Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Missä tollanen paikka on? Ihan törkeen siistin näköstä. Itteen uppoo just tommonen "on top of the world" -setti.
Tuossa kadulla oli semmoinen jenkkiauto, siis semmoinen vitun ruma farmari, joka syö hulluna bensaa jne. Perässä luki "Tämmöisellä ei köyhät ajele". Ei ajele joo kun ei köyhillä ole varaa ostaa paskaa. Kuvaa en saanut kun oli niin pimeää.
Tuossa kadulla oli semmoinen jenkkiauto, siis semmoinen vitun ruma farmari, joka syö hulluna bensaa jne. Perässä luki "Tämmöisellä ei köyhät ajele". Ei ajele joo kun ei köyhillä ole varaa ostaa paskaa. Kuvaa en saanut kun oli niin pimeää.
Mun mielestä jenkkiautot on kaikki rumia.Nyt kyllä puhut potaskaa, sillä rumaa jenkkiautoa ei ole keksittykkään.
Nyt kyllä puhut potaskaa, sillä rumaa jenkkiautoa ei ole keksittykkään.
Hitto näin Lewis Hamiltonin kaksoisolennon. En tohtinut ottaa kuvaa, mutta jumalauta, ettei olis ollu jopa aito jätkä! Vieressä seisoskelin pitkään yhden suomalaisen kaverin kanssa ja molemmat katottiin että ihan saman näköinen.
Paskat, nenänkaivuu jatkui, olisi kiva tietää onko se lamppu suorassa vieläkään, eli jos joku Keimolan ohi manseen päin ajaa, niin käykää zekkaamassa saiko jätkät mitään aikaan muutakuin pari nööliä klyyvarista.
Minä toivon, että maailman tulisi jouluna rauha, taantuma loppuisi, sataisi lunta... No just! Tänään salille tupsahti yksi kauneimmista naisista mitä olen ikinä livenä nähnyt. Tumma, iloinen, upeakroppainen sporttityttö. Sellaisen haluan joululahjaksi Tai no, ilmeisesti sen äijä oli mukana että ei ehkä just tuota, mutta joku vastaavanlainen, kiitos.:joulu6:
Joulupukki näkee varmaan viestin tästä, ettei tarvi erikseen kirjoittaa.