WEIGHTLIFTING Pätevät painonnostokengät

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Otetaan sen verran takaisin, että mulle ei käy mitkään Niket. Siksi noita on hyvä päästä sovittamaan ennen ostopäätöstä. Eli ne olivat ja ovat paskat mun jalkaan.

No minulla on ollut ala-asteelta lähtien Niken kenkiä käytössä, koska jalka sattuu olemaan räpylän mallinen. Adidaksen kengät eivät ole koskaan istuneet, mutta ajattelin silti käydä koittamassa noita Adipowereita ennen tilausta.

Otetaan sen verran takaisin, että mulle ei käy mitkään Niket. Siksi noita on hyvä päästä sovittamaan ennen ostopäätöstä. Eli ne olivat ja ovat paskat mun jalkaan.

Mistä repäsit tuon käy crossfit hommiin kun nuo Niket on ilmeisesti jäykimpiä kenkiä?

Minkä takia muuten ilmeisesti mikään taho ei maahantuo niitä Niken Romaleoksia? Kumminkin Adidakselta tuodaan useampaakin mallia, myös niitä kalleimpia, jotka ovat samaa luokkaa hinnaltaan Romaleoksien kanssa. Ite en voi Adidaksia harkitakaan, koska niissä on liian kapea lesti jalalleni. Muuten ottaisin mielelläni semmoiset Adidaksen punaiset, sitä kalleinta mallia, mikä olikaan malliltaan, en muista. Kyllähän niitäkin aika moni kilpanostaja käyttää, että saletisti ovat ominaisuuksiltaan ja laadultaan hyvät.

noi addut ja niket on about samantasoisia kenkiä ominaisuuksiltaan, ite en ainakaan mitään eroja ole huomannut. Eniten 'paremmuuteen' vaikuttanee se, kumpi lesti sopii paremmin käyttäjän jalkaan. Siinä mielessä toi kenkien katoaminen kivijaloista on aika huono homma kun ei oikein pääse sovittamaan, ja pn-kengissä on vielä se ettei esim. normi niken tai addun lestit kerro välttämättä vielä juuri mitään noiden kenkien sopivuudesta omaan räpylään.

Minkä takia muuten ilmeisesti mikään taho ei maahantuo niitä Niken Romaleoksia? Kumminkin Adidakselta tuodaan useampaakin mallia, myös niitä kalleimpia, jotka ovat samaa luokkaa hinnaltaan Romaleoksien kanssa. Ite en voi Adidaksia harkitakaan, koska niissä on liian kapea lesti jalalleni. Muuten ottaisin mielelläni semmoiset Adidaksen punaiset, sitä kalleinta mallia, mikä olikaan malliltaan, en muista. Kyllähän niitäkin aika moni kilpanostaja käyttää, että saletisti ovat ominaisuuksiltaan ja laadultaan hyvät.

Mulla on myös leveä lesti, mutta koitin kuitenkin Power perfect kakkosia ja niillä oon nyt reippaan vuoden nostellut muutaman kerran viikossa, tyytyväinen olen ollut. Adidaksen lenkkarit on aina ollu liian kapeita ja olen Nikeilla juossut mutta noi istuu hyvin. Tyttökaveri nostaa Adipowereilla (kokopunaiset) joten voisin kuvitella että on kapeampi lestiset.

Kellään tietoa löytyykö jyväskylästä tai lahdesta mitään puljua, joka painonnostokenkiä myis? Aika harvassa tuntuu olevan :( Itellä kanssa ongelmana se, ettei ihan sokkona viittis ostaa. Vaan sovittamaan pitäis päästä.
Powerlift 2:set houkuttais, ku ne sopii tohon crossfistingiin :P

Mulla on myös leveä lesti, mutta koitin kuitenkin Power perfect kakkosia ja niillä oon nyt reippaan vuoden nostellut muutaman kerran viikossa, tyytyväinen olen ollut. Adidaksen lenkkarit on aina ollu liian kapeita ja olen Nikeilla juossut mutta noi istuu hyvin. Tyttökaveri nostaa Adipowereilla (kokopunaiset) joten voisin kuvitella että on kapeampi lestiset.

Adidaksella tosiaan näppäriä nostokenkiä tälläsille suohonastujille, lättänä jalkane ku sammakko mut käytössä itellä nuo addun powerlift 2 kengät ja ei voi kun olla tyytyväinen hankintaan. Peukku täältä adidaksille

Kellään tietoa löytyykö jyväskylästä tai lahdesta mitään puljua, joka painonnostokenkiä myis? Aika harvassa tuntuu olevan :( Itellä kanssa ongelmana se, ettei ihan sokkona viittis ostaa. Vaan sovittamaan pitäis päästä.

Intersportilla tuntuis olevan noita aika hyvin myymälöissään. Netistä ei selvinny mitään valikoimasta, mutta paikan päältä löyty Adidakselta Power perfect ja Powerlift -mallit, sekä jotain Reebokin crossfit -malleja. En tiedä siis Jyväskylän tai Lahden tilanteesta, mutta vois kuvitella valikoiman olevan suht samat.

Mulla muuten nuo Adidaksen nostokengät (Power perfect 2) tuntuis olevan täysin samaa kokoa kuin Adidaksen vapaa-ajan kengät. Kaapista löytyy Sambat, Stan Smithit ja juoksulenkkarit, jonka mallia en muista. Muistaakseni muinaiset Superstarit oli myös samaa kokoa. Eihän tässä siis mitään yllättävää ole, että saman valmistajan koot ovat eri malleissa saman kokoiset, mutta jos ei myymälästä löydy, niin kyllä netistä uskaltaa tilata, jos löytyy jotain muita kenkiä samalta valmistajalta.

Viimeksi muokattu:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Intersportilla tuntuis olevan noita aika hyvin myymälöissään. Netistä ei selvinny mitään valikoimasta, mutta paikan päältä löyty Adidakselta Power perfect ja Powerlift -mallit, sekä jotain Reebokin crossfit -malleja. En tiedä siis Jyväskylän tai Lahden tilanteesta, mutta vois kuvitella valikoiman olevan suht samat.

Mulla muuten nuo Adidaksen nostokengät (Power perfect 2) tuntuis olevan täysin samaa kokoa kuin Adidaksen vapaa-ajan kengät. Kaapista löytyy Sambat, Stan Smithit ja juoksulenkkarit, jonka mallia en muista. Muistaakseni muinaiset Superstarit oli myös samaa kokoa. Eihän tässä siis mitään yllättävää ole, että saman valmistajan koot ovat eri malleissa saman kokoiset, mutta jos ei myymälästä löydy, niin kyllä netistä uskaltaa tilata, jos löytyy jotain muita kenkiä samalta valmistajalta.

Kiitoksia tästä!
Ei kai se auta ku nousta luolasta päivänvaloa uhmaamaan, ja käydä tarkastamassa intersportin valikoima! Tämmösenä päivänvaloa ja ihmisiä pelkäävänä mörkönä, se on vaan jolulu pilalla jos tulee turha reissu! :joulu7: Eli toisin sanoen vituttaa ku eivät saa niitä nettiin näkyviin jos valikoimasta löytyy! Ennakkoluuloistani en silti luovu, ja pakko on päästä sovittamaan :)

powerlift 2 hieman leveämpi lesti kuin power perfeckteissä. koot menee melkolailla yks yhteen adidaksen lenkkarien koon kanssa

Merkittävin ero lienee joustavuudessa. Powerliftit joustaa enemmän ku Perfectit, joten jos tarkoitus on tehdä muutakin kuin nostaa, Powerlift on sopivampi.

Tähtisupistaja, alennusmyynnit lähestyy, joten kannattanee ootella pyhien yli. Sain omani 20 pinnan alennuksella. Ton hintasella kengällä siinä on jo vähän merkitystäkin.

Adidaksella tosiaan näppäriä nostokenkiä tälläsille suohonastujille, lättänä jalkane ku sammakko mut käytössä itellä nuo addun powerlift 2 kengät ja ei voi kun olla tyytyväinen hankintaan. Peukku täältä adidaksille

Itse aikoinaan hankin Power Perfect 2:t ja alkuun hieman aavistelin, että liekö muovaantuu jalkaan, koska olen aika leveäjalkainen. Kyllä siinä kuukausien treenit (eihän se ole paljoa kun niitä tulee käytettyä vain kyykyissä yms.) meni, että kengät alkoivat oikeasti istumaan.

Itellä on noi Powerlift 2 juurikin crossfit käytös. On pirun hyvät kengät ja suosittelen mutta ei noilla kannata ihan joka treeniä lähteä tekemään. Treenit mis juoksua, tuplia tjms kannattaa suosiolla tehä toisilla kengillä.

Oisko nuo Power Perfect 2:t sopivat alotettelevalle olymppia tyyliin kyykkäävälle? Ei taho syvälle kyykkääminen onnistua vanhoilla sisäpelikengillä, ellei sitten laita parin sentin korotusta kantapään alle vaikka levypainosta.

Oisko nuo Power Perfect 2:t sopivat alotettelevalle olymppia tyyliin kyykkäävälle? Ei taho syvälle kyykkääminen onnistua vanhoilla sisäpelikengillä, ellei sitten laita parin sentin korotusta kantapään alle vaikka levypainosta.

Nämä oli käsittääkseni adidaksen huippumalli ennenkuin tuli uusi adi power kenkä, ja näitä käyttää monet tänäkin päivänä. Tällä perusteella ostin itsekkin omani ja kyykkäilen näillä, ei tarvitse viritellä lautaa kantapäiden alle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom