Päivän tapahtumat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itsenäisyyspäivä vietettiin iloisesti leffan viimeisen kuvauspäivän merkeissä. Pakkasta ja silmitöntä väkivaltaa. Ohjaus on kivaa, varsinkin kun sanoo koreografian mietinnän yhteydessä matsaajille "tees toi mulle". Tuloksena minä rähmällään pisin katua, polvet ja kädet mustelmilla ja rei'illä :hyper:
Ja tuolla on oikeasti vitun kylmä, ainakin jos joutuu seisoskelemaan >4h ulkona. Kuvausten kruunuksi menin itse kameran eteen saamaan (teatteri)puukon otsaani, ja noin 1,5l verta niskaan. Se oli näky, josta kiduttamani näyttelijät olisivat arvostaneet, ellei heilläkin olisi ollut niin vitun kylmä. :whip:

Joku rokkabilly oli vyötä myöten jenkkirautansa sisuksissa paikallisella abc:lla sillä välin emäntä seisoi kädet puuskassa laukku kainalossa ja helvetin yrmeä ilme naamalla vieressä. Ei muuta. Jatkakaa.

EDIT: Niin ja tällänen ketju jo olikin.

No morjensta morjensta, kyl mä tuolla akkojen puolella käyn aina välillä pyörähtämässä ja aukomassa nassua. Pitäs melkei harkita taas vippejä niin pääsis ircciin haastamaan riitää :)

Tuli sitten vastoin periaatteita lähettyä kaupungille pyörimään ilman ostoslistaa josko vaikka joululahjoja löytyis..
Meni vajaa tunti ja yhtä vailla kaikki löytyi..mutta 350€ meni rahaa...:jahas: :wall:
Yritä siinä sitten olla ostamatta kun myyjät tuntui näyttävän tänään poikkeuksellisen hyvältä ja tälleen luovassa mielentilassa olin tietysti näkevinäni jokaisen katseessa jotain..:D

[ ] Kaikki perheen lahjat olivat hyödyllisiä ja järkeviä niin kuin oli sovittu

[x] Eivät olleet

:jahas:

Isossa omenassa oli hauska saippuakauppa, jossa oli mielettömän herkullisia saippuoita. Olivat ihan syötävän näköisiä.

Liitteet

• kuva02.jpg
    kuva02.jpg
    91,7 KB · Katsottu: 487
Tehtiin isosiskon kanssa diili - menen hänen mukaansa tänään vintage-kirppikselle, jos hän lähtee kanssani lenkille tänään illemmalla. Systeri menikin sitten lauantai-iltana baariin kunnon pohjien kera, jatkoi siellä ja vielä jatkot kotona puoli seitsemään aamulla. Käheä ääni vastasi aamulla puhelimeen :) . Kävinkin sitten tekemässä kevyen salipäivän.

Tuossa kadulla oli semmoinen jenkkiauto, siis semmoinen vitun ruma farmari, joka syö hulluna bensaa jne. Perässä luki "Tämmöisellä ei köyhät ajele". Ei ajele joo kun ei köyhillä ole varaa ostaa paskaa. Kuvaa en saanut kun oli niin pimeää.

Meikäläinen näki kanssa jonku chevy van:n jossa oli isolla teksti takana "Köyhillä on kiire"

Tuossa kadulla oli semmoinen jenkkiauto, siis semmoinen vitun ruma farmari, joka syö hulluna bensaa jne. Perässä luki "Tämmöisellä ei köyhät ajele". Ei ajele joo kun ei köyhillä ole varaa ostaa paskaa. Kuvaa en saanut kun oli niin pimeää.

Nyt kyllä puhut potaskaa, sillä rumaa jenkkiautoa ei ole keksittykkään.

Mun mielestä jenkkiautot on kaikki rumia.

Samaa mieltä: ei niitä peltikasoja voi autoiksi nimittäin sanoa, rumia kyllä ovat :D

Tänään katsottiin viittomakielen tunnilla hassun hauska elokuva kuuroutuvasta dj:sta jolla lähti vähä elämä lapasesta. No. Shit happens. Mutta hyvä loppu siinä oli kumminki. Ja töissä oli maanantai-illan kunniaksi rauhallista. Kotona sähköpostia tarkistaessa tajusin, että olen unohtanut ilmottautua tenttiin, joka mun olis ihan pakko ollu tehdä tänä vuonna.. ku tammikuussa häivyn Suomesta. Se on Kela sitte ens vuonna kovasti niskassa kiinni. Voi arse.

Paskat, nenänkaivuu jatkui, olisi kiva tietää onko se lamppu suorassa vieläkään, eli jos joku Keimolan ohi manseen päin ajaa, niin käykää zekkaamassa saiko jätkät mitään aikaan muutakuin pari nööliä klyyvarista.

Vinossa edelleen...

Joulutoivethreadista..

Minä toivon, että maailman tulisi jouluna rauha, taantuma loppuisi, sataisi lunta... No just! Tänään salille tupsahti yksi kauneimmista naisista mitä olen ikinä livenä nähnyt. Tumma, iloinen, upeakroppainen sporttityttö. Sellaisen haluan joululahjaksi:) Tai no, ilmeisesti sen äijä oli mukana että ei ehkä just tuota, mutta joku vastaavanlainen, kiitos.:joulu6:
Joulupukki näkee varmaan viestin tästä, ettei tarvi erikseen kirjoittaa.

Ei sillä, että kärsimätön olisin, mutta toiveestani on kohta jo kaksi vuorokautta aikaa eikä mitään ole näkynyt.
Noh, joulu on tietysti kiireistä aikaa, paljon toiveita täytettävänä ja omani kun ei ollut helpoimmasta päästä niin ajattelin hieman jeesata vanhaa karvanaamaa.
Tässä joulun alla on tullut tehtyä useampaankin kertaan ostoksia samalta myyjältä ja jonkinasteista tutustumistakin on ehkä tapahtunut. En sitten tiedä onko se joulunaika vai mikä kun saa tekemään tyhmyyksiä. Normaalioloissa kun olisi vaan mennyt ja pyytänyt tätä ihastuttavaa tyttöä kahville, mutta nyt piti sitten edetä vaikeamman kautta. Tosin onhan nuo kassat aika ruuhkaisia ja vähän huono siinä jutella pitempään. Päätin sitten askarrella sellasen pienen lahjarasian, kultaset nauhat, rusetit ja tytön nimi kannessa (aika hieno tuli vaikka itse sanonkin). Sisälle sitten joulukortti, jossa kahvikutsu. Ilmeisesti tuollaisen rasian väsääminen toi suorituspaineita enkä sitten voinutkaan viedä sitä suoraan tytölle. Ei muuta kuin infotiskille pyytämään palvelusta. Infoneiti hetken miettii että mistäs tässä nyt on kyse, mutta aika nopeasti tajuaa että lähetiksihän tässä joutuu.
Saas nähdä miten äijän käy, mutta voipi olla parempi ettei tuonne kauppakeskukseen mene ennen ensi joulua...:nolo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom