Päät kaljuksi ?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
On muuten kohtuu hyvännäköistä, kun kaljuna puree purkkaa tai syö jotain muuta mitä saa purra ihan kunnolla. Ohimoilla olevat lihakset muljahtelevat aika huvittavasti.

Itse pidän kaljua nykyään ihan vain sen takia, että kun on ruma naama, niin jonkun trendikampauksen kanssa sitä näyttäisi vain typerältä. Kalju taas sopii hyvin ruman naaman kanssa yhteen ja jopa vähän korjaa tilannetta, eli näyttää edelleen rumalta, mutta tarkoituksellisesti rumalta ja jonkun verran miehekkäämmältäkin.

Edit: Tuossa avatarin kuvassa minulla on hiukset, mutta pidin niitä vaihtelun vuoksi vain vähän aikaa. Aika pian tuon jälkeen ajoin pääni taas kaljuksi.

Jiihaa, huippua keskustelua, kuin Demin palstoilta. :worship:
Ei maar, kun bodarien tukkamuodista oli puhe niin sattuuko joku muistamaan legendaarisen bodarihemmon ja bändin nimeltä Thor? Siinä sitä oli heavy metal- etutukka kunnolla hanskassa. Sellasta hiusvärkkiä ei nää ku aidoilla saksalaisilla hevimiehillä.

Alkuperäiseen kysymykseen: Kyllähän se kalju taitaa olla hieman suositumpi juuri voimailijoilla. Minusta siinä ei kuitenkaan ole mitään huonoa, onhan tietyissä piireissä esim. pitkä tukka suosittu. Ja mitä siitä, jos vetää kaljun kun vähän on lihasta. En näe mitään syytä miksi vain todella isot voimailijat saisivat olla kaljuja.

Mulla on outo pään muoto ja iho on täynnä kaikenlaisia paiseita ja linnunpesiä, niin eipä viitsi kaljuksi ajella. Tällä hetkellä näytän TÄLTÄ, pitäisikö vähän siistiä lyhyemmäksi?

;)

Mulla on vähän tommonen Rintafile tyylinen letti, mutta vaalee ja aika paljon pidempi kauttaaltaan. Kalju on ihan ok, mutta kyllä se on komeeta poseerata tuulta vasten, kun hiukset hulmuaa takana

Mä ajan pään noin viikon - parin viikon välein.

Kalju/lyhyt tukka sopii mulle parhaiten. Isäukko osti koneen niin sillä oon ajellu melkee vuoden. Säästää parturikuluissa :)

On mullaki kaikenmaailman kuhmuja päässä,mut en oo antanu sen haitata.
Tammikuussa ajoin ekaa kertaa ja nyt on osa hiuksista kasvanu kuukauden, pisin aika puoleen vuoteen.(mul on nykyään vähän niinku jenkkitukka)
Oon kyl ajatellu ajaa taas, täytyy talveks kasvattaa siili ko pipo ei meinaa mennä hyvin päähän jos on sänki.

Originally posted by vitvall
mahtavaa että täällä pakkotoistolla on älykkyydessä uudelle tasolle nousseita henkilöitä. he jopa osaavat kertoa mielipiteensä faktoina!

Oikein hienoa vitvall, että sulla on varaa aukoo päätä kaikille ja kaikesta. Täällä ei nykyään voi sanoa mitään ilman, että joku rupee vittuilee/valittamaan (siksi harvoin mitään sanonkaan).
En todellakaan tajua miksi tästä pitää tehdä näin vaikeeta. Miksi minun olisi tuokin pitänyt perustella? Jos sanon mielipiteeni, joka ei ketään loukkaa niin pitääkö ruveta valittamaan? Eikö tosiaan ole muuta tekemistä?

Ja sinä et minun älykkyydestä tiedä mitään. Ja vaikka olisin täysi idiootti niin se on UPEAA, että arvostelet minua täysin tuntematta.

T: Nykypäänaukomiskeskusteluun kyllästynyt.

Originally posted by vitvall

millainen? sivari? muusikko? kuvataiteilija? pilvenpolttaja? työtön? viherpiipertäjä?

Vitvall, loistava osoitus kyseenalaistamisesta. :D Sä saat jotain nautintoa toisten maailmakuvan järkyttämisestä...no hyvä vaan että samanlaisia ihmisiä löytyy.

Tosta listasta puuttuu vielä eräs sivistyssana.

"Hörhö!":lol2:

Itse käytän sitä usein puhuessani "alkoholihörhöistä" ja heidän sekoiluistaan.:)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Hullu-Jari
T: Nykypäänaukomiskeskusteluun kyllästynyt.

Käy laittamassa user cp:stä jokapaikan päänaukojat ignore-listalle, niin ei tarvitse lukea niitä enää.

Tässä kesän on ollut kaljupäänä ensimmäistä kertaa elämässäni ja olin kyllä kuulut juttuja , et naiset diggailee kaljuista miehistä, mut ajattelin et se nyt vaan on sellasta legendaa, mutta...

Voi olla, että osa on kuvittelua, mut väittäisin, et kyllä irtoo katseita vastakkaiselta sukupuolelta aivan eri tavalla kun insinööritukka päässä...;)

Kaljua en uskalla kokeilla kun varmaan näyttää pää ihan kasipallolta.. ;) Mutta hiukset pakko pitää lyhyenä koska pää on niin iso (PALJON TIETOA!) ;)

Ei muuta kuin saatananmoiset lihakset niin pää näyttää herneeltä vartaloon verrattuna :)

Originally posted by Aku-A
täytyy talveks kasvattaa siili ko pipo ei meinaa mennä hyvin päähän jos on sänki.
Älä muuta sano. Tai silloin ku on sänki päässä ja laittaa t-paitaa päälle :curs: prkl

Kerran olen ollut kalju ja se ei ollut kivaa. Ei irronnut kovin ihailevia katseita vastakkaiselta sukupuolelta...:D

No joo, hiukseni lähtivät kylläkin eräässä onnettomuudessa, eli tyytyväinen olen, että hengen sijaan lähti tukka.

Kasvoihan se takaisin! :kippis1:

Niin ja miehellä kalju on iiiihaaana. Jos omistaa kutakuinkin normaalin kallon.

Jos sanon mielipiteeni, joka ei ketään loukkaa niin pitääkö ruveta valittamaan?
oletko edes ajatellut että mielipiteesi saattaisi loukata henkilöitä joilla on "pehko"?

en muuten olisi vittuillut jos olisit kirjoittanut mielipiteesi eteen "mielestäni".

ps. yritän lisäillä :D :) ;) viesteihini jotteivät ihmiset ottaisi niitä niin henkilökohtaisesti ja tosissaan.

Edit: ja pyydän vielä anteeksi jos joku on pahoittanut mielensä johtuen kirjoitustyylistäni (=vittuilusta).

Ymmärrän kyllä vitvall mitä tarkoitat ja tosiaan tarkoitin tuolla lauseellani "Minulle tällainen on paljon parempi kuin joku pehko".
Huonosti kirjoitettu, mutta ei voi mitään.

Mutta se siitä :piis:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom