Päivän tapahtumat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun isältä kysyttii paperit ku se oli 38, ja olin ite mukana reissulla. Olin sillon 6 että ei voi johtua siitäkään
Edellisen sivun jutuista tuli mieleen, käytiin amerikassa porukoitten kanssa, iskä kävi ostaas kaljaa, on 40v ja siltä kysyttiin papereita....

Nii ja ihan yksin oli ostelemassa. Mentiin sitten porukalla ihmettelemään kun ei meinannu saada ostettua. :).

Tänään tuossa järvellä oli naapurikylän kyläyhdistyksen järjestämä talvinuottauspäivä. 66 vuoteen ei ole tuossa järvellä talvinuottaa vedetty. Makkaran myyntiä ja kahvittelua ja lentokoneella lentoa oli ohessa. Porukkaa oli varmaan toistasataa henkeä ja ainakin minun mielestä oli oikeastaan aika saatanan mukava päivä käydä siellä katselemassa sitä puuhaa ja rupattelemassa ihmisten kanssa. Hiihtelin sinne kotoa järven rantoja pitkin n.4km suuntaansa mehtäsuksilla. Onneksi keli suosi ja nuottauskin vielä onnistui siinä määrin, että muikkua tuli varmaan joku 50-60kiloa siitä nuotasta. Hyvä mieli jäi, näitä lisää.

Tuossa pari kuvaa
katso liitettä 49326

katso liitettä 49327

Onneton trolli oli heitetty heti ensimmäiseksi viestiksi tuonne keskusteluun:

"Miksi ylipäänsä näitä suuria, kömpelöitä ja näköjään vaarallisiakin kuorma-autoja tarvitaan kaupungissa? Eikö niitä voisi kieltää, niistähän on vain haittaa! Minä ainakin saan kaikki tavarani kuljetettua ihan henkilöautolla!"
Näkisit tuon mestan, jossa se kuormuri on. Se on täysin vammaisesti siihen parkkeerattu ja tuossa saa olla todellakin varovainen, ettei jää muiden autojen alle. Koko katu on ihan kaaos ja vitun runkkarit parkkipirkot sakottaa kokoajan, vaikka tältä alueelta on kadonnut noin 50 parkkipaikkaa, antaisivat nyt vittu vähän löysää asukeille, esim poikkeuksellinen lupa viistoparkkiin.

Pakkiksen kaupan kyltti edelleen tuolla :D

Liitteet

• photo-27.jpg
    photo-27.jpg
    157,5 KB · Katsottu: 614
Ilmeisen kuollut ketju. Eikä mullakaan ole kuvia jakaa. Tänään näin ensimmäistä kertaa julkisesti harjoitettua seksiä. Nuorehko deekunarkki pari harrasti seisaaltaan intiimiä kanssakäymistä kadunkulmassa Rovaniemellä :D kai tää oli jo uppauksen arvoista? :lol2:

Meinasin vetää uukkarin, mutta tietyön takia + tuon episodin takia liikenne mateli niim hitaasti, etten ehtinyt. Sillä jätkällä oli vielä pirkka oluttölkki kädessä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom