GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Oulun MimmiMiitti la 24/5-08

määki voisin mahdollisesti olla mukana

meille mahtuu sohvalle 3-4 ja rahille 1-3 (levitettävä) ja pöydän ääreen penkeille 4+2 :D
Eli jos tiukkaa tekee niin meille mahtuu, ainoa ongelma on kaukainen sijainti... Kaakkurissa asun siis. Mutta piha löytyy ja grilli myös jos tahtoo viettää aikaa ulkonakin :kippis1:

Jos vaikka jotain kyyditystä järjestyisi sinne ja pois niin eihän sijainti sitten ole ongelma. Jonkun ukko meille juoppokuskiksi! :kippis1:

24/5 mukana:

Mölliskö
Melli
Senttu
kcuf
Aamu
Centrum
Soppaluu
sannuli
Joutku
Neiti
emuh

Ja Kaakkurissa sannulilla pidetään?
Euroviisutkin tulee jos tuolloin.... päästään samaan hintaan arvostelemaan esityksiä :D

juu, meille voi tulla :) häädän ukon pois siksi aikaa, toivottavasti tulis hyvä kelikin niin voi ulkona olla ja grillailla vaikka. piha ei välttämättä ole vielä kunnossa sillon ku laitetaan tällä viikolla vasta uusi nurmikko ja parin viikon päästä kukat pihaan mutta on tuossa pieni tila missä mahtuu grillaamaan ja istuskelemaan kuitenkin.. tämä kämppä ei hirveän tilava ole kuitenkaan eli 10-15 henkeä vois kuvitella maksimissaan. olohuoneeseen ei mahdu montaa mutta tuohon parin metrin päähän keittiön pöydän ääreen mahtuu lisää, se on vain ongelma jos kaikki tahtoo telkkarin ääreen mahtua, ei tule onnistumaan :(
jos jollakin on parempi majoituspaikka niin ilmoitelkaa, mulle käy kaikki!

Kyllä me osataan lattiallakin istua.

Hoidetaanko tarjoilu ja grillattavat nyyttärityyliin? Omat juomat tottakai, mutta jos grillaillaan niin mä voisin tuoda lihat. Jos jollakin on allergioita niin niistä toki saa ilmoitella.

Mitäs muuta sit tarvittais? patonkia/vast, salaati, rehuja grilliinyms. Vai miten tehtäis?

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Juu nyyttärit kuullostais hyvältä. Sanokaa joku mitä tuon, en minä tiedä yhtää mitä grilliin voi tunkea :D Tai sitten vois tuoda jonkun kossupullon yhteiskäyttöön siltä varalta että jollakin loppuu juomat. Olisihan se vähän tylsää jos vain allekirjoittanut, möltsy ja Centrum on perseet. :kippis1:

Pääsen muuten itse paikalle varmaan vasta kasin maissa, treenit loppuu puoli 7 ja pitää käydä suihkussa jne. Aikaisimmat varmaan menevät jo aiemmin? Jos joku muukin olisi tulossa mun kans samoihin aikoihin niin voisi sitä kyytiä miettiä yhdessä. Vai miten lähelle sinne pääsisi bussilla sannuli?

Miten niin perseet ja mäkö muka :nolo:, Mölliskö tietenkin taas pakottaa.

Katotaan nyt mitä kukanenkin on mieltä tuosta nyyttärihommasta.

Mää tuon sipsiä ja dippiä!!

Joo tuo kcuf yhteiskossu vaan niin ei lopu amatööreiltä kesken..........

mä voin tuoda patonkeja ja tehdä vaikka jonkun salaatin ja ranskiksia ym. lisuukkeeksi ruoan kanssa. ok? juoda en hirveästi aio ku rahatilanne on ihan persiistä..

Jos siis päädyttiin nyyttäreihin ja eritoten grillaukseen niin näinkö mennään:

Centrum: possua ja broileria grilliin (jos joku haluaa makkaraa niin saa tuoda itse)
Kcuf: amatööriplo
Sannuli: Patongit (meitä tulee niin monta, että joku toinen voi varmaankin hoitaa salaatin?)
Mölliskö: sipsit ja dipit

Jos perussettiä alkaa miettimään niin esim. perunat, maissit, tomaatit, paprikat, salaatti jne. vois vielä lisätä nyyttärilaistaan.. kuka tuo mitä? Ai niin jälkkäri (ainoastaan kaloripommit voi maistua hyvälle, vanhan hiilarihirviön sananlasku).

meidän grilli on sitten sellainen 20x40cm suurinpiirtein eli jos joku autolla tuleva pystyy toisen grillin tuomaan niin saataisiin nopeammin kaikille ruokaa :P uunia voi toki käyttää lisukkeisiin ym. ja voin mä jotain keksiä silti, improvisoin sitten vaikka jos siltä tuntuu ja jos tuntuu ettei tule mitään niin kyllä sekin sopii :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom