Eikös se niin mennyt että tosimiehet tapaa salilla ja kusipäät baarissa (tässä tapauksessa puistois)
Ja tosimiehet pyykkää käsin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös se niin mennyt että tosimiehet tapaa salilla ja kusipäät baarissa (tässä tapauksessa puistois)
Itellä tullut myös vastaan useesti näitä päänaukojia ja riidanhaastajia. Aina olen silti onnistunut välttämään tappelut sun muut.
Pari kuukautta sitte baari-illan jälkeen alko yks ihan tuntematon tyyppi haastamaan riitaa mun ja mun kaverin kanssa. Väkisin koitti saada tappelun aikaseks, vittuili minkä kerkes ja pikkuhiljaa käveli uhkaavasti lähemmäs. Vitutti kyllä todella paljon sen huutelut, mutta sainpa hillittyä itseni, niinkuin aina. Mutta jos se olis päälle käynyt, niin varmasti olisin takaisin laittanut, tuskin lyönyt kuitenkaan. Juurikin tuon aikasemmin mainitun takia, jos vaikka se toinen osapuoli kaatuisi ja löisi päänsä -> kuolisi tai vammautuisi jotenkin. Siinä on sitten oma loppuelämä pilalla myös, kun on toisen kuolema kontolla. Turha paukutella henkseleitä että "mitäs auko päätään".
Tommoset tyypit kannattaa jättää omaan arvoonsa ja kävellä pois. Ja paras itsepuolustus on 100 metrin juoksu. ;)
Onhan se.Hhahaha
Hmm...noh kait tää threadi oli jostain tämmösestä?
Niin kuin moni muukin jo on sanonut; puuttukaa siihen kiusaamiseen heti kun se alkaa, sillä se loppuu jos sen hoitaa tyylillä, puhtaasti!
Kannattaa sit vähä miettiä miten tätä kaveria kurittaa. Lyönnit/potkut naamaa tulee nii kalliiksi aina että kannattaa vaa tyytyä vähä retuuttamaan vaikka lähimmässä koiranpaskassa :whip:
Tarkotan vaan että tvstä tai bas ruttenilta tutut menetelmät ei oikeessa elämässä ole kovin fiksuja ratkasuja. jos kaverilta menee leegot ja nenä vinoon ni se olet sinä kuka ne maksaa. (tai sun vanhemmat ja sä saat ansaitun selkäsaunan) mieti siis jotain muita keinoja!
Nyt olen harrastanut salilla käymistä puolisen vuotta, ja voimaa on tullut siihen nähdän mukavasti.
Täräyttää semmosen koukun vatsaan että poika menee kumaraan, siitä nappasee niskasta kiinni ja viskasee mahaltee siihen. Ja loppuu vittuilu.