Yksi meidän koulusta (eipä enää, nyt sekin viimein siirrettiin jonnekin erikoisääliöiden kouluun ilmeisesti), on semmoinen, että selvästi ihan älykääpiö, mutta olin liian neiti koskaan löylyttämään sitä. Meinannut varastella, loukannut, pilkannut, syljeskellyt, kerran (osittain) oltiin pelastamassa henkeä, kun kaveri vähän leikki hirttoköyden kanssa (tästä olette jo saaneet lukea). Olis vaikka tässä seiskaluokan viimeisenä päivänä kevätjuhlan jälkeen ovelta repäissyt ja piessyt johonkin kulman taakse. Mutta ei. Liian neiti ja heikko olen ja pelkään tietysti, että seuraamukset tulee itselle vaan huonoksi ja niinhän siinä käy.
Tarkoitin tuossa, että mieleltä heikko. Olen kaveria puolitoista päätä pidempi ja varmaan 15kg enemmän painoa. Voisin piestä koska haluaisin.
Tuolla yksi päivä lojui muitten paskasakkien kera sätkällä kylällä ja siitä kun ajoi ohitse, kun pyöräilin salille, niin sitten kun olin sadan metrin päässä niin tuli jotain "vammane, kehari, haist vitu paska khehehheee" -huutoja. Aattelin, että jos se on vielä siellä, kun tulen, niin varmaan pieksen sen.
No en minä ketään tosiaan ole lyönyt turpaan kunnon tarkoituksessa koko elämäni aikana. Sitä paitsi nyt ei oltaisi koulussa ja niistä 100% vähintään kahdella teräase ja muutenkin lähes kymmenpäinen joukko.
Ei lohduta yhtään se, kun tuo "ei menesty enää elämässä". Ei tuolla ole sellaista. Kaikki hyyssää sitä ja sossupummiksi pääsee, varmaan varkauksia ja pahoinpitelyjä saa tod. näköisesti liian pitkän elämänsä aikana tehdä.
Ei tuommosia pitäisi edes henkiin jättää IMO.
Se on mieleltään vaan umpipaska ja kukaan ei vissiin ole pistänyt sille koulutusta oikealla tavalla. Vanhemmista taitaa olla vain äiti elossa ja se jossain kaupan kassalla (tainnut myötätunto nousta sitä kohtaan, ei nimittäin todellakaan taida sen vika olla tai mistäs minä tiedän) eli siitä se lähtee uusi Suomen toivo.
E: kaikki muut, ketkä on kiusannut (eli melkein kaikki luokkalaiset, jotka eivät nykyään ole minun kavereita), eivät ole välttämättä ollut pahoja ihmisiä. En ole vaan joukkuun sopinut ja ne on sellaisia ihan niin kuin eläimiä, mitkä laumassa kulkee, tämän voi female-puolisilta etenkin olettaa.
Osa, etenkin femaleista menee varmasti sinne kaupan kassalle ja elää sitten laumassa elämänsä onnellisena loppuun asti. Kuhan eivät puutu asioihini, niin siinäpä ovat. Ne miespuoliset elävät varmasti kunnon elämän, uskon niin totta tosiaan, kun alusta asti parempi itsetuntokin, kuin miulla. Taaskaan ei valitettavaa enää, jos eivät sotkeudu, joskin kaikki eivät ihan parhaita kavereita vieläkään ole.
Mutta sitten nuo syöpäläiset saisi teloittaa ihan kerralla :curs: .
E2: sitten on ne, jotka eivät puutu. Paras olisi pitääkin huoli vain omista asioistaan, mutta ei ne mitään sankareita ole, kun katsovat vaan, kun lyötyä löydään. Yleensä sitten jos se on se kaikkien sorsima kaveri, niin ei varmasti puututa ja näitä helposti kiusataan sitten muutama vuosi peräkkäin, jos ne eivät itse osaa vittuakaan muuttaa asioita eivätkä saa kavereita. Tälläistä on etenkin henkilökohtaisella tasolla vaikea seurata. Se tarkoittaa sitä, että pitäisi kannustaa niitä ottamaan itseä niskasta kiinni, ei ne asiat nurkassa nyyhyttämällä parane.