmaan pari minuttia.

Tuosta kesältä..

Oli viikonloppu ja iltavuoroja meikäläisellä. Päätettiin siinä lauantaina kaverin kaa että käydään ihan vaan parilla paikallisessa. Aluksihan se meni ihan hyvin, mutta sitten tuli pari vanhaa tuttua pöytään joilla oli tarjotin täynnä fisuja. Aattelin siinä että no jos mä muutaman maistan täytyy mennä kuitenkin huomenna iltaan. Vimoset muistikuvat on sitten siitä kun käveltiin keskustaan päin parempiin menomestoihin. Tästä seuraava muistikuva on kun oon kämppäni ovella 15 kilsan päässä keskustasta ja etin avaimiani.. siinä kymmenen epätoivoisen minuutin jälkeen totesin että taisivat jäädä kaverin olohuoneen pöydälle kun piti jäädä sinne yöks et ehtii paremmin töihin. Ei siinä mitään otin kauheessa kännissä ilmeisesti toisen taksin samalla kokoajan yrittäen soittaa kaverille joka ei vaan vastaa.. käskin taksin viedä kaupungin parhaaseen hotelliin josta kävin kyselemässä huonetta. Ei kuulemma ollut vapaana yhtäkään joten menin sitten hotellin baariin ottamaan olutta ja lähin siitä sitten käppäilemään lähistöllä asuvalle toiselle kaverilleni. Sinne jossain vaiheessa päästyäni totesin vaan että eipä ole vittu kotona joten menin hänen terassilleen sitten aurinkotuoliin nukkumaan. Joskus ehkä seitsemän aikaan aamusta siitä havahduin ja lähin taas kävelemään keskustaan päin. Sieltä otin sitten taksin tälle ekalle kaverille(jolle olin toki kokoajan soitellu muttei vaan vastannu) ja menin hänen etuovensa eteen sitten ottamaan lepoa. Heräsin siitä joskus 11 aikaan ja työt alkais klo 13. Olin vielä aika perkeleen humalassakin vielä! Lähin kuiteskin käveleen työpaikalle päin johon oli joku puol tuntia matkaa.. sielä olikin aamuvuorolainen vähän ihmeessään että mitäpä vittua sä tähän aikaan.. sopersin vaan et tulin lainaan autoa. Kävin eka työpaikan suihkussa pesemässä suurimmat kännit pois jonka jälkeen totesin etten varmaan ole ajokunnossa mutta lähin silti työpaikan autolla ajamaan siitä tälle ekalle kaverille että josko ois jo kotona kun tarttisin kaappinikin avaimet. Siinä sitten pääsin juuri autolla liikkeelle niin kaveri soitti mulle et mitään hajua missä hän on.. jollekin muijalle lähteny jatkoille.

Vähän siinä juteltuamme paikannettiin kaveri jonka kävin hakemassa sitten, heitin kotiin vedin vähän aamupalaa ja kahvia mustana jonka jälkeen lähin töihin. Onnellinen loppu mut täpärällä oli. :D Menihän se työpäivä siinä aika asiakkaita vältellessä tosin.. ja tämän reissun jälkeen en ole juonut fisuja.

Toinen lähes samanlainen retki tapahtui myöskin yön ryypättyämme, aamulla saimme kuningasidean lähteä pilkille. Kukaan meistä ei ollut käynyt pilkillä kuin joskus lapsuudessaan. Noh porukoiden luo taksilla ja sieltä mukaan pilkit + reput + kairat. Reput pakkasimme muuten erilaisilla alkoholijuomilla mutta pääsääntöisesti vodkalla. Heti kun päästiin rantaan ja saatiin taksi maksettua, katselin että melkoisen ohutta on jää. Kävelin vähän matkaa ja putosin muniani myöten jäihin, vitutus oli melkoinen mutta vodka auttoi kummasti. Päätettiin että jäädään rannan tuntumaan että ei ihan jokainen hukuta, muutaman tunnin kuluttua heräsin. Olin nukahtanut pilkkijakkaran päälle mutta eipä hätää saman olin todennut käyneen myöskin kahdelle kaverilleni. Herätin kaverit ja sanoin että nyt lähdetään, toinen oli jollain tuurilla vahingossa onnistunut saamaan muutaman kalankin. Taksin soitettuani älyttiin vasta että olihan meitä mukana vielä 1 henkilö enemmän, soittamalla selvisi että tämä oli jo lähtenyt kävellen kotiinsa. Taksin tultua päätimme lähteä paikalliseen baariin, baarissa oltiin sitten jäätyneet pilkkihaalarit päällä ja reppu selässä. Kairat jätimme narikkaan. Viihdyimme baarissa pari tuntia jonka jälkeen päätimme että joutaahan tässä kotiin, soitimme samalle taksille joka tulikin jo samantien hakemaan. Taksissa tämä kalaa saanu kaveri päätti ruveta syömään raakaa särkeä ja ruokajuomana käytti salmiakkikossua, oksennus lensi komeasti taksin oveen + ovilokeroon. Haju oli melkoisen kuvottava joten oksensin syliini. Matka jatkui jokatapauksessa kotiini jossa vielä saunottiin + juotiin muutama tunti. Taksin siivoslasku oli muistaakseni 150 euroa.

Ei ole käynyt sentään niin kuin täälläpäin, 3 henkilöä oli ollut pilkkikilpailussa ja sen jälkeen ryypännyt. Meninpä kylälle käymään kun kaveri soitti et "TUU NYT SAATANA TÄNNE, SAAT NAURAA!". Kaverit pilkki viemäristä keskellä toria. :D

Joku ukkoporukka oli tullu pohjoseen linnunpyyntiin. Niillä oli puolijoukkueteltta, jossa keskellä pikku kamina. Kolme miestä lähti haavakoita kattelemaan ja muut jäi ryyppäämään telttaan. Kolmikko tuli aamuyöstä takasin ja katto että porukat oli kaikki sammunu. Päättivät pistää kaminaan tulet lämmikkeeksi. Vähän ajan päästä yks ryypänneistä heräsi ku alko olla kuuma.
"Ei saatana että kai te lyöny tulia siihen kaminaan!?" "Joo lyötiin, miksi niin?"
Kaminan päälle oli unohtunu katkastu haulikko patruunat sisässä ja piippu osotti nukkuviin ukkoihin. Äijät ryntäsi pyssyn luo aivan paniikissa. Haulit vain varisi piipusta ku muovihylsyt oli sulanu ennen ku nalli pamahti. :D

Kaminan päälle oli unohtunu katkastu haulikko patruunat sisässä ja piippu osotti nukkuviin ukkoihin. Äijät ryntäsi pyssyn luo aivan paniikissa. Haulit vain varisi piipusta ku muovihylsyt oli sulanu ennen ku nalli pamahti. :D

Huh, aika kuumottavaa, vaikka ei nallin kyllä pitäs räjähtää vaikka nuotioon heittäis, vaatii sen iskurin iskun... Mutta ei sitä koskaan varma voi olla :)

Huikeeta settiä! :D Varsinkin toi "oikastaan metsän läpi"... ei helvetti! :D
Taas oikee kuningasidea säilyttää kamiinan päällä. :lol2:

Taas oikee kuningasidea säilyttää kamiinan päällä. :lol2:

Sen lisäksi, että pojilla oli mukana katkaistu haulikko. :D

Siinä mielentilassa tuntui oikeastaan aikalailla erinomaiselta idealta :D, nyt kun miettii niin ei kovinkaan hyvä idea :)

Mua taas vähän ihmetyttää miten voi selvinpäin olevat jampat tehdä kaminaan tulen, huomaamatta päällä pönöttävää katkaistua haulikkoa?

Huh, aika kuumottavaa, vaikka ei nallin kyllä pitäs räjähtää vaikka nuotioon heittäis, vaatii sen iskurin iskun... Mutta ei sitä koskaan varma voi olla :)
No voi jumalauta. Nalli räjähtää ja aivan tasan tarkasti, kun sitä tarpeeksi kuumentaa. Tuhansien kertojen kokemuksella.

Intissä aikoinaan viskottiin aina leireillä räkäpäitä kamiinaan. Hauskasti ne siellä kilahti kamiinan seiniin. Vähän ehkä jänskätti että ei vahingossa ois sattunu yhtä kovaa sekaan. Ja siis ihan selvinpäin vielä tää urpoilu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom