Mutta koska tää on ihan harmiton juttu niin annan oman panokseni. Ei sinänsä mitään noloa ja myöhemmin tälle voi nauraa, mutta liippaa läheltä tuota Timba79 kysymystä:
Kerran joskus n. 23-24v ikäisenä lähdin kaverini kanssa torstaina "yksille" erääseen keskustassa sijaitsevaan irkkupubiin. Ko paikka oli ja on edelleen näyttelijöiden suosima, ja siellä olikin sitten monia julkkiksia, mm. Kristiina Elstelä. Jostain syystä ajauduttiin samaan pöytäseurueeseen näyttelijäporukan kanssa ja Elstelä tykkäsi mun jutuista, olin kuulemma tosi hauska persoona ja munkin pitäisi näytellä jne (no se varmaan oli humalassa mut enivei). Sitten nämä näyttelijät halusi tarjota meille ja mehän juotiin. Me juotiin ja naurettiin, aika kului kun siivillä.
---
Lähden sitten todella nopeesti etenemään kotiin, pidättelen viimeisillä voimillani ja survon avainta alaoven reikään. Jes, se meni! Saan oven auki, alan ottaa juoksuaskelia kohti kotiovea... vaan arvatkaas... Se ihanan RENTOUTTAVA JA LÄMMIN kerrostalokäytävän ilma ja HELPOTUS että ehdin laukaisi tilannetta hieman liikaa ja tunnen että ei voi pidättää. Saan kotioveni auki, ja samalla alan pissata housuun. Yritän hädissäni rempoa housuja jalasta mutta mulla on maiharit enkä saa niitä pois. Avaan vessan ovea etten kusisi eteiseen mutta olkapäällä oleva laukunhihna takertuu ovensaranaan ja kaadun niin että retkotan puoliksi eteiseen ja puoliksi vessaan, ovenkahva irtoaa mukana hirveällä ryminällä ja kaadan vessan rullavaunun tavaroineen pitkin poikin rymähtäen itse päälle. Silloinen avomies kömpii sängystä eteiseen: Näky on varmaan mahtava: akka makaa pitkin kämppää ulkovaatteet päällä ja housut puoleen sääreen revittyinä, joka paikka aivan kusessa ovenkahvat retkottaen ja rullavaunu solmussa. Nauran hulluna ja pissaan samaan aikaan ympäriinsä.
Voin sanoa ettei senkään mielestä juttu ollut ihan yhtä hauska kun herää keskellä yötä siihen kun akka tulee "yksiltä" kotiin, remuaa ja kolistelee ja nauraa ja kusee ympäriinsä.