GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Oulun MimmiMiitti la 24/5-08

Tequilaako se olikin mitä sannuli kaateli jossain välissä minunkin lasiin. Ei ihmekään sitten että maistui niin kauhealta vaikka miten lisäilin lantrinkia :lol2:. Oikein mukava ilta oli minullakin, vaikka liityin seuraan vasta vähän myöhemmin. Enkä joutunut halailemaan pönttöä tällä kertaa edes aamulla, mikä on jo melkoinen voitto. Ja jouduin ensimmäistä kertaa elämässäni Onnelaan :eek: (lähes pakotettuna), kiitos tästä kokemuksesta möltsy ja täti.

Centrum, viitsitkö taas jossain välissä lähetellä sähköpostilla niitä kuvia? Onko sulla mun osoite tallessa?

Mä kattelen varmaan huomenna niitä kuvia ja laitan tulemaan. Mä vältyin (onneksi) tequilalta.

Jossain vaiheessa kesää sellainen pikku ulkomiitti olisi ihan jees.

Kone hidasteli sopivasti ennen reissuun lähtöä enkä ole vielä laittanut loppuja kuvia eteenpäin (eipä niissä kyllä paljoa nähtävää olekaan). Koetan saada sunnuntaina loput eteenpäin, olen ollut ammuskelemassa niin en ole ehtinyt, enkä ehdi huomennakaan.

Loput kuvat pantu mutkan kautta eteenpäin. Mailailtu on jonkin verran mahdollisesta piknikistä ja mun mielestä on sama yhdistää Oulumiittiin kun ei sitä väkeä kuitenkaan niin paljoa tule. Mitä ootte likat mieltä?

Tälle ainakin käypi. Soppa-akan puheitten mukaan se Oulumiitti olis nyt lauantaina? Oon hiukan ulapalla kun en oo vieläkään vippautunu...Että jos sinne saa tällaset epäkeskot epävipit Emulit tulla ni oon mukana ku peräpukama! Tosin piknikki saattaa näillä keleillä vähän kysyä luonnetta...

Noh, pakkiksen oulun pojat ainakin innoissaan odottaa mimmejä miittiin, oli ne vippejä tahi ei. ;) Joten paikalle vaan. Tällä hetkellä ilmatieteenlaitos lupailee +15 lauantaille.

Ketä mimmejä on tulossa lauantaina Oulumiittiin? Nyt ei haittaa vaikkei ole vip.

Emuh, aikoja yms. ei ole vielä sovittu lukkoon, mutta tulevana lauantaina miitataan. Ilmoittelen täällä kunhan selviää.

Mulla ei oo enää nettiä kun Chrisse varastaa sen aina Tornioon....:(
La en pääse kun lähden Norjaan siskon väitökseen :)

Hauskaa iltaa teille!!! :kippis1:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom