Päivän tapahtumat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Joulutoivethreadista..

Ei sillä, että kärsimätön olisin, mutta toiveestani on kohta jo kaksi vuorokautta aikaa eikä mitään ole näkynyt.
Noh, joulu on tietysti kiireistä aikaa, paljon toiveita täytettävänä ja omani kun ei ollut helpoimmasta päästä niin ajattelin hieman jeesata vanhaa karvanaamaa.
Tässä joulun alla on tullut tehtyä useampaankin kertaan ostoksia samalta myyjältä ja jonkinasteista tutustumistakin on ehkä tapahtunut. En sitten tiedä onko se joulunaika vai mikä kun saa tekemään tyhmyyksiä. Normaalioloissa kun olisi vaan mennyt ja pyytänyt tätä ihastuttavaa tyttöä kahville, mutta nyt piti sitten edetä vaikeamman kautta. Tosin onhan nuo kassat aika ruuhkaisia ja vähän huono siinä jutella pitempään. Päätin sitten askarrella sellasen pienen lahjarasian, kultaset nauhat, rusetit ja tytön nimi kannessa (aika hieno tuli vaikka itse sanonkin). Sisälle sitten joulukortti, jossa kahvikutsu. Ilmeisesti tuollaisen rasian väsääminen toi suorituspaineita enkä sitten voinutkaan viedä sitä suoraan tytölle. Ei muuta kuin infotiskille pyytämään palvelusta. Infoneiti hetken miettii että mistäs tässä nyt on kyse, mutta aika nopeasti tajuaa että lähetiksihän tässä joutuu.
Saas nähdä miten äijän käy, mutta voipi olla parempi ettei tuonne kauppakeskukseen mene ennen ensi joulua...:nolo:

eikä!!! vähän ihana!!:hyvä::haart: Toivon todella parasta:thumbs: On meinaan sen verran ihana lähestymistapa. Tää piristi mun räkäistä päivää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuossa kadunposkessa valoissa odotellessa kiinnittelin huomiota yhteen mainokseen. Joulumainoksessa jumalauta satanistien ikoni pukki sarvet höröllään vetää bisseä, maukasta joulua vain joo ja jesselle terkkuja. Tuon on pakko olla joku antijouluinen kuitti.

Liitteet

• photo-23.jpg
    photo-23.jpg
    97,3 KB · Katsottu: 525
eikä!!! vähän ihana!!:hyvä::haart: Toivon todella parasta:thumbs: On meinaan sen verran ihana lähestymistapa. Tää piristi mun räkäistä päivää.

Kunpa itekki uskaltais joskus tehdä tollasta alotetta ventovieraalle. kerran ihastuin lähikaupan kassaan, siis ei se kyllä siitä tiennyt eikä varmaan ollut samaa mieltä vaikka aina mut nähdessään hymyilee enemmän kun tarpeeksi. Kerran meinasin sille jopa puhua muutakin kun kaupantekoon liittyvää, mutta perkules jänistin ja sitten törmäsin siihen ja sen jätkään kadulla 10 min päästä. maailmani murentui sillä hetkellä ja menin peiton alle itkemään pahaa maailmaa.:jahas:

Tuossa kadunposkessa valoissa odotellessa kiinnittelin huomiota yhteen mainokseen. Joulumainoksessa jumalauta satanistien ikoni pukki sarvet höröllään vetää bisseä, maukasta joulua vain joo ja jesselle terkkuja. Tuon on pakko olla joku antijouluinen kuitti.
Hyvä huomio, en ole koskaan itse tullut ajatelleeksi tuota mainosta noin, vaikka olenkin niitä nähnyt. Toi pukkihan on kuitenkin myös Velkon logossa, joten ei se välttämättä ole Jessen porukoille vittuilua. Voihan se olla, ettei niitten mainosmiehetkään ole tajunneet sen yhteyttä alakerran äijään.

Tuossa pari tuntia sitten joku panttivankidraama meitsin kadulla Kampissa. Poliisit taistelukypäröineen estivät autot ja jalkalaiset. Olen niin vitun monta kertaa noilla narkeille sanonut, että jos te meinaatte jotain härdelliä aiheuttaa, niin 4 kuukautta ennen anomus mulle, koska mä omistan nämä huudit.

Kävin kuvailemassa sitten tuossa välissä Kaartinkaupungissa ja kun käppäilin takaisin, niin Kaartin skoudelaitokselle paineli polliiseja sisään sniper riflet ja haulikot kädessä, kunnon counter strikeä.

Söin päivällä verilettuja ja raikkaria. Suu oli täynnä lettuja ja sit se tapahtu...nenää alko kutittaa. Karsee aivastus, ensiks suu kiinni, jolloin veriletunpalasia lens pitkin seiniä nenän kautta. Toinen aivastus suu auki, sama juttu tosin palaset lens suun kautta seinille. Oli siivoamista, harmi ku en ottanu kuvaa ennen siivoussessiota.:wanha:

Saatana, jos joudun ottamaan turhia sivuaskelia ja poliisit palloilevat mun kadulla, niin on se nyt kumma. Jatkossa on pare harhailla ja trippailla sitten jossain muualla.

olisit paukuttanut sillä sun M3 bimmerillä siihen tilanteeseen ja tulittanut niillä konepistooleilla ajosta ne häröilijät kumoon siellä! pitääkö mun täältä asti tulla ottaan se katu haltuun! seuraavaks sanot niille narkeille että jokaisesta pikku diilistäkin mulle 50% tä on mun katu!

Ne on varmaan kääntänyt senkin!
tänään mä totesin että meidän perheen koira on jonkin asteen julkkis. oli paikallis sanomissa puolen sivun juttu siitä kun se oli tuolla 1km päässä jonku pihaan mennyt ja talon omistaja otti siitä kuvan kun susi tuli pihaa, kyse siis siperian huskystä :) siellä oli peto spesialistit todenneet että kyllä se susi on, kuvassa tosin pilkistää sininen panta joka meidän koiralla on, mutta se oli todettu olevan joku jäljitin tjsp :D

tänään mä totesin että meidän perheen koira on jonkin asteen julkkis. oli paikallis sanomissa puolen sivun juttu siitä kun se oli tuolla 1km päässä jonku pihaan mennyt ja talon omistaja otti siitä kuvan kun susi tuli pihaa, kyse siis siperian huskystä :) siellä oli peto spesialistit todenneet että kyllä se susi on, kuvassa tosin pilkistää sininen panta joka meidän koiralla on, mutta se oli todettu olevan joku jäljitin tjsp :D

Ilmoititko lehteen väärikäsityksestä vai säästitkö peto spesialistit häpeältä?:)

Ilmoititko lehteen väärikäsityksestä vai säästitkö peto spesialistit häpeältä?:)

Mietin jos antaa jutun elää omaa elämää niin jos sitten samasta aiheesta sais lukea lisää ensi viikolla.
Toisaalta tekis mieli soittaa sinne perheeseen ettei ne siellä päivystele kusisukassa susia...

Aamun piristys. Kahvit näppikselle! :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom