Pahimmat kännisekoilut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Iso-I
  • Aloitettu Aloitettu
Pakko kysyä että onks ne räkäpäät ollu joskus samannäkösiä kun kovat? :wtf:

ei ainakaa mun aikana ollu...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aikanaan tuli vedettyä miehekkäät kalsarikännit kotona. Sänkyyn sammuttuani heräsin aamuyöstä siihen että yläkerrasta kuuluu saatanallista meteliä. Eihän siinä pystyny nukkumaan joten tuumasta toimeen ja kurssi kohti yläkertaa. Rappuset noustuani tajusin että:

1. Meteli oli ollut unta
2. Asun kerrostalossa ja mulla EI ole omaa yläkertaa
3. Seisoin pimeässä rappukäytävässä, tuntemattoman ihmisen oven edessä, munasillani...
4. Olin pamauttanu kotioveni kiinni ulos lähtiessäni

Eipä siinä muuta kuin vehkeet kourassa soittamaan alakerran puolitutun ovikelloa. Sain sitten lopuksi housut lainaksi ja talonmiehen avaamaan oven. Vittu että hävetti pari viikko putkeen...

Intissä aikoinaan viskottiin aina leireillä räkäpäitä kamiinaan. Hauskasti ne siellä kilahti kamiinan seiniin. Vähän ehkä jänskätti että ei vahingossa ois sattunu yhtä kovaa sekaan. Ja siis ihan selvinpäin vielä tää urpoilu.

Joo, ja sitten kun jätetään tästäkin jutusta "pieni" inttilisä pois niin se menee näin:

Intissä viskattiin kerran yhdellä leirillä 1 tai 2 räkäpäätä kaminaan. Kovien ja puupäiden sekaantumisen vaaraa ei ollu, koska apinakin erottaa ne. Eikä meillä siellä teltassa itse asiassa edes ollu mitään kovia.

Sitten ketjun aihetta sivuten. Itellä on ollu kännissä kaikkea perussettiä putkareissusta noloihin sammumisiin jne. Mutta melkein pahimmat ja eniten morkkista aiheuttavat kännisekoilut johtuu yleensä aina yhdistelmästä puhelin + vitun kova känni.

ei ainakaa mun aikana ollu...

Joo, erinäkösiä ne oli. Räkäpäissä oli siniseksi maalattu puuluoti. Ja sitä vahingolla tarkotin, että jonkun "muistoksi" ottama kova ei olisi joutunut mukaan kamiinan sisuksiin teltan pimeässä. Räkäpäitä jäi aina taskun pohjalle pyörimään, kun niitä ei halunnut ampua (rynkky meni ihan vitun törkyseks niistä).

No kerrotaan nyt kännisekoilukin. Ei oo oma, omia ei kehtaa kertoo... Tää ei nyt tosin oo kauhian kummoinen.

Kerran oltiin bändireeniksellä n. 4 vuotta sitten dokailemassa ja siellä oli myös absinttia mitä siinä vedeltiin kans (70% alkoholia). Aika kauhian makusta tököttiä. Sitten sinne pölähti tälläinen ehkä "hieman" hipahtava frendi jo valmiiks pössypäissään.

No katteli että täällä juuaan viinaa ja otti sen absinttilestin käteen ja katteli sitä aikansa kans. No ei siinä mitään, kaveri vetäsee abaut pari desii sitä myrkkyä raakana siinä liiviin. (Tipahti sillä muuten äkäseen alas juoman voimakkuuden huomioon ottaen). Joku siellä sitten tokaisi perään että: "Nyt sattu ....:ä leukaan".

Niinhän siinä sitten kävikin, hippi pisti ensiks rillinsä paskaks kun absintti kolahti nuppiin. No ratkaisuksi löytyi kitarankieli, sillä korjasi pokat. Hauskan näköinen kyllä oli.

Lähdettiin siitä sitten baariin. Kaverilla roikkuu vyö polvissa ja oli muutenkin sekasin kun seinäkello. Pääsi kuitenkin kuin ihmeen kaupalla sisään ja sai sisältä juotavaakin. Tosin sammui heti pöytään kun pääsi siihen.

Okei. Ei tullu ihan näin tieteellisesti tutkittua asiaa. Mutta ton mukaan se kovakaan ei välttämättä olis tullu sen kamiinan seinän läpi siis..... Tuskinpa sinne yhtään kovaa kuitenkaan ees sekaan meni.

Ikää ei paljoa ole joten ei näitä ryyppyreissujakaan montaa ole mutta silti oon suht hyvin sekoillu melkee joka kerta. Mökillä join kaks päivää putkeen ja tällä toisella päivällä ku oltiin kalastamassa ajattelin minäkin sitte yrittää ku kala söi hyvin. Noh, kaverin uistimesta irtos koukku ja sanoi että ota toi toine virveli tosta. Enhän mä sellasta tajunnu vaa vartin ajan heittelin siinä uistinta jossa ei ollu koukkua :david: ton jälkee ei oo tullu kalasteltua ku sen verra vitutti :D kerran pidin pienet pippalot ja illan myötä muunmuassa kävelin kavereitten kanssa yhteensä 5km moikkaamaan puoltuttua ja croksit jalassa esim. kiipesin kaks kertaa sähkötolppaan ja kerran koulun katolle, aamulla kädet naarmuilla tästä kaikesta. Samana iltana huomasin että porukat olikin ottanu viinapullon pois viinakaapista joten jäljelle jäi punaviini ja glögi, niillä sitte mentii, onneks kaljaa löyty. Seuraavana aamuna oli serkun rippijuhlat ja porukat sitte saapu siinä kymmene aikoihi ja sitä ennen olin jo siivonnu aika hyvi mm. pihaa jonne olin heittänyt maitorahkat ja roskiksen olin potkaissu kumoo :D siinä vaiheessa olin vasta laskussa mutta ajattelin siinä ottaa yhde tasoittavan. Siinä kavereitte kanssa istuttii sohvalla ku porukat saapu ja minä kittaan jo neljättä kaljaa, tyttöystävä ja mutsi siinä sitte yritti vähä jo suostutella mua lopettaa mutta vitut, suihkuun kalja kädessä. Kirkossa sitten kuuntelin kuulokkeista musiikkia ja heitin puvun takin olan yli takana istuvien päälle. Kun konfirmaatio oli ohi ja päästii serkulle asti syömään kakkua ym ni minäpä nukkusin serkun sängyssä pari tuntia ja ku päästii kotii lähin kavereitten kanssa ulos. Mukaan tietty vähän kaljaa ja kaverit nauro nii vitusti ku saapusin sinne iha jurrissa, ne oli kyl nähny ku aamulla otin "tasottavia" mutta ei ihan tota arvannu. Tästä kuulen aika usein kuittailua :D juhannuksena saavuin hieman myöhässä kaverille ja muut oli jo suht kuosissa. Mä meinasin et nyt vauhdilla kännii et saan muut kiinni ja puolee tuntii vedin 7 kaljaa ja puol pulloo brandya, helvetin pahaa oli mut eka hörppy kaljaa ja sit brandya ni alas meni. Illan aikana join melkein tuhkakupista ja tumppasin käteeni(jälki näkyy vieläkin) ja itkin loppuyön yksin teltassa :D tämän jälkee parin kuukauden tauko ryyppäämisestä jonka jälkee tutun kotibileisiin ja kuosissa olin ja nopeasti, tunnin juomisen jälkee vessan lattialle makaamaan ku "vatsa kipeä" :rolleyes: syljeskeltyäni vähän aikaa menin parvekkeelle jossa vakuuttelin kavereille että "vatsa vaa kipee, ei okseta". Vartin ajan siellä syljeskelin ja sitte polvillee ja laatta lensi hienossa kaaressa alas takapihalle. Tämän jälkeen sammusin parvekkeelle josta kaverit siirsi mut lasten huoneeseee nukkuu. Siinä poikittain nukkusin kahdella pienellä sängyllä kunnes talon omistaja tulee hakee mut sieltä pois. Loppuilta meni kyl ihan rattosast, ihme kyl. Viikko tän jälkee kaverin synttäreille jossa mm pääsin ratsastaa hevosella ja illalla paljuun mennessä kaatusin sieltä pari kertaa selällee ku istusin siinä reunalla :D kerran myös söin kaverin jääkaapista kaikkea mitä löysin, mukaan lukien lähes koko suklaakakun, minkä tosin saikin syödä :rolleyes: onhan näitä muutamia vielä mut tässä parhaimmat, en nyt tiiä onko nii hauskoja mut kavereilla ainakin ollu aina hauskaa ku nähny mut kännissä :rock:

Aikanaan tuli vedettyä miehekkäät kalsarikännit kotona. Sänkyyn sammuttuani heräsin aamuyöstä siihen että yläkerrasta kuuluu saatanallista meteliä. Eihän siinä pystyny nukkumaan joten tuumasta toimeen ja kurssi kohti yläkertaa. Rappuset noustuani tajusin että:

1. Meteli oli ollut unta
2. Asun kerrostalossa ja mulla EI ole omaa yläkertaa
3. Seisoin pimeässä rappukäytävässä, tuntemattoman ihmisen oven edessä, munasillani...
4. Olin pamauttanu kotioveni kiinni ulos lähtiessäni

Eipä siinä muuta kuin vehkeet kourassa soittamaan alakerran puolitutun ovikelloa. Sain sitten lopuksi housut lainaksi ja talonmiehen avaamaan oven. Vittu että hävetti pari viikko putkeen...

Hah :D Itsehän olen selvinpäin unissani kävellyt hotellin aulaan ulkomailla ollessani, kyllä vähän hävetti sitten ku tajus että mitä sitä on tullut toheloitua.

Kännijuttuja nyt ei kovin kummosia ole, mutta pahin/paras mitä tulee mieleen on se ku viime keväällä koulun kans oltiin ulkomailla "opintoretkellä" nii toiseks viimesenä aamuna heräsin tuntemattomasta paikasta. Eka ajatus oli että missä vitussa oon ja toinen oli siinä ku sängystä nousin nii että missä vitussa mun vaatteet on. Peitto oli lattialla ja vaatteet sängyn alla jostaki syystä, vieläkään en tiedä että miksi. Elän siinä toivossa että tyttö, jonka porukoitten talosta heräsin, otti multa sinä yönä poskeen, mutta ei voi muistaa ja luulen että siinä kävi niin että sammuin vaan kesken vaatteitten vaihdon.
Piti sit vaan krapulapaskat käydä heittämässä ja sen jälkeen lähteä tutkimaan taloa, siinä sit ku törmäsin siihen tyttöön nii kävi vaan mielessä että onkohan ne koko perheellä käyny meikälle naureskelemassa ku munasillaan nukun siellä. Sen isosisko ainaki jotaki vittuili. Oli muuten aika legendaarinen aamiainen kans siellä ku koko niitten perhe istu pöydässä, ketään en kehdannu kattoa silmiin. Perheen isä vielä siinä mulle olutta tarjos.

Seuraava ilta samalla reissulla oli kans aika loistava, siihen liitty absinthia, särkyneitä laseja, oletettua seksin ostoa, baarista uloslentoja, vitun rumia naisia, englantilaisia vihamielisiä turisteja ja poliiseja.

^ Siis kävelit unissas hotellin aulaan? Paljonko oli vaatetta päällä? :lol2:

^ Siis kävelit unissas hotellin aulaan? Paljonko oli vaatetta päällä? :lol2:
Bokserit ja t-paita muistaakseni, ainaki bokserit :D Tästä on jo useampi vuosi aikaa, tais olla vuosi 2006 ku tuo tapahtu. Tarkemmin sanottuna kävelin unissani hissiin (jossa havahduin), hissillä menin sitten hotellin aulaan. Eipä siellä mua sitten kahta kertaa katottu ku lähin äkkiä hissillä takas ylös, siellä aulassa ei ollu ketään mutta hotellin baarissa oli kovastikki porukkaa ryyppäämässä...

Meinas tulla oikeasti hätä että mitä vittua, ku en ollu unissani kävelly moneen vuoteen...

Surullista tarinaa on threadi täynnä. Kai nämäkin jutut on joidenkin mielestä suurta huumoria...

Hotelleista tuli mieleen. Sunny Beachillä tuli vähän kämmättyä. Baarista kauheessa jurrissa taksilla hotellille (en tajua miten edes muistin missä yövyin). Hotellin edessä huomasin että eihän mulla ole rahaa ollenkaan. Pyysin kuskia odottamaan että haen huoneelta rahaa. Heräsin jonkin ajan kuluttua hotellihuoneen lattialta kauheaan meteliin kun respatäti + tämä ihan vitun kiukkunen taksikuski seisoo ovella vaatimassa rahojaan. Tarkotushan ei ollut sammua ja jättää matkaa maksamatta. 0,7L viskipullo makso 3 euroa kaupassa, en tiedä oliko tuolla osuutta asiaan. Hotellinväki tuntu tuijottavan mua koko loppuloman. En tänäkään päivänä tajua miten ne tiesi missä huoneessa olin.

Olin kerran etelänreissulla vanhojen kavereiden kanssa juomingeissa vappuna.. OIkeastaan koko päivä alko siitä kun käytiin "ostamassa" kaljaa siitä sataman liepeillä olevasta r-kioskista. Koko paikka täynnä porukkaa ja vitunmoinen jono. Lastattiin 5säkkiä täyteen kaljaa ja siideriä, ja yksi täyteen sipsejä, makkaraa, karkkia ym. tykötarpeita että tulis syötyäkin jotain, sekä joku halpisjalkapallo ja tennis-setti.. Jonotettiin sitten siinä jonossa joka oli about 60ihmisen mittainen, ja pitkien minuuttien jonottamisen jälkeen ääneen totesin että ei saatana tästähän voi kävellä ulos maksamatta eikä kukaan tajua mitään. Ja kaverit sitte isoon ääneen vitsailemaan että no vittu kävellään, eikä makseta mitään. Minkä ne tekee meille; tappaako ne? Naurettiin pari sekuntia ja sitten totaalihiljasuus ja yhteen ääneen: "noni lähetään kävelee" eikä sitten maksettu mitään mistään :) "Hauskinta" tuossa oli se että varmana jokainen asiakas tajusi mitä tapahtu mutta myyjät ilmeisesti ei kuulleet tai olettivat että typerät lapin ukot kusettavat, mitä ilmeisimmin ovat maksaneet jo ostoksensa tjsp.

No siitä sitten joku paikallinen informoi että suomenlinnassa voi pelata jalkapalloa jossain kirkon edessä. Äkkiä siinä vaan lauttaan ja suomenlinnaan jossa tietenkin joku paikallinen urpoporukka ilman paitoja tulee haastamaan riitaa. Noh, kaveria ärsytti niinpaljon että meni sitten turpaanvetohommiksi ja latasi tätä uhoojaporukan nokkamiestä nyrkillä tauluun - ainut homma siinä oli se että sen tyypin muija oli JUURI tulossa repimään tätä tyyppiä pois siitä ja onnistui saamaan sen oman pakkeloidun naamansa nyrkin eteen. Tulos: muijalla taju pois ja poikakaveri heitettiin mereen.

Seuraava muistikuva mulla on kun herään jotkut aivan oudot siniset shortsit jalasta kun kaks tyyppiä kantaa mut aamuyöllä junasta oliskohan ollu joku saunakallio asemana tjsp. Kuitenkin aivan kuollut paikka. Mukana ei ollut mitään muutakun se jalkapallo joka oltiin ostettu. Puhelin, lompakko, vaatteet - kaikki tietenkin suomenlinnassa. Siinä sitten asutuksen keskellä aivan helevetin päissään koputtelemaan ovia. Jotkut ryyppäjäiset löyty ja varastin sieltä 2pulloa viinaa, mustat miesten housut sekä naisten t-paidan ja jotkut lenkkarit. Soitin taksin isäntäväen puhelimalla siihen juna-asemalle ja selitin kuskille että mulla on muisti lähteny ja että pitää saaha insuliinia että mulla on diabetes mutta se ranneke on jostain syystä myös kadonnu. No kiireesti sitten taksilla serkkupojan luokse vantaalle joka ei tietenkään ollu kotona. Jäin sitten pälyilemään pusikkoon että taksikuski lähtee kun eihän sitä kyytiä ollu varaa maksaa. Taksi kaarto pois puolisen tuntia ooteltuaan ja mie tuhannen jäässä kiipeen ikkunasta sisään serkkupojan sänkyyn.

Aamulla kävi ilmi että mua on etitty poliisien ja ties minkä kissojen ja koirien kanssa ympäri pääkaupunkiseutua.

Olin lähteny kuulemma jalkapallopelin puoliajalla kuselle. Pallon kanssa.

Olin kerran etelänreissulla vanhojen kavereiden kanssa juomingeissa vappuna.. OIkeastaan koko päivä alko siitä kun käytiin "ostamassa" kaljaa siitä sataman liepeillä olevasta r-kioskista. Koko paikka täynnä porukkaa ja vitunmoinen jono. Lastattiin 5säkkiä täyteen kaljaa ja siideriä, ja yksi täyteen sipsejä, makkaraa, karkkia ym. tykötarpeita että tulis syötyäkin jotain, sekä joku halpisjalkapallo ja tennis-setti.. Jonotettiin sitten siinä jonossa joka oli about 60ihmisen mittainen, ja pitkien minuuttien jonottamisen jälkeen ääneen totesin että ei saatana tästähän voi kävellä ulos maksamatta eikä kukaan tajua mitään. Ja kaverit sitte isoon ääneen vitsailemaan että no vittu kävellään, eikä makseta mitään. Minkä ne tekee meille; tappaako ne? Naurettiin pari sekuntia ja sitten totaalihiljasuus ja yhteen ääneen: "noni lähetään kävelee" eikä sitten maksettu mitään mistään :) "Hauskinta" tuossa oli se että varmana jokainen asiakas tajusi mitä tapahtu mutta myyjät ilmeisesti ei kuulleet tai olettivat että typerät lapin ukot kusettavat, mitä ilmeisimmin ovat maksaneet jo ostoksensa tjsp.

No siitä sitten joku paikallinen informoi että suomenlinnassa voi pelata jalkapalloa jossain kirkon edessä. Äkkiä siinä vaan lauttaan ja suomenlinnaan jossa tietenkin joku paikallinen urpoporukka ilman paitoja tulee haastamaan riitaa. Noh, kaveria ärsytti niinpaljon että meni sitten turpaanvetohommiksi ja latasi tätä uhoojaporukan nokkamiestä nyrkillä tauluun - ainut homma siinä oli se että sen tyypin muija oli JUURI tulossa repimään tätä tyyppiä pois siitä ja onnistui saamaan sen oman pakkeloidun naamansa nyrkin eteen. Tulos: muijalla taju pois ja poikakaveri heitettiin mereen.

Seuraava muistikuva mulla on kun herään jotkut aivan oudot siniset shortsit jalasta kun kaks tyyppiä kantaa mut aamuyöllä junasta oliskohan ollu joku saunakallio asemana tjsp. Kuitenkin aivan kuollut paikka. Mukana ei ollut mitään muutakun se jalkapallo joka oltiin ostettu. Puhelin, lompakko, vaatteet - kaikki tietenkin suomenlinnassa. Siinä sitten asutuksen keskellä aivan helevetin päissään koputtelemaan ovia. Jotkut ryyppäjäiset löyty ja varastin sieltä 2pulloa viinaa, mustat miesten housut sekä naisten t-paidan ja jotkut lenkkarit. Soitin taksin isäntäväen puhelimalla siihen juna-asemalle ja selitin kuskille että mulla on muisti lähteny ja että pitää saaha insuliinia että mulla on diabetes mutta se ranneke on jostain syystä myös kadonnu. No kiireesti sitten taksilla serkkupojan luokse vantaalle joka ei tietenkään ollu kotona. Jäin sitten pälyilemään pusikkoon että taksikuski lähtee kun eihän sitä kyytiä ollu varaa maksaa. Taksi kaarto pois puolisen tuntia ooteltuaan ja mie tuhannen jäässä kiipeen ikkunasta sisään serkkupojan sänkyyn.

Aamulla kävi ilmi että mua on etitty poliisien ja ties minkä kissojen ja koirien kanssa ympäri pääkaupunkiseutua.

Tää on aika legendaarinen tarina jo, onko toi pallo vielä tallessa?

Tää on aika legendaarinen tarina jo, onko toi pallo vielä tallessa?

Pallo jäi muistini mukaan sinne rivarikämppään mistä tuli napattua viinat ja vaatteet. Vieläkään ei oo selvinny kenen shortsit mulla oli jalassa. Eikä puhelinta tai lompakkoakaan löytyny mistään. Osa vaatteista oli kaverilla repussa.

Olin vielä kussut suomi-englanti-suomi sanakirjan päälle sängyn viereen yöllä.

Haha ei perhana. :hyper:

merkkari sanoi:

Sä oot ihan mulkku jätkä, mutta vittukun en voi lopettaa nauramista. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom