P90x

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja xzebet
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Oon jenkeissä vaihto-oppilaana eikä oo oikeen mahollista päästä salille, mutta silti halusin pysyä kunnossa jne. Kaverilta kuulin kotona tehtävästä ohjelmasta nimeltä P90X. Ohjelma on jaettu 3 jaksoo, ja jokainen jakso kestää 4vkk. Eli koko ohjelma kestää sen 90 päivää. Ohjelma käy läpi oikeastaan koko kropan, ja omasta mielestä aika huolellisesti. Ohjelma perustuu lihasten hämmennys (Muscle confusion, en tiiä miten suomentaa paremmin) periaatteeseen. Eli liikkeitä vaihellaan koko ajan samalle lihasryhmälle joten lihas ei totu liikkeeseen ja tekee töitä jatkossakin saman verran. Ite oon tätä nyt 1,5kk vääntänyt ja voin suositella. Halvempi vaihtoehto salille käyntiin. Ainoat välineet mitä tarvitset on sarja käsipainoja ja leuanvetotangon, punnerrus tangot on vaihtoehtoiset. Ohjelma käy läpi myös venyttelyn ja joogan ( itse en joogaa tee, ei oo mun juttu). Tossa linkki sivuille: http://www.beachbody.com/product/fi...11693:1IAqr0GvMaAAABe5BWUAAAAK:20090406225800

Onko täällä muuten ketään joka tota jo vetelee vai onko enemmän jenkki juttu? täällä on aika suosittu nimittäin. Youtubessa videoita, hakusana: p90x

No ainakin ovat rehellisiä.
"Just click YES now to get ripped with P90X!"
Vapaasti suomennettuna: Klikkaa kyllä nyt ja tullaksesi kusetetuksi P90X:llä.

Voin kyl kertoa että ei toi ihan täyttä p*skaa oo, vaik kuulostaaki vähän ostostv kamalta. Mut tässä ei vaan käytetä mitään "ihmelaitteita" jotka luvataan toimivan. Tää ohjelma käyttää ihan perusliikkeita mitkä on todistettu toimivan jo ties kuinka kauan sitten. Ohjelmassa tehään paljon punnerruksia ja leuanvetoja, käsipainot on myös paljon käytössä.

Eiköhän tuo aja asiansa jos sinne salille ei todellakaan pääse. Varmasti peruslihaskunto kasvaa ja läskiä lähtee jos sitä löytyy. Mutta turha odottaa että patti kasvaa samalla tavalla kuin kuntosalilla raskaiden painojen kanssa. Punnerrukset ja leuanvedotkin jäävät liian kevyiksi ilman lisäpainoja nopeasti.

Joskus olen tuota kokeillut ja voin kyllä sanoa että esim p90x ab ripper-nimnen ohjelma on ihan tappotavaraa! Vaatii muistaakseni leukatangon ja käsipainot mutta jos ne löytyy niin mun mielestä kannattaa harkita tuota.

Jep, ab ripper on tosi raju. Jo totta toi varmaan on että kokeneemmille kavereille jaa kevyeks nopeesti punnerukset ja leunvedot. Mut kyllä niitä tehäänki aika paljon, ja joka kerta tehään nii monta ku ite pystyy. Ja varioaatioita on monia.

Tuosta ohjelmasta sain idean tehä sitä muunneltuna viikonloppuisin puistokatoksessa, jossa on hammerleuka tappeja "puisia" ja dippiteline ja vatsalauta. siellä voi tehä myös kaikkee kivaa kaverin painolla, kun laittaa vatsalaudan kiinni puolapuihin,, esim. pystäriä ja siitä voi tehä etukyykky laitteen jne.. toi saatto kuullostaa hullulta, mutta ihan jees. Sitten siellä on 2 puistopenkkiä.. toiseen penkkiin voi laittaa vatsalaudan, jolloin siitä tulee vinopenkki ja toisella penkillä voi tehä penkkiä!! :D Tai , jos kaveri istuu vatsalaudan päällä maassa minun puolimmaisessa päädyssä niin voin hyödyntää MaVeen-- jne. Mahollisuuksia on rajattomasti.. Mutta täytynee kokeilla ihan tuota ohjelmaa vaikka kesällä.

Joo suosittelen kokeilemaan, mukana tulee myös ruokavalio kirja ja ohjeita siihen. Ohjelma käy läpi tosiaan vennyttelyn myös hyvin läpi. :)

Joo suosittelen kokeilemaan, mukana tulee myös ruokavalio kirja ja ohjeita siihen. Ohjelma käy läpi tosiaan vennyttelyn myös hyvin läpi. :)

Tästä P90x (ja plus-versiosta) on paljon kamaa YouTubessa, osa tosin taitaa olla ihan mainoshuttua. Itse olen muutaman päivän tehnyt vaimon kanssa saman putiikin Power Half Hour -settiä eli 30 minuutin kovatempoisia treenejä. Tähän settiin sain vinkin perhetutulta joka asuu Jenkeissä (siis ihan alkuasukkaana) ja on myös yksi kovakuntoisimmista tuntemistani ihmisistä. Yhteenvetona voi todeta, että ainakin PHH:t ovat aivan helvetin hyvää kamaa! Jos joku muuta väittää, niin ei ole edes kokeillut...

Paikat on olleet "kivasti" kipeinä kun lihaksia tulee rasitettua hieman eri tavalla ja hiki lentää kaaressa kun tempo on koko ajan kova. Tulee mieleen nuoruusvuodet, kun tuli harrastettua nyrkkeilyjä ja muita kontaktilajeja - saman tyyliset alkujumpat pidettiin aina treenien aluksi. Vaativammassa ohjelmassa tehdään 2x30 minuutin settejä 6 x viikossa, mutta sitä ei ole vielä uskaltanut alkaa tekemään. Pitää hieman ensin totutella näihin liikkeisiin.

Saattaapa olla, että ostan itsekin tuon P90x (tai plussan). Ajatuksena on, että arkisin aikaisin aamulla otan punttitreenin ja illalla nuo jumpat päälle. Viikonloppuisin sitten pääosin ulkoilmaaktiviteetteja... Eiköhän sitä näillä eväillä ala rasva muuttumaan lihakseksi - hope so ;)

Yleensä en ole mainoksenuhri (bullshit!) mutta oikeasti toi p90x on alkanut hieman kiinnostaa varsinkin diettikautta ajatellen. Tarkoituksena oli lähteä nostaa aerobistakuntoa keväällä ja samalla vähän pudottaa painoja mutta selkä ei anna periksi juoksemisen kanssa joten tää vaikuttais ihan varteenotettavalta vaihtoehdolta. Se vaan epäilyttää, että kotona tulis reenattua. Oma mentaliteetti on ollut sitä luokkaa, että kun treenataan niin sitten pitää lähteä kämpiltä jonnekin reenaamaan. Kotona siitä ei tule mitään...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Yleensä en ole mainoksenuhri (bullshit!) mutta oikeasti toi p90x on alkanut hieman kiinnostaa varsinkin diettikautta ajatellen. Tarkoituksena oli lähteä nostaa aerobistakuntoa keväällä ja samalla vähän pudottaa painoja mutta selkä ei anna periksi juoksemisen kanssa joten tää vaikuttais ihan varteenotettavalta vaihtoehdolta. Se vaan epäilyttää, että kotona tulis reenattua. Oma mentaliteetti on ollut sitä luokkaa, että kun treenataan niin sitten pitää lähteä kämpiltä jonnekin reenaamaan. Kotona siitä ei tule mitään...

Tuli sitten ostettua loppukesästä tuo p90x ja täytyy sanoa, että on ihan helvetin tehokkaita nuo treenit. Itse tulee tehtyä tuota 2-3 kertaa viikossa, fiiliksen mukaan tulee valittua osa-alue eli en tuota ohjelmaa ole seurannut orjallisesti. Osa treeneistä vaatii käytännössä kuitenkin hieman tilaa eli jos joudut joka kerta raivamaan itsellesi jumppapaikan olohuoneesta sohvia siirtelemällä tms. niin ei kannata hankkia. Varoitan kuitenkin, että ohjelma on fyysisesti rankka eikä mikään Muumien satubaletti, joten vaatii aika hyvän peruskunnon että sitä jaksaa tehdä kunnolla ja vielä nauttia tekemisestä.

Ostin paketin yksityiseltä henkilöltä. Ongelmaksi muodostui se, että pakettiin ei kuulunut ohjekirjaa. Olen käynyt reenejä järjestyksessä läpi, mutta teenköhän systeemiä oikein? Milloin pitää pitää välipäiviä, vai vedetäänkä reeniä joka päivä? Reenit ovat olleet monipuolisia ja haastavia. Itse olet käyttänyt joissakin harjoitteissa painoliiviä, joten leuanveto ja punnerrukset ovat olleet edelleen haastavia. Olisin kiitollinen neuvoista.

Noh - tässä tulee se ongelma että tuotetta myydään ostos-tv:ssä ja kaikki luulee että se on kusetusta.. mutta suosittelen skeptisiä lataamaan videot jostain ja kokeilemaan - vakuutan että hiki virtaa ja kovakuntoisellakin meinaa itku päästä. Esim. tuo power-yoga on aivan jäätävän kipeä yli tunnin setti, joka on jäänyt monelta huippukuntoiselta tekemättä loppuun asti.. jos tuota ohjelmaa ja dieettiä noudattaisi aivan kuten se on suunniteltu - niin vakuutan että saat todella tuntuvia tuloksia. Ohjelma kun ei ole helppo, eikä se missään vaiheessa sitä lupaakkaan - ohjelma vaatii oikeasti sitoutumista ja kivunsietokykyä.

Olen yrittänyt ladata tuota mutta niissä kestää 10-100pv ladata koska ne ovat niin isoja tai sit on jotain koneessa vikana :DJa en kyllä jaksais alkaa ostamaan sitä tuolta tv shopista 165e liian kallis! kertokaa jos löydätte jostain videoita noista joissa on hyvät esimerkit mitä pitää tehdä niin laittakaa viestiä

Olen yrittänyt ladata tuota mutta niissä kestää 10-100pv ladata koska ne ovat niin isoja tai sit on jotain koneessa vikana :DJa en kyllä jaksais alkaa ostamaan sitä tuolta tv shopista 165e liian kallis! kertokaa jos löydätte jostain videoita noista joissa on hyvät esimerkit mitä pitää tehdä niin laittakaa viestiä

Itse tilasin tämän UK:n eBaysta www.ebay.co.uk ja maksoi 13 cd:n setti kotiin kannettuna 32 euroa...

En tiennyt, että tvshopissa tätä edes myydään. Ei kuulu katsotuihin ohjelmiin jostain kumman syystä.

Itse tilasin tämän UK:n eBaysta www.ebay.co.uk ja maksoi 13 cd:n setti kotiin kannettuna 32 euroa...

En tiennyt, että tvshopissa tätä edes myydään. Ei kuulu katsotuihin ohjelmiin jostain kumman syystä.

Olihan se pakko käydä katsomassa eli 165 + 9,95 toimituskuluja. Kyllä tv-kansaa nyt kusetetaan, voi helvetti sentään...

Ostin paketin yksityiseltä henkilöltä. Ongelmaksi muodostui se, että pakettiin ei kuulunut ohjekirjaa. Olen käynyt reenejä järjestyksessä läpi, mutta teenköhän systeemiä oikein? Milloin pitää pitää välipäiviä, vai vedetäänkä reeniä joka päivä? Reenit ovat olleet monipuolisia ja haastavia. Itse olet käyttänyt joissakin harjoitteissa painoliiviä, joten leuanveto ja punnerrukset ovat olleet edelleen haastavia. Olisin kiitollinen neuvoista.

Wikipediasta löytyy kolme erilaista harjoitteluohjetta: Classic Training block, Doubles Training Block ja Lean Training Block. Classic on se ihan perus. Tuossapa linkki suoraan P90X-wikipediasivulle: P90X

Sunnuntait on merkitty, oman valinnan mukaan, lepopäiviksi tai X Stretch -ohjelmaa varten. Kovimmat jätkät siis eivät pidä ollenkaan lepopäiviä, mutta joka toinen päivä on aina jotain muuta kuin lihasharjoituksia.

Pistetäänpäs tämä kokeiluun. TV-shoppia (vahingossa) katsoin ja innostuin aiheesta. Pitäsköhän päivittää vip-puolen kuvatopiccia :D
(Hei, mun eka treeniviesti?)

Pistetäänpäs tämä kokeiluun. TV-shoppia (vahingossa) katsoin ja innostuin aiheesta. Pitäsköhän päivittää vip-puolen kuvatopiccia :D

Olen hämilläni! Huppe, onko kaikki hyvin?

:kuvia:

Tästä tulee mielenkiintoista. Alappa Huppe pitämään treenipäiväkirjaa aiheen tiimoilta, sinun kriittisyyteesi voi luottaa :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom