Oon jenkeissä vaihto-oppilaana eikä oo oikeen mahollista päästä salille, mutta silti halusin pysyä kunnossa jne. Kaverilta kuulin kotona tehtävästä ohjelmasta nimeltä P90X. Ohjelma on jaettu 3 jaksoo, ja jokainen jakso kestää 4vkk. Eli koko ohjelma kestää sen 90 päivää. Ohjelma käy läpi oikeastaan koko kropan, ja omasta mielestä aika huolellisesti. Ohjelma perustuu lihasten hämmennys (Muscle confusion, en tiiä miten suomentaa paremmin) periaatteeseen. Eli liikkeitä vaihellaan koko ajan samalle lihasryhmälle joten lihas ei totu liikkeeseen ja tekee töitä jatkossakin saman verran. Ite oon tätä nyt 1,5kk vääntänyt ja voin suositella. Halvempi vaihtoehto salille käyntiin. Ainoat välineet mitä tarvitset on sarja käsipainoja ja leuanvetotangon, punnerrus tangot on vaihtoehtoiset. Ohjelma käy läpi myös venyttelyn ja joogan ( itse en joogaa tee, ei oo mun juttu). Tossa linkki sivuille: http://www.beachbody.com/product/fi...11693:1IAqr0GvMaAAABe5BWUAAAAK:20090406225800
Onko täällä muuten ketään joka tota jo vetelee vai onko enemmän jenkki juttu? täällä on aika suosittu nimittäin. Youtubessa videoita, hakusana: p90x
Onko täällä muuten ketään joka tota jo vetelee vai onko enemmän jenkki juttu? täällä on aika suosittu nimittäin. Youtubessa videoita, hakusana: p90x