Päivän tapahtumat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Bongasin tuommoisen old school mittarin Kampista. Mahtaako noita enää liiemmin missään olla? Manskulla ainakin pari vuotta sitten oli tuommoisia, eivät toimineet.

Liitteet

• photo-40.jpg
    photo-40.jpg
    113,7 KB · Katsottu: 364
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hitto ompa siisti, vielä legendaarisen maharajan vieressä :D
Kumma vaan että en oo ite huomannu ku oon tuolla tsippaillu.
Sama homma, lukemattomia kertoja tuosta kävellyt ja vasta nyt sattui silmään. Mahtaako edes aina ollut tuossa?

Pelasin pelikonetta lauantaina Kalajoen s-marketissa, ja multa kysyttiin paperit :(

Pyh. Jos tuo profiilin ikäsi on kohdillaan, niin ei mitään hätää. Minulta kysyttiin vielä 19-kesäisenä kerran ne pahvit. Menin vittuilun vuoksi tuon episodin jälkeen ostamaan bissen.

Kyllä mä ainakin olin lähinnä huvittunut viime syksynä kun en 27-vuotiaana päässyt ilman papereita K18-räkälään. Olin vielä äitini kanssa liikkeellä mutta eipä siinä äidin selityksetkään auttaneet. Onhan se näillä ikävuosilla iloinen asia jos joku kysyy papereita.

Kyllähän tuo pitää ihan kohteliaisuutena ottaa jos vielä tässä iässä papereita kysytään. Enkä edes ostanut mitään hervotonta lastia Omppua ja kaljaa tms. teinimeininkiä vaan pari pulloa parempia ja kalliimpia juomia.

No, jos ei muuta niin ainakin kolmenkympin kriisi lieveni hiukan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom