Päivän tapahtumat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Tehdääs tämmöinen odotetusti aisoissa pysyvä off-topicketju. Eli keskustelua mitä kaikkea teille on sattunut päivän aikana tai mitä olette havainnoineet. Kuvat ovat aina kivoja, joten kuvallinen kerronta olisi plussaa.

Tuli vain ketju mieleen kun mietin mihin tämän kuvan sijoittaisin. On meinaan niin idiootisti parkkeerattu auto, että en nyt ymmärrä onkohan tuo tahallaan tehty. Ja oli tuossa ainakin 15min kun kaupassa kävin.

Mikä saa ihmisen tekemään noin? Toi on vielä aika optimaalisesti aseteltu blokkaamaan nuo sisäänmenot, protesti kenties parkkihalleja vastaan?

attachment.php

Liitteet

• photo-5.jpg
    photo-5.jpg
    76,8 KB · Katsottu: 3 027
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Melkein tohdin sanoa, että joku pikkukaupungin perhepotretti päässyt isoon stadiin ja löytänyt parkkipaikan :D tai sitten perusakka ollut ratissa..

Eipä paljon naurata kun joulumarkkina-huvipuisto rallattaa asunnon vieressä joka ilta klo 22 asti. Erityisesti lapset ja teinitytöt kiljuvat laitteissa lakkaamatta ja kaikki kuuluu sisälle asti. Itse en menis noihin laitteisiin vaikka maksettais.

Kävin huvikseni röökillä tuossa kadun puolella ja edelleen se sama kiesi on siinä, mutta sitä on peruutettu. Eli WTF? Ja hei, siinä ei edelleenkään ole lappua ikkunassa, joka muuten vähän vituttaa kun itse olen saanut lapun kun puskurin verran oli merkin ylitse.

Liitteet

• photo-6.jpg
    photo-6.jpg
    68,7 KB · Katsottu: 554
Kävin huvikseni röökillä tuossa kadun puolella ja edelleen se sama kiesi on siinä, mutta sitä on peruutettu. Eli WTF? Ja hei, siinä ei edelleenkään ole lappua ikkunassa, joka muuten vähän vituttaa kun itse olen saanut lapun kun puskurin verran oli merkin ylitse.

Jos se siirsi autoaan nähtyään tän threadin ?

Mun oli ihan pakko avautua tuosta parkkeerauksesta stadin parkkivalvontaan hieman kuittaillen. Ehkä siksi, että näyttää tuo sakottaminen olevan ihan vitun arpomista, joskus tulee, joskus ei, mulle aina. Viimeksi sain pyhälauantaina klo 19.00 parkkisakon, joten tuo tuossa möllöttänyt auto on aika erikoisesti selvinnyt ilman sakkoa ottaen huomioon, että esim skoudeja on tuossa 200m päässä ihan vitusti ETYJ-kokouksen takia. Liekö ovat nakittaneet parkkipirkotkin ohjaamaan liikennettä.

Tänään tapahtui jotain aivan karmeaa: minun suomalaisuuteni kyseenalaistettiin. :( Menin junassa istumaan ja vieressä ollut ehkä hieman aloittevan spugen oloinen kaveri kysyi: "Anteeksi, ootko sä suomalainen". Ja kyllähän minä olen. Sitten alkoi vanha tuttu virsi siitä, että näytän kuulemma nyrkkeilijältä. Tuokin on jo kuultu niin hemmetin monta kertaa, että sen osaa jo arvata.

Mutta kyllä on kamalaa, kun isänmaallisen henkilön suomalaisuutta epäillään. :/

Mun oli ihan pakko avautua tuosta parkkeerauksesta stadin parkkivalvontaan hieman kuittaillen. Ehkä siksi, että näyttää tuo sakottaminen olevan ihan vitun arpomista, joskus tulee, joskus ei, mulle aina. Viimeksi sain pyhälauantaina klo 19.00 parkkisakon, joten tuo tuossa möllöttänyt auto on aika erikoisesti selvinnyt ilman sakkoa ottaen huomioon, että esim skoudeja on tuossa 200m päässä ihan vitusti ETYJ-kokouksen takia. Liekö ovat nakittaneet parkkipirkotkin ohjaamaan liikennettä.

Muista, että uni ei tule tänä yönä helposti ;)..

Tai ehkä parkkipirkoille on sanottu, että tänään ei sit sakoteta ketään, ettei vaan vahingossa osuis jonkun ison kihon ikkunaan lappu. Sekös sitten vituttais ja jäis sopimukset tekemättä, kun kaikki olis pahalla päällä sakkojen takia.

Viimeksi muokattu:
Tänään tapahtui jotain aivan karmeaa: minun suomalaisuuteni kyseenalaistettiin. :( Menin junassa istumaan ja vieressä ollut ehkä hieman aloittevan spugen oloinen kaveri kysyi: "Anteeksi, ootko sä suomalainen". Ja kyllähän minä olen. Sitten alkoi vanha tuttu virsi siitä, että näytän kuulemma nyrkkeilijältä. Tuokin on jo kuultu niin hemmetin monta kertaa, että sen osaa jo arvata.

Mutta kyllä on kamalaa, kun isänmaallisen henkilön suomalaisuutta epäillään. :/

Muistan itse kysyneeni henkilöltä, joka näytti hirviöltä, että oliko hän nyrkkeilijä. :D No eihän se sitten ollut vaikka nenä ja koko naama oli aivan ihmeellisessä kuosissa.

Tai ehkä parkkipirkoille on sanottu, että tänään ei sit sakoteta ketään, ettei vaan vahingossa osuis jonkun ison kihon ikkunaan lappu. Sekös sitten vituttais ja jäis sopimukset tekemättä, kun kaikki olis pahalla päällä sakkojen takia.

Kuulostaa hullulta, mutta vois hyvinkin olla totta!

Sen verran vituttanut että vasen korva ollut tukossa enkä oikein kuule kunnolla sillä. Kaupassa käyntiä jne.

Katotaan aamulla sen korvan kanssa kun nukun pipo päässä. :D

Näyttää olevan jokaista isoa pohattaa kohti yksi musta edustusauto ja sen edellä aina skoudeauto, jossa kaksi ukkoa väijyssä. Ei pääse kyllä ihan helpolla vahingossa sakottamaan. Taksitolpankin ovat miinottaneet aika tehokkaasti ja Wandan kulmilla on yksi ukko väijyssä jalan.

Jotain undercover-kyttiäkin tuntuu, että tuossa on roikkumassa pitkin poikin, näkee kilometrin päähän kun ne luumuilee nappi korvassa ja näyttää siltä kuin itse uimarannalla kun kusi vedessä ollessa.

tiistaina meni polvilumpio sijoiltaan saa taas odottaa pari kuukaut et pääse mavee ja kyykkyy

Kävin mansessa tänään ja pysähdyin aamupalalle Keimolanportille. Hain sämpylän, kahvin ja askin röböö. Siinä sämpylää ja kahvia kiskoessa kiinnitin huomion kun siinä oli vinossa oleva lamppu. No samointein siihen kaahasi ensiksi yksi auto ja jätkät jäivät autoon istumaan. Ajattelin, että eivät varmaan meinaa edes korjata lamppua. Perästä tuli kaksi autoa lisää, toisessa soi kauheet popit kun ovi aukesi. Vieläkään ei kuitenkaan lamppuun kosketukaan, vaan kuubailivat porukalla kaivellen nenäänsä.

No viimeisestä autosta ulostautui sitten ulkomaalaisvahvistus, ajattelin, että nyt perkele alkaa tapahtumaan kun on mustaa miestä jeesimässä. Paskat, nenänkaivuu jatkui, olisi kiva tietää onko se lamppu suorassa vieläkään, eli jos joku Keimolan ohi manseen päin ajaa, niin käykää zekkaamassa saiko jätkät mitään aikaan muutakuin pari nööliä klyyvarista.

Liitteet

• photo-17.jpg
    photo-17.jpg
    87,4 KB · Katsottu: 929
Mike kyllä kunnon salapoliisi, kuvat löytyy ja kaikkee :D

Jotenkin musta tuntuu, että ei oo ton porukan hommia katuvalon korjaus :)

Taitaa olla Viren tai jonkun muun verkkofirman hommia...Saatan olla väärässäkin.

Hitto näin Lewis Hamiltonin kaksoisolennon. En tohtinut ottaa kuvaa, mutta jumalauta, ettei olis ollu jopa aito jätkä! Vieressä seisoskelin pitkään yhden suomalaisen kaverin kanssa ja molemmat katottiin että ihan saman näköinen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom