GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Oulun MimmiMiitti la 24/5-08

Nyt on broilerifileet ja jotkut possunoisetit + tomaatteja grilliä varten hankittuna. Sekä pari siideriä.
Onko Neiti vielä tulossa?

Mä mietin vielä niitä loppuillan menoja. Mä inhoan "meidän" kappaletta ja bändiä niin paljon, että taidan jättää euroviisujen katsomisen väliin kun mielihän siinä järkkyis.

Diipa daapa, tänään siis pitäsi hieman fiilistellä... Mölliskö, miten nyt tehdään kun otan kameran mukaan ja vaikuttais siltä, että ensimmäistä kertaa jää sun kädenvääntöklippi ottamatta? Perusmiiteistähän sellainen on aina tullut vaikka vääntää ei ollut tarkoituskaan.

Mä valmistaudun leipomalla ja kuuntemalla trancea. :) Toivottavasti laktoosittomana kelpaa mokkapalat ja laktoosisena valkosuklaa-kookos-vadelma leivokset. Mikäli kumpikaan ei maistu, niin ostin hätävaraksi Kaatissäkin. :)

Mä avasin oluttölkin kun en saa unta. Simahdan varmaan illalla aika nopeasti, ei tosin olisi ensimmäinen kerta. :nolo:

Jos olisin suuri, vahva ja pelottava niin kävisin taputtaa yläkerran asukasta vähemmän hellästi päähän. Jotain se yrittää hakata seinään, en vain millään keksi mitä. Tauluissa, kirjahyllyissä yms. mitä varten voisi tarvita naputella naulaa seinään menee korkeitaan puoli tuntia ja tuo jyske on kuulunut aamusta asti.

Mä teen mukaan myös pikkukipon salaattia (tomaatti, salaatti, kurkku) kun näkyy jääkaapissa noita rehuja ihan orpona olevan. Minähän en niitä kuitenkaan söisi, koska löysin jemmasta pähkinäsuklaalevyn :D. (Saa sitä sitten valittaa kun farkut ei mahdu)

Mullakin on tyttögeenejä, mitä ihmettä mä laitan päälle???

Viimeksi muokattu:
Ei muutako hyvä fiilis mukaan kaikille ja pidetään hauskaa tänään! :rock::dance::hyper:Minä lähen tästä kohta ajeleen pyörällä kohteeseen. Ja tuon niitä sieniä ja aurajuustoa + lihaa sienien kans.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Onko kaikki tallessa?

Oli kivaa ja vielä kiitokset Sannulille paikasta! Mukava oli myös nähdä uusia kasvoja ja toivottavasti myös seuraavassa pakkismiitissä nähdään.

täällä ollaan tallessa :) oli kyllä mukavaa ja kiva nähdä uusia, samoista asioista kiinnostuneita ihmisiä! meille voi tulla kuka vain kylään tai pyytää jonnekin joskus jos kiinnostaa, miittejäkin vois järkätä useampia aina välillä?

Kiitokset kaikille! :) Ärrä on syöty jo tyhjäksi, mää en juo enää koskaan :urjo:

Suomi ei ihan voittanutkaan, kcuf arvasi lähimmäksi (18.)

Mää olin veikannu näköjään "unkainaa" mutta en tiiä miten sille sitten kävi...

Centrum, pitää vaihdella noita vaatteita joku päivä. Oliko hyvä paita :)

Huomenta. En tuu enää ikinä miitteihin, jos mut pakotetaan juomaan raakaa teguilaa..(Terveisin ahkerasti la yöstä pönttöä halaillut örveltäjä, saatana!) Mukavaa oli silti! Kiitos kaikille. :) Minä ja sannuli veikattiin Armenia 5 parhaan joukkoon ja niinhän siinä tais käydäkin. Toivottavasti näemme vielä, vaikka sinne Jyväskylään lähdenkin takaisin. Kyllähän sitä sieltä nyt pakkismiittiin voisi tulla uudestaankin.

Voin tunnustaa, että vieläkin on vähän hutera olo..

Kuka sut tequilaa laittoi juomaan (anna mä arvaan nimi alkaa möl...)? Mä onneksi vältyin siltä, eilen oli hutera olo, mutta iltaa kohti helpotti.

Kiitokset Mölliskölle paidan lainasta! Musta on mun väri ja paita toimi hyvin kun jossain välissä mä löysin itseni hitaita tanssimassa, mitä en kyllä pahemmin harrasta. En kuitenkaan vienyt vierasta kollia kotiin.

Oli hauska ilta! Ja promillelaskentakin osui hyvin kohdalleen, ei ollu edes huono olo päivällä. Aurinkolasit on hukassa...olisko ne Möllisköllä...? Laitatko Sannuli sitten ne sähköpostiosoitteet niin voi olla yhteyksissä sitäkin kautta. En oo päässy hakeen sitä pyörää ku oon ollu töissä. Yritän hakea mahdollisimman pian!

Tattis meitinkin puolesta! Tää tantta taitaa olla ainut kellä ei maistu tällä hetkellä sappineste suussa? Tässä vähän kuullostais siltä että meininki ei suinkaan lopahtanut loppua kohden, että viisujen kunniaks taidettiin koholtella malja jos toinenkin?? Pääasia että yleisö viihty! Koottasko jengi kasaan vielä tässä kesän aikana esim. piknikin merkeissä?

mä lähdin jo niin aikaisin (yhden jälkeen) kuten jotkut ehkä muistaa, niin olo oli selvä jo kotiin päästessä :) pahoittelen Soppaluu siitä tequilasta, ei tule toistumaan! :D laitan illalla sen ryhmäviestin, nyt pitää lähteä laittaan evästä ja salille! täällä on muuten jotku mustat aurinkolasit joita en tunnistanut omakseni...

mä lähdin jo niin aikaisin (yhden jälkeen) kuten jotkut ehkä muistaa, niin olo oli selvä jo kotiin päästessä :) pahoittelen Soppaluu siitä tequilasta, ei tule toistumaan! :D laitan illalla sen ryhmäviestin, nyt pitää lähteä laittaan evästä ja salille! täällä on muuten jotku mustat aurinkolasit joita en tunnistanut omakseni...

No kyllä mä sit oikeestikin muistan sen kamalan tequilan maun..:urjo: Hetken jo epäilin, että olen kuvitellut koko jutun, mutta menitpäs tunnustamaan!;)

Hyvässä tallessahan täällä ollaan!

(Mitä ilmeisimmin me taidettiin sannulin kanssa hypätä kyydistä juuri oikeaan aikaan - ei tietoakaan sappinesteistä ;) ) Kiva silti kuulla, että teillä oli viimisen päälle vauhdikasta loppuun asti.

Piknikki kuulostaa hyvältä idealta. Treenimiittikin tässä kesän mittaan saattas olla ihan pop, vai mitä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom