Päät kaljuksi ?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Olen pistänyt merkille yhden asian salilla, kun kaveri näkee että on hiukan tullut lihaa luitten ympärille nii vetää pään kaljuksi? Se on varmaa ihan helppo hoitonen, ja kesällä ihan ehdoton,mutta toisaalta saat kaivaa hiet silmistäs kun treenaat. Kai sitä näyttää vittumaisemmalta ja kovemmalta ku on pää kalju?

Liittyykö tämä treeniin vai ravintoon vai sekä että...

Originally posted by wbb
Kuuluiskohan tää tonne roinafoorumin puolelle? :p

Ehdottomasti.
Kaikkihan tietää, että jos roinaa, lähtee tukka päästä. =)

Originally posted by Olakinte
Olen pistänyt merkille yhden asian salilla, kun kaveri näkee että on hiukan tullut lihaa luitten ympärille nii vetää pään kaljuksi? Se on varmaa ihan helppo hoitonen, ja kesällä ihan ehdoton,mutta toisaalta saat kaivaa hiet silmistäs kun treenaat. Kai sitä näyttää vittumaisemmalta ja kovemmalta ku on pää kalju?
Onko sulla kenties jotain kaljuja ihmisiä vastaan? :mad2:

Eikä se kalju/lyhyt malli aina ole mikään valinta vaan lähinnä ainoa ei-naurettava vaihtoehto. Jos kasvais kunnon tuuhea letti niin olis sitten vaikka siniset rastat, mutta nyt ei ole oikein vaihtoehtoja.

lyhyt tukka (tai kalju) on käytännöllinen ja näyttää hyvältä useilla. jos on vaikka kiire johonkin ja pitää vaikka käydä suihkussa, se kuivaa hetkessä. sitäpaitsi se näyttää helvetin kovalta :cool:

uimalakkipää

kannatan kaljua. hinttarit vetää geelii päähän

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Lyhyt tukka/ kalju lienee aina suhteellisen siisti ja helppo hoitoinen.

Joskus paini aikoina kalju oli järki ratkaisu ja nykyään pitempi tukka näyttäisi mulla jo todella typerältä kun tähän kaljuun on jo niin tottunut.

Päät Kaljuksi!

Kyllä tässä näitten kommenttien perusteella täytyy vetää itekin jouluksi letti ns. vittuun!

Itse leikkasin myös noin kuukausi sitten hiukset pois.

Tykkään tosi paljon, vaikka aluksi pelkäsin tuttavien reaktioita.

Yllätyksekseni naisetkin tykkää kovasti ;) !

Tulee ihan nuoruusajat mieleen, kun kilpaurheilun takia pidimme kavereiden kanssa lyhyttä hiusmallia. Kloorivesi kun tahtoi syödä hiukset, kun uimalakkia ei aina viitsinyt pitää.

Ps. En ole käynyt parturissa nyt kahdeksaan vuoteen. Leikkaan aina itse hiukseni. Omasta mielestäni (ainakin) sain aikaan paremman lopputuloksen, entä parturi.

Joo lyhksenä pidän hiuksia, mutta en sentään kaljuna. Vanhana sitten, kun täyttää sen satasen, niin ei sitten tarvii ihmetellä :lol2:

Monilla alkaa se tukka harventumaan siinä kolmenkympin korvilla.

Onhan se helvetin paljon tyylikkäämpää vetää kaljuksi tai muutaman millin sängelle kuin kasvattaa sitä sivutukkaa ja vetää sitten geelillä kaljun yli.

Parin kolmen millin sänki ympäri vuoden.:p
Hyviä puolia: Kuivuu nopeasti, ei tarvitse kampailla eikä föönailla, hiuspohja hengittää hyvin, säästää parturinlaskussa kun leikkaa itse ja viilentää kuumalla.
Huonoja: Kylmä pakkasella ja jotkut vanhemmat ihmiset pitävät omituisena.
Ei oo hikeä valunut silmille vaikka voimakkaasti hikoilenkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom