Paavin puheet raivostuttavat muslimeja

Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oletko ehdottomasti sitä mieltä, että ehdottomuus on väärin?

Jos se johtaa ihmisten tappamiseen niin aika pitkälle se on väärin...

Juttelin tuossa pari päivää sitten erään muslimin kanssa, ja hän sanoi että mut mahdollisesti kivitettäisiin ihan sen vuoksi että olen ateisti, jos vierailisin jossain kunnon muslimimaassa. On ne kivoja tyyppejä.

Juttelin tuossa pari päivää sitten erään muslimin kanssa, ja hän sanoi että mut mahdollisesti kivitettäisiin ihan sen vuoksi että olen ateisti, jos vierailisin jossain kunnon muslimimaassa. On ne kivoja tyyppejä.

Itse en ihan periaattesta Saudi-Arabiaan tai muuhun samankaltaiseen maahan matkustaisi, vaikka ilmaisen matkan saisi. Tuollaisia aatteita omaavia maita en
halua tukea millään tavalla.

Ei kivitettäisi. Missään muslimimaassa ei lueta ajatuksia, eikä varsinkaan tuomita kivitettäväksi niiden perusteella.

Ok. Mitä tapahtuu, jos suomalainen kieltäytyy kaikesta yhteistyöstä valtion kanssa?
Riippuu tapauksesta, ei välttämättä mitään, jos pitää matalaa profiilia,

Riippuu tapauksesta, ei välttämättä mitään, jos pitää matalaa profiilia,

Profiilin korkeudella ei ole väliä, mikäli tilanne on se, että valtion virkamies, esim. poliisi, vouti tai rakennustarkastaja haluaa sinulta jotain. Mitä tapahtuu jos et suostu yhteistyöhön?

Ei kivitettäisi. Missään muslimimaassa ei lueta ajatuksia, eikä varsinkaan tuomita kivitettäväksi niiden perusteella.

Ai, mulle ei siis koituisi mitään vahinkoa niin pitkään kun muistan pitää vakaumukseni piilossa... :)

Profiilin korkeudella ei ole väliä, mikäli tilanne on se, että valtion virkamies, esim. poliisi, vouti tai rakennustarkastaja haluaa sinulta jotain. Mitä tapahtuu jos et suostu yhteistyöhön?

No riippuu tilanteesta. Jos esimerkiksi rakennustarkastaja tahtoo panna minua perseeseen niin hakkaan hänet.
Pakko myöntää, että en oikein hahmota tämän jutun juonta suhteessa siihen, että ihminen voidaan tappaa, jos hän ei palvo jotain tiettyä jumalaa...

No riippuu tilanteesta. Jos esimerkiksi rakennustarkastaja tahtoo panna minua perseeseen

Puhun nyt ihan tavallisesta, viranhoitoon liittyvästä asiasta. Mitä tapahtuu, jos kieltäydyt yhteistyöstä viranomaisten kanssa?

Pakko myöntää, että en oikein hahmota tämän jutun juonta suhteessa siihen, että ihminen voidaan tappaa, jos hän ei palvo jotain tiettyä jumalaa...

Vastaa vain kysymykseen, niin juoni alkaa paljastua.

Puhun nyt ihan tavallisesta, viranhoitoon liittyvästä asiasta. Mitä tapahtuu, jos kieltäydyt yhteistyöstä viranomaisten kanssa?

Vastaa vain kysymykseen, niin juoni alkaa paljastua.

Suomessa voi kieltäytyä yhteistyöstä virkamiehen kanssa, jos virkamiehen vaatimukset eivät perustu lakiin, itsekin olen tehnyt näin. Silloin ei seuraa yhtään mitään. Jos laki on virkamiehen takana niin silloin kieltäytyminen johtaa oikeudessa ratkottaviin rangaistuksiin.

No siitä juonesta....

No, mennään sitten pitkän kaavan mukaan...

Mitä, jos et tule oikeuteen?
Ihan näin lonkalta, ilman kokemusta sanoisin, että minut joko haetaan oikeuteen tai sitten minut tuomitaan poissaolevana.
Tosin sukuni lakimies laittaa kyllä oikeuslaitoksen aisoihin

Ihan näin lonkalta, ilman kokemusta sanoisin, että minut joko haetaan oikeuteen tai sitten minut tuomitaan poissaolevana.

Ja mitä tapahtuu, kun sinut tuomitaan ja silti kieltäydyt yhteistyöstä?

Tosin sukuni lakimies laittaa kyllä oikeuslaitoksen aisoihin

Tuo olisi yhteistyötä, joten se ei ole vaihtoehto.

Ja mitä tapahtuu, kun sinut tuomitaan ja silti kieltäydyt yhteistyöstä?

Minut pakotetaan yhteistyöhön pienintä mahdollista voimaa käyttäen.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom