Normaali ravinto = riittämätön ja puutteellinen
visvasyyla sanoi:
Sellanen tuli mieleen että kuinka paljon on eroa jos ei käytä esim. protskua ja käyttää? Ite oon käyny vuoden salilla ja oon alkanu miettiä että kannttaisko alkaa käyttää protskua. Sanokaas mitä ootte mieltä ja oonko ainut joka ei käytä?
Vasta nyt, ikä 36 v. ja takana epäonnistuneita yrityksiä "kasvattaa" kehoa, olen tullut siihen tulokseen ETTÄ:
- tuplaa "normaali ravintosi" määrä, paitsi rasvat ja sokerit.
- ehdottomasti kunnolla multivitamiini/kivennäisvalmisteita !
- ylimääräistä protskua ehdottomasti, se 2g per painokilo tarkoittaa
normaalisapuskoilla pihvejä yms. "oikeaa" ruokaa hirveää lisälastia, että suolistosi tukehtuu siihen kuonaan, ja pyttysi kakkaan: syömällä laadukasta
lisäproteiinia säästät rahaa ja elimistöäsi. ( tämä on vaan mielipide eikä totuus.)
- lepo ja treenikertojen välinen aika TEKEE ILMAISTA työtä ! Käytä sitä hyväksesi.
Paras painonnousuni oli jossain 18v. korvilla oikealla tuttavan navetasta haetulla TERNIMAIDOLLA, josta äiti väänsi vanukasta. 56kg -> 63kg nousi paino alle vuodessa. Ehkä laadukkaimmat protskut pääsevät melkein samaan, en tiedä. Mutta lisäproteiinia messiin niin homma tehostuu.
Eräs tuttu on ollut aktiivinen soutaja vai meloja mikälie, niin hän sanoi että perusvirhe on se että LUULEE syövänsä oikein. 2 viikon erittely ( pistä paperille mitä söit.) todistaa yleensä aina proteiinivajeen ! Niin ja 100g pihvi EI OLE 100g proteiinia :-)
- Avilla -