Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hei,
Sellainen tyhmä kymysys, että onko noissa kaikissa painonnostokengissä tuo kantapään korotus yhtä korkea.
Ne on helvetin hyvät. Ainoat paremmat on 80-luvun Karhut, mutta niitä ei enää saa mistään.Oisko nuo Power Perfect 2:t sopivat alotettelevalle olymppia tyyliin kyykkäävälle? Ei taho syvälle kyykkääminen onnistua vanhoilla sisäpelikengillä, ellei sitten laita parin sentin korotusta kantapään alle vaikka levypainosta.
Hei,
Sellainen tyhmä kymysys, että onko noissa kaikissa painonnostokengissä tuo kantapään korotus yhtä korkea. Minulla nilkoissa huono liikkuvuus niin pitäis saada "korkein" malli. Onko jollain tietoa?
Hei,
Sellainen tyhmä kymysys, että onko noissa kaikissa painonnostokengissä tuo kantapään korotus yhtä korkea. Minulla nilkoissa huono liikkuvuus niin pitäis saada "korkein" malli. Onko jollain tietoa?
Dmitry Klokov sanoi jossain haastattelussaan, en nyt muista mistä tää löytyy, että Nikessä on korkeampi kanta kuin Adduissa. Tietty kokeilemallahan se selviää parhaiten mikä itselle sopii. Sellanen huomio vielä omasta liikkuvuudesta, että jos ihan painonnosto-hommia treenaa niin liikkuvuus parantuu aika paljon jo esim parin kuukauden aikana.
Siinä ei paljoa tarvita, että tuntuma muuttuu.
Kyllä Niken kengissä sitten täytyy olla korkeampi kanta kuin Adidaksissa, jos Klokov näin sanoo. Vaikka valmistajat ilmoittaisivatkin molempien kenkien kannan korkeudeksi sen 0.75''
Jostain keskustelusta luin, että monen Venäjän maajoukkueen jäsenen mielestä Nikeillä nostaessa kaikki tuntuu olevan enemmän etupainoista. Sikäli jotain eroa voi ollakin, vaikka valmistajan lukemat olisivatkin samat. Siinä ei paljoa tarvita, että tuntuma muuttuu.
Osaisko joku vähän jeesata? Mulla on ollu jokusen vuoden käytössä ne perus punamustat adidas power perfect II.set ja ovat toimineet ihan hyvin mutta kun luin että noissa nike Romaleoksissa ois enempi korkoa niin ajattelin sellaset tilata. Onko noissa Niken painonnostokengissä koot yksi yhteen niken lenkkareiden kanssa että jos kävisin eka testaamassa jotku lenkkarit urheilukaupassa ja sitten pistäs saman koon romaleokset tilauksee? Noissa aduissa mulla oli kokona 45 1/3 ja istuivat kuin nyrkki silmään, mahtaako olla pitkälti sama koko joka Nikeissä todennäköisesti ois sopiva?