GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Oulun MimmiMiitti la 24/5-08

Toivottavasti joskus tulee lähemmäskin miitti. :)

Ehkä voisit kokeilla itse järkätä niin suuremmalla todennäköisyydellä tulee ;)

Minun on pakko sanoa, että vierastan ajatuksia tyttöjen tapaamisista. Tiedän ettei ole pakko osallistua, mutta ehkä voisin osallistua ja koittaa muuttaa mielipiteeni.

Olis kyllä mukava nähä taas muita mimmejä. Mulle ainaki näillä näkymin sopii tuo päivämäärä, eli oon kyllä mukana ellei mitää muita pakollisia menoja tuu.

Olisi kyllä kiva tavata oululaisia punttimimmejä! :D Käyn aamupäivästä lönköttelemässä sen puolimaratonin ja iltaohjelmasta ei ole vielä tietoa...
Olen myös ensikertalainen ja voisin uskaltautua mukaan.:)

Meille mahtuu la 24/5 mun lisäksi 6 ensimmäistä, bileet alkaa klo 17 ja matkaa keskustaan 4km :)

Jos enempi tulijoita, pidetään miitti jossain muualla, tänne ei siis mahdu.

:kippis1:

Mä oon ainoastaan tuon 9-11.5 vkl Jyväskylässä (...)

Et kai vaan JV-kisoihin matkalla ole? ;D itse olen tuolloin myös Jyskylässä IHAN totaalisesti toisen lajin maailmoissa...

Olen täysin keltanokka tällä foorumilla, enkä tiedä miten tervetullut tällainen isomahainen narukäsi moiseen miittiin olisi...? :nolo: Ruoka kyllä maistuis, vaan leijona täytyy jättää häkkiinsä vielä pitkäksi aikaa. Tuona viikonloppuna pitää myös sanoa Oululle heihei ja hilipasta uusiin seikkailuihin itäisempään Suomeen. En myöskään tunne juuri ketään, vaikkakin mölliskön kanssa on törmäilty millon missäkin. :D

Jos mölliskölle ei mahdu ja halukkaita tulijoita on useampi, voisko harkita ruokapuolta jossain ulkoilmoissa? Itselläni olis kyllä varsin iso asunto vielä tuolloin, mutta todennäköisesti se on jo sen verran autio, ettei ole mieltä lattialla kököttää. :kakka:

Et kai vaan JV-kisoihin matkalla ole? ;D itse olen tuolloin myös Jyskylässä IHAN totaalisesti toisen lajin maailmoissa...

En sentään. Ihan työharjoittelun ohjausryhmään, normaalisti siis opiskelen Jyväskylässä ja oon siellä pitkään jo asunut mut tällä hetkellä sulostutan Oulua juhannukseen asti. :)

Minut voi ainakin laskea mukaan. Mitenkäs muut? Joko on Mölliskön koti täynnä - pitäiskö tässä ottaa joku ilmoittautumiskäytäntö kehiin, niin ei jää pelkäksi aikomukseksi tuo päivämäärä? :)

24/5 mukana:

Mölliskö
Melli

Tuosta noin ja 7 ekaa mahtuu tai sitten miitti jonkun muun tilavampaan kotiin :kippis1:

Meitsi kans listalle! :kippis1: Nyt näyttää siltä, että todennäköisesti tulen perjantaina Ouluun. Suunnitelmissa lähteä jatkoille keskustaan?

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Hei täällä olis kans yks uusi typy tulossa mukaan miittiin! Olis mahtava tutustua muihin samanhenkisiin tyyppeihin. Vasta muuttanu Ouluun eikä vielä oikeen tunne ketään saati sitte tosissaan punttaavia naisia...!:dance:

24/5 mukana:

Mölliskö
Melli
Senttu
kcuf
Aamu
Centrum

Yksi vielä mahtuu tai kelle muulle mahtuu enempi....? :kippis1:

mä olisin kans tulossa! ja meidän kämppä on semmoinen reilu 60 neliötä joten tännekin mahtuu jonkin verran, en tiedä sitten miten olette laskeneet nuo 10 ihmistä mahtumaan :)

24/5 mukana:

Mölliskö
Melli
Senttu
kcuf
Aamu
Centrum
Soppaluu
sannuli
Joutku

Kenellä pidetään? :kippis1:

Suositut