Ote ei pidä...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Cosmo
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Maastavetoa kun olen alkanut nyt tekemään niin ei tahdo oikein ote pitää kun ei oikein tuota puristusvoimaa ole...Jotta, pitäisikö hommata jonkinlaiset vetoremmit? Ja magnesiumia?
Mitä vetoremmejä suosittelette? Ei viittisi hommat sellasia mitkä napsahtaa parin treenin jälkeen poikki.

kellään ei ote pidä kovissa raudoissa myötä-otteella. vedät siihen asti lämpät myötä-otteella kun ote pitää, sen jälkeen vaihdat ristiotteeseen (toinen käsi myötäotteessa, toinen vastaotteessa) ja vuorottelet sitten käsiä että tulee tasaisesti vedettyö molemmin päin.
eipä se magnesium pahaa tee.
vetoremmitkin on ihan ok, jos vaan bodailet. mä en niistä tiedä mitään.

en ite vaihda otetta ristiotteella, kyllä pysyy käsissä, tosin painot ei oo vielä huimaa luokkaa. tuntuu toisella ristiootteella ihan tyhmältä vetää, joten pidän sen mikä tuntuu paremmalta

Väitinkö jotai et oon tehny myötäotteella. Kyl oon tehny ihan ristiotteella...joo no enpä tohon varsinaiseen kyssään vastausta saanu...mut ei siin..pitää tsekata jos tuolta kaupoista jonkulaiset remmit löytyy....

Ristiote + magnesiumia, ei mitään vetoremmejä maastavetoon. Pikkuhiljaa painoa lisäillen, niin kyllä se otekkin paranee.

jpm sanoi:
Ristiote + magnesiumia, ei mitään vetoremmejä maastavetoon. Pikkuhiljaa painoa lisäillen, niin kyllä se otekkin paranee.

Tätä voi miettiä siltä kantilta, että haluaako mavella kasvattaa selän vai kyynärvarsien kokoa/voimaa.

Turha sen selän kehitystä jarrutella sen takia, että ei puristusvoima riitä. Mielummin treenaa kyynärvarret erikseen.

edit. Nuo Pakkiksen kaupasta saatavat Fastin-remmit on hyvät eikä omissa Dukesin-remmeissäkään mitään vikaa ole.

AM sanoi:
Tätä voi miettiä siltä kantilta, että haluaako mavella kasvattaa selän vai kyynärvarsien kokoa/voimaa.

Turha sen selän kehitystä jarrutella sen takia, että ei puristusvoima riitä. Mielummin treenaa kyynärvarret erikseen.

edit. Nuo Pakkiksen kaupasta saatavat Fastin-remmit on hyvät eikä omissa Dukesin-remmeissäkään mitään vikaa ole.

Puhumattakaan, että haluaako kasvattaa takareisien kokoa/voimaa :D

No jos voimailla haluaa niin ei missään nimessä remmejä. Itelä autto ote ongelmiin se että aloin tekeen normaalin vetotreenin päätteeksi vetoja apinaottella.

KSENA sanoi:
en ite vaihda otetta ristiotteella, kyllä pysyy käsissä, tosin painot ei oo vielä huimaa luokkaa. tuntuu toisella ristiootteella ihan tyhmältä vetää, joten pidän sen mikä tuntuu paremmalta

pysyyhän se käsissä, ja jonkun aikaa vedeltyäsi huomaat että kroppa ei ole kehittynyt symmetrisesti ja sen jälkeen alkaa ryhti-ongelmat ja kaikki muut lihasepätasapainosta johtuvat jutut. eli siksi vaihdetaan otetta, että kroppa vahvistuu tasaisesti. tämä asia pomppaa näköjään aina silloin tällöin tapetille.

Cosmo sanoi:
Väitinkö jotai et oon tehny myötäotteella. Kyl oon tehny ihan ristiotteella...joo no enpä tohon varsinaiseen kyssään vastausta saanu...mut ei siin..pitää tsekata jos tuolta kaupoista jonkulaiset remmit löytyy....

:eek:

et väittänyt. säästä agret sinne vetotreeniin, jos vaikka pitäisi ote paremmin. ja tee myötäotteella kaikki sarjat jotka menee, jotta se ote vahvistuisi.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kannattaa tosiaan sita otetta vaihdella ristiotteella. Nayttaa harvinaisen typeralta kun on toisella puolen enemman lihaa, nim. kokemusta on. Eika vaatinu ees pitkaa aikaa etta tuli selvia eroja ja nyt sitte *tuttaa :/

Otteen vaihtelu kannattaa kyllä, mutta ei sillä vaihtamattomuudellakaan mitään epäsymmetriaa helposti saada. Enemmän vaikuttaa vetotekniikka, ja rakenteelliset seikat: käsien/ jalkojen eripituisuus. Vedossahan kädet on vain koukut joissa tanko roikkuu. Sillä, että mitenpäin kädet on ei ole suurta merkitystä. Koita lukita sormet peukaloilla jos et ole kokeillu. Äläkä kierrä käsiä liikaa tangon ympäri, eli pidä ranteet suorana. Jos alat käyttää remmejä, ne painot ei ikinä tule pysymään käsissä ilman niitä. Jos opettelet nostamaan ilman, et tarvitse remmejä kohta missään muussakaan liikkeessä.

Kyllä se ote alkaa vahvistua pikkuhiljaa kun ei remmejä käytä missään liikkeessä. Kohautuksia, sivutaivutuksia yms. isoilla raudoilla. Leuanvedot pyyhkeestä tekee myös otteelle aika gutaa.

Jos ei kiinnosta puristusvoiman parantaminen niin hommaa kaikin mokomin remmit, ainakin kertyy liha tasaisesti selkään.
Kyllä kuitenkin varmasti pysyy tanko käsissä magnesiuminkin kanssa jos kuolettaen teet kaikki nostot tai sitten olisi jo syytä reenata vähän puristusvoimaa erikseen.

Cosmo sanoi:
Maastavetoa kun olen alkanut nyt tekemään niin ei tahdo oikein ote pitää kun ei oikein tuota puristusvoimaa ole...Jotta, pitäisikö hommata jonkinlaiset vetoremmit? Ja magnesiumia?
Mitä vetoremmejä suosittelette? Ei viittisi hommat sellasia mitkä napsahtaa parin treenin jälkeen poikki.

Itse tekisin mieluummin pienemmillä painoilla ja kehittäisin sitä puristusvoimaa siinä sivussa. Toki voi ottaa remmeilläkin, mutta sitten täytyy treenata forkkuja erikseen. Itse en treenaa forkkuja oikeastaan ollenkaan (ainakaan toistaiseksi). Ei ole pidon kanssa ollut vielä ongelmia. 180 pystyn ottamaan helposti myötäotteella ja 280 ristiotteella. Remmejä en käytä yleensä missään liikkeessä. Tosin joskus joutuu tekemään poikkeuksen, kun forkut ovat niin pumpissa tai tukossa, ettei jaksa puristaa. Tuskin se selkäsikään sen enempää kerkiää kasvaa vaikka tekisit isommilla.

_RAIDER_ sanoi:
Itse tekisin mieluummin pienemmillä painoilla ja kehittäisin sitä puristusvoimaa siinä sivussa. Toki voi ottaa remmeilläkin, mutta sitten täytyy treenata forkkuja erikseen. Itse en treenaa forkkuja oikeastaan ollenkaan (ainakaan toistaiseksi). Ei ole pidon kanssa ollut vielä ongelmia. 180 pystyn ottamaan helposti myötäotteella ja 280 ristiotteella. Remmejä en käytä yleensä missään liikkeessä. Tosin joskus joutuu tekemään poikkeuksen, kun forkut ovat niin pumpissa tai tukossa, ettei jaksa puristaa. Tuskin se selkäsikään sen enempää kerkiää kasvaa vaikka tekisit isommilla.

Naulan kantaan! Miksi käyttää remmejä kun ilmankin pärjää?

Posedown sanoi:

Tää on vähän sama homma kuin noissa muissakin varusteissa. Ilmankin pärjää, jos on voimaa. :D :D :D

Posedown sanoi:

Ylätaljassa omat kädet väsyvät aina ennen kuin selkään tulee kunnon tuntumaa mutta kieltäydyn jyrkästi remmeistä/koukuista. Jossain vaiheessa tilanne tulee tasapainottumaan ja silloin tietää omaavansa suuremman puristusvoiman :rock:

Itellä on parantunut näppien pito huomattavasti kun on alkanut roikkumaan leuanvetotangossa käsiä nyrkkiin puristaen, eli ei "sormien päillä" roikkuen. Jto taisi tämän mainita voimapuolella (jos oikein muistan) kirjoituksessaan näppivoimien parantamisesta. Käytä hakua ja eti se kirjotus voimapuolelta, mä en millään muista thredin nimeä :)

Suositut

Back
Ylös Bottom