Päätään aukovat kukkakepit

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Turpaan vetäminen toimii vain kuin etit siitä porukasta sen häijyimmän ja isomman näköisen kusipään ja lyöt sen kanveesiin niin ei ne muutkaan kauheesti sen jälkeen tule päätään aukomaan, tai no toimi omassa "nuoruudessani" 16-17 vuotiaana.

Nää on tämmösiä iänkaikkisia ongelma tapauksia nää " kukkakepit " , mutta ite oon sitä mieltä että puhumalla tulee paras loppu tulos. Sillä on ite ainaki pärjänny jos joku on tarpeeksi egoillut.

Itellä tullut myös vastaan useesti näitä päänaukojia ja riidanhaastajia. Aina olen silti onnistunut välttämään tappelut sun muut.

Pari kuukautta sitte baari-illan jälkeen alko yks ihan tuntematon tyyppi haastamaan riitaa mun ja mun kaverin kanssa. Väkisin koitti saada tappelun aikaseks, vittuili minkä kerkes ja pikkuhiljaa käveli uhkaavasti lähemmäs. Vitutti kyllä todella paljon sen huutelut, mutta sainpa hillittyä itseni, niinkuin aina. Mutta jos se olis päälle käynyt, niin varmasti olisin takaisin laittanut, tuskin lyönyt kuitenkaan. Juurikin tuon aikasemmin mainitun takia, jos vaikka se toinen osapuoli kaatuisi ja löisi päänsä -> kuolisi tai vammautuisi jotenkin. Siinä on sitten oma loppuelämä pilalla myös, kun on toisen kuolema kontolla. Turha paukutella henkseleitä että "mitäs auko päätään".

Tommoset tyypit kannattaa jättää omaan arvoonsa ja kävellä pois. Ja paras itsepuolustus on 100 metrin juoksu. ;)

Itellä tullut myös vastaan useesti näitä päänaukojia ja riidanhaastajia. Aina olen silti onnistunut välttämään tappelut sun muut.

Pari kuukautta sitte baari-illan jälkeen alko yks ihan tuntematon tyyppi haastamaan riitaa mun ja mun kaverin kanssa. Väkisin koitti saada tappelun aikaseks, vittuili minkä kerkes ja pikkuhiljaa käveli uhkaavasti lähemmäs. Vitutti kyllä todella paljon sen huutelut, mutta sainpa hillittyä itseni, niinkuin aina. Mutta jos se olis päälle käynyt, niin varmasti olisin takaisin laittanut, tuskin lyönyt kuitenkaan. Juurikin tuon aikasemmin mainitun takia, jos vaikka se toinen osapuoli kaatuisi ja löisi päänsä -> kuolisi tai vammautuisi jotenkin. Siinä on sitten oma loppuelämä pilalla myös, kun on toisen kuolema kontolla. Turha paukutella henkseleitä että "mitäs auko päätään".

Tommoset tyypit kannattaa jättää omaan arvoonsa ja kävellä pois. Ja paras itsepuolustus on 100 metrin juoksu. ;)

Jeps, Sahikselta tredin melkein paras posti:thumbs: Lyönnistä voi seurata todella pahoja ongelmia loppuelämäksi jos käy huono säkä.

Tollaset känniset ääliöt jätän minä ainakin omaan arvoonsa, tapelkoon keskenään, mutta ei innosta tempasta katuun jotain riidanhaastajaa. Mielummin kävelen pois.

Hhahaha

Viime vkonloppuna Sotkamossa:
mentiin baarin jälkeen kavereiden kanssa pitsalle. Noh, minulta sattui sitten pihalla ollessa tipahtamaan odotuslappu sellaisen rautakynnyksen alle. En muistanut numeroa ulkoa, joten aloin siirtämään sitä systeemiä (koko n.50cmx50cm).

Olin juuri saanut lapun kouraani kun yläpuolelta kuuluu: "mikä vitun ääliö sitä ritilää repii" (jotenkin noin, en muista sanatarkkaan)
Minä: "no mulla tämä lappu meni tonne alle, toivottavasti iltasi ei mennyt pilalle"
"vittu menee, mikä vitun homo sinä olet?"

Tässä vaiheessa kaverini tuli väliin rauhoittelemaan tilannetta ja onneksi myös ko.Urpon kaverit olivat fiksuja.

Kaiffari sensijaan jatkoi huutelemalla kauempaa "vitun homo, jotain vitun homoja te ootte kaikki"

Ei helvetti?Nostan perinpalan maasta ja olenkin jo homo?entä sitten jos olisinkin, eikö homot saa nostaa papereitaan?en tiennyt moista...

Ensimmäistä kertaa elämässäni minun teki mieli tapella, olin oikeasti jo sitä mieltä että nyt opetetaan pojalle vähän maailman tapoja...onneksi tulin järkiini ja siitä osa kiitos kavereille.
Lopulta tämä sankari lähti kavereiden kehoituksesta pois siitä pitserian edestä...

Kaveri oli joku 18v finninaama joka oli vissiin käyny salilla kun pallot oli kainalossa ja kova "suomi finland perkele"-junttiuho päällä...

Nooh, eipä ole ihme että sotkamossa on näitä punaniskoja:whip:

Hmm...noh kait tää threadi oli jostain tämmösestä?:rolleyes:

Vittu tänää sitte tuli vähä annettua turpii jollekki virolaiselle hullulle... ei se ihan kukkakeppi ollu, vaan sellanen läski about 80 kilonen. Se alko jotain puhumaan, että kaikki suomalaiset on homoja, sanoin vähän takas. Yhtäkkiä tämä läski tulee selän takaa kimppuun, apunaan yks kaveri, mutta se ei kauaa kestäny ku potkasin sitä palleille heti ku se aiko lyyä (se isompi piti kiinni musta) No siin sitte vähän väännettiin, ja sain sen kaadettua (Olin aivan vitun hermona tässä vaiheessa, en välitä niistä jotka yrittää käydä porukalla kimppuun) potkasin sitä vähän, jätkä kehtas vielä nousta ylös ja tuli siihen sitten nyrkit pystyssä tappelemaan = löin sitä kerran leukaan ja poika makaa maassa sikiö asennossa :

Nyt nauran tolle, mutta jos oisin jääny alle, oisin varmasti ottanu aivan vitun pahasti turpiin, ja jos se jätkä alkaa isommalla porukalla haastamaan riitaa, nii en kyllä häpeä potkia niitä kaikkia palasiks :curs:

Kaverille koko yläasteen kermaperseet vittuili viimeset 2 vuotta. Samat kersat kiusas joskus mun pikkusiskoakin.
Tota vittuilua sai kuunnella aina ku tän kaverin kans vaa liikuin.

Kerran tulin talvella luistelemasta ja olin polkemassa kotiin kun kaks suurinta idioottia polki vastaan ja toinen huusi "homo" eikä tätä ennen mitään mulle oltu sanottu. Annoin asian olla, poljin rauhassa kotiin. Seuraavana päivänä kouluun mennessä vittuilu kaverille oli taas kovaa luokkaa. Vittuilijat ylemmässä kerroksessa rappujen päässä, me kavereiden kanssa alhaalla. Sanoin siinä vaiheessa kahdelle kaverilleni, että kierretään toista kautta ylös. No niin tehtiin kun muut kaverit jäivät kiinnittämään huomiota edelleen rappusten alapäähän. Kun oltiin kavereiden kanssa noin 10-15m päässä tästä "homo" huutajasta, otin parit menneen yleisurheilijan juoksuaskeleet ja nappasin poikaa rinnuksista kiinni -> kerran pyöräytin -> toisella kerralla heitin maahan mahalleen -> seuraavaksi jankkasin sitä, miksei mua tulla haukkumaan homoksi.

Mulle ei tän jälkeen olla huudeltu. Kaverille huuto jatkui kylläkin kun ei koskaan mitään tehnyt. Nyt viime keväänä homma meni aivan yli ja porukalla heitimme muutaman kaverin näistä vittuilijoista koulussa maahan ja vielä kun he käskivät ottaa matsia heidän kakkosnyrkkiään vastaan, niin kaveripa otti ja niin hienon halaukseen otti tämän nyrkin pään ettei siitä liikkunut vaikka painoeroa oli 30kg, ainakin.
Kerran sitten oli kunnon tappelu diskossa, mutta kun kaikki kylän kermat olivat tulossa kimppuun, lähdimme suosiolla pois.
Touhu alkoi rauhoittumaan kun opettajatkin alkoivat puuttumaan tähän. Myös osa suurivaltasista opettajista olivat sitä mieltä, että näitä vittuilijoita saisikin nöyryyttää.
Vittuilu on loppunut kun aina lähdimme kävelemään kohti kun vittuilua kuului.
Loppuvuodesta parille kaverille opettajat jo jakoivat "diilejä" koulussa.
Respect :worship:

Niin kuin moni muukin jo on sanonut; puuttukaa siihen kiusaamiseen heti kun se alkaa, sillä se loppuu jos sen hoitaa tyylillä, puhtaasti!

Näistä ex. kiusaajista tulee yleensä pelkkää paskaa. Se on nähty juttu. Ei voi tietenkään yleistää ja muutaman tiedän jotka on sitten ihan muuttunut toiseksi tyypiksi ja pärjännyt jne.

Entisenä kiusattuna on ihan hyvä huomata kun pahimmat kiusaajat ei edes uskalla katsoa silmiin enää. Hetkittäin (kuten nyt) käy mielessä ajatus, josko kävis tekemässä jotain kivaa jäynäpäynää niille, mutta eipä se sen arvoista oo. Aika parantaa haavat, vaikka arvet toki jää aina.

Niin kuin moni muukin jo on sanonut; puuttukaa siihen kiusaamiseen heti kun se alkaa, sillä se loppuu jos sen hoitaa tyylillä, puhtaasti!

Juuri näin.

Nyt olen harrastanut salilla käymistä puolisen vuotta, ja voimaa on tullut siihen nähdän mukavasti.

Asiaan. Muutama vuosi sitten vierusluokallani oli vittumainen henkilö, joka yhtenä päivänä järjesti tappelun minun kanssa koulussa. Ei siinä mitään, nyrkkiä otin vastaan mutta sen verran kova jätkä olin että aattelin vain kostoa tulevaisuudessa, koska olin paljon heikompi.

Nykyään olemme samalla luokalla, ja ukko ei enään edes tönäise. Viellä viime vuonnakin se tuli vastaan niin aina lyötiin palleaan tai ainakin tönäistiin. Kiitos puntinnostamisen tää jätkä tulee ottamaan kahen vuoden edestä turpaan tulevan koulu vuoden aikana.

edit: Ja nyt kun vuotta nuoremmat aukoo jengissä päätä, niin taidanpa mennä hiljentämään sen "kovimman" aukojan tänään koulussa.
Kävis vaan vähän leipomassa päätä seinään, sillä se siitä sitten hiljenee, kun eilen se alko jo vauhilla selästä nykäsemään seinään.
Lopetetaan vittuilu ennen kun se alkaa.

Kannattaa sit vähä miettiä miten tätä kaveria kurittaa. Lyönnit/potkut naamaa tulee nii kalliiksi aina että kannattaa vaa tyytyä vähä retuuttamaan vaikka lähimmässä koiranpaskassa :whip:

Suurin osa tätä threadia lukenut on varmasti ollut itsekkin uhoamassa humalassa, eikä vain ollut se osapuoli jota ollaan tultu tönimään. On tainnut mennä usein toiste päin? Mutta hyvähän tänne kirjottaa kuinka paljon vihaa humalaisia riehujia :)

Kannattaa sit vähä miettiä miten tätä kaveria kurittaa. Lyönnit/potkut naamaa tulee nii kalliiksi aina että kannattaa vaa tyytyä vähä retuuttamaan vaikka lähimmässä koiranpaskassa :whip:

Onko kokemuksia tuosta koiran paskassa uitosta? Mielummin ottasin nyrkkiä ku julkisesti uisin koiran paskassa :D

Tälle vuotta nuoremmalle sanoin että "lyön vasta sinun jälkeen". Ihan tyynenä niin meni hiljaseksi ja alko miettimään, mut sit lyön kyl kovaa takas.

Tarkotan vaan että tvstä tai bas ruttenilta tutut menetelmät ei oikeessa elämässä ole kovin fiksuja ratkasuja. jos kaverilta menee leegot ja nenä vinoon ni se olet sinä kuka ne maksaa. (tai sun vanhemmat ja sä saat ansaitun selkäsaunan) mieti siis jotain muita keinoja!

Tarkotan vaan että tvstä tai bas ruttenilta tutut menetelmät ei oikeessa elämässä ole kovin fiksuja ratkasuja. jos kaverilta menee leegot ja nenä vinoon ni se olet sinä kuka ne maksaa. (tai sun vanhemmat ja sä saat ansaitun selkäsaunan) mieti siis jotain muita keinoja!

Täräyttää semmosen koukun vatsaan että poika menee kumaraan, siitä nappasee niskasta kiinni ja viskasee mahaltee siihen. Ja loppuu vittuilu.

Nyt olen harrastanut salilla käymistä puolisen vuotta, ja voimaa on tullut siihen nähdän mukavasti.

Ja sitten toinen asia eli toisessa treadissa kerrot olevas 14v ja penkki 40kg yms. Ei kannata luottaa siihen että oot nyt sit puolen vuoden treenin jälkee mikään erityisen voimakas tai taitava tappelija. Helppo se on suunnitella kuinka annat opetuksen koulukavereilles mutta varo ettei käy kehnosti :rolleyes:

Hah luin melkein koko threadin läpi ja aikamoisia ninja tarinoita täälä joukossa myös. Tyyliin...

"Tultiin kavereiden kanssa baarista pois kun siihe pamahti 9 semmosta n. 120kg rasvat 3% kokoista karpaasia ja sitte yks semmonen Bruce Leen opeissa ollu kunfu kuru... No frendit juoksi karkuu ja jäin siihe yks... eka sielt tuli ne 9 sällii kimppuu ja yritti potkii ja lyödä.. sain onneks väistettyy kaiki. Tiputtelin siitä sitte rennoinrantein kaikki nää yheksän iha aamupalaks. No sit tää "päävihu" jäi vielä. Meiä tapellu oli aikasemmosta mortal Combat tyylistä, eli se jakeli kierttareita ja lenttareita joita sit väistelin ja annoin sitä mukaa tupla kierttareita takas. No siihe paikalle sit keräänty n. 20 aika hyvännäköstä kimmaa, ja ajattelin että eihä täs viitti alkaa hikoilemaan koska muuten jää piparit saamatta. Tein sit mun erikoisliikeen jonka opin myös mortal combatista, eli tulipallon... eiku. No joo ehkä liiottelin, oikeesti tiputin sen vaa kurkipotkulla. No nää naisethan oli iha kuumana muhu ja lähin sitte ajamaan näitä kaikkia 20:ntä muija... myöhemmn sain sit selville et ne oli playboy malleja jotka oli tullu tänne vaa hengaa..."

No joo. Ehkä vähä yliammuttu, mut laitetaan tylsyyden piikkii :) Tää ei ollu sit kenellekkään henkilökohtaisesti tarkoitettu, osa ketjun viesteistä on vaan kirjoitettu hieman tuontyylisesti, joskin ei kuitenkaan noi pahasti :D

Täräyttää semmosen koukun vatsaan että poika menee kumaraan, siitä nappasee niskasta kiinni ja viskasee mahaltee siihen. Ja loppuu vittuilu.

Just, täräytä vaan vatsaan ja viskaise maahan. Sitten kun jampan pää kajahtaa kivetykseen on niin vitun ylpeä itsestään :jahas:

Tappelu on viimeinen keino ja uskon, että koulutasolla löytyy muitakin ratkaisuja. Näyttää omalla asenteellaan ja viileällä käyttäymisellään kuinka kova on, eikä lähde ensimmäiseen provoiluun luuvitonen tanassa.

Tuo vittulu ei välttämättä lopu, vaikka heittäisit kiusaajan niskaperseotteella portaat alas.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom