Pahimmat kännisekoilut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Iso-I
  • Aloitettu Aloitettu
Olin kesällä Tukholmassa kavereiden kanssa partion purjeveneellä. Otettiin veneellä vähän pohjia ja lähdettiin kaupungille etsimään systembulagettia(paikallinen alko). Kyselimme kaikilta vastaantulevilta "väär äär systembulaaget?" ja kaikki vaa nauroi meille ku ryhmä 15-17 vuotiata nassikoita ettii viinakauppaa. Kuitenkin löydettiin se ja vanhin jantteri lähti ostamaan viinaa kaverin papereilla. Tuettiin suomalaista ja ostettiin Kossua, se oli hyvää.
Mentiin takaisin veneelle ja ruvettiin juomaan, perus sekoitussuhde oli 50% Kossua, loput jotain mehua sitten. Join sen pullon alle puoleen tuntiin, oli eka kerta ku juon viinaa, sen jälkeen en muista illasta oikeen mitään, olin kuitenkin oksentanut tanskalaisen n 40 jalkaisen swanin (vähän niinku merten aston martin :D) kannelle, ja kussut predator 65(räikkösellä joku tällainen) kiinnitysköysiin. Se oli erittäin hupaisaa, mutta myöhemmin hävetti.

Ja eilen meni aika hyvin, perus teinikotibileet. Kaikki jurrissa. Multa otettiin kaks kertaa poskeen ja sen jälkeen mut häädettiin pois sieltä, koska en antanut kämpän omimstajalle, koska se oli ruma valas.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olin kesällä Tukholmassa kavereiden kanssa partion purjeveneellä. Otettiin veneellä vähän pohjia ja lähdettiin kaupungille etsimään systembulagettia(paikallinen alko). Kyselimme kaikilta vastaantulevilta "väär äär systembulaaget?" ja kaikki vaa nauroi meille ku ryhmä 15-17 vuotiata nassikoita ettii viinakauppaa. Kuitenkin löydettiin se ja vanhin jantteri lähti ostamaan viinaa kaverin papereilla. Tuettiin suomalaista ja ostettiin Kossua, se oli hyvää.
Mentiin takaisin veneelle ja ruvettiin juomaan, perus sekoitussuhde oli 50% Kossua, loput jotain mehua sitten. Join sen pullon alle puoleen tuntiin, oli eka kerta ku juon viinaa, sen jälkeen en muista illasta oikeen mitään, olin kuitenkin oksentanut tanskalaisen n 40 jalkaisen swanin (vähän niinku merten aston martin :D) kannelle, ja kussut predator 65(räikkösellä joku tällainen) kiinnitysköysiin. Se oli erittäin hupaisaa, mutta myöhemmin hävetti.

Ja eilen meni aika hyvin, perus teinikotibileet. Kaikki jurrissa. Multa otettiin kaks kertaa poskeen ja sen jälkeen mut häädettiin pois sieltä, koska en antanut kämpän omimstajalle, koska se oli ruma valas.

......... :david:

merkkarin tarina oli aika legendaarinen. Jotain omia opiskeluajan häröilyjä oli se, että heräsin jonkun naisen kerrostalokämpän vessasta ja laattasin. Vessan seinällä oli ranskan verbien taivutustaulukko (olen toki lukenut ranskaa) niin taivuttelin verbejä ääneen ja laattasin. Toisen kerran heräsin jonkun Milfin lastenhuoneesta lego-auto perseen alla. Täälläkin on tapahtunut ties mitä, mutta niistä ei uskalla kirjoittaa ettei kukaan tuttu hokaa :)

Nostanpas tämän threadin, sen verta mahtijuttuja tullut.

Meninpä kerran kaverin kotibileisiin herran X kanssa. Herra X ei tuonut mukaansa omia juomia, vaan aikoi viettää ihan kuivaa iltaa chillaillen. Noh, siellä kuitenkin porukka oli kova jakamaan juomia äxälle ja minkäs tuo sitten luonnolleen mahtoi. :P Myöhemmin yöllä X sitten löydettiin sammuneena takan edestä munasillaan ja hiukset oksennuksessa. Joku julma sielu kävi vielä ottamassa muutamat edustuskuvat. Juhlissahan oli varmaan abouttis 15 henkilöä, ettei ihan mitkään pienet kekkerit olleet. Aamulla X lähti mahdollisimman huomaamattomasti pakoon häntä koipien välissä. :D

Opetus: ei juomia -> juhliin -> profit.

Joitain hyviä alkoi samantien pulppuamaan mieleeni:

Joskus intin loputtua tuli pyörittyä enemmänkin Hyvinkään yöelämässä. No, erään kerran hain pari neitoa vantaalta(olivat jo täysin perseet olalla siinä vaiheessa), mentiin kaverin luo joka sitten toimi kuskina. Känni tuli päälle ennen pitkää, mentiin zoomiin hyvinkäällä, jotenkin sitten ilmeisesti neidot tunsivat hirveää vetoa minua kohti. Siinä sitten aika meni rattoisasti vuoronperään kahta naista nuoleskellessa, ja niinhän siinä sitten kävi että kaveri joutui heittämään meidät vantaalle. Toisen kanssa tulikin sitten ilmeisesti jotain harrastettua, kun heräsin aamulla yksin munasilteen täysin vieraasta kämpästä, keskeltä olohuonetta, jostain päin vantaata. :D Sentään vaatteet olivat tallella, vaikka eukko olikin hävinnyt. Tämä toinen neito sitten olikin onneksi paikalla, ja neuvoi kuinka pääsen bussilla takaisin kotiin. Asuin siis porukoiden luona nurmijärvellä.

Toisen kerran, tasan viikko edellisen jälkeen, tuli taas oltua hyvinkäällä. Pelattiin kavereiden kanssa juomapeliä, ja kun tarpeeksi kännissä alettiin olemaan, päätettiin lähteä baariin. Matkalla tuli sitten juttua joidenkin naisten kanssa torin laidalla, ja seuraava muistikuva onkin siitä että kävelen erään blondin kanssa tämän kämppää kohti. Seuraavaksi heräsinkin munasilteni sen vierestä. :D

Taas hyvinkäällä tapahtunutta, taisi olla ennen edellisiä tapahtumia. Päästiin sillä kertaa baariin asti, mutta muisti katkesi pian sen jälkeen. Heräsinkin aamulla vaatteet päällä, takki niskassa jne, omituiseen karheaan tunteeseen, ja ruohikon tuoksuun. Avasin silmät ja huomasin makaavani nurmikolla, puskan takana erään kylmäaseman vieressä, noin kilometrin päässä kaverin kämpältä. Oli aikamoinen tunne kömpiä sieltä ihmisten ilmoille, kun tietenkin samaan aikaan poliisit ajelee ohi..

Vielä porukoilla asuessani, onnistuin tyhjäämään litran kossupullon illan aikana. Aamulla olikin vinkeä herätys kun isäpappa oli lähdössä kauppaan ja näki minut nukkumassa tuulikaapissa. "POIKA PERKELE!" ja siinä vaiheessa silmät aukeskin aika äkkiä. Tästä saikin kuulla pitkään. :D

Onhan noita enemmänkin, ei nyt jaksa kirjoitella.

Thaimaan reissulla jokunen vuosi sitten tuli sekoiltua oikein kunnolla.

Oltiin Koh Taolla paikallisessa pikku pubissa ottamasa muutamaa kunnes seuraamme lyöttäytyi
australialainen ja britti jotka olivat sitä mieltä että olemme suomi viikinkejä ja meille
kuuluu tarjota hurjasti viinaa.
Ämpärikaupalla siis. No olin pieni tyttö ja vedin ämpärikaupalla viinaa, jossain vaiheessa muisti hävisi.
Eikä kotimatkasta ole mitään muistikuvaa muuta kuin unenomainen tunne että
taksikuski oli pitänyt hiuksistani kiinni kun oksennan johonkin. Kädessä nyrkin kokoinen mustelma.
No olin kuulemma ollut niin huonossa kunnossa että olivat soittaneet taksin mulle ja maksaneetkin sen.
Ja olin tippuillu lavataksin kyydistä josta se mustelmakin oli tullut.
Ja oksentaminenkin oli totta. Yöllä heräsin vielä siihen että jotkut koputtelee bungalowin ovea, kömmin avaamaan ovea niin siellä seisoi 3 suomalaista miestä jotka olivat kuulleet minun olevan yksinäni bungalowissa matkakumppaniltani.

Aamulla viiden aikaan vielä heräsin jo rupesin ihmettelemään että misähän mun silloinenn poikaystäväni on, kun ei näy vieläkään .
Soittelin sille sitten niin oli häipynyt jonkun thainaisen mukaan sen luokse jonku britin kanssa. :D
Eli tais olla melekosta sekoilua molemmilla tää reissu!

Aamulla kädessä muistona nyrkin kokoinen mustelma, ja muisti pois. Ja baarilasku maksamatta.
No ensimäisenä tietenkin maksamaan laskua paikalliseen, ja nolona pois kun kadulla kaikki naureskeli
eilistäni.

Ja eih'än siinä mennyt kuin muutama tunti kun otettiin menolippu pois koh taolta, hävetti niin. :D

Vedetääs ehkä yks muistelluimmista stooreista omalta reissulta n. pari vuotta sitten porvariasutuksella silloisen tyttöystävän parhaan ystävän bileissä.

Oltiin siinä otettu muutama tunti bisseä ja omalle kohdalle myös maistunut riisiviinaa, sekä kossua ja muutama kpl Vallattomia Villejä. Jengi istu pihan terdellä ja kuunteli iPodista musiikkia, kunnes alko olee porukka mukavassa pikku jurrissa ja musiikkiki tais jossai vaiheessa loppua, mutta viina virtas edelleen. Itse vähemmän rikkaana ihmisenä en porvareista pidä, varsinkaan jos käyttäytyvät kuin idiootit köyhempää sorttia kohtaan. Olin tän exän parhaan kaverin kanssa väsäilemässä lisää paukkuja ku se yhtäkkiä kävi ulkona ja ihmetteli mihin iPodi on hävinny. Allekirjoittanu päätti pistää sankarillisen etsimistyön käyntii ja ensin pullo paskaks pöydän kulmaa ja läksin näiden terdellä istuvien jätkien perää, sit se kävi tylsäks niin kävin hakemassa leipäveitsen(dont know why) ja juoksentelin ympäri maita ja mantuja kunnes eräs naikkonen, jota uskoin aika kiltisti käski antaa veitsen pois ja mennä sisälle. Jonne mentiin ja sit vielä tarkastettiin kaikkien taskut ja iPodi löytyi surpriseeee surprisee mun taskusta(dont know why?). Noh jengi pois kämpästä, paitsi meikäläinen sammu sohvalle ja yön aikana olin kuulemma vielä oksentanu kalliin sohvan pilalle. :)

Ei siinä mitään hirveen ihmeellist muuten, oli aika paha olo aamulla. :)

E: Ja kusin erään bileiden vaatekomeroon luullen oikeasti tätä vessaksi.

Kaikista legendaarisimmat episoidit taitaa tulla noista, kun joku lähtee kossupullon jälkeen etsimään iPadia moran kanssa, että saisi vähän Popedaa soimaan.

Onneksi Jemmy olit pienessä paikassa, Bangkokissa sama homma ja et mahdollisesti olisi ollut kertomassa tätä asiaa tänne, tai jopa Pattijoella.

Vedetääs ehkä yks muistelluimmista stooreista omalta reissulta n. pari vuotta sitten porvariasutuksella silloisen tyttöystävän parhaan ystävän bileissä.

Oltiin siinä otettu muutama tunti bisseä ja omalle kohdalle myös maistunut riisiviinaa, sekä kossua ja muutama kpl Vallattomia Villejä. Jengi istu pihan terdellä ja kuunteli iPodista musiikkia, kunnes alko olee porukka mukavassa pikku jurrissa ja musiikkiki tais jossai vaiheessa loppua, mutta viina virtas edelleen. Itse vähemmän rikkaana ihmisenä en porvareista pidä, varsinkaan jos käyttäytyvät kuin idiootit köyhempää sorttia kohtaan. Olin tän exän parhaan kaverin kanssa väsäilemässä lisää paukkuja ku se yhtäkkiä kävi ulkona ja ihmetteli mihin iPodi on hävinny. Allekirjoittanu päätti pistää sankarillisen etsimistyön käyntii ja ensin pullo paskaks pöydän kulmaa ja läksin näiden terdellä istuvien jätkien perää, sit se kävi tylsäks niin kävin hakemassa leipäveitsen(dont know why) ja juoksentelin ympäri maita ja mantuja kunnes eräs naikkonen, jota uskoin aika kiltisti käski antaa veitsen pois ja mennä sisälle. Jonne mentiin ja sit vielä tarkastettiin kaikkien taskut ja iPodi löytyi surpriseeee surprisee mun taskusta(dont know why?). Noh jengi pois kämpästä, paitsi meikäläinen sammu sohvalle ja yön aikana olin kuulemma vielä oksentanu kalliin sohvan pilalle. :)

Suosittelen jättämään viinan ennen kuin tapat jonkun. Leipäveitsen/rikkinäisen pullon kanssa toisia takaa, vittu nyt oikeesti.

Aika kovaa settiä jengillä, etenkin tuollaiset leipäveitsien ja rikottujen pullojen kanssa heilumiset. Pientä psykoilua kenties. Huh...

Vedetääs ehkä yks muistelluimmista stooreista omalta reissulta n. pari vuotta sitten porvariasutuksella----
Itse vähemmän rikkaana ihmisenä en porvareista pidä, varsinkaan jos käyttäytyvät kuin idiootit köyhempää sorttia kohtaan.
----
Allekirjoittanu päätti pistää sankarillisen etsimistyön käyntii ja ensin pullo paskaks pöydän kulmaa ja läksin näiden terdellä istuvien jätkien perää, sit se kävi tylsäks niin kävin hakemassa leipäveitsen(dont know why) ja juoksentelin ympäri maita ja mantuja

Mutta mieti asian hyviä puolia: Ainakin sait näytettyä tyhmille porvareille, että miten köyhät pitää hauskaa...:rolleyes:

Thaimaan reissulla jokunen vuosi sitten tuli sekoiltua oikein kunnolla.

Minä olin viimeksi tuossa vuoden vaihteessa Thaimaassa tapaamassa erästä paikallista tyttöä (jo ties monetta kertaa). Olimme kapakassa ja dokasimme pään täyteen ja sitten menimme hotelliin nukkumaan. Tämän jälkeen tytön kaveri soitti, että tulkaa dokaamaan ja tietenkin me lähdimme. Siellä tuli sitten kiskottua vodkaa ihan olan takaa. Pariin otteeseen koitin kommunikoida muiden suomalaisten kanssa mutta känni oli molemmin puolinen. Muistan elävästi, kun piti sitten lähteä hotelliin ja nousin pöydästä ja saman tien lattialle. Jaloissa oli jotain vikaa ja ne eivät kantaneet. Muistan vielä, että oli hassua, kun kaksi 50-kiloista thai-naista koittaa pitää pystyssä yhtä 100-kiloista suomalaista miestä. Tätä en enää muista mutta minut kannettiin taksiin ja sieltä konttasin hotelliin. Menin kuulemma nelinjaloin ihan uima-altaan vierestä vaikka huonompi puolisko koitti kiskoa minua sivuun. Jos minä olisin sinne altaaseen tippunut niin enhän minä olisi sieltä ylös päässyt ja nämä rääpäleet eivät olisi jaksaneet minua nostaa.

Mutta mieti asian hyviä puolia: Ainakin sait näytettyä tyhmille porvareille, että miten köyhät pitää hauskaa...:rolleyes:

Ei mulla ollu ollenkaan hauskaa, mun yritys olla sankari kariutui iPodin löydyttyä taskusta :( Nää porvarit oli kyllä muutama päivä tapahtuneen jälkeen itseasiassa ihan hyviä frendejä kun piti vähän tutustua ja kyllä pyysin myös anteeksi tätä niin järkevää käytöstä. Ja viinan kanssa läträily loppu siihen hommaan, bisse kyllä jäi. :)

Todellista hauskanpitoa, ei voi muutakuin arvostaa. Oisit ny ihmees vetässy vielä jonku kaulan auki koska jonkun ipodi oli sun taskussa, ja jotta nuo kirotut snobit oppisivat. Saatana.

Edit: jaha tätä kirjoittaessani tarinaan oli tullut jo hieman mukavampi jatko :D

Kysehän oli pahimmista kännisekoiluista eikä hauskanpidosta, siitä tämä oli kaukana. :)

E: Lisätääs vielä nyt kun näitä tulee mieleen, 2v sitten uutenavuotena kiipesin kerrostalon paloportaita pitkin suht korkealle ja huusin olevani Nykäsen Matti, laskeutuminen tapahtui pikaisen telemarkin kautta perseelteen ja sattui aivan saatanasti :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom