Pahimmat kännisekoilut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Iso-I
  • Aloitettu Aloitettu
Tuollaiset puukko tai vesuri kädessä toisen perässä juoksemiset ei ole todellakaan enää normisekoilun rajoissa. Mutta jos puhutaan nimenomaan kännisekoiluista, niin joku oksentelu tai kuseksiminen ei nyt liene kovin vakavaa? Vai väittääkö joku 30 vuotias tai vanhempi, ettei ikinä ole vetänyt sellaisia kännejä että on laatta lentänyt? Jos siis ylipäätään alkoholia käyttää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oma panokseni threadiin. Ei sekoiluja vaan hauskoja. Eli kotona en saanut takkia naulakkoon joten otin naulakon mukaan sänkyyn.
Sähköhammasharja karkasi kännissä lavuaariin ja en saanut sitä sitten kiinni kun surisi ja vaelsi pitkin lavuaaria. Oli varsin hauskaa metsästää sitä ja yht`äkkiä huomasin kun emäntä kypsänä tuli nukkumasta ja sammutti sen sanaakaan sanomatta ja meni takas nukkumaan. Aamulla oli vatsalihakset kipeet nauramisesta.

Noi oli oikeesti hauskat jutut :D Voin niiiiiiiiiiiin kuvitella emännän ilmeen ja ajatukset. Selväpäisen kantilta noi tilanteet ei ehkä oo ihan yhtä hauskoja, varsinkin jos on omasta puolisosta kyse niin harvemmin naurattaa :lol2:

Mutta jos puhutaan nimenomaan kännisekoiluista, niin joku oksentelu tai kuseksiminen ei nyt liene kovin vakavaa? Vai väittääkö joku 30 vuotias tai vanhempi, ettei ikinä ole vetänyt sellaisia kännejä että on laatta lentänyt? Jos siis ylipäätään alkoholia käyttää.

En oo ikinä vetänyt sellaisia kännejä että olisi laatta lentänyt. Itseasiassa, en oo koskaan oksentanut humalassa ENKÄ edes seuraavana päivänä. Muutenkin vaan paristi oksentanut elämän aikana, oon koittanu vältellä tota oksentelua :D

Tuhannen päissään on tullut kyllä oltua, etenkin alaikäisenä ja nuorempana (18-22v iässä). Normaalisti siinä kunnossa jengi kyllä yrjöilee ympäriinsä mut mä en koskaan, ei oikeestaan oo ikinä ees tullut huono olo. Päässä vaan heittää muttei mahassa :)

Mutta koska tää on ihan harmiton juttu niin annan oman panokseni. Ei sinänsä mitään noloa ja myöhemmin tälle voi nauraa, mutta liippaa läheltä tuota Timba79 kysymystä:

Kerran joskus n. 23-24v ikäisenä lähdin kaverini kanssa torstaina "yksille" erääseen keskustassa sijaitsevaan irkkupubiin. Ko paikka oli ja on edelleen näyttelijöiden suosima, ja siellä olikin sitten monia julkkiksia, mm. Kristiina Elstelä. Jostain syystä ajauduttiin samaan pöytäseurueeseen näyttelijäporukan kanssa ja Elstelä tykkäsi mun jutuista, olin kuulemma tosi hauska persoona ja munkin pitäisi näytellä jne (no se varmaan oli humalassa mut enivei). Sitten nämä näyttelijät halusi tarjota meille ja mehän juotiin. Me juotiin ja naurettiin, aika kului kun siivillä.

Noh, pubi meni kiinni kahdelta yöllä ja lähdin sitten kotiin. Oli pieni hiprakka mutta ei mitään varsinaista känniä. Tuuli helvetin kylmästi ja muistan että tarvoin puiston läpi tuntien sen kylmän viiman sisuskaluissa asti. Kotiin oli n. 1km matka kun asuin silloin keskustassa itsekin, ja ajattelin että mua ehkä vähän pissattaa, olis pitänyt käydä siellä pubissa mutta kun ei naurulta malttanut pöydästä poistua... Pidättelen himaan.

Mennä viipotan sitten kotiin ja hätä yltyy yhtäkkiä ihan törkeeksi. Joka kerta kun tuuli puhaltaa ja vihmoo sisuksia niin tuntuu etten voi enää pidättää. Perkele! Noh, kerrostaloni pihalla on kauppa ja vartiointiliike ja semmoinen lipan alus, ajattelen että kyykin sinne varjoon pissalle, kotiin EN EHDI. Olen just vetämässä housuja pois kun tajuan että joo, puolet kerrostalon ikkunoista on valaistuja, jengi valvoo vielä ja joku on tupakalla parvekkeella. En voi kusta oman talon pihaan. Hemmetti!

Lähden sitten todella nopeesti etenemään kotiin, pidättelen viimeisillä voimillani ja survon avainta alaoven reikään. Jes, se meni! Saan oven auki, alan ottaa juoksuaskelia kohti kotiovea... vaan arvatkaas... Se ihanan RENTOUTTAVA JA LÄMMIN kerrostalokäytävän ilma ja HELPOTUS että ehdin laukaisi tilannetta hieman liikaa ja tunnen että ei voi pidättää. Saan kotioveni auki, ja samalla alan pissata housuun. Yritän hädissäni rempoa housuja jalasta mutta mulla on maiharit enkä saa niitä pois. Avaan vessan ovea etten kusisi eteiseen mutta olkapäällä oleva laukunhihna takertuu ovensaranaan ja kaadun niin että retkotan puoliksi eteiseen ja puoliksi vessaan, ovenkahva irtoaa mukana hirveällä ryminällä ja kaadan vessan rullavaunun tavaroineen pitkin poikin rymähtäen itse päälle. Silloinen avomies kömpii sängystä eteiseen: Näky on varmaan mahtava: akka makaa pitkin kämppää ulkovaatteet päällä ja housut puoleen sääreen revittyinä, joka paikka aivan kusessa ovenkahvat retkottaen ja rullavaunu solmussa. Nauran hulluna ja pissaan samaan aikaan ympäriinsä.

Voin sanoa ettei senkään mielestä juttu ollut ihan yhtä hauska kun herää keskellä yötä siihen kun akka tulee "yksiltä" kotiin, remuaa ja kolistelee ja nauraa ja kusee ympäriinsä.

^Mäkin nauroin täysiä kun tuo tapahtui. Silloista miestä ei naurattanut yhtään. Tosi outoa.

Mitähän vitun hauskaa kännissä ajamisessa tai huumeiden käytössä on? /ot

No ei mitaan, se mun pointti vahan niinku tiaksa olikin.

Oisko kenties ollu sarkasmia toi Alyssan juttu...

Aye :)

Tuollaiset puukko tai vesuri kädessä toisen perässä juoksemiset ei ole todellakaan enää normisekoilun rajoissa. Mutta jos puhutaan nimenomaan kännisekoiluista, niin joku oksentelu tai kuseksiminen ei nyt liene kovin vakavaa? Vai väittääkö joku 30 vuotias tai vanhempi, ettei ikinä ole vetänyt sellaisia kännejä että on laatta lentänyt? Jos siis ylipäätään alkoholia käyttää.

Eihan se vakavaa ole, mutta en ma valttamatta kehtaisi tunnustaa vaikkapa kusseeni naapurin postiluukusta sisaan. Tosi typeraa touhua. Mun mielesta siina on vaan jotain outoa etta tuollaista kaytosta pidetaan hauskana ja normaalina... Mutta ei silla, kukin tavallaan kunhan ei tapa tai vahingoita ketaan :) Ma olen moralisaarnani antanut.

edit.
Kaksi viimeista tarinaa olivat kylla jopa minun mielestani hauskoja :)

No eihän tuo kuseminen mitään järkihommaa ollut mutta senhetkisessä tilanteessa(töissä stressiä, muutekin vitutti koko maa) tuntui hyvältä? idealta. Mutta sen jälkeen en ole juonut koskaan liikaa koska seuraavana päivänä ole niin paha moraalinen krapula ja vieläkin hieman hävettää. Tajusin että en tämän alemmaksi voi vajota joten lopetin lähestulkoon alkoholin ottamisen, joskus, ehkä kerran kuukaudessa yhden oluen tulee otettua.

Aikuinen nainen, eikä osaa käyttää viinaa!

Mielestäni oksentaminen on alkoholin väärinkäyttöä. Kalliita viinoja ei aleta hukkaamaan oksentamiseen.

Kerran olin ryyppäämisen jälkeen mennyt sohvalle nukkumaan, kesken unien heräsin siihen että oksensin, mutta jostain syystä kuvittelin, että joku kaatoi vettä mun naamalle(?) ja jatkoin unia. Vasta herätyäni tajusin että olin oksentanut.

Mutta koska tää on ihan harmiton juttu niin annan oman panokseni. Ei sinänsä mitään noloa ja myöhemmin tälle voi nauraa, mutta liippaa läheltä tuota Timba79 kysymystä:

Kerran joskus n. 23-24v ikäisenä lähdin kaverini kanssa torstaina "yksille" erääseen keskustassa sijaitsevaan irkkupubiin. Ko paikka oli ja on edelleen näyttelijöiden suosima, ja siellä olikin sitten monia julkkiksia, mm. Kristiina Elstelä. Jostain syystä ajauduttiin samaan pöytäseurueeseen näyttelijäporukan kanssa ja Elstelä tykkäsi mun jutuista, olin kuulemma tosi hauska persoona ja munkin pitäisi näytellä jne (no se varmaan oli humalassa mut enivei). Sitten nämä näyttelijät halusi tarjota meille ja mehän juotiin. Me juotiin ja naurettiin, aika kului kun siivillä.
---
Lähden sitten todella nopeesti etenemään kotiin, pidättelen viimeisillä voimillani ja survon avainta alaoven reikään. Jes, se meni! Saan oven auki, alan ottaa juoksuaskelia kohti kotiovea... vaan arvatkaas... Se ihanan RENTOUTTAVA JA LÄMMIN kerrostalokäytävän ilma ja HELPOTUS että ehdin laukaisi tilannetta hieman liikaa ja tunnen että ei voi pidättää. Saan kotioveni auki, ja samalla alan pissata housuun. Yritän hädissäni rempoa housuja jalasta mutta mulla on maiharit enkä saa niitä pois. Avaan vessan ovea etten kusisi eteiseen mutta olkapäällä oleva laukunhihna takertuu ovensaranaan ja kaadun niin että retkotan puoliksi eteiseen ja puoliksi vessaan, ovenkahva irtoaa mukana hirveällä ryminällä ja kaadan vessan rullavaunun tavaroineen pitkin poikin rymähtäen itse päälle. Silloinen avomies kömpii sängystä eteiseen: Näky on varmaan mahtava: akka makaa pitkin kämppää ulkovaatteet päällä ja housut puoleen sääreen revittyinä, joka paikka aivan kusessa ovenkahvat retkottaen ja rullavaunu solmussa. Nauran hulluna ja pissaan samaan aikaan ympäriinsä.

Voin sanoa ettei senkään mielestä juttu ollut ihan yhtä hauska kun herää keskellä yötä siihen kun akka tulee "yksiltä" kotiin, remuaa ja kolistelee ja nauraa ja kusee ympäriinsä
.

No niin mutta eihän tuo Elstelä nyt ihan väärässä ollut: selvää näyttelijäainesta tuossa on! Hyppäsihän Edelmannin Samulikin ruotsinlaivalta ereen, että noissa piireissä sattuu ja tapahtuu....

Normiperjantai:

whiz-face.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom