Päät kaljuksi ?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
päät kaljuksi

Entäpä jos onkin geenikalju,niinkuin allekirjoittanut.
Ei ole koiraa karvoihin katsominen,,,sitäpaitsi naiset tykkää...

Paljon treenaavana ja suihkussa / saunassa läträävänä lyhyet hiukset ovat "must" ja työnkin puolesta on näytettävä sotilaallisen jämäkältä ;)

Kaljuksi tuli vedettyä keskiviikkona.Sitä ennen hiukset selkään asti.

Originally posted by Nitsku
Monilla alkaa se tukka harventumaan siinä kolmenkympin korvilla.Onhan se helvetin paljon tyylikkäämpää vetää kaljuksi tai muutaman millin sängelle kuin kasvattaa sitä sivutukkaa ja vetää sitten geelillä kaljun yli.

Juuuri näin!! Alkaiskin kaljuuntua vasta kolmenkympin tienoilla (nyt), mutta mulla se alkoi jo 19-vuotiaana :( Sitä ennen oli puolen metrin vaalee fleda, josta jotkut mimmit tykkäsivät todella paljon :D Pari vuotta ajelin muitten koneilla tai parturissa, sitten ostin oman koneen, ja nyt onkin ollut jo aika monta vuotta tukan pituus (se mitä sitä ny on jäljellä) n.2-10mm. Ajelen, kun muistan, noin kerran kuussa, joskus useemmin, joskus harvemmin. Arvelen, että suurimmalla osalla, ketkä tukkaansa ajelee tod. lyhyeksi, on syynä justiinsa toi Nitskun mainitsema, että tympäsee kaljuuntuminen, ei mikään aatteellinen syy. Tai sitten vaan tykkää siitä kätevyydestä ja jopa ulkonäöstään.

Jos tukka kasvaisi, niin pitäisin varmaan semmosta ns. tav. pituista tukkaa (n. 5-10cm). Ei sitä pitkää tukkaa ois enää muutenkaan jaksanut pitää, tuli muutamia koomisia tilanteita sen takia liikuntaa harrastaessa, eikä muutenkaan sopis luonteelleni. Mun hiusten pituudella tai mallilla eikä vaatteillakaan ei ole juuri mitään tekemistä luonteeni tai ajatusteni kanssa, joten en ole lihaksia saatuani vasta ruvennut tukka ajelemaan. Mutta jos on puolen metrin fleda, niin siinä pitää luonteenkin olla semmonen, että sitä viittii pitää, sen verran se erottuu ns. keskiverrosta.

Pää oli viimeksi kaljuna Intissä, ja se riitti mulle. Nyt kyllä suhteellisen lyhyet ja geelillä/vahalla hiukset laitetaan. Kukas se sanoi etä se on hinttien hommaa?? :p

ps. Odu, sähän oot ekassa kuvassasi ihan KEIJON näköinen heh hehe (Vitsi vitsinä) :kippis1:

Jokaisella Bodarilla PITÄISI olla TÄLLAINEN fleda! :lol2:

Liitteet

• truebodarifleda.webp
    truebodarifleda.webp
    18 KB · Katsottu: 1 336

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kalju sopii jos on pienehkö ja kapea pää, sitten jos on iso pää tai isot korvat niin näyttää aika huumorilta. :)

Originally posted by turre101
Kalju sopii jos on pienehkö ja kapea pää, sitten jos on iso pää tai isot korvat niin näyttää aika huumorilta. :)

Tämä tietenkin suhteutettuna kropan kokoon.
Vai näyttääkö Halme hassulta?:D

Jaaha, noi mun kuvat on menny ihan vituilleen. Voiko muuten joku sanoa että vaikka Vin Diesel näyttäis fiksulta brittipoppitukalla?

Originally posted by Dean Kuntz
Kalju voi olla hyvä jos kallo on jämerän muotoinen... itsellä kalju näyttää melko vammaiselta :(

Totta. Mulla on ihmeellinen Alien harjanne päässä, tulevat sarvien alut otsalla ja tuplaluut jalkapöydän sivulla. Mutantti mikä mutantti. Aja siinä sitten kaljuksi...

Tämä nyt vaan on paljon parempi kuin jokin "pehko".
mahtavaa että täällä pakkotoistolla on älykkyydessä uudelle tasolle nousseita henkilöitä. he jopa osaavat kertoa mielipiteensä faktoina!

kannatan kaljua. hinttarit vetää geelii päähän
luen rivien välistä: kaikki joilla on hiuksia vetää geeliä päähän. vai oletko vain idioottimaisesti liittänyt kaksi toisiinsa liittymätöntä lausetta samalle riville?

Mutta jos on puolen metrin fleda, niin siinä pitää luonteenkin olla semmonen
millainen? sivari? muusikko? kuvataiteilija? pilvenpolttaja? työtön? viherpiipertäjä?

Voiko muuten joku sanoa että vaikka Vin Diesel näyttäis fiksulta brittipoppitukalla?
vin dieselin imagoon kuuluu kalju. voisiko joku sanoa että santana näyttää fiksulta ilman hiuksia?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom