P90x

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja xzebet
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Nyt on maanantaista lähtien P90X avulla treenattu ja hyvältä tuntuu! Ruokavaliota en ihan suoraan seuraa mutta aika proteeiinipitoisesti ja aika vähillä hiilihydraateilla mennään. Parin viikon päästä voin tänne päivitellä onko mitään painon pudotusta tapahtunut

No huhhuh, enpä olis uskonut et Yoga X on tähän astisista reeneistä rankin! :o Pitää kyllä venyä ja valua joka suuntaan :D

Ite oon löytäny muutamalta bodaussaitilta ihmisten omia tarinoita tän toimivuudesta ja en kyllä näe miksei toimis. Asiat on järkevästi kiteytetty ja huomaa, että ohjelman sunnitteluun on satsattu. Toisaalta se mitä tää tuote tilatessa sisältää on pelkkää infoa. Toimivaa sellasta, mutta infoa pystyy saamaan ilmaiseksikin. Alottelijalle varmasti hyvä hankinta, pitempään treenanneelle taas parhaimmillaan vaihtoehtotreeniä ja pientä tiedon päivitystä.

Mistähän tän paketin sais Suomessa vai pitääkö tää tilata jenkeistä? Yritin googlata mutta ei tahtonu mistään löytyä?

No se kuulostaa tosi tyhmälle, jos saman setin saa 50-80 % halvemmalla eBaysta (www.ebay.co.uk tai www.ebay.com). Kysykää apua joltain sen verran kielitaitoiselta ja/tai nettikaupankäyntiä ymmärtävältä, ettei tartte rahojaan kankkulan kaivoon heittää tilaamalla ostos-tv:stä...

Itse olen treenannut nyt kymmenen viikkoa P90X-ohjelmalla.

Perustiedot:
Sukupuoli_______Mies
Ikä____________ 28v
Pituus__________183cm
Paino(13.3.09)___112.4kg

Tässäpä vähän mitä tapahtui ekan seitsemän viikon jälkeen:
Alkupaino_______________120.5kg
Seitsemän viikon jälkeen___115.5kg

____________CM______CM____Muutos
Vyötärö______116_____106_____-10
Rinta________127_____121,5___ -5,5
Alalantio_____122_____119_____ -3
Ylälantio_____125_____116_____ -9
Oikea haba___42______41,7_____-0,3
Vasen haba__ 40,8____ 41______ 0,2
Oikea resi____71,5____ 72______ 0,5
Vasen reisi___70______ 71______ 1
YHTEENSÄ___714,3___688,2____-26,1

Tänään(15.3.09) alkaa yhdestoista treeniviikko ja viikonloppuna mitattu paino oli 112.4kg joten tavoitteeksi asettamani 10kg painonpudoitus näyttää toteutuvan. Kuhan saan viimeset kolme viikkoa treenattua niin laitat lopulliset mitat ja painon. Ekan treeniviikon jälkeen muuten paino kävi 121.4kg, pientä turpoomista havaittavissa :)

Pohjakunnosta sen verran että ennen aloitusta penkistä meni hädin tuskin 5x90kg(alkusarjat 50kg lähtien 10kg korotuksilla 10rep/set ).

Nyt menee 10x100kg ja jälleen siis alkusarjat 10kg korotuksilla 50kg lähtien 10rep/set. Täytyy todeta että aivan mahtava treeni kun pääsin täysin kotona treenaamalla tuloksiin mitä on joskus muutama vuosi sitten nostellu kun vähän yritti härvätä salilla.

Tämän hyvän pohjakuntotreenin jälkeen olisi sitten tarkoitus aloittaa 'Single Factor'-ohjelmalla ennätysten nostaminen niin pitkälle kun kroppa kestää/kehittyy.

Hyvin on näyttäny toimivan! Itellä lähti nyt kolmas viikko käyntiin mut vähän harmittaa toi leuanveto tangon puuttuminen. En tiädä sitte pitäskö käydä salilla tekemäs vähän selkäliikkeitä ton ohjelman lisäks

Tällä ohjelmalla kyllä saa tuloksia mutta enemmän kiinteyttävää ja laihdutusta varten. Jotenkin oudosti rintalihakset tulivat paremman muotoisiksi (kuulostaa tosi tyhmältä) mutta voimaa hävisi niistä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Leuanvetotanko kyllä kannattaa hankkia ehdottomasti, muuten uupuu yksi pääliikkeistä kokonaan.

Tuommosen basic IronGym härpäkkeen saa kolmella kympillä. Myös itsellä käytössä kyseinen, tosin hieman toisella perus ruuvitangolla tuettuna kun muuten tuskin kumpikaan tankoista ei meikäläisen painoa kestäis.. Maksimikuorma tuolle tankolle oli muistaakseni 105kg tai jotain.
an_iron_gym.jpg

Noista Iron Gymeistä kuullu vähä huonoo palautetta, ei kyl kalliskaa oo mut ei kyl hienoo pudota persiilleen parkettiinkaan

P90x ohi!

Nonii, nyt on 90 päivän tree ohi! :rock: Tässäpä lupaamani update.

Paino alussa 120.5kg.
Paino nyt 111.1kg.
Pudoitusta siis 9,4 kiloa.

____________CM______CM____Muutos
Vyötärö______116_____102_____-14
Rinta________127_____119,5___ -7,5
Alalantio_____122_____115_____ -7
Ylälantio_____125_____111_____ -14
Oikea haba___42______42______ 0
Vasen haba__ 40,8____ 42______ +1,2
Oikea resi____71,5____ 71______ -0,5
Vasen reisi___70______ 70______ 0
YHTEENSÄ___714,3___673______-41,3

Hukkuneita senttejä yhteensä siis peräti 41,3cm!

Höpisin aikaisemmin että seuraavana olisi vuorossa Single Factor ohjelmaa.. mut taitaakin nyt vaihtua Shaun T Insanity treeniin.. Tuota insanity treeniä tuli jo kerran kokeiltua, kunno intervalli kamaa, 40min treenin aikana paloi n.1000kcal ja keskisyke 173. Kunno tappotreeniä siis luvassa, joskin enemmän cardio pohjaista.

Tuohan näyttää/kuullostaa ihan järkevältä pudotukselta ettei oo "mitään laihdu 15kg kuukaudessa juttuja" jolloin on vaan nesteet lähteny käveleen ja tulee hetken päästä takas.

Vaikka tätä ostostv:llä myydäänkin niin onhan tässä suomenkieliset tekstit? Kyllä sitä englantia ymmärtää, mutta haluan vain varmistaa ettei mitään oleellista reeneissä mene ohi, jos tuon ostan. :)

Ostin paketin yksityiseltä henkilöltä. Ongelmaksi muodostui se, että pakettiin ei kuulunut ohjekirjaa. Olen käynyt reenejä järjestyksessä läpi, mutta teenköhän systeemiä oikein? Milloin pitää pitää välipäiviä, vai vedetäänkä reeniä joka päivä? Reenit ovat olleet monipuolisia ja haastavia. Itse olet käyttänyt joissakin harjoitteissa painoliiviä, joten leuanveto ja punnerrukset ovat olleet edelleen haastavia. Olisin kiitollinen neuvoista.
Mulla on Excel-dokkari josta näkyy tuo harjoitusten järjestys ja siihen voi myös kirjata suoritetut treenit ylös. Voin lähettää jos annat sähköpostin.

NAPZU, millä ohjelmalla vedin ton läpi? Parin kaverin kans alotettiin eilen ja suunnitelmana vetää Double.
Noudatitko miten tuota diettiä? Onko missään ennen ja jälkeen kuvia, olisi kiva nähdä millai tulokset näky!

Mitäs täällä P90x-ohjelmaa vetäville ihimisille kuuluu treenin puolesta ? Aloitin itse ohjelman tuossa maanantaina ja tuntuu iha hyvältä treeniltä. Tempo on kova ja treenit ainakin itselleni vielä välillä melkein liiankin rankkoja, mutta helppohan nuo videot on pistää pauselle ja hengähtää hetki. Tykkään kyllä muuten siitä, että treenit ovat monipuolisia ja kiinnostavia. Ruokavalion olen muuttanut proteiinipitoiseksi ja turhat hiilarit vältän kokonaan. Hyviä rasvoja kerään myös päivittäin maltillisesti. Melkeinpä siis viikko mennyt treeniä ja hyvältä tuntuu :) kirjoitelkaa toki mitä olette itse mieltä ja millaista kehitystä olette havainneet.

Mistähän tän paketin sais Suomessa vai pitääkö tää tilata jenkeistä? Yritin googlata mutta ei tahtonu mistään löytyä?

Jos torrent maailma on tuttua niin kokeilepa esim. piratebaysta. Muistaakseni ladatuin torrent koko saitilla tää P90x ;)

Maanantaina tuli nyt sitten aloitettua P90x. Hotellihuoneessakin tämän tekeminen onnistuu, reissuhomman takia semmoisessa kun joutuu asumaan. Hain Stockmannilta Iron Gymin ja ronttasin käsipainot kotoa mukaan - jumppamaton tarpeellisuutta epäilin, mutta täytynee sekin hakea kohta. 15€ on vaan niin käsittämätön hinta semmosesta että maanantaina jäi vielä kauppaan. Pikkaisen tuo ruokapuoli teettää työtä kun ruoanvalmistusmahdollisuutta ei ole (no ok, vedenkeitin on :)), mutta pääasiana olen nyt alussa pitänyt hiilarien vähentämistä, riittävää proteiinin saantia sekä sitä, että kalorit asettuvat 2400-2500 tienoille.

Treenit on ihan pirun mukavaa vaihtelua perus salitreenille, haastetta ei ainakaan puutu. Bring it!

Suositut

Back
Ylös Bottom