Paastoaminen

Maukas viikko edessä: eilen omad keto, perään 72 h paasto, perään 2 omad/keto ja jälkkäriksi erittäin maukas 96 h. Ensi viikon alussa labrat, saas nähdä mitä sieltä tulee, kun paino tippunut 30 kg?!

Treenit aika iisit eli yli 100 000 askelta ja ke/to parit iisit puntit.

Sokerit tykkää ainakin. Tollasella reversoituu type 2 diabetes mellitus.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sokerit tykkää ainakin. Tollasella reversoituu type 2 diabetes mellitus.

A1C superläskinä oli 5.3 eli ihan semiok, mutta paastosokru meni pari kertaa jonkun verran 6.5, niin firman lekuri löi diabetesleiman ja metforminia kylkeen. Tosin metformin taitaa olla jopa semihyödyllinen muutenkin kuin pelkkien sokrujen takia?!
Tällä paastoilulla pääsee ainakin metabolisesta syndoomasta eroon. Verenpaineet välillä vähän liiankin alhaalla, koska joutuu aika usein skarppaamaan, kun nousee makuulta/istuma-asennosta ylös, ettei kippaa nurin........
 
Joko labroja tuli, kuis muuten? 👍🙂

Labrat tehty, paastosokeri 5.0 ja pitkäsokeri 34 eli saatan menettää diabetesstatuksen! Varmaan olisi paremmat, mutta vuosikymmenten ruokahuoraamisen jälkeen mulla lienee aika järeä insuliiniresistenssi, jonka katoaminen vie useamman kuukauden. Lekuri soittaa tuloksista iltapäivällä eli katsotaan sen jälkeen, mitä kommentoi kaikista arvoista.......
Verenpaine paastoilla niin alhainen, että pitää olla aika skarppina, kun nousee seisomaan.
Viime viikonloppuna 94 h paasto, tänä viikonloppuna sama edessä.
 
Labrat tehty, paastosokeri 5.0 ja pitkäsokeri 34 eli saatan menettää diabetesstatuksen! Varmaan olisi paremmat, mutta vuosikymmenten ruokahuoraamisen jälkeen mulla lienee aika järeä insuliiniresistenssi, jonka katoaminen vie useamman kuukauden. Lekuri soittaa tuloksista iltapäivällä eli katsotaan sen jälkeen, mitä kommentoi kaikista arvoista.......
Verenpaine paastoilla niin alhainen, että pitää olla aika skarppina, kun nousee seisomaan.
Viime viikonloppuna 94 h paasto, tänä viikonloppuna sama edessä.
Hyväthän nuo sokerit ovat.
 
Labrat tehty, paastosokeri 5.0 ja pitkäsokeri 34 eli saatan menettää diabetesstatuksen! Varmaan olisi paremmat, mutta vuosikymmenten ruokahuoraamisen jälkeen mulla lienee aika järeä insuliiniresistenssi, jonka katoaminen vie useamman kuukauden. Lekuri soittaa tuloksista iltapäivällä eli katsotaan sen jälkeen, mitä kommentoi kaikista arvoista.......
Verenpaine paastoilla niin alhainen, että pitää olla aika skarppina, kun nousee seisomaan.
Viime viikonloppuna 94 h paasto, tänä viikonloppuna sama edessä.
Upeaa! Hienoa kuulla!!
 
Lekuri oli aivan vitun ihmeissään, kun soitti mun arvoista, että miten ihmeessä on mahdollista. Diabetes 2 on kuulemma parantumaton ja etenevä sairaus nykylääketieteen mukaan Suomessa. Kerroin lekurille, että diabetes 2 on elintasosairaus( liikaa hh liian usein päivän aikana), ja se katoaa x kuukausien aikana, kun tekee asiat juuri päinvastoin eli syö harvoin ja tiputtaa hh niin kuin mahdollista.
Kyllä se sitten lopulta oli mun kanssa samaa mieltä......
 
Lekuri oli aivan vitun ihmeissään, kun soitti mun arvoista, että miten ihmeessä on mahdollista. Diabetes 2 on kuulemma parantumaton ja etenevä sairaus nykylääketieteen mukaan Suomessa. Kerroin lekurille, että diabetes 2 on elintasosairaus( liikaa hh liian usein päivän aikana), ja se katoaa x kuukausien aikana, kun tekee asiat juuri päinvastoin eli syö harvoin ja tiputtaa hh niin kuin mahdollista.
Kyllä se sitten lopulta oli mun kanssa samaa mieltä......
Tuntuu oudolta että lääkäripiireissä ajatellaan vielä noin. Itse en tiedä hevon helvettiä lääketieteestä, mutta noita tarinoita 2 tyypin diabeteksen parantumisesta on netti pullollaan. Jotenkin oon ajatellut, että tää on ihan yleistietoa :D
 
Tuntuu oudolta että lääkäripiireissä ajatellaan vielä noin. Itse en tiedä hevon helvettiä lääketieteestä, mutta noita tarinoita 2 tyypin diabeteksen parantumisesta on netti pullollaan. Jotenkin oon ajatellut, että tää on ihan yleistietoa :D
Jos ei ole erityisen harrastunut yksilö, niin eihän ne työasioitaan työajan ulkopuolella halua kauheasti ajatella, niinku ei muillakaan aloilla toimivat. Ja työsähköpostiin pukkaa "uutta tietoa" vain lääkeyhtiöiltä ja teehooällältä.
 
Erikoinen käsitys kyllä jos t2d:tä pidetään parantumattomana ja etenevänä. Sitähän se on jos elintapoja ei muuteta. Ilmeisesti ei ole luottoa että ihmiset pystyisi muuttaa elintapoja.

Toteutat tätä listaa niin T2D on käytännössä mahdoton.
1. Keto 0g hiilaria
2. Miinuksilla, paino putoaa aina kireään kuntoon asti
3. Harrastat lihaksia ja verenkiertoelimistöä rasittavaa ruumiin liikuttamista.
4. Pidät huolen ettei ole vitamiini/mineraali puutoksia (kromi, D, B- jne. monet vaikuttaa sokereihin)
5. Nukkuminen ok
6. Kaiken päälle extrana vedät sokeria tiputtavia suplementteja kuten berberiiniä.
 
Kyl mä lekurille mainitsin, että diabetes 2 pääsee eroon, jos valmis muuttaman radikaalisti syömisiään. Lekuri oli samaa mieltä, mutta totesi 99.9% ei ole valmiita muutokseen, vaan herkkuja on saatava ja se sit kuitataan insupiikillä.
Tuttu lekuri arvioi, että 20 v. kuluttua on niin paljon D2, että soterahat ei riitä mitenkään hoitamaan vitullista sairasbordellia. D2 liitännäissairaudet on suhteellisen happamia: näkö, pumppu, amputaatio yms.
 
Kyl mä lekurille mainitsin, että diabetes 2 pääsee eroon, jos valmis muuttaman radikaalisti syömisiään. Lekuri oli samaa mieltä, mutta totesi 99.9% ei ole valmiita muutokseen, vaan herkkuja on saatava ja se sit kuitataan insupiikillä.
Tuttu lekuri arvioi, että 20 v. kuluttua on niin paljon D2, että soterahat ei riitä mitenkään hoitamaan vitullista sairasbordellia. D2 liitännäissairaudet on suhteellisen happamia: näkö, pumppu, amputaatio yms.

Tätä ajattelinkin että ne tietää kyllä että pystyy pääsemään eroon. Mutta oletusarvo on ettei ihmine pysty tekee tarvittavia muutoksia.
 
Back
Ylös Bottom