GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Oulun MimmiMiitti la 24/5-08

Onko porukassa herkkusienten ystäviä? Voisin tuoda aurajuustoherkkusieninyyttejä grillattavaksi (NAM!) ja jos ei sienet kuulosta hyvältä niin voisin tuoda ne patongit. Kaakkurin asukastuvalta sais muuten halvalla kaasugrillin vuokralle (10e), mutta sitte pitäis vielä saada kaasupullo jostain. En tiedä mitä ne maksaa huoltoasemilla ku ei oo tarvinnu. Mut kaasugrilli olis ainaki nopea ja kätevä.

herkkusienet kuulostaa hyvältä! nehän voi vaikka täyttää täällä jokainen mielensä mukaan jos ottaa jotain erilaisia lisukkeita? eihän siihen paljoa tarvi täytettä jos laittaa itse sientäkin ja jotain tuorejuustoa/Auraa ym. itse tein uunissa viimeksi eilen oliivi-feta-täytteisiä sieniä :worship:

Mä voisin tuoda dipattavia vihanneksia ja tietty siihen sitä dippiä kylkeen, jos paikalla on muitakin kaninruuan ystäviä ku mie...

Mölliskö -Sipsit ja dipit
Melli
Senttu - Salaatti
kcuf - Amatööriplullo
Aamu-Sienet
Centrum- Lihaa
Soppaluu-Makeaa
sannuli - Paikka
Joutku
Neiti
emuh- Rehuja dipattavaksi

Kohtahan miittiin kannattaa ilmestyä jo ihan ruuan takia! :kuola: On muuten aika iso miitti tulossa jos moni ei ala perumaan. Sit kehittelemään juomapelejä tai muuta mukavaa toimintaa.

Ja vielä mahtuu mukaan, te siellä näytön takana arpovat Oulumimmit! :lol2:

Mulle tuli samalle illalle muuta menoa, joten joudun nyt sitten kuitenkin jättämään tämän kerran välistä...:jahas: Syökää munkin puolesta :D

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Melli - patongit
Senttu - Salaatti
kcuf - Amatööriplullo
Aamu-Sienet
Centrum- Lihaa
Soppaluu-Makeaa
sannuli - Paikka
Neiti

:) Sannuli: monelta saa alkaa valumaan paikalle? Jos nätti päivä, ois kiva tulla jo ajoissa pihalle tissuttelemaan... klo 17?

kyllä tänne melko aikaisin voi tulla, ainakin siinä viideltä. tykkään aloittaa illanvieton ajoissa ja viihdyn enemmän juuri tuollaisissa tapahtumissa kuin itse baarissa jossa ei näe eikä kuule oikein mitään. Baariin en välttämättä lähdekään jos muilla on tarkoitus joten kiva olis ajoissa aloitella grillaus ja muut :) Mies saattaa olla vielä alkuiltapäivän kotona kun sitä en ihan koko illaksi viitsi häätää, yritän kuuden jälkeen saada sen pihalle ;)

Minä pääsen paikalle tosiaan vasta joskus kahdeksan jälkeen, älkää syökö ihan kaikkea sitä ennen :D. Sannuli, kulkeeko sinne miten busseja? Tai jos joku muukin on tulossa vasta myöhempään ja on hankkinut itselleen jonkun kuskaamaan, tai on vaikka itse autolla, niin ilmotelkaa itsestänne!

Heips, kyllä tänne busseja tulee. 17 tulee lähimmäs iltasella, 7 pihalle asti mutta ei enää kahdeksan aikaan. eli keskustasta jos lähtee niin 17, 1, 12, 13 ainakin tulee puolen kilsan sisälle meiltä. 17 lähtee keskustasta aina kymmenen yli tai kymmentä vaille tuolta rotuaarilta (noin). linjakkaastahan sen näkee, osoite on kalevantulentie :)

Voisit Sannuli varmaan laittaa privaatisti vaikka yhteystietoja ja tarkan osoitteen, jotta tällainen suuntavaistoton törppö osais paikalle. :) Tulemme varmaankin(emuh plus minä) sillä bussilla, koska en ajatellut olevani ajokunnossa illalla.. :P

kiva.. kirjoitin kauhean määrän ohjeita ja tietoa ja laiton kuvan ym. ja nyt viestiä ei näykään :(

no tässä kuva kuitenkin:

en osaa laittaa privana viestiä joten jos jollakin on epäselvää niin ilmoittakaa, linjakkaalta näkee mikä pysäkki jää lähimmäs ja tuolla kartalla näkyy asunto.

eli roskakatoksen vasemmalta puolelta pihaa kohti niin että leikkipaikka jää oikealle. suoraan kävelytien päähän. portaitten alla kaksi ovea ja niistä oikeanpuoleisin on meille!

Hieno kartta, jospa tuonne perille löytäisi! Minäkin tulen ilmeisesti bussilla kerta kukaan ei ole ilmoittanut olevansa kuskina :rolleyes:. Mutta pääsen paikalle tosiaan vasta ehkä kahdeksan maissa.

Enää 4 päivää! :kippis1:

Melli - patongit
kcuf - Amatööriplullo
Aamu-Sienet
Centrum- Lihaa
Soppaluu-Makeaa
sannuli - Paikka
Neiti

Mullahan näkyy kuvan kohdalla sammakko, ei haittaa mä soitan Mölliskölle sitten kun olen eksynyt lähettyville. Mä olen yön töissä eli tulen varmaan myös hieman myöhemmin.

Mut tiputetaan viiden -kuuden väliin, saa ilmoitaa jos jos joku halajaa kytiin Toppila-Kaakkuri väliltä :dance2:

Kartan sain näkyviin kun laittoi tyhjän välin kuvan osoitteen perään :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom