GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Oulun MimmiMiitti la 24/5-08

Jaahas, Euroviisut on kyllä nähtävä lauantainan 22.00-01.15!

Eli kun porukka kuitenkin lähtee aikaisemmin baariin niin Chrisse käy nakkaamassa mut kymmeneksi kämpille. Onko mukaan tulijoita? Viinaa, taffeleita, uus 42" töllö ja volumet kaakkoon.....
Ja Suomen voiton jälkeen Chrisse tulee hakemaan meidät baariin :kippis1::kippis1::kippis1:

Mulle ainakin sopii Rintamäen edestä. Lisäksi myös mua kiinnostaisi Euroviisut, joten Mölliskön sohvalle käypi tieni. Ostin kuitenkin äsken uuden topin, jota voisin ulkoiluttaa baarissa vielä illalla!

Soppaluu: Kiva juttu! Eli me ainakin tullaan tänne ja sitten toki baariin!

Centrum: haetaan sut 17.15 Alppilasta, ok?

Mää ajattelin että se sun mies halajaa jo kotia evakosta :D

Meillä on mökki tyhjänä niin täällä on ainakin hyvä kattoa mutta sitähän voidaan sitten pohtia siellä lauantaina kuka menee mihinkin illan päälle :)

Njuu pitää sitten lauantaina katella ketkä haluaa katsoa Euroviisut ja missä niitä katsotaan. Oon vähän kahden vaiheilla mutta jos näyttää siltä että parhaat pippalot on siellä missä näkyy viisut niin pitänee liittyä seuraan :D

Olen sitten edelleen kyytiä vailla, eli jos joku myöhemmin tuleva saa narrattua itselleen kuskin ja autossa on tilaa niin voisin livahtaa myös kyytiin :) Muutoin pitänee tulla bussilla ja soittaa sitten vaikka jollekkin jos en meinaa löytää perille.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
no saattaahan se kyllä halutakin :) mahdunko mä mukaan jos se mies jää kuitenkin itse jonnekin illaksi? jos se kotiin tulee niin katson varmaan kotona itsekin sitten viisut..

Mukaan vaan, kyllä mahtuu! :):kippis1:

Ja miittihän voidaan vaikka tarvittaessa pitää kokonaan täällä jos sannulin mies ei halua lähtä evakkoon ja teitä ei ahtaat tilat haittaa...

Ja sanokaa jos joku muu paikka paremmin käy kun toi Rintamäki?

Centrum: missä päin Alppilaa majailet? Soitan sitten viiden jälkeen tarkemmin kun ollaan kulmilla :)

kyllä se on jo evakkopaikan varannut joten ei tarvitse paikkaa vaihtaa sen takia :) ja edelleenkin tänne olis kans voinut jäädä katsomaan viisuja, mies kyllä pärjää yhden illan välillä yksinkin tai muiden seurassa :P mutta ihan kuten porukka haluaa, en vain tykkää viime hetken muutoksista suunnitelmiin kun olen niin järjestelmällinen ihminen :whip:

Mun puolesta viisut voidaan katsoa Sannulin luona, kunhan vaan ne eivät jää väliin. Siitä kait oli myös kyse, että osa populasta haluaa lähteä baariin aiemmin?

Just se UFS-puoli Rintamäen ovien edessä. Eli Centrumi 17.15 ja Rintamäki 17.30! :)

Katotaan sitten illalla mitä porukka haluaa ja kuka mihinkin lähteä :) Viisuja en minäkään jätä väliin :hyvä:

Aamu, olen vailla kyytiä! Asun lähellä keskustaa Puistokadulla ja voin kyllä kävellä siitä keskustaan jos ajatte sitä kautta. Pääsen lähtemään kahdeksan jälkeen, eli jos passaa että silloin noukkisitte minut jostain niin olisin enemmän kuin kiitollinen ettei tarvitse lähteä bussien kanssa seikkailemaan! :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom