P90x

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja xzebet
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Terve ! Kyselisin sellaista vain että olen 21-vuotias jannu ja salilla ei ole ikinä oikein tullut käytyä ja jenkkakahvat ja mahaa löytyi joten aloitin tuon Insanityn joka oli aivan helvetillisitä rääkkiä. sitä tein 9 viikkoa kunnes huomasin että käsistä oli lähtenyt todella paljon voimaa ja lihasta mutta onneksi pääsin eroon mahasta ja jenkoista kohtalaisen hyvin. Nyt vituttaa sen verran tämä "luikkuus" että olisi mielessä aloittaa tämä p90x. Saako tällä oikeasti massaa ja lihaksia noilla treeneillä vai pitäisikö lähteä salin puolelle? itseä kun kovin juuri kiinnostaa nämä p90x treenit koska eivät ole tylsiä ja vaihtelua on paljon? Tarkoitus siis saada massaa ja lihasta käsiin ja rintaan. insanityyn en enää koske koska sillä paino tippui liian nopeaa tahtia..

Kerta tunnut olevan suht aloittelija voimaharjoitteluissa, niin kyllä sitä massaa tarttuu tälläkin. Se vaan et nämä treenit on tosi korkea intensiivisiä joten kalorikulutus on korkea, sitenpä sun täytyy kompensoida tätä syömällä reilusti ja puhtaasti

Terve ! Kyselisin sellaista vain että olen 21-vuotias jannu ja salilla ei ole ikinä oikein tullut käytyä ja jenkkakahvat ja mahaa löytyi joten aloitin tuon Insanityn joka oli aivan helvetillisitä rääkkiä. sitä tein 9 viikkoa kunnes huomasin että käsistä oli lähtenyt todella paljon voimaa ja lihasta mutta onneksi pääsin eroon mahasta ja jenkoista kohtalaisen hyvin. Nyt vituttaa sen verran tämä "luikkuus" että olisi mielessä aloittaa tämä p90x. Saako tällä oikeasti massaa ja lihaksia noilla treeneillä vai pitäisikö lähteä salin puolelle? itseä kun kovin juuri kiinnostaa nämä p90x treenit koska eivät ole tylsiä ja vaihtelua on paljon? Tarkoitus siis saada massaa ja lihasta käsiin ja rintaan. insanityyn en enää koske koska sillä paino tippui liian nopeaa tahtia..

No henkilökohtaisella kokemuksella voin sanoa että kyllä p90x syö myös lihaksia. jollet pidä ruokavaliosta kiinni. kaikki airobinen 90:ssa on kyllä tasoltaa vaativia etenkin plyometrikset. p90x:llä pääset hyvin alkuun, mutta jos tuloksia haluat niin ihan punttisalia suosittelen. Tietenkin perusasiat leuanvedot ja punnerus tulokset kasvavat 90':in myötä, mutta niin sanottuja isoja "massapyrähduksiä" esim 90llä et voi saada. mutta esim pieniä tuloksia kylläkin ;) (riippuu lähtökohdasta) itse suositelen tota ohjelmaa ja sitten salia (huomaat ettei 90 enää riitä) mutta ohjelma toimii todella hyvin, kun noudatat kalenteria niin saat nopeita tuloksia.. Riippuu tietenkin minkälaisia tuloksia haet. Ohjelma on lähinnä tehty juurikin samaan tyyliin kun insanity mutta lisätty painot olen itsekkin insanityä tehnyt. Lähinnä p90x keskittyy räjähtävyyteen ja lihaskestävyteen. mutta kannattaa tehdä 90:n "punttipäivät vain ja tietty mun suosikki ab ribber x. mut jos et halua enää lihaskatoa unohda kokonaan airobinen.

Suosittelen!!

No henkilökohtaisella kokemuksella voin sanoa että kyllä p90x syö myös lihaksia. jollet pidä ruokavaliosta kiinni. kaikki airobinen 90:ssa on kyllä tasoltaa vaativia etenkin plyometrikset. p90x:llä pääset hyvin alkuun, mutta jos tuloksia haluat niin ihan punttisalia suosittelen. Tietenkin perusasiat leuanvedot ja punnerus tulokset kasvavat 90':in myötä, mutta niin sanottuja isoja "massapyrähduksiä" esim 90llä et voi saada. mutta esim pieniä tuloksia kylläkin ;) (riippuu lähtökohdasta) itse suositelen tota ohjelmaa ja sitten salia (huomaat ettei 90 enää riitä) mutta ohjelma toimii todella hyvin, kun noudatat kalenteria niin saat nopeita tuloksia.. Riippuu tietenkin minkälaisia tuloksia haet. Ohjelma on lähinnä tehty juurikin samaan tyyliin kun insanity mutta lisätty painot olen itsekkin insanityä tehnyt. Lähinnä p90x keskittyy räjähtävyyteen ja lihaskestävyteen. mutta kannattaa tehdä 90:n "punttipäivät vain ja tietty mun suosikki ab ribber x. mut jos et halua enää lihaskatoa unohda kokonaan airobinen.

Suosittelen!!

Joo ajattelinkin ekaksi tehdä tätä ja sitten ku painot kotona eivät riitä niin sitten salille, koska mulla ainakin ottaa noi perus painot ihan helvetisti jokapaikkaan plus vielä se että vasen olkapää on leikattu. Ajattelin todellakin jättää aerobiset pois, koska en halua että paino enää tästä tippuu. Mutta miten sitten kannattaako noita nosto treenejä sitten tehdä vain 3 kertaa viikossa ? tarkoitus olisi juuri kasvattaa käsiä kun neon niin perkeleen laihat mutta vatsa alue ja jalat on tuhdimmassa kuosissa..

No kolme kertaa viikossa on hyvä alku. kuitenkin kerran viikkoon käydään lihasryhmä läpi. paitsi selkä 2 kertaa viikkoon jos oikein muistan. ja siellä tulee tiety vaiheet milloin ohjelma muuttuu vähän ,joten suosittelen seuraamaan sitä kalenteria. kuitenkin joka kerta kun painoja nostellaan mennään aika kovalla sykkeellä eteenpäin ;)

Tää ei varmaa tänne kuulu mutta oon tehny Rushfittiä ja nyt alottanu vähän aikaa sitten shaun insanityn. Yksi juttu mikä ihmetyttää on että jos ne treenit tekee ihan täysillä loppuun asti ni miten helvetissä ne kuvittelee että porukka jaksaa treenata 6 kertaa viikossa.

Treenaat aina niin kovaa kuin pystyt. Et voi enempää iteltäs vaatia, kuin et annat aina 110%.

Treeni saattaa tuntua joskus aika vaatimattomalta edellispäivän treeniin esim verrattuna, mutta olet kuitenkin tehnyt niin kovaa kun on kroppa antanu myöten ja kyllä keho sen myös tuntee ja antaa sen myötä myös toivottuja tuloksia.

Terve!
Oon miettiny p90x alottamista. Polvi leikattu pari kertaa niin mietin että kuinka paljon tässä setissä on hyppyjä yms polvia rasittavia liikkeitä?
Kiitos

Terve!
Oon miettiny p90x alottamista. Polvi leikattu pari kertaa niin mietin että kuinka paljon tässä setissä on hyppyjä yms polvia rasittavia liikkeitä?
Kiitos

Ohjelmassa on paljon hyppyjä. etenkin cardio x ja plyometriksit. ja jalkapäivinä sit kaiken maailman koukistulsia painot kädessä. nämä ottaa varovasti niin luulis toimivan. mut nuo kaksi ekaa on kyllä varmasti olvea rasittavia

Ohjelmassa on paljon hyppyjä. etenkin cardio x ja plyometriksit. ja jalkapäivinä sit kaiken maailman koukistulsia painot kädessä. nämä ottaa varovasti niin luulis toimivan. mut nuo kaksi ekaa on kyllä varmasti olvea rasittavia

Selvä homma, kiitos. Onko noita reenejä peräkkäisinä päivinä? Ei kait auta muutakun kokeilla, sillähän se selviää..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
PX90 toimii ihan hyvin painon tiputukseen. Mut tyylilajina on enemmän aerooppinen kuin lihasta rakentava treeni. Pari tuttavaa vetänyt nyt 8 kuukauden cyclin tällä ja kyllä sillä rantakuntoon pääsee. Ohjelma sopii loistavasti muiden lajien rinnalle kuten kamppailulajit ja yleisurheilu, juoksu. YMS. Itseä ei kiinnosta kyseinen ohelma sillä tavoitteeni on voimatyyppinen treeni tällä hetkellä nyt kun 4 kuukautinen hypertophia on takana.

Juurikin näin miten fireball sanoi.. nimestä tunnetaan beachbody.com, eli ohjelma on enemmänkin laihduttamiseen. ohjelmassa plyometrikset tulee tiistaisin. torstaisin yoagaa, jonka itse korvasin cardio x joka vähän helpompi kuin itse plyometrikset. muuten ohjelma sisältää noita siimojen heilutteluja

Löysin classicin excel pohjan ja tutkailin sitä. Itselle ei avautunut montako sarjaa / toistoa kutakin liikettä tehdään "siimojen heiluttelun osalta"?

no ne voi tehdä miten haluaa eli toistot 8-10 tai 12-15 mutta liikkeitä tulee kyllä paljon esim käsipäivinä tehdään se tunti ojentajia/hauista ynm.. mutta tosiaan toistot ovat miten itse haluaa kokoa vai leania.. ohjelmaa kun katsoo ja ymmärtää edes vähän niin hyvä tulee :D

kalorivaje

Minkälaisella kalorivajeella ootte tehnyt tätä? P90x nutrition guiden mukaan mun pitäis vetää phase 1 ~600 kcal vajeella. En haluis et kaikki (vähäiset) lihakset lähtis samalla. Minkälainen vaje sopisi? Elopainoa hurjat 70kg.

syöt sopivasti ja vältät vaan roskaruokaa ynm. itse en tota nutritioinii käyttänyt, koska jos sen mukaan menee lähtee kyllä lihat käsistä, sen verran rankka on ohjelma. tyyliin vaikka 200 vajeella riippuu mihin tuloksiin tähtää..

Treeneissä on jäänyt vähän huono maku leuanvetosarjoista. Ajattelinkin tällaista ratkaisua http://www.amazon.com/gp/product/B005DA64QG/ref=ox_sc_act_title_1?ie=UTF8&m=AFX2YYAC0FUD0 (ei tartte mikään P90X:n verme olla sinäänsä, mutta toimisi itselleni varmasti hyvin). Onkos täällä ihmisiltä kokemusta tästä vermeestä ? Hintaahan tuolla on hitusen paljon siihen verrattuna miten yksinkertainen tuo oikeasti on. Toimisiko jotkin perusremmit/nauhat tuollaiseen käyttöön, että saisi pientä avustusta leuanvetoon ja juuri siihen, että saisi tehtyä monta sarjaa kunnolla loppuun asti. Tuolin kans olen tehnyt ennen, mutta siinä tuntuu aina menevän rasitus vähän väärään paikkaan.

Treeneissä on jäänyt vähän huono maku leuanvetosarjoista. Ajattelinkin tällaista ratkaisua http://www.amazon.com/gp/product/B005DA64QG/ref=ox_sc_act_title_1?ie=UTF8&m=AFX2YYAC0FUD0 (ei tartte mikään P90X:n verme olla sinäänsä, mutta toimisi itselleni varmasti hyvin). Onkos täällä ihmisiltä kokemusta tästä vermeestä ? Hintaahan tuolla on hitusen paljon siihen verrattuna miten yksinkertainen tuo oikeasti on. Toimisiko jotkin perusremmit/nauhat tuollaiseen käyttöön, että saisi pientä avustusta leuanvetoon ja juuri siihen, että saisi tehtyä monta sarjaa kunnolla loppuun asti. Tuolin kans olen tehnyt ennen, mutta siinä tuntuu aina menevän rasitus vähän väärään paikkaan.

hmm eipä ole kokemusta enkä moista ennen nähnytkään. eikös se hortoni sano "do ur best and forget the rest" sil periaatteel kun menee.. kyl se leka alkaa viel sujumaan ;)

Tuo taitaa olla enemmänki tuon P90x2-osan mukana. Mutta siis kyllä mulla leukoja irtoaa vaikkei mitään järjettömän isoa määrää, mutta kun noissakin treeneissä noita sarjoja tulee suht monta per leuanvetoliike niin tuolla sais sarjan tehtyä varmasti kunnolla vaikkei voimat lopussa riittäiskään saamaan tarpeeks toistoja. Ja se tuossa ois hyvä, että asento pysyis samana kun normaalileukoja tehdessä + tuossa voi säätää sen vastuksen/avun itelle sopivaksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom